Macmod δεν σε ειρωνεύτηκε κανείς, οπότε cool...
Τα πράγματα όμως είναι ακριβώς όπως τα ανέλυσε ο acoustics, γι αυτό δεν υπάρχει καμία αμφιβολία.
Οι προϋποθέσεις συμμετρίας στο στήσιμο ισχύουν για όλα τα ηχεία και σε οποιονδήποτε χώρο. Οι πρώιμες ανακλάσεις είναι το σημαντικότερο πρόβλημα στο στήσιμο ενός ηχείου (μπερδεμένες μεσαίες, στερεοφωνική εικόνα για κλάματα και ξύρισμα κόντρα). Παρόλα αυτά, εάν στα δίπολα (που δεν έχεις το πρόβλημα των πρώιμων) πάρεις νωρίτερα τις οπίσθιες (ταυτόχρονα με την απ' ευθείας εκπομπή), το αποτέλεσμα είναι εντελώς τραγικό και εκεί έγκειται η δυσκολία στο στήσιμο ενός τέτοιου ηχείου, πράγμα που αντιμετωπίζεται ποικιλοτρόπως. Τα στουντιακά μόνιτορ δεν θα μπορούσαν ποτέ να είναι δίπολα, όπως σωστά λέει ο βασιλιάς, καθώς δεν υπάρχει αρκετός χώρος για να στηθούν. Γενικώς δεν υπάρχει "εύκολο" ηχείο στο στήσιμο. Εύκολο, είναι μόνον αυτό που παίζει πολύ χαμηλά και πολύ κοντά στον ακροατή. Τέλεια είναι τα ακουστικά (αλλά αυτά έχουν άλλα προβλήματα).
Καλημέρα σας!
...
Τα πράγματα όμως είναι ακριβώς όπως τα ανέλυσε ο acoustics, γι αυτό δεν υπάρχει καμία αμφιβολία.
Οι προϋποθέσεις συμμετρίας στο στήσιμο ισχύουν για όλα τα ηχεία και σε οποιονδήποτε χώρο. Οι πρώιμες ανακλάσεις είναι το σημαντικότερο πρόβλημα στο στήσιμο ενός ηχείου (μπερδεμένες μεσαίες, στερεοφωνική εικόνα για κλάματα και ξύρισμα κόντρα). Παρόλα αυτά, εάν στα δίπολα (που δεν έχεις το πρόβλημα των πρώιμων) πάρεις νωρίτερα τις οπίσθιες (ταυτόχρονα με την απ' ευθείας εκπομπή), το αποτέλεσμα είναι εντελώς τραγικό και εκεί έγκειται η δυσκολία στο στήσιμο ενός τέτοιου ηχείου, πράγμα που αντιμετωπίζεται ποικιλοτρόπως. Τα στουντιακά μόνιτορ δεν θα μπορούσαν ποτέ να είναι δίπολα, όπως σωστά λέει ο βασιλιάς, καθώς δεν υπάρχει αρκετός χώρος για να στηθούν. Γενικώς δεν υπάρχει "εύκολο" ηχείο στο στήσιμο. Εύκολο, είναι μόνον αυτό που παίζει πολύ χαμηλά και πολύ κοντά στον ακροατή. Τέλεια είναι τα ακουστικά (αλλά αυτά έχουν άλλα προβλήματα).
Καλημέρα σας!
...