Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Status
Not open for further replies.
Πρέπει να καταλάβουμε όλοι μας ότι γράφουμε σε δημόσιο χώρο.
Κάποτε υπήρχαν μόνο οι πλατείες και τα καφενεία του χωρίου, προχωρήσαμε ;-) Αλλά μυαλό δε βάλαμε οι περισσότεροι και η συμπεριφορά μας καμία φορά είναι και χειρότερη από ότι θα ήταν στην πλατεία.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

"Γιά νά τελειώνει μιά καί καλή η "καραμέλα" γιά τόν συνεργάτη πού σέ διέβαλε στόν αντιπρόσωπο , τήν οποία επικαλείσαι κι εδώ αλλά καί σέ αλλα fora , σέ πληροφορώ ότι τό ΜΟΝΟ πού έγινε από πλευράς μου ήταν νά τόν ενημερώσω ΚΑΝΟΝΤΑΣ COPY PASTE ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ τού πιο κάτω : "




ΠΕΡΑΝ ΑΥΤΟΥ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΧΟΛΙΟ δεν έγινε από εμένα γιά σένα πρός αυτόν.[/QUOTE]

Το μόνο που καταφερες να κάνεις είναι τεράστια δυσφήμηση για πενταροδεκάρες...
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Το μόνο που καταφερες (σ.σ. audiophile62) να κάνεις είναι τεράστια δυσφήμηση για πενταροδεκάρες...

Πράγματι για πενταροδεκάρες. Η επισκευή με τα πυκνωτάκια μου στοίχισαν 30 !... Ήθελα να ευχαριστήσω την hypersound στην Τούμπα και τον Κώστα προσωπικά γι αυτήν την εξυπηρέτηση.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

........... Η επισκευή με τα πυκνωτάκια μου στοίχισαν 30 !... ..........

Νομίζεις....:D






:flipout::flipout::flipout:
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Νομίζεις....:D
Όσο ζεις να ελπίζεις να ξαναχαλάσει για να επιβεβαιωθείς. Θα περιμένεις πολύ. Τέλος...:grandpa:
 
Σιγά ρε kanekati, σε ήξερα και από χθες για να έχω τέτοια αποθημένα?

Απλά αστειεύομαι

Θέλεις να ακούσεις για υποστήριξη?

1) Έχω ένα HP laptop και η HP δίνει ΕΝΑ χρόνο εγγύηση σε αυτά. Το είχα πάρει πριν ενάμιση χρόνο και απ' ότι φαίνεται υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την κάρτα γραφηκών. Πήρα λοιπόν τηλέφωνο και μου είπαν μέσες άκρες πλέρωνε κορόϊδο για καινούριο motherboard. Ξέρετε το κόστος του? 500-600 Ευρά σε pc που μου στοίχισε 1.100 . Ωραία η HP ε?

2) Γυρίζω χαλασμένη TV υγρών κρυστάλλων στην Philips για επισκευή, 3 μήνες μετά την αγορά της. Αλλάζουν ολόκληρη την οθόνη και ξέρετε τι έβαλαν επάνω? Μεταχειρισμένη. Αποτέλεσμα? Η οθόνη εξακολουθεί να έχει πrόβλημα, πολύ μικρότερο βέβαια και σχεδόν δεν φαίνεται, αλλά εκνευρίστηκα τόσο που δεν την ξαναγύρισα για service ποτέ.

Φυσικά και η HP και η Philips είναι πλέον σε black list.

Για να μην παραπονιέσαι kanekati. Υπάρχουν και χειρότερα.-bye-
 
Last edited:
Ηθικόν δίδαγμα: Θα πάω να πάρω τον A-S1000 ή θα μαζέψω κάτι παραπάνω για τον 2000 (της Yamaha για όποιον δεν κατάλαβε).
 
Ηθικόν δίδαγμα: Θα πάω να πάρω τον A-S1000 ή θα μαζέψω κάτι παραπάνω για τον 2000 (της Yamaha για όποιον δεν κατάλαβε).

Η Yamaha φίλε μου είναι μεγάλη εταιρεία, το ίδιο και ο ΝΑΚΑΣ και έχουν ξεπεράσει προπολλού τις μικρότητες που διακατέχουν κάποια μαγαζάκια της γειτωνιάς....

Αν έχεις CD player με εξόδους XLR, να πάρεις τον A-S2000, αλλιώς το ίδιο κάνει. Όποιον και να πάρεις μια χαρά ευχαριστημένος θα μείνεις.

Γενικά, να κοιτάζεται να ψωνίζεται από μεγάλες και καταξιωμένες εταιρείες και όχι από εταιρείες one man show. Αυτές, σήμερα είναι και αύριο ψάχνεις τον dealer για να σου βρεί ανταλακτικό.:grandpa:
 
Last edited:
Nα ρωτήσω κι εγώ κάτι τώρα...
Ο Audioaffair πού έφταιξε ώστε να κλειδωθεί το διπλανό θέμα και μάλιστα με την παρατήρηση:

Μετά απο πρόβλημα που προέκυψε με την εγγύηση που παρέχεται,απο το συγκεκριμένο κατάστημα,παρακαλούνται να μέλη να ενημερωθούν σχετικά και να είναι γενικά προσεκτικοί στις αγορές τους μέσω τέτοιων διαδικτυακών καταστημάτων.

Απ'ό,τι κατάλαβα και κανονικότατη εγγύηση έχουν τα μηχανήματα που πουλάνε και απόδειξη έκοψαν...
Αν είναι κανείς τόσο αφελής ώστε να πιστεύει πως σε περίπτωση βλάβης το κατάστημα θα χρεωθεί και τα μεταφορικά προς την έδρα τους, δε φταίνε οι Άγγλοι.

Αν πρέπει οπωσδήποτε να γίνει κάποια "σύσταση" προς τα μέλη αυτή θα μπορούσε να αφορά τη Roksan (σε συνδυασμό με τη συμπεριφορά του εδώ αντιπροσώπου) και όχι το κατάστημα...
 
Last edited:
Αλήθεια, γιατί δεν έχει διορθωθεί το σχόλιο που μπήκε και δεν έχει ανοίξει το θέμα?

http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=45445&page=8

Το audioaffair, όχι μόνο δεν έφταιξε σε τίποτα, αλλά δεν ζήτησε καν την απόδειξη αγοράς για να επισκευάσει τον ενισχυτή.
 
Το θέμα έχει κλειδωθεί (όπως και άλλα) προληπτικά - Και ναι ορισμένοι φαίνεται δεν έχουν κατανοήσει το όλο θέμα.

Αρκετά δε νομίζετε ότι στέκεστε στα πέριξ και όχι στο θέμα – το οποίο και έχει αναλυθεί επαρκώς, για όποιον έχει διάθεση να κατανοήσει τα όσα γράφτηκαν παραπάνω.
 
Aπλά η παραπάνω διατύπωση και το κλείδωμα του topic μάλλον κακό κάνει στους χομπίστες αντί να τους προστατεύει...
Κακό γιατί είναι βούτυρο στο ψωμί όσων αντιπροσώπων έχουν μία...δυσκολία να αποδεχτούν το νέο status όπως αυτό διαμορφώνεται με τις ηλεκτρονικές αγορές και οι οποίοι σκαρφίζονται 1002 δικαιολογίες αντί να κοιτάξουν να βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητά τους....

Είναι σαφές (από αντίστοιχες εμπειρίες που διαβάσαμε και σε αυτό εδώ το thread) ότι αν ο φίλος είχε αγοράσει, για παράδειγμα, αυτόν τον ενισχυτή αντί του Roksan δε θα είχε το παραμικρό πρόβλημα στην επισκευή του, παρόλο που το κατάστημα αγοράς θα ήταν ακριβώς το ίδιο...
Αυτό που διαφέρει στην παραπάνω εναλλακτική επιλογή είναι ο κατασκευαστής (NAD) και, κατ'επέκταση, ο εδώ αντιπρόσωπος (Νάκας) και αυτές είναι τελικά οι λάθος επιλογές (ή ο ατυχής συνδυασμός, αν θέλετε) που ταλαιπώρησαν τον φίλο μας...
 
Last edited:
Τα συμπεράσματά μας για τους αντιπροσώπους τα βγάλαμε, όπως και για το audioaffair. Το κλειδωμα του διπλανου θέματος έγινε προληπτικά, όπως είπε κι ο tmjuju. Οι χομπίστες που ενδιαφέρονται για το audioaffair έχουν αρκετό υλικό να διαβάσουν.

Το θέμα εχει αναλυθεί επαρκώς. Αν θελετε να μιλήσετε πλέον για αντιπροσώπους, ανοίχτε άλλο.
 
Ας δεχθούμε ότι έκλεισε προληπτικά. Γιατί όμως δεν το ανοίγεται τώρα εφόσον αποδήχθηκε ότι το audioaffair ήταν καθ' όλα εντάξει στην συναλαγή που έκανε με τον πελάτη και δεν διορθώνεται αυτό που γράψατε?
 
Μερικές φορές συναφή νήματα κλειδώνονται για να μην εξελίσσεται παράλληλη συζήτηση, δεν σημαίνει κάτι.
 
Ας δεχθούμε ότι έκλεισε προληπτικά. Γιατί όμως δεν το ανοίγεται τώρα εφόσον αποδήχθηκε ότι το audioaffair ήταν καθ' όλα εντάξει στην συναλαγή που έκανε με τον πελάτη και δεν διορθώνεται αυτό που γράψατε?
Γιατι, προς το παρόν, έτσι κρίνει η διαχείριση οτι πρέπει να πράξει. Συζήτηση επ' αυτού προφανώς δεν θα γινει.
 
Δεν είπα ότι σημαίνει κάτι.

Απλά έχει γραφτεί κάτι ανακριβές και πιστεύω ότι θα έπρεπε να διορθωθεί.
 
Γιατι, προς το παρόν, έτσι κρίνει η διαχείριση οτι πρέπει να πράξει. Συζήτηση επ' αυτού προφανώς δεν θα γινει.

Δε σε υποχρέωσε κανένας να κάνεις καμία συζήτηση ούτε και να απαντήσεις. Όποιος θέλει συμμετέχει.
 
Δε σε υποχρέωσε κανένας να κάνεις καμία συζήτηση ούτε και να απαντήσεις. Όποιος θέλει συμμετέχει.

Δεν με καταλαβες... Συζητηση σχετικά με το αν έπρεπε ή όχι να κλειδωθεί ενα θέμα, δεν θα γίνει. Αλλωστε δόθηκαν εξηγήσεις. Φυσικά, ειναι δικαίωμά σου να διαφωνείς.
 
Απάντηση: Re: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Nα ρωτήσω κι εγώ κάτι τώρα...
Ο Audioaffair πού έφταιξε ώστε να κλειδωθεί το διπλανό θέμα και μάλιστα με την παρατήρηση:



Απ'ό,τι κατάλαβα και κανονικότατη εγγύηση έχουν τα μηχανήματα που πουλάνε και απόδειξη έκοψαν...
Αν είναι κανείς τόσο αφελής ώστε να πιστεύει πως σε περίπτωση βλάβης το κατάστημα θα χρεωθεί και τα μεταφορικά προς την έδρα τους, δε φταίνε οι Άγγλοι.

Αν πρέπει οπωσδήποτε να γίνει κάποια "σύσταση" προς τα μέλη αυτή θα μπορούσε να αφορά τη Roksan (σε συνδυασμό με τη συμπεριφορά του εδώ αντιπροσώπου) και όχι το κατάστημα...

Mε βάση την ευρωπαϊκή νομοθεσία,ο αγοραστής είχε κάθε δικαίωμα,να παραλάβει ένα άλλο νέο μηχάνημα χωρίς τεχνικό πρόβλημα.Το ίδιο θα ίσχυε άν το αγόραζε κι εδώ και δεν δούλευε.Ούτε το εγγλέζικο κατάστημα το έκανε,ούτε ο κατασκευαστής.Αναγκάστηκε και πλήρωσε εδώ επισκευή ο ίδιος αφού ταλαιπωρήθηκε.

Αν αυτό σας φαντάζει εντάξει,δικαίωμά σας.
 
Status
Not open for further replies.