Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Status
Not open for further replies.
ΟΙ οροι εγγυησης της Roksan.Καποιος που ξερει καλα αγγλικα ας μας πει τι εννοει ο κατασκευαστης.
There are no user-serviceable parts inside your Kandy Integrated Amplifier. If a fault should develop; refer all servicing to your appointed ROKSAN retailer, distributor or ROKSAN approved service agent.
Your ROKSAN Kandy Integrated Amplifier is guaranteed against any defect in materials and workmanship for a period of two years from the date of purchase.
This guarantee only becomes effective if the warranty card is validated by the ROKSAN retailer from whom the equipment was purchased and returned to ROKSAN within 28 days of purchase. This guarantee excludes:
1. Damage caused due to accident, missuse, neglect and incorrect installation, adjustment or repair.
2. Liability for damage or loss during transit from the retailer or purchaser to ROKSAN or its authorised distributor for the
purposes of repair or inspection.
Carriage costs to ROKSAN shall be borne by the consignor.
All claims under this guarantee must be made through an authorised ROKSAN retailer.
If equipment returned for repair to ROKSAN is found on inspection to comply with the product specification ROKSAN reserves the right to make a charge for examination and return carriage.
Unauthorised servicing will void this guarantee.
 
Χμμμ...

"If a fault should develop; refer all servicing to your appointed ROKSAN retailer, distributor or ROKSAN approved service agent."

Ο οποίος είναι αυτός ο οποίος έχει σφραγίσει την κάρτα εγγύησης;
 
Απάντηση: Re: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

ΟΙ οροι εγγυησης της Roksan.Καποιος που ξερει καλα αγγλικα ας μας πει τι εννοει ο κατασκευαστης.
There are no user-serviceable parts inside your Kandy Integrated Amplifier. If a fault should develop; refer all servicing to your appointed ROKSAN retailer, distributor or ROKSAN approved service agent.
Your ROKSAN Kandy Integrated Amplifier is guaranteed against any defect in materials and workmanship for a period of two years from the date of purchase.
This guarantee only becomes effective if the warranty card is validated by the ROKSAN retailer from whom the equipment was purchased and returned to ROKSAN within 28 days of purchase. This guarantee excludes:
1. Damage caused due to accident, missuse, neglect and incorrect installation, adjustment or repair.
2. Liability for damage or loss during transit from the retailer or purchaser to ROKSAN or its authorised distributor for the
purposes of repair or inspection.
Carriage costs to ROKSAN shall be borne by the consignor.
All claims under this guarantee must be made through an authorised ROKSAN retailer.
If equipment returned for repair to ROKSAN is found on inspection to comply with the product specification ROKSAN reserves the right to make a charge for examination and return carriage.
Unauthorised servicing will void this guarantee.

Κάπου θα πρέπει να αναφέρει αν αυτό το κείμενο αφορά εγγύηση σε όλη την ΕΕ ή μόνο την Αγγλία.

Απ' ό,τι κατάλαβα από τα παραπάνω αν ο αγοραστής της περίπτωσης έχει στείλει στην Roksan την σφραγισμένη από τον Άγγλο πωλητή κάρτα μέσα στην προθεσμία τότε έχει κάθε δικαίωμα να πάει στον εδώ αντιπρόσωπο (θεωρώ ότι
είναι authorised Roksan retailer!!) και να απαιτήσει κάλυψη της εγγύησης. Με την επιφύλαξη ότι αυτά που αναφέρονται στο κείμενο αφορούν και την Ελλάδα.
 
Απάντηση: Re: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Χμμμ...

"If a fault should develop; refer all servicing to your appointed ROKSAN retailer, distributor or ROKSAN approved service agent."

Ο οποίος είναι αυτός ο οποίος έχει σφραγίσει την κάρτα εγγύησης;

με το your appointed εννοείται ο πλησιέστερος (όχι δεσμευτικά) στον πελάτη.
 
Αυτα ειναι απο το επισημο εγχειριδιο του ενισχυτη. Δεν γραφει τοποτε για χωρες .
 
Re: Απάντηση: Re: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

με το your appointed εννοείται ο πλησιέστερος (όχι δεσμευτικά) στον πελάτη.

Εγώ appointed νομίζω ότι σημαίνει "ορισμένος". Και μάλλον εννοεί αυτόν ο οποίος σφράγισε την καρτέλα της εγγύησης...
BTW καρτέλλα εγγύησης με σφραγίδα υπάρχει;
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Εγώ appointed νομίζω ότι σημαίνει "ορισμένος". Και μάλλον εννοεί αυτόν ο οποίος σφράγισε την καρτέλα της εγγύησης...

Έχω την εντύπωση ότι εννοεί αυτον που είναι appointed (ορισμένος) απο την εταιρία να την αντιπροσωπεύει στην περιοχή που βρίσκεται ο πελάτης

BTW καρτέλλα εγγύησης με σφραγίδα υπάρχει;

Τελικά αυτή είναι η πρώτη ερώτηση που έπρεπε να τεθεί.

..
 
Μάλλον έχετε ξεχάσει κάτι.

Πώς ο ίδιος ο αντιπρόσωπος δέχτηκε να του επισκευάσει το προιόν κανονικότατα μέχρι που ο συνεργάτης του, του είπε πως έχει προσβάλει την ατνιπροσωπία σε φόρουμ στο ίντερνετ. Για μένα αυτό είναι τελείως αντιεπαγγελματικό!

Επίσης κάτι πολύ σημαντικό, πολλές αντιπροσωπίες της Ελλάδας έχουν δεχθέι να καλύψουν προιόν εντός εγγύησης με δωρεάν σέρβις κι ανταλλακτικά ενώ έχει αγοραστεί από το εξωτερικό. Έχω και 2-3 προσωπικές εμπειρίες όπως και πολλοί άλλοι έχω δει πως έχετε. ---Δηλαδή όλοι αυτοί που το έκαναν δεν ήξεραν? Έκαναν λάθος? Ζημιώθηκαν?
Με αυτή την στάση εξυπηρετούν και τον έλληνα καταναλωτή αλλά και την ίδια την εταιρεία που αντιπροσωπεύουν.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Όχι, η κάρτα είναι μέσα στη συσκευασία χωρίς σφραγίδα.

Τότε νομίζω ότι η μόνη εγγύηση που σε καλύπτει είναι, δυστυχώς, η "Πανευρωπαϊκή Εγγύηση" δηλαδή αυτή που υποχρεούται να σου παρέχει ο πωλητής (όχι ο κατασκευαστής ή αντιπρόσωπος του κατασκευαστή) για δύο χρόνια με μόνο αποδεικτικό την απόδειξη της αγοράς.

Σίγουρα στην περίπτωση σου ίσως θα ήταν καλό για το όνομα του αντιπροσώπου να παραβλέψει ότι δεν καλύπτεσαι από εγγύηση κατασκευαστή και να σε εξυπηρετήσει, αλλά δεν είναι υποχρεωμένος να το κάνει.
 
Μάλλον έχετε ξεχάσει κάτι.

Πώς ο ίδιος ο αντιπρόσωπος δέχτηκε να του επισκευάσει το προιόν κανονικότατα μέχρι που ο συνεργάτης του, του είπε πως έχει προσβάλει την ατνιπροσωπία σε φόρουμ στο ίντερνετ. Για μένα αυτό είναι τελείως αντιεπαγγελματικό!

Επίσης κάτι πολύ σημαντικό, πολλές αντιπροσωπίες της Ελλάδας έχουν δεχθέι να καλύψουν προιόν εντός εγγύησης με δωρεάν σέρβις κι ανταλλακτικά ενώ έχει αγοραστεί από το εξωτερικό. Έχω και 2-3 προσωπικές εμπειρίες όπως και πολλοί άλλοι έχω δει πως έχετε. ---Δηλαδή όλοι αυτοί που το έκαναν δεν ήξεραν? Έκαναν λάθος? Ζημιώθηκαν?
Με αυτή την στάση εξυπηρετούν και τον έλληνα καταναλωτή αλλά και την ίδια την εταιρεία που αντιπροσωπεύουν.
Και πως ηξερε ο αντιπροσωπος την ταυτοτητα του συγκεκριμενου φιλου μας? Πολυς κοσμος αγοραζει κατ ευθειαν απο Αγγλια η αλλες χωρες. Και απ οτι βλεπω γραφει με NICKNAME.
 
Αγαπητοι ας ποσταρει οποιος γνωριζει το τηλ καποιου καλου τεχνικου εδω στην Ελλαδα σε περιπτωση που ο φιλος θελει αμεσα να τον δωσει για ελεγχο να μη μαραζωνει τζαμπα τοσο καιρο ειναι κριμα να παρει.
 
Και πως ηξερε ο αντιπροσωπος την ταυτοτητα του συγκεκριμενου φιλου μας? Πολυς κοσμος αγοραζει κατ ευθειαν απο Αγγλια η αλλες χωρες. Και απ οτι βλεπω γραφει με NICKNAME.

Το κατάλαβε βλέποντας ένα thread που άνοιξα σε γειτονικό forum και ζητούσα γνώμες για το πρόβλημα που παρουσίασε το μηχάνημα. Είδε nickname και avatar που είναι ίδια και στα δύο forum, έκανε search τα μηνύματά μου και βρήκε το thread όπου θεωρεί πως τον "ρίχνω", ταυτόχρονα όμως ξεμπροστιάζεται κι ο ίδιος όπως εξηγώ στο topic #12 του παρόντος thread.
 
Εγω θα σου συνιστουσα να απευθυνθεις εδω www.kepka.org .

Δυο φορες που ειχα προβλημα με εγγυηση με βοηθησαν αμεσα και μαλιστα την πρωτη χωρις να ειμαι εγγεγραμενος με προιον το οποιο ισχυριζοταν η εταιρια οτι δεν ειχε υποχρεωση να επισκευασει λογω του οτι ηταν παραεισαγωγη και δεν αναγνωριζε πανευρωπαικη εγγυηση .Πιστεψε με οταν θα τηλεφωνησουν απο το ΚΕΠΚΑ η σταση τους θα αλλαξει αμεσως και θα αφησουν τα παραμυθια .

Αυτο που με εκνευριζει ομως πιο πολυ απο ολα ειναι οτι πρεπει να τρεχεις για
να εχεις τις υπηρεσιες που δικαιουσαι λες και η εγγυηση δεν εχει υπολογιστει στην τιμη του προιοντος .
 
Πιστεψε με οταν θα τηλεφωνησουν απο το ΚΕΠΚΑ η σταση τους θα αλλαξει αμεσως και θα αφησουν τα παραμυθια.

Φίλε μου να σου πω την αλήθεια μετά από όλα αυτά δεν τους εμπιστεύομαι. Όχι ως προς την ικανότητα και τις τεχνικές γνώσεις, αλλά ως προς την πρόθεση. Τουλάχιστον τώρα παίζει ως τελικός. Αν τους το στείλω μπορεί να μην παίζει καθόλου...
 
Φίλε μου να σου πω την αλήθεια μετά από όλα αυτά δεν τους εμπιστεύομαι. Όχι ως προς την ικανότητα και τις τεχνικές γνώσεις, αλλά ως προς την πρόθεση. Τουλάχιστον τώρα παίζει ως τελικός. Αν τους το στείλω μπορεί να μην παίζει καθόλου...

Φιλε και μονο για να ξεμπλεξουν μαζι σου θα στο φτιαξουν τελειο το μηχανημα.
Κανενας δεν θελει να γινεται βουκινο και ποσο μαλλον να μπλεξει με ενωσεις καταναλωτων .

Η τελικη αποφαση ειναι δικη σου αλλα εγω δεν θα τους τη χαριζα γιατι ετσι θα ξαναγυρισουμε στα χρονια που κανανε οτι θελανε .
 
Φιλε και μονο για να ξεμπλεξουν μαζι σου θα στο φτιαξουν τελειο το μηχανημα.
Κανενας δεν θελει να γινεται βουκινο και ποσο μαλλον να μπλεξει με ενωσεις καταναλωτων .

Η τελικη αποφαση ειναι δικη σου αλλα εγω δεν θα τους τη χαριζα γιατι ετσι θα ξαναγυρισουμε στα χρονια που κανανε οτι θελανε .

Εγώ δεν είπα πως δεν θα κάνω καταγγελία σε θεσμικούς φορείς καταναλωτών. Είπα πως από τη στιγμή που μου αρνήθηκαν την επισκευή δεν τους παρακαλάω...
 
Λιγα λεπτα πριν την αναβαθμιση ειδα το μελος audiophile62 να ειναι μεσα και να διαβαζει το θεμα μας.

Ελπιζω να εχουμε και την αποψη της αλλης πλευρας ωστε να βγουν χρησιμα συμπερασματα (για οσους εχουν ακομα αμφιβολιες)
 
Μάλλον έχετε ξεχάσει κάτι.

Πώς ο ίδιος ο αντιπρόσωπος δέχτηκε να του επισκευάσει το προιόν κανονικότατα μέχρι που ο συνεργάτης του, του είπε πως έχει προσβάλει την ατνιπροσωπία σε φόρουμ στο ίντερνετ. Για μένα αυτό είναι τελείως αντιεπαγγελματικό!

Μισό...
Ο αντιπρόσωπος δέχτηκε να επισκευάσει το μηχάνημα του φίλου άσχετα αν έχει γίνει παραεισαγωγή (μην γκρινιάξετε, αυτό είναι πρακτικά όταν δεν κάνει την εισαγωγή ο ίδιος ο αντιπρόσωπος)...
Ο φίλος προσέβαλε την αντιπροσωπεία σε άλλο forum...
Και επειδή έγινε αυτό, ο αντιπρόσωπος αποφάσισε να μην τον καλύψει;

Sorry, αλλά αν έγιναν πραγματικά έτσι τα πράγματα και από τη στιγμή που η κάρτα εγγύησης δεν έχει σφραγίδα και ο φίλος μας δεν έχει τιμολόγιο αγοράς, ήταν καθαρά θέμα καλής θέλησης του αντιπροσώπου να του επιδιορθώσει το μηχάνημα...
Αν πραγματικά τον πρόσβαλε σε forum αφού ο αντιπρόσωπος δέχτηκε να το επισκευάσει, τότε εγώ, ηθικά τουλάχιστον, δίνω δίκιο στον αντιπρόσωπο.
Εκτός και αν κάπου μπερδευτήκαμε και δεν έγιναν έτσι τα πράγματα... -bye-
 
Τιμολογιο αγορας οπωσδηποτε εχει. Αυτα με την σφραγισμενη καρτα εγγυησης δεν ισχυουν εφ οσον υπαρχει το τιμολογιο αγορας και to serial number του προιοντος. Και εφ οσον ενα αγγλικο καταστημα πουλαει νομιμα στην Ελλαδα λιανικη δεν μπορουμε να μιλαμε για παραεισαγωγη.Αν ηταν ετσι θα μπορουσε ο εδω αντιπροσωπος να απαιτησει απο τους Αγγλους να μην πουλανε απ ευθειας στην Ελλαδα, αλλα μαλλον δεν μπορει γιατι αν μπορουσε θα το εκανε.
 
Status
Not open for further replies.