Ge0rge
AVClub Addicted Member
- 17 April 2007
- 2,483
Τά έξοδα αποστολής από καί πρός τό σημείο επισκευής βαρύνουν αποκλειστικά καί μόνον τό αγοραστή , στή περίπτωση της Roksan.
Στό γενικό κατά προσέγγιση ποσό πού ανέφερα περιλαμβάνονται καί τά έξοδα αυτά(,γύρω στα 100e όπως μπορείς νά διαπιστώσεις από τή σελίδα τής DHL) κάτι τό οποίο αν συμμετείχες στή κουβέντα καλοπροαίρετα θά τό είχες αντιληφθεί. Ο συγκεκριμένος ενισχυτής τά έχει όλα σέ μιά πλακέτα surface mount , κι όποιος καταλαβαίνει από service θά αντιληφθεί ότι ο εντοπισμός καί η αποκατάσταση βλάβης είναι εξαιρετικά χρονοβόρα καί απαιτεί ειδικό καί ακριβό εξοπλισμό. Γνωρίζεις κανέναν νά δουλεύει δωρεάν χωρίς νά έχει υποχρέωση ? ( ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ στήν προκείμενη περίπτωση έχει ο ΠΩΛΗΤΗΣ ) Αν ναί θά σού ήμουν υπόχρεως νά μού τόν συστήσεις.
Γνωρίζετε πολύ καλά, ότι εφόσον στην επικράτιά σας βρίσκεται μια συσκευή αντιπροσωπίας που αντιπροσωπεύεται κατ' αποκλιστικότητα, το γνωστοποιείτε στην μητρηκή εταιρεία και αυτοί σας κατευθύνουν ανάλογα αν θα την επισκευάσετε (δίνοντάς σας η ίδια η Roksan το αντίστοιχο comission που σας αναλογεί) ή την στέλνετε για να την επισκευάσουν οι ίδιοι στην Αγγλία (τα μεταφορικά έξοδα είναι δευτερεύουσας σημασίας για την ώρα και ποιός τα πληρώνει). Όσο για τα υπόλοιπα, είναι απλά τρίχες κατσαρές, για να μην το πω διαφορετικά.
Δεν μπορώ να πιστέψω, ότι στην συμφωνία που έχετε με την Roksan και εφόσον τα προϊόντα τους καλύπτονται από πανευρωπαϊκή εγγύηση, δεν έχει συνμπεριληφθεί κάποιος σχετικός όρος για service μηχανιμάτων που δεν αγοράστηκαν από εσάς και είναι μέσα στην εγγύηση.
Όπως είπα και παραπάνω, τα υπόλοιπα είναι τρίχες κατσαρές.
Κάνετε "ζημιά" κατ' αρχίν στον εαυτό σας αλλά και στην εταιρεία με την οποία συνεργάζεστε αν δεν το έχετε καταλάβει με αυτά που γράφετε.
Last edited: