- 21 June 2008
- 516
Καλησπέρα και καλό μήνα, ποστάρω στο φόρουμ αυτό καθώς αν και σε άσχετα με AV θέματα, πάντα βρίσκω πρόθυμα μέλη και απαντήσεις (προς τιμήν σας)!!
Μετά από σκέψη αποφάσισα να εισάγω από Γερμανία ένα Renault Scenic ('13) με την βοήθεια ενός μεσάζοντα που θα εκτιμούσε το αυτοκίνητο εκεί (και φυσικά θα κανόνιζε την μεταφορά), ώστε να πάρω την τελική μου απόφαση.
Να πω εδώ ότι η απόφαση αυτή πάρθηκε με γνώμονα κυρίως οικονομικό μιας και οι αντίστοιχες περιπτώσεις εδώ (τις οποίες απέκλεισα μία μία) είτε δεν αντιστοιχούσαν στην κατάσταση που αναφερόταν στην αγγελία είτε το κόστος ήταν ασύμφορο για τα δεδομένα μου.
Στο προκείμενο λοιπόν, η απόφαση πάρθηκε και φτάνω στο σημείο που πρέπει να εξοφλήσω το όχημα (αξίας 7.500 ).
Μέσω Εθνικής Τράπεζας έγινε αίτημα για μεταφορά χρημάτων στην Γερμανία, αίτημα όμως που απορρίφθηκε 2 φορές με την αιτιολογία ότι οι εισαγωγές επιτρέπονται μόνο για τους εμπόρους (καταραμένα capital controls)...
Οπότε αποφασίσαμε από κοινού με τον μαντρά στην Γερμανία αλλά και με τον μεσάζοντα, να προβούμε σε τμηματικές μεταφορές χρημάτων από 7 ιδιώτες (οικογενειακοί φίλοι) από 1.000 έκαστος, μιας και ανά ημερολογιακό μήνα, ο οποιοσδήποτε μπορεί να μεταφέρει αυτό το ποσό οπουδήποτε εντός Ε.Ε.
Οι ερωτήσεις μου λοιπόν είναι 2:
1- πως θα δηλώσω το όχημα στην επόμενη φορολογική δήλωση (ο μαντράς θα μου κόψει τιμολόγιο για όλο το ποσό)? Οι ιδιώτες που συμμετείχαν στην υπόθεση πρέπει να κάνουν κάοια δήλωση που θα την συμπεριλάβω στην Φορολογική μου δήλωση?
2- ο μεσάζοντας μου είπε ότι μόλις τα χαρτιά του αυτοκινήτου, φτάσουν στο τελωνείο, θα πρέπει να μιλήσουν με τον λογιστή μου για να γίνει κάποια δήλωση μέσω taxisnet σχετικά με την εισαγωγή. Ξέρει κάποιος γι'αυτό κάτι?
Οι ερωτήσεις μου μάλλον αφορούν τους λογιστές του φόρουμ??
Ευχαριστώ προκαταβολικά όσους διαβάσουν έστω το ποστ μου και θα εκτιμήσω τις (όποιες απαντήσεις σας)!
Μετά από σκέψη αποφάσισα να εισάγω από Γερμανία ένα Renault Scenic ('13) με την βοήθεια ενός μεσάζοντα που θα εκτιμούσε το αυτοκίνητο εκεί (και φυσικά θα κανόνιζε την μεταφορά), ώστε να πάρω την τελική μου απόφαση.
Να πω εδώ ότι η απόφαση αυτή πάρθηκε με γνώμονα κυρίως οικονομικό μιας και οι αντίστοιχες περιπτώσεις εδώ (τις οποίες απέκλεισα μία μία) είτε δεν αντιστοιχούσαν στην κατάσταση που αναφερόταν στην αγγελία είτε το κόστος ήταν ασύμφορο για τα δεδομένα μου.
Στο προκείμενο λοιπόν, η απόφαση πάρθηκε και φτάνω στο σημείο που πρέπει να εξοφλήσω το όχημα (αξίας 7.500 ).
Μέσω Εθνικής Τράπεζας έγινε αίτημα για μεταφορά χρημάτων στην Γερμανία, αίτημα όμως που απορρίφθηκε 2 φορές με την αιτιολογία ότι οι εισαγωγές επιτρέπονται μόνο για τους εμπόρους (καταραμένα capital controls)...
Οπότε αποφασίσαμε από κοινού με τον μαντρά στην Γερμανία αλλά και με τον μεσάζοντα, να προβούμε σε τμηματικές μεταφορές χρημάτων από 7 ιδιώτες (οικογενειακοί φίλοι) από 1.000 έκαστος, μιας και ανά ημερολογιακό μήνα, ο οποιοσδήποτε μπορεί να μεταφέρει αυτό το ποσό οπουδήποτε εντός Ε.Ε.
Οι ερωτήσεις μου λοιπόν είναι 2:
1- πως θα δηλώσω το όχημα στην επόμενη φορολογική δήλωση (ο μαντράς θα μου κόψει τιμολόγιο για όλο το ποσό)? Οι ιδιώτες που συμμετείχαν στην υπόθεση πρέπει να κάνουν κάοια δήλωση που θα την συμπεριλάβω στην Φορολογική μου δήλωση?
2- ο μεσάζοντας μου είπε ότι μόλις τα χαρτιά του αυτοκινήτου, φτάσουν στο τελωνείο, θα πρέπει να μιλήσουν με τον λογιστή μου για να γίνει κάποια δήλωση μέσω taxisnet σχετικά με την εισαγωγή. Ξέρει κάποιος γι'αυτό κάτι?
Οι ερωτήσεις μου μάλλον αφορούν τους λογιστές του φόρουμ??
Ευχαριστώ προκαταβολικά όσους διαβάσουν έστω το ποστ μου και θα εκτιμήσω τις (όποιες απαντήσεις σας)!