Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Status
Not open for further replies.
θα σας περιγραψω ενα πραγματικο περιστατικο βλαβης μηχανηματος αξιας 450 ευρο εντος της εγγυησης:
1.Τηλεφωνημα στην εταιρια για αναφορα βλαβης.Μου ζητουν s/n και περιγραφη βλαβης.
2. Σε 3 μερες ερχεται courier στον χωρο μου και παραλαμβανει το προιον για ελεγχο.
3/ Σε 5 ημερες ερχεται δευτερο courier και μου αφηνει ενα καινουριο προιον.
Τοσο απλα.
Ετσι λειτουργουν οι σοβαρες εταιριες και αντιπροσωπειες.
 
Εχει δικιο ο DELTA
Πρεπει να τιμωρησουμε τους ερασιτεχνες μεσω της δυναμης μας σαν καταναλωτες που ειναι πανισχυρη
 
Και αν νομιζουν οτι με αυτη την τακτικη (μην αναγνωριζοντας καποιοι πανευρωπαικες εγγυησεις) θα αποτρεψουν τον κοσμο να αγοραζει απ εξω αν βρισκει πιο συμφερουσες τιμες , κανουν μεγαλο λαθος και θα το βρουν σιγουρα μπροστα τους. Θα το καταλαβουν απο τους τζιρους των εταιριων τους.
 
Last edited:
Επίσης παρακαλώ το μέλος audiophile62 , μας πληροφορήσει για τη συνεργασία (ημ. Έναρξης συνεργασίας) του με την αντιπροσωπία είτε ανοιχτά εδώ, είτε μέσω PM σε διαχειριστές της audio ή στους ΓΔ.

Αν μου επιτρέπεται να βοηθήσω επειδή είναι προφανές. Να μερικά ενυπόγραφα posts του συγκεκριμένου μέλους, προγενέστερα του Φεβρουαρίου '09, όπου πόσταρε αφαιρώντας την υπογραφή. Λέτε να προφασιστεί πως ήταν παράλειψη;

post #22 http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=19492&page=3
post #3 http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=16657
post #87 http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=26786&page=9

Θέλετε κι άλλα; Υπάρχουν πάρα πολλά. Γιατί ο κύριος αυτός υπογράφει κατ' επιλογήν; Αν είχε υπογράψει στη δική μου περίπτωση, θα ήξερα ποιόν έχω απέναντί μου, πως θα απαντήσω και δεν θα γινόταν καμμία παρεξήγηση.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Και πως θα διαπιστωνε η Ελληνικη αντιπροσωπεια οτι ο αγοραστης εχει ταχυδρομησει την καρτα στην Αγγλικη κατασκευαστρια εταιρια? Θατο εψαχνε? χλωμο μου φαινεται.

Η εταιρία στέλνει επιστολή με τους όρους της εγγύησης. Η marantz έτσι κάνει. Επισης με τη marantz δεν ηταν υποχρεωτικο να σταλεί η κάρτα στα κεντρικά αλλά στον αντιπρόσωπο, πιθανότατα το ίδιο μπορεί να γίνεται και για τη Roksan.
 
Απάντηση: Re: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Μην κολλάτε με τις σφραγισμένες κάρτες και λοιπά κατάλοιπα άλλων εποχών...
Οι σοβαροί κατασκευαστές δεν απαιτούν τέτοια πράγματα..
Με την απόδειξη αγοράς είσαι ΟΚ ενώ, σε κάποιες περιπτώσεις, ακόμα και το serial number της συσκευής αρκεί.

Δεν κολλάμε εμείς αλλά η Roksan. Αυτή τη διαδικασία απαιτεί για να παρέχει εγγύηση. Το λέει ξεκάθαρα στο manual της συσκευής για την οποία γίνεται όλη η συζήτηση.
 
Η απαίτηση αυτή θα μπορούσε άνετα να εμπίπτει στην περιγραφή των καταχρηστικών όρων, όπου τα δικαιώματα του αγοραστή περικόπτονται μονομερώς από τη σύμβαση για ασήμαντο λόγο...
 
Από τη στιγμή που δεν αγόρασε από τη Roksan αλλά από μεταπωλητή (audioaffair.co.uk) με ποιον θεωρείται ότι είναι συμβεβλημένος ως πελάτης; Η audioaffair.co.uk πάντως του παρέχει εγγύηση.
 
Με όλους, ούτε ο πωλητής μπορεί να μετακυλίσει την ευθύνη του στον κατασκευαστή, ούτε ο κατασκευαστής να κάνει ότι δεν ξέρει τίποτα...

Περισσότερα (λινκ με τους νόμους, κανονισμούς κλπ) εδώ
http://www.efpolis.gr/el/diasfalisi...on-synallagon/55-genikoi-oroi-synallagon.html
 
Last edited:
Παρεμπιπτόντως, έχει ενδιαφέρον το γεγονός ότι ο ΣΕΛΠΕ (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης Ελλάδος) το 2006 ενόψει της αλλαγής του νόμου για την προστασία καταναλωτών προτείνει τη διαγραφή αυτού ακριβώς του άρθρου επειδή, όπως ισχυρίζεται, αντίκειται στο 361 του ΑΚ (υποθέτω Αστικού Κώδικα, δεν ξέρω τι ακριβώς λέει),

ιδ) προβλέπουν τη μετακύληση της ευθύνης του πωλητή ή του εισαγωγέα αποκλειστικά στον παραγωγό του αγαθού ή σε άλλον,

ΣΧΟΛΙΟ: Προτείνουμε να διαγραφεί η παράγραφος δεδομένου ότι αντίκειται στο 361 ΑΚ.

http://www.selpe.gr/index_anakoinoseis_paremvaseis_2006_11_23.htm
 
Ενα ερωτηματικο ειναι αν η ευθυνη του πωλητη (audioaffair) περιλαμβανει και τα εξοδα αποστολης και επιστροφης .
Ενα δευτερο αν η ευθυνη του κατασκευαστη (Roksan) περιλαμβανει και τα εξοδα αποστολης
Και ενα τριτο , αν ο κατασκευαστης μπορει η πρεπει να υλοποιησει την εγγυηση μεσω του αντιπροσωπου του στην Ελλαδα ασχετα με το που αγοραστηκε το προιον (εντος της ΕΕ) συμπεριλαμβανομενων και των τυχον σχετικων εξοδων αποστολης,
Σε καθε περιπτωση κατα την γνωμη μου ο καταναλωτης δεν πρεπει να επιβαρυνθει ουτε με 1 ευρο.
Τωρα αν καποιοι ζητανε 400 ευρο για προιον αξιας 750 εντος εγγυησης, ποσα θα ζητουσαν αν ηταν εκτος εγγυησης? Θα σου λεγανε πετα το και παρε καινουριο?
 
Last edited:
Φιλε kanekati διαβασα τo thread και γνωμη μου ειναι οτι πρεπει να απευθυνθεις στη Roksan, οχι με email, αλλα τηλεφωνικα και πιεστικα (στα λογικα πλαισια παντα).
Τοσο ο audioaffair οσο και ο ελληνας αντ/πος υποκεινται στις υποδειξεις της Roksan. Ο μεν audioaffair σου λεει, χαλασε?
στειλτο μου να στο φτιαξω, ο δε ελληνας κανει το κοροιδο, αλλα αν τον παρει η Roksan δεν μπορει να αρνηθει.

Μου εχει τυχει σε εντελως διαφορετικο χωρο αγορας, να παραπονεθω για την τιμη του ελληνα αντ/που και η μητρικη εταιρια μου εξηγησε οτι δεν μπορει να μου πουλησει απευθειας, αλλα μετα απο πιεση προσφερθηκε να μιλησει στον αντ/πο για το θεμα και ω του θαυματος η τιμη επεσε (πολυ!!).
Ποτε δεν εμαθα τι παιχτηκε αλλα μπορω να το φανταστω.
Η μπαλλα ειναι στα χερια της Roksan
e
 
Απάντηση: Re: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Ενα ερωτηματικο ειναι αν η ευθυνη του πωλητη (audioaffair) περιλαμβανει και τα εξοδα αποστολης και επιστροφης .

Για έξοδα αποστολής δεν ξέρω, πάντως το συνηθισμένο είναι να αναλαμβάνουν τα έξοδα επιστροφής. Το σωστό θα ήταν να αναφέρεται στο site τι ισχύει σε κάθε περίπτωση...

Ενα δευτερο αν η ευθυνη του κατασκευαστη (Roksan) περιλαμβανει και τα εξοδα αποστολης

Σύμφωνα με αυτά που γράφει στην εγγύηση μιας άλλης συσκευής της οποίας κατέβασα το manual,

"Carriage costs to ROKSAN shall be borne by the consignor. "

Άρα πληρώνεις για να το στείλεις, και αφήνεται να εννοηθεί (αφού δεν το αναφέρει) ότι η Roksan πληρώνει τα έξοδα επιστροφής...

Και ενα τριτο , αν ο κατασκευαστης μπορει η πρεπει να υλοποιησει την εγγυηση μεσω του αντιπροσωπου του στην Ελλαδα ασχετα με το που αγοραστηκε το προιον (εντος της ΕΕ) συμπεριλαμβανομενων και των τυχον σχετικων εξοδων αποστολης,

Αυτό πιστεύω είναι και το πιο μπερδεμένο στην υπόθεση, και μάλλον εξαρτάται από τι δηλώνει ο αντιπρόσωπος στην Ελλάδα. Απλός πωλητής, επίσημος retailer;

Σε καθε περιπτωση κατα την γνωμη μου ο καταναλωτης δεν πρεπει να επιβαρυνθει ουτε με 1 ευρο.
Τωρα αν καποιοι ζητανε 400 ευρο για προιον αξιας 750 εντος εγγυησης, ποσα θα ζητουσαν αν ηταν εκτος εγγυησης? Θα σου λεγανε πετα το και παρε καινουριο?

Έλα ντε, αυτά είναι απίθανα πράγματα...
 
Last edited:
Μην κολλάτε με τις σφραγισμένες κάρτες και λοιπά κατάλοιπα άλλων εποχών...
Οι σοβαροί κατασκευαστές δεν απαιτούν τέτοια πράγματα..
Με την απόδειξη αγοράς είσαι ΟΚ ενώ, σε κάποιες περιπτώσεις, ακόμα και το serial number της συσκευής αρκεί.

θα σας περιγραψω ενα πραγματικο περιστατικο βλαβης μηχανηματος αξιας 450 ευρο εντος της εγγυησης:
1.Τηλεφωνημα στην εταιρια για αναφορα βλαβης.Μου ζητουν s/n και περιγραφη βλαβης.
2. Σε 3 μερες ερχεται courier στον χωρο μου και παραλαμβανει το προιον για ελεγχο.
3/ Σε 5 ημερες ερχεται δευτερο courier και μου αφηνει ενα καινουριο προιον.
Τοσο απλα.
Ετσι λειτουργουν οι σοβαρες εταιριες και αντιπροσωπειες.


Η κατάσταση έχει γίνει είδη αστεία.

Οι αντιπροσωπίες τι παριστάνουν δηλαδή?! Όποιος αγοράσει ένα προιόν μιας εταιρείας θα πρέπει να το στέλνει στην εκάστοτε χώρα για επισκευή?!

Όταν υπάρχει αντιπροσωπία σε μία χώρα είναι σαν να είναι η ίδια η εταιρεία στην χώρα σου. Και φυσικά αυτό με τις αποδείξεις, τις σφραγίδες, τα χαρτιά είναι για γέλοια.

Εδώ άλλοι ζητάνε μόνο serial number.

Εγώ ο ίδιος έχω αγοράσει από το εξωτερικό αρκετά αντικείμενα κατά καιρούς και μερικά έτυχε να χαλάσουν εντός εγγύησεως και οι ελληνική αντιπροσωπία στην μία περίπτωση μου το αντικατέστησε με καινούριο και σε μία άλλη περίπτωση μου επέστρεψε τα χρήματα μου πίσω!!!!! (Και η αγορά είχε γίνει στην Γερμανία).


Τώρα αν ψάχνεται να βρείτε ψίλους στα άχυρα ώστε να μην πρέπει να του το επισκευάσει η Roksan της Ελλάδας αλλά η Roksan της Αγγλίας νομίζω πως δεν μας τιμά!!

Για μένα το θέμα έχει τελειώσει εξἀρχης.
Πολύ κρίμα στον ελληνα αντιπρόσωπο για την αντιεπαγγελματική συμπεριφορά του (μακάρι να αντιπροσωπεύει καλύτερα της άλλες εταιρείες που έχει).

Φίλε kanekati, μην αρκεστείς μόνο σε καταγγελίες στους αρμόδιους φορείς -μία καταγγελία δεν είναι κάτι.
 
"Και ενα τριτο , αν ο κατασκευαστης μπορει η πρεπει να υλοποιησει την εγγυηση μεσω του αντιπροσωπου του στην Ελλαδα ασχετα με το που αγοραστηκε το προιον (εντος της ΕΕ) συμπεριλαμβανομενων και των τυχον σχετικων εξοδων αποστολης,

Αυτό πιστεύω είναι και το πιο μπερδεμένο στην υπόθεση, και μάλλον εξαρτάται από τι δηλώνει ο αντιπρόσωπος στην Ελλάδα. Απλός πωλητής, επίσημος retailer; "

Εφ οσον διαθετει και service δεν μπορει να ειναι απλος πωλητης.
Ειναι αποκλειστικος αντιπροσωπος. Δεν ειναι ο Κωτσοβολος ας πουμε. Εισαγει, πουλαει χονδρικη σε αλλα καταστηματα και λιανικη απ ευθειας και υποστηριζει τις εγγυησεις των προιοντων αυτων.
Αλλωστε αναφερεται και στο site της Roksan.
 
Re: Απάντηση: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Την εποχή του διαδικτύου να ασχολείται κάποιος με κάρτες, είναι κάπως ...ντεμοντέ (εξάλλου τι κάρτα να στείλεις αν δεν στην έχει σφραγίσει ο πωλητής, όπως στην περίπτωση αυτή αν πρόσεξα στα μηνύματα)! Τόσο δύσκολο είναι να έχει κάθε εταιρεία μία φόρμα στο site της για registration των προϊόντων της;

Λιγο offtopic αλλα ενδεικτικο. Λαπτοπ Lenovo οπου πριν κατι μηνες η μπαταρια εκανε ενα τσαφ και μας αφησε. Παιρνω τον εδω αντιπροσωπο, και μου λεει φερτε το λαπτοπ με την αποδειξη αγορας να το εξετασουν οι τεχνικοι μας. Παιδια τους λεω το λαπτοπ ειναι μια χαρα, η μπαταρια καηκε, αποδειξη ουτε και ξερω που την ειχα βαλει. Συγνωμη δεν μπορουμε τοτε...Μετα απο ελαφρυ ψαξιμο στο google βλεπω οτι το προβλημα ειναι γνωστο και υπαρχει μερικο recall. Στελνω λοιπον email στο επισημο τεχνικο forum της μαμας Lenovo στην Αμερικη, ζητουν μονο το serial και σε 3 ημερες εχω με κουριερ καινουργια μπαταρια απο την Lenovo Γερμανίας. Υποψιν οτι η εγγυση ειχε ληξει εδω και 6 μηνες. Φυσικα και δεν πληρωσα τιποτα.

Customer care ρεεεεεεε, τα λεφτα και ο χρονος μας δεν ειναι για πεταμα
 
Re: Απάντηση: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

......
Customer care ρεεεεεεε, τα λεφτα και ο χρονος μας δεν ειναι για πεταμα

Ελλαδιστάν ρεεεεεεεε......

Γι' αυτό χάνουν πωλήσεις συνέχεια τι νομίζεις τυχαίο είναι.

Ξέρετε ότι τα Saturn πλέον διαφημίζουν ότι μπορεί να επιστρέψει ο πελάτης οτιδήποτε έχει αγοράσει στην αρχική του συσκευασία μέσα σε 10-15 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς και να πάρει πίσω τα λεφτά του στο ακέραιο?

Οι σωστοί θα μείνουν μόνο. Και τα Saturn φέρνουν KEF, Yamaha, Marantz και μερικές ακόμα μάρκες καθόλου ευκαταφρόνητες.

'Αιντε να σας δω τι θα κάνετε αντιπρώσοποι...
 
Απάντηση: Re: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Ενα ερωτηματικο ειναι αν η ευθυνη του πωλητη (audioaffair) περιλαμβανει και τα εξοδα αποστολης και επιστροφης .
Ενα δευτερο αν η ευθυνη του κατασκευαστη (Roksan) περιλαμβανει και τα εξοδα αποστολης
Και ενα τριτο , αν ο κατασκευαστης μπορει η πρεπει να υλοποιησει την εγγυηση μεσω του αντιπροσωπου του στην Ελλαδα ασχετα με το που αγοραστηκε το προιον (εντος της ΕΕ) συμπεριλαμβανομενων και των τυχον σχετικων εξοδων αποστολης,
Σε καθε περιπτωση κατα την γνωμη μου ο καταναλωτης δεν πρεπει να επιβαρυνθει ουτε με 1 ευρο.
Τωρα αν καποιοι ζητανε 400 ευρο για προιον αξιας 750 εντος εγγυησης, ποσα θα ζητουσαν αν ηταν εκτος εγγυησης? Θα σου λεγανε πετα το και παρε καινουριο?

Τά έξοδα αποστολής από καί πρός τό σημείο επισκευής βαρύνουν αποκλειστικά καί μόνον τό αγοραστή , στή περίπτωση της Roksan.

Στό γενικό κατά προσέγγιση ποσό πού ανέφερα περιλαμβάνονται καί τά έξοδα αυτά(,γύρω στα 100e όπως μπορείς νά διαπιστώσεις από τή σελίδα τής DHL) κάτι τό οποίο αν συμμετείχες στή κουβέντα καλοπροαίρετα θά τό είχες αντιληφθεί. Ο συγκεκριμένος ενισχυτής τά έχει όλα σέ μιά πλακέτα surface mount , κι όποιος καταλαβαίνει από service θά αντιληφθεί ότι ο εντοπισμός καί η αποκατάσταση βλάβης είναι εξαιρετικά χρονοβόρα καί απαιτεί ειδικό καί ακριβό εξοπλισμό. Γνωρίζεις κανέναν νά δουλεύει δωρεάν χωρίς νά έχει υποχρέωση ? ( ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ στήν προκείμενη περίπτωση έχει ο ΠΩΛΗΤΗΣ ) Αν ναί θά σού ήμουν υπόχρεως νά μού τόν συστήσεις.
 
κε Νικολόπουλε,στο πρόσφατο παρελθόν είχατε αρνηθεί μετα βδελυγμίας κάθε επαγγελματική σχέση με το κατάστημα του κου Μασσέλου και μάλιστα,όταν σας έσβηνα διαφημιστικές καταχωρήσεις(δεδομένου ότι δηλώνατε μη επαγγελματίας),μου καταλογίζατε αντιπάθεια στο πρόσωπό σας.Παράλληλα παρά τις επανειλημένες συστάσεις,αρνιόσαστε να βάλατε στην υπογραφή σας επαγγελματική ιδιότητα.

Απο πότε γίνατε "συνεργάτης" και τι σημαίνει αυτό ακριβώς;

Να πιστέψω,ότι μέχρι πρόσφατα μας δουλεύατε(για να το χειριστώ κατάλληλα);
 
Re: Απάντηση: Re: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Τά έξοδα αποστολής από καί πρός τό σημείο επισκευής βαρύνουν αποκλειστικά καί μόνον τό αγοραστή , στή περίπτωση της Roksan.

Στό γενικό κατά προσέγγιση ποσό πού ανέφερα περιλαμβάνονται καί τά έξοδα αυτά(,γύρω στα 100e όπως μπορείς νά διαπιστώσεις από τή σελίδα τής DHL) κάτι τό οποίο αν συμμετείχες στή κουβέντα καλοπροαίρετα θά τό είχες αντιληφθεί. Ο συγκεκριμένος ενισχυτής τά έχει όλα σέ μιά πλακέτα surface mount , κι όποιος καταλαβαίνει από service θά αντιληφθεί ότι ο εντοπισμός καί η αποκατάσταση βλάβης είναι εξαιρετικά χρονοβόρα καί απαιτεί ειδικό καί ακριβό εξοπλισμό. Γνωρίζεις κανέναν νά δουλεύει δωρεάν χωρίς νά έχει υποχρέωση ? ( ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ στήν προκείμενη περίπτωση έχει ο ΠΩΛΗΤΗΣ ) Αν ναί θά σού ήμουν υπόχρεως νά μού τόν συστήσεις.
O κατασκευαστης δεν εχει καμια υποχρεωση?
 
Status
Not open for further replies.