Μισό...
Ο αντιπρόσωπος δέχτηκε να επισκευάσει το μηχάνημα του φίλου άσχετα αν έχει γίνει παραεισαγωγή (μην γκρινιάξετε, αυτό είναι πρακτικά όταν δεν κάνει την εισαγωγή ο ίδιος ο αντιπρόσωπος)...
Ο φίλος προσέβαλε την αντιπροσωπεία σε άλλο forum...
Και
επειδή έγινε αυτό, ο αντιπρόσωπος αποφάσισε να μην τον καλύψει;
Sorry, αλλά αν έγιναν πραγματικά έτσι τα πράγματα και από τη στιγμή που η κάρτα εγγύησης δεν έχει σφραγίδα και ο φίλος μας δεν έχει τιμολόγιο αγοράς, ήταν καθαρά θέμα καλής θέλησης του αντιπροσώπου να του επιδιορθώσει το μηχάνημα...
Αν πραγματικά τον πρόσβαλε σε forum αφού ο αντιπρόσωπος δέχτηκε να το επισκευάσει, τότε εγώ, ηθικά τουλάχιστον, δίνω δίκιο στον αντιπρόσωπο.
Εκτός και αν κάπου μπερδευτήκαμε και δεν έγιναν έτσι τα πράγματα...