θα σας περιγραψω ενα πραγματικο περιστατικο βλαβης μηχανηματος αξιας 450 ευρο εντος της εγγυησης:
1.Τηλεφωνημα στην εταιρια για αναφορα βλαβης.Μου ζητουν s/n και περιγραφη βλαβης.
2. Σε 3 μερες ερχεται courier στον χωρο μου και παραλαμβανει το προιον για ελεγχο.
3/ Σε 5 ημερες ερχεται δευτερο courier και μου αφηνει ενα καινουριο προιον.
Τοσο απλα.
Ετσι λειτουργουν οι σοβαρες εταιριες και αντιπροσωπειες.
1.Τηλεφωνημα στην εταιρια για αναφορα βλαβης.Μου ζητουν s/n και περιγραφη βλαβης.
2. Σε 3 μερες ερχεται courier στον χωρο μου και παραλαμβανει το προιον για ελεγχο.
3/ Σε 5 ημερες ερχεται δευτερο courier και μου αφηνει ενα καινουριο προιον.
Τοσο απλα.
Ετσι λειτουργουν οι σοβαρες εταιριες και αντιπροσωπειες.