Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Status
Not open for further replies.
Το κατάλαβε βλέποντας ένα thread που άνοιξα σε γειτονικό forum και ζητούσα γνώμες για το πρόβλημα που παρουσίασε το μηχάνημα. Είδε nickname και avatar που είναι ίδια και στα δύο forum, έκανε search τα μηνύματά μου και βρήκε το thread όπου θεωρεί πως τον "ρίχνω", ταυτόχρονα όμως ξεμπροστιάζεται κι ο ίδιος όπως εξηγώ στο topic #12 του παρόντος thread.
Εντοπισε καποιον δηλαδη που δεν αγορασε απο την Ελλαδα αναμεσα σε "χιλιαδες" πελατες? Φοβερο!!!
 
Εχω αγορασει απο το ιδιο καταστημα και εχω εγγραφο μπροστα μου με τιτλο Invoice και ολες τις λεπτομερειες της αγορας . Σιγουρα και ο φιλος θα εχει το αντιστοιχο παραστατικο.
Και αν δεν το εχει σιγουρα μπορει να του το στειλει το καταστημα .Αντιθετα με πολλους ελληνες οι Αγγλοι παντα εκδιδουν παραστατικα.
 
Last edited:
Μισό...
Ο αντιπρόσωπος δέχτηκε να επισκευάσει το μηχάνημα του φίλου άσχετα αν έχει γίνει παραεισαγωγή (μην γκρινιάξετε, αυτό είναι πρακτικά όταν δεν κάνει την εισαγωγή ο ίδιος ο αντιπρόσωπος)...
Ο φίλος προσέβαλε την αντιπροσωπεία σε άλλο forum...
Και επειδή έγινε αυτό, ο αντιπρόσωπος αποφάσισε να μην τον καλύψει;

Sorry, αλλά αν έγιναν πραγματικά έτσι τα πράγματα και από τη στιγμή που η κάρτα εγγύησης δεν έχει σφραγίδα και ο φίλος μας δεν έχει τιμολόγιο αγοράς, ήταν καθαρά θέμα καλής θέλησης του αντιπροσώπου να του επιδιορθώσει το μηχάνημα...
Αν πραγματικά τον πρόσβαλε σε forum αφού ο αντιπρόσωπος δέχτηκε να το επισκευάσει, τότε εγώ, ηθικά τουλάχιστον, δίνω δίκιο στον αντιπρόσωπο.
Εκτός και αν κάπου μπερδευτήκαμε και δεν έγιναν έτσι τα πράγματα... -bye-

Φίλε μου τα χεις μπερδέψει. Λογικό είναι... Λοιπόν ξανά-μανά...
Μετά από παρακάλια ο κ. Χ. Μασέλος δέχεται να του στείλω το μηχάνημα να το δει. Απλώς να το δει... Δεν μου υποσχέθηκε τίποτα σε σχέση με εγγύηση, ανταλλακτικά κ.λ. Δεν μ' ένοιαξε, αρκεί να το 'φτιαχνε.
Στη συνέχεια και ευτυχώς πριν το στείλω, βρίσκει ο συνεργάτης του κ. Μασέλου Audiophile62 τα παλιά μηνύματα στα forum (που λένε πως θα προτιμήσω το Αγγλικό site) και πιστεύοντας πως έπιασε λαβράκι για την ταυτοπροσωπεία των μηνυμάτων (λες κι αν ήθελα δεν μπορούσα να υποκριθώ πως είμαι άλλος...), πιάνει και λέει στο αφεντικό ψέμματα πως εγώ "έγραψα στο Ιντερνέτ" πως ξέφυγα από τη φάκα της αντιπροσωπείας και άλλα πολλά και βαριά λόγια (ενώ το μόνο που λέω στον DELTA είναι ευχαριστώ φίλε που μου συνέστησες το site, αλλιώς θα τα σκαγα στον αντιπρόσωπο 170-180 ακριβότερα). Με παίρνει λοιπόν ο κ. Μασέλος και μου λέει: "κάθεσαι και γράφεις για μας τέτοια πράγματα; Να το στείλεις στην Αγγλία το μηχάνημά σου."
Βέβαια πιο πριν μου σκασε και κάτι άλλο που ίσως έχει σημασία γενικότερα. "Η Roksan δεν με υποστηρίζει, είναι η μόνη εταιρία απ' όσες έχω που επιτρέπει να πωλούνται τα προϊόντα της στο Internet κι έτσι δεν πουλάμε εμείς"
Τα συμπεράσματα δικά σας...
 
Τιμολογιο αγορας οπωσδηποτε εχει. Αυτα με την σφραγισμενη καρτα εγγυησης δεν ισχυουν εφ οσον υπαρχει το τιμολογιο αγορας και to serial number του προιοντος. Και εφ οσον ενα αγγλικο καταστημα πουλαει νομιμα στην Ελλαδα λιανικη δεν μπορουμε να μιλαμε για παραεισαγωγη.Αν ηταν ετσι θα μπορουσε ο εδω αντιπροσωπος να απαιτησει απο τους Αγγλους να μην πουλανε απ ευθειας στην Ελλαδα, αλλα μαλλον δεν μπορει γιατι αν μπορουσε θα το εκανε.

Κι όμως φίλε μου δεν είχε απόδειξη αγοράς. Σε επικοινωνία που είχα μαζί τους μου λένε ούτε λίγο ούτε πολύ: "τι να την κάνεις την απόδειξη; σου ζητήσαμε εμείς απόδειξη; έχουμε εμείς την απόδειξη αγοράς από την εταιρία. Στείλε το μηχάνημα και θα διορθωθεί ή θα αντικατασταθεί". Και έτσι είναι, αφού φαίνεται κατ' αρχήν από την email address, αλλά και από το serial number, θα μπορούσα να τους στείλω πίσω άλλο μηχάνημα;
 
οιπόν ξανά-μανά...
Μετά από παρακάλια ο κ. Χ. Μασέλος δέχεται να του στείλω το μηχάνημα να το δει. Απλώς να το δει... Δεν μου υποσχέθηκε τίποτα σε σχέση με εγγύηση, ανταλλακτικά κ.λ. Δεν μ' ένοιαξε, αρκεί να το 'φτιαχνε.
Στη συνέχεια και ευτυχώς πριν το στείλω, βρίσκει ο συνεργάτης του κ. Μασέλου Audiophile62 τα παλιά μηνύματα στα forum (που λένε πως θα προτιμήσω το Αγγλικό site) και πιστεύοντας πως έπιασε λαβράκι για την ταυτοπροσωπεία των μηνυμάτων (λες κι αν ήθελα δεν μπορούσα να υποκριθώ πως είμαι άλλος...), πιάνει και λέει στο αφεντικό ψέμματα πως εγώ "έγραψα στο Ιντερνέτ" πως ξέφυγα από τη φάκα της αντιπροσωπείας και άλλα πολλά και βαριά λόγια (ενώ το μόνο που λέω στον DELTA είναι ευχαριστώ φίλε που μου συνέστησες το site, αλλιώς θα τα σκαγα στον αντιπρόσωπο 170-180 ακριβότερα). Με παίρνει λοιπόν ο κ. Μασέλος και μου λέει: "κάθεσαι και γράφεις για μας τέτοια πράγματα; Να το στείλεις στην Αγγλία το μηχάνημά σου."
Βέβαια πιο πριν μου σκασε και κάτι άλλο που ίσως έχει σημασία γενικότερα. "Η Roksan δεν με υποστηρίζει, είναι η μόνη εταιρία απ' όσες έχω που επιτρέπει να πωλούνται τα προϊόντα της στο Internet κι έτσι δεν πουλάμε εμείς"
Τα συμπεράσματα δικά σας...




Πολυ καλα.


Εγω θα προτεινα να μην το κουρασουμε αλλο.


Η ανωθεν περιληψη σου ειναι σαφεστατη και δεν αφηνει κανενα περιθωριο παρερμηνειας.


Προτεινω για να μην χαθει η μπαλα να περιμενουμε την αποψη του μελους audiophile62 η οποιουδηποτε εκπροσωπου της εταιρειας.
 
Απάντηση: Re: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Αυτα με την σφραγισμενη καρτα εγγυησης δεν ισχυουν εφ οσον υπαρχει το τιμολογιο αγορας και to serial number του προιοντος.

Αυτά τα δύο έγγραφα ή και μόνο το serial number είναι αρκετά για την παροχή εγγύησης από τον πωλητή (την audioaffair.co.uk αν κατάλαβα καλά). Φαντάζομαι ότι ο αντιπρόσωπος Ελλάδας που αναφέρουμε συνεχώς είναι αντιπρόσωπος της Roksan και όχι της audioaffair.co.uk, άρα χωρίς σφραγισμένο κουπόνι από πωλητή (audioaffair) που να έχει σταλεί στην Roksan εντός 28 ημερών ο κάθε αντιπρόσωπος της Roksan λογικό είναι να μην μπορεί να παρέχει υπηρεσίες εγγύησης.

Έτσι όπως έχουν αυτή τη στιγμή τα πράγματα τον φίλο μας καλύπτει με εγγύηση μόνο η audioaffair.co.uk και όχι η Roksan
 
@kanekati

Μπορούμε ελεύθερα να δημοσιοποιούμε επιστολές που ανταλλάσσουμε με τους εμπόρους, αντιπροσώπους κλπ. Όχι όμως και τα προσωπικά μυνήματα άλλων μελών του φόρουμ που στέλνονται μέσω της πλατφόρμας. Του παρόντος ή -ακόμη χειρότερα- συναφούς φόρουμ.
 
Re: Απάντηση: Re: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

@kanekati

Μπορούμε ελεύθερα να δημοσιοποιούμε επιστολές που ανταλλάσσουμε με τους εμπόρους, αντιπροσώπους κλπ. Όχι όμως και τα προσωπικά μυνήματα άλλων μελών του φόρουμ που στέλνονται μέσω της πλατφόρμας. Του παρόντος ή -ακόμη χειρότερα- συναφούς φόρουμ.

Δεν δημοσίευσε προσωπικό μήνυμα, αλλά αυτά που γράφτηκαν στο φόρουμ και μπορεί να τα δει ο οποιοσδήποτε.

Έτσι όπως έχουν αυτή τη στιγμή τα πράγματα τον φίλο μας καλύπτει με εγγύηση μόνο η audioaffair.co.uk και όχι η Roksan


Κάνεις λάθος.
Μία απόδειξη αρκεί. (κι απόδειξη μπορεί να είναι και το e-mail εκτυπωμένο). Τι καινούριο είναι αυτό με τις σφραγίδες??
Δηλαδή ό,τι αγοράζεται πλέον έχει κι αναγκαστικά κάρτα με σφραγίδα από τον πωλητή?!

Επιμένω κάθετα πως έχει υποχρέωση ο έλληνας αντιπρόσωπος να του το επισκευάσει. Και να τον είχε προσβάλει από το ίντερνετ σε κάποιο φόρουμ δεν έχει κανένα δικαίωμα να αρνηθέι. (πράγμα που δεν το έκανε).
Μην φτάσουμε στο σημείο να κρύβουμε και τα λόγια μας στα φόρουμς μήπως και τυχόν μας πετύχει κάποιος πωλητής και μας εκδικηθεί!!!
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Δεν δημοσίευσε προσωπικό μήνυμα, αλλά αυτά που γράφτηκαν στο φόρουμ και μπορεί να τα δει ο οποιοσδήποτε.




Κάνεις λάθος.
Μία απόδειξη αρκεί. (κι απόδειξη μπορεί να είναι και το e-mail εκτυπωμένο). Τι καινούριο είναι αυτό με τις σφραγίδες??
Δηλαδή ό,τι αγοράζεται πλέον έχει κι αναγκαστικά κάρτα με σφραγίδα από τον πωλητή?!

Ως προς την απόδειξη συμφωνούμε, η οποία όμως δεσμεύει τον πωλητή του προϊόντος να παρέχει εγγύηση (δηλαδή audioaffair.co.uk)

Αυτό με τις σφραγίδες το λέει καθαρά η Roksan στο εγχειρίδιο του ενισχυτή όπως δημοσίευσε ο DELTA στη σελίδα 9 αυτού του thread.
Άλλοι κατασκευαστές μπορεί να μην απαιτουν αυτήν τη διαδικασία, στην περίπτωση μας όμως η Roksan το απαιτεί.

Επίσης δεν είναι κάτι καινούργιο. Οι περισσότερες εταιρείες δουλεύουν με αυτόν τον τρόπο εδώ και χρόνια, για να πιστοποιήσουν ότι αγόρασες νόμιμα και απο νόμιμο πωλητή το προϊόν. Επίσης σύμφωνα με την πανευρωπαϊκή εγγύηση (έχει post σχετικό ο DIPIE στη σελ 6) υποχρέωση για διετή εγγύηση έχει ο πωλητής του προϊόντος, άσχετα με την εγγύηση του κατασκευαστή του προϊόντος.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Δεν δημοσίευσε προσωπικό μήνυμα, αλλά αυτά που γράφτηκαν στο φόρουμ και μπορεί να τα δει ο οποιοσδήποτε.




Κάνεις λάθος.
Μία απόδειξη αρκεί. (κι απόδειξη μπορεί να είναι και το e-mail εκτυπωμένο). Τι καινούριο είναι αυτό με τις σφραγίδες??
Δηλαδή ό,τι αγοράζεται πλέον έχει κι αναγκαστικά κάρτα με σφραγίδα από τον πωλητή?!

Επιμένω κάθετα πως έχει υποχρέωση ο έλληνας αντιπρόσωπος να του το επισκευάσει. Και να τον είχε προσβάλει από το ίντερνετ σε κάποιο φόρουμ δεν έχει κανένα δικαίωμα να αρνηθέι. (πράγμα που δεν το έκανε).
Μην φτάσουμε στο σημείο να κρύβουμε και τα λόγια μας στα φόρουμς μήπως και τυχόν μας πετύχει κάποιος πωλητής και μας εκδικηθεί!!!

Ρε παιδιά το θέμα δεν είναι τι νομίζουμε εμείς ή μεσοβέζικες διατυπώσεις στο στύλ πρέπει,οφείλει....Το θέμα είναι,ότι απο την υπάρχουσα ευρωπαϊκή κι ελληνική νομολογία,δεν προκύπτει ρητή υποχρέωση του εδώ αντιπροσώπου για επισκευή.Η ευθύνη(κι αυτό επίσης όχι με σαφήνεια για την συγκεκριμένη περίπτωση )μετατοπίζεται στον κατασκευαστή.

Θα διαβάσατε,το κείμενο με την υπογραφή της αρμόδιας επιτρόπου της ΕΕ,στην κατηγορία "γενικά περί δικάναλου ήχου".Ενα μπάχαλο περιγράφεται σε σχέση με τα διαδικτυακά "καταστήματα",για το οποίο ελάχιστα έως τίποτα κάνουν.

Προσωπικά δεν βλέπω άλλη διέξοδο,παρά ο αγοραστής να απευθυνθεί στο κατάστημα πώλησης και στον κατασκευαστή και ν' απαιτήσει με απειλή αγωγής αλλαγή του μηχανήματος με νέο.
 
@kanekati

Μπορούμε ελεύθερα να δημοσιοποιούμε επιστολές που ανταλλάσσουμε με τους εμπόρους, αντιπροσώπους κλπ. Όχι όμως και τα προσωπικά μυνήματα άλλων μελών του φόρουμ που στέλνονται μέσω της πλατφόρμας. Του παρόντος ή -ακόμη χειρότερα- συναφούς φόρουμ.

Συγνώμη, γιατί μου σβήσατε το topic από τη στιγμή που δεν δημοσίευσα pm κάποιου μέλους;
Δεν πρέπει να ξέρουν οι άλλοι χρήστες το ρόλο που παίζουν κάποιοι εδώ μέσα; Δεν πρέπει οι χομπίστες και οι εραστές του ήχου να ξέρουν να φυλάγονται από "επαγγελματίες" που οι γνώμες τους κατευθύνονται από το προσωπικό και εταιρικό όφελος;
Δηλαδή φύγαμε από τα κατευθυνόμενα περιοδικά του χώρου και βρήκαμε κι εδώ κατευθυνόμενη πληροφόρηση για την οποία μάλιστα δεν παίρνετε κανένα μέτρο.
ΑΝΤΙ ΝΑ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΤΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΧΩΡΙΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΤΕ ΕΜΕΝΑ;

Send δεν έπρεπε να το κάνεις αυτό σε μένα. Δεν έχω περάσει ποτέ τα όρια και νομίζω δεν έχω δώσει κανένα δικαίωμα.
Όσοι φίλοι θέλουν να τους στείλω με pm αυτό που "κόπηκε" εδώ ας μου στείλουν pm. Για να έχουν γνώμη αν έπρεπε να κοπεί ή όχι.
Sorry για το μακροσκελές κείμενο, πρωί-πρωί ούτε καφέ δεν ήπια...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

την audioaffair

Θα σου πρότεινα να επικοινωνήσεις με την Roksan, εννοώ φυσικά στην Αγγλία και όχι τον αντιπρόσωπο:flipout: να τους εκθέσεις τηκατάσταση σχετικά με την αγορά και να ζητήσεις να σου αναγνωρίσουν το δικαίωμα στην εγγύηση γιατί απο ό,τι κατάλαβα δεν έχεις κάνει την διαδικασία που λέει στο manual. Αυτοί λόγω και του ότι είναι Άγγλοι δεν θα φάνε τα ελληνικά κωλύματα και πιστεύω ότι και χωρίς σφραγίδα από τον πωλητή ή απόδειξη αγοράς μόνο με το serial number θα μπορέσουν να σε εξυπηρετήσουν. Από κει και πέρα ο θεός βοηθός με τον αντιπρόσωπο εδώ και τις σχέσεις μαζί του. Στη τελική θα έχεις εγγύηση από τον κατασκευαστή και για μελλοντική χρήση αλλά και καμιά δικαιολογία ο αντιπρόσωπος για να μην σε εξυπηρετήσει.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Θα σου πρότεινα να επικοινωνήσεις με την Roksan, εννοώ φυσικά στην Αγγλία και όχι τον αντιπρόσωπο:flipout: να τους εκθέσεις τηκατάσταση σχετικά με την αγορά και να ζητήσεις να σου αναγνωρίσουν το δικαίωμα στην εγγύηση γιατί απο ό,τι κατάλαβα δεν έχεις κάνει την διαδικασία που λέει στο manual. Αυτοί λόγω και του ότι είναι Άγγλοι δεν θα φάνε τα ελληνικά κωλύματα και πιστεύω ότι και χωρίς σφραγίδα από τον πωλητή ή απόδειξη αγοράς μόνο με το serial number θα μπορέσουν να σε εξυπηρετήσουν. Από κει και πέρα ο θεός βοηθός με τον αντιπρόσωπο εδώ και τις σχέσεις μαζί του. Στη τελική θα έχεις εγγύηση από τον κατασκευαστή και για μελλοντική χρήση αλλά και καμιά δικαιολογία ο αντιπρόσωπος για να μην σε εξυπηρετήσει.

Επικοινώνησα και με τη Roksan και μου λένε σου στέλνουμε free τα ανταλλακτικά. Μετά από όλα αυτά όμως δεν τους έχω εμπιστοσύνη. Τουλάχιστο τώρα δουλεύει σαν τελικός. Αν το πάρουν εδώ οι δικοί μας ίσως δεν ανοίγει καθόλου...
 
Οχι να μην σου στείλουν τα ανταλλακτικά.Είναι υποχρεωμένοι,αφού είναι τελικά υπεύθυνοι(αρχικός πωλητής-κατασκευαστής),να σου το αντικαταστήσουν.

Απείλησέ τους με καταγγελίες-αγωγή στα αρμόδια ευρωπαϊκά δικαστήρια-όργανα και δημοσιοποίηση στα διεθνή audio sites.
 
Last edited:
Οχι να μην σου στείλουν τα ανταλλακτικά.Είναι υποχρεωμένοι,αφού είναι τελικά υπεύθυνοι,να σου το αντικαταστήσουν.

πως προκύπτει ότι είναι υπεύθυνοι αφού ο αγοραστής δεν επέλεξε την εγγύηση της αντιπροσωπείας;

Απείλησέ τους με καταγγελίες-αγωγή στα αρμόδια ευρωπαϊκά δικαστήρια-όργανα και δημοσιοποίηση στα διεθνή audio sites.

Μήπως αυτό είναι λίγο υπερβολικό; Ούτως ή άλλως για να φτάσει στο δικαστήριο της ΕΕ πρέπει να ξεκινήσει από τα εθνικά δικαστήρια, την αγωγή που θα την κάνει; εδώ που μένει, αλλά δεν έχει καμία νομική σύβαση με τον αντιπρόσωπο, γιατί δεν ακολούθησε τη διαδικασία της Roksan σχετικά με την εγγύηση ή στην Αγγλία; Και αν είναι στην Αγγλία θα κινηθεί κατά της Roksan που δεν είναι υποχρεωμένη να του παρέχει εγγύηση ή κατά του audioaffair.co.uk που του παρέχει εγγύηση ως πωλητής για δύο χρόνια;
 
Last edited:
Συγνώμη, γιατί μου σβήσατε το topic από τη στιγμή που δεν δημοσίευσα pm κάποιου μέλους;
Δεν πρέπει να ξέρουν οι άλλοι χρήστες το ρόλο που παίζουν κάποιοι εδώ μέσα; Δεν πρέπει οι χομπίστες και οι εραστές του ήχου να ξέρουν να φυλάγονται από "επαγγελματίες" που οι γνώμες τους κατευθύνονται από το προσωπικό και εταιρικό όφελος;
Δηλαδή φύγαμε από τα κατευθυνόμενα περιοδικά του χώρου και βρήκαμε κι εδώ κατευθυνόμενη πληροφόρηση για την οποία μάλιστα δεν παίρνετε κανένα μέτρο.
ΑΝΤΙ ΝΑ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΤΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΧΩΡΙΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΤΕ ΕΜΕΝΑ;

Send δεν έπρεπε να το κάνεις αυτό σε μένα. Δεν έχω περάσει ποτέ τα όρια και νομίζω δεν έχω δώσει κανένα δικαίωμα.
Όσοι φίλοι θέλουν να τους στείλω με pm αυτό που "κόπηκε" εδώ ας μου στείλουν pm. Για να έχουν γνώμη αν έπρεπε να κοπεί ή όχι.
Sorry για το μακροσκελές κείμενο, πρωί-πρωί ούτε καφέ δεν ήπια...


Δεν διέγραψα κανένα topic. Διέγραψα μύνημά σου στο οποίο έγραφες: "στο 1ο pm μου είπε...". Προφανώς δεν καταλαβαίνεις ή δεν θέλεις να καταλάβεις αυτό που έγραψα. Ό,τι δίκαιο και να έχεις, υπάρχουν κάποια όρια, στα θέματα προσωπικής, μέσω των πμ της πλατφόρμας, επικοινωνίας των μελών τα οποία σε αυτό το φόρουμ τα τηρούμε.

Όσο δε για τον βαρύτατα προσβλητικό χαρακτηρισμό σου περί κατευθυνόμενης πληφορόρησης, θεωρώ ότι με θίγει αμέσως και σε προσωπικό επίπεδο και απαιτώ να τον ανακαλέσεις εδώ και τώρα. Ορίστε μας.
 
Μήπως αυτό είναι λίγο υπερβολικό; Ούτως ή άλλως για να φτάσει στο δικαστήριο της ΕΕ πρέπει να ξεκινήσει από τα εθνικά δικαστήρια, την αγωγή που θα την κάνει; εδώ που μένει, αλλά δεν έχει καμία νομική σύβαση με τον αντιπρόσωπο, γιατί δεν ακολούθησε τη διαδικασία της Roksan σχετικά με την εγγύηση ή στην Αγγλία; Και αν είναι στην Αγγλία θα κινηθεί κατά της Roksan που δεν είναι υποχρεωμένη να του παρέχει εγγύηση ή κατά του audioaffair.co.uk που του παρέχει εγγύηση ως πωλητής για δύο χρόνια;

Δεν είναι αναγκαστικό να καταφύγει σε εθνικά δικαστήρια.Μπορεί άν θέλει να απευθυνθεί απευθείας στο ευρωπαϊκό.Εχει γίνει πάμπολλές φορές για ποικίλα θέματα.Ειδικά σε θέματα,όπου υπάρχει διάσταση ή κενό μεταξύ εθνικής κι ευρωπαϊκής νομοθεσίας.Μπορεί ακόμα πρίν απ' αυτό να απευθυνθεί επίσης στην αρμόδια ευρωπαϊκή επιτροπη κι όργανα.

Το τι θα κάνει και πώς ασφαλώς είναι δικό του θέμα.Την άποψή μου λέω.

Απο την άλλη ο φίλος,κάπου το παρατραβάει γενικά στους τρόπους του.Προσπαθούμε να τον πληροφορήσουμε και να του συμπαρασταθούμε και μας απευθύνει κι απο πάνω χαρακτηρισμούς για "κατευθυνόμενους".
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.