Εκ των έσω...ή ιερόσυλες σκέψεις...

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,608
Μιά και έγινε μιά σχετική ιερόσυλη σύγκριση σε διπλανό 24/192 thread, και καθώς σήμερα είχα την έμπνευση να χρησιμοποιήσω ίδιες συνήθηκες στο κινέζικο (όπως και στο dac1) δηλαδή ίδιο καλώδιο ρεύματος, dig ic και ic ας γράψω την συνέχεια και ας προβληματιστώ (και εσείς μαζί μου)...
Με τα ίδια καλώδια λοιπόν το διαολάκι ξαναμπήκε στα αυτιά μου....

Το μικρό κινεζάκι (που φαίνεται ότι φοράει πάμπερς) ακούστηκε πάλι πολύ κοντά...
Σκέφτηκα λοιπόν να ξαναανοίξω το dac1 και να το ψάξω καλά.

ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΚΑΤΑΛΑΒΩ ΟΛΟΥΣ:
ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΤΙΠΟΤΑ Ή ΝΑ ΜΕΙΩΣΩ ΑΞΙΕΣ.
ΜΟΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΌΣ....

Έχουμε λοιπόν στο dac1.
Τροφοδοσία με έναν ευμεγέθη τοροειδή έναντι ενός απλού ΜΣ, γιά τα δικά μου μάτια (διορθώστε με) μικρότερες χωρητικότητες και μάλλον χειρότερα υλικά στο dac1 στον τομέα της τροφοδοσίας.
Μετά ίδια υλικά πυκνωτές και επιφανειακά υλικά.
Φυσικά δεν παραβλέπουμε ποτέ ότι έχουμε δυό πλήρεις ανεξάρτητες εξόδους ακουστικών με τα εξαρτήματα που τις συνοδεύουν (ίδια ποιότητα), ένα taiwan απόμίμηση μάλλον alps, την balanced έξοδο με τις ρυθμίσεις της και τα απαραίτητα (ίδιας ποιότητας) εξαρτήματα, καθώς και την balanacd είσοδο...
Βέβαια υπάρχει και το receiver της ΑΚΜ 4114 καθώς και ο sampler rate conv 1896 και φυσικά το τσιπάκι 1853 της AD.

Λοιπόν στην
1 τροφοδοσία
2. τροφοδοασίας συνέχεια
3. επίσης
4. οι δυό ίδιες παρέες γιά τις 2 εξόδους ακουστικών
5. τα τσιπάκια των ψηφιοαναλογικών μετατροπών μαζί με έναν κρύσταλλο
 

Attachments

  • Img_8795s.JPG
    Img_8795s.JPG
    81.4 KB · Views: 43
  • Img_8799s.JPG
    Img_8799s.JPG
    89.2 KB · Views: 32
  • Img_8800s.JPG
    Img_8800s.JPG
    72.4 KB · Views: 25
  • Img_8801s.JPG
    Img_8801s.JPG
    87 KB · Views: 29
  • Img_8803s.JPG
    Img_8803s.JPG
    101.7 KB · Views: 36
Γενικά θα έλεγα, εκτός από την σχετική άπλα, την μάλλον (ως θα ώφειλε) καλύτερη ποιότητα πλακέτας, το καλό κουτί με την πληθώρα εξόδων εισόδων και άλλα παρεμφερή, τίποτα συγκλονιστικό (σε υλικά δεν είδα). Εννοείται ότι διατηρώ τις επιφυλάξεις μου γιά την σχεδίαση που δεν την γνωρίζω (ούτε μπορώ να την κρίνω) και μπορεί εκεί να είναι μακρυά οι άνθρωποι. Όμως σε υλοποίηση βλέπω απλά πράγματα...

Επαναλαμβάνω ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ με....

6. η έξοδος. Δεν καταλαβαίνω τι είναι η αναμονή αυτή και τι θα μπορούσε να δεχτεί...
7. οι ρυθμίσεις με τα τζαμπεράκια της balanced εξόδου
8. Το ποτ και κάποια τρανζίστορ που δεν κατάλαβα τι ρόλο έχουν...
 

Attachments

  • Img_8806s.JPG
    Img_8806s.JPG
    85.9 KB · Views: 27
  • Img_8805s.JPG
    Img_8805s.JPG
    68.2 KB · Views: 29
  • Img_8804s.JPG
    Img_8804s.JPG
    76.3 KB · Views: 29
Last edited:
πάμε τώρα και στον φτηνό συγγενή και τις ιερόσυλες σκέψεις....

Εδώ έχουμε και λίγες φωτό γιατί τί είναι ο κάβουρας που λένε...
1. Τροφοδοτικάκι
3Χ4700μF στα 35, 3Χ1000μF στα 35 ένα 7805, ένα 7912 (πάνω κάτω τα ίδια ? με του dac 1 - εκείνο είχε 7818, 7918) και ένα ακόμα που δεν φαίνεται.
Καλά πυκνωτάκια.
2. οι πυκνωτές rubycon, elna
3. Η κύρια πλακέτα. Πυκνωτές και επιφανειακά τα ίδια με του άλλου. Ποιότητα πλακέτας κινέζικη, το ζευγάρι receiver dac της cs που στο κάτω κάτω φορέσαν στο παρελθόν ακριβά marantz
5. Ο ταπεινός, ευμεγέθης όμως MΣ, που όμως λόγω ύψους δεν θα ταίριαζε ποτέ σε ένα slim line χαιεντ μηχάνημα....
 

Attachments

  • Img_8814s.JPG
    Img_8814s.JPG
    47.8 KB · Views: 30
  • Img_8816s.JPG
    Img_8816s.JPG
    47.5 KB · Views: 28
  • Img_8819s.JPG
    Img_8819s.JPG
    81.5 KB · Views: 36
  • Img_8820s.JPG
    Img_8820s.JPG
    48.9 KB · Views: 27
Last edited:
Supersonic δεν βλέπω τίποτε ιερόσυλο στις όποιες σκέψεις σου.
Μόνο σε τι συμπεράσματα μπορεί να καταλήξει κανείς μ' αυτές?
Είναι κάτι σαν να ρωτάς 2 ζωγράφους την ποιότητα του καμβά του τελάρου και των χρωμάτων τους, για να βγάλεις συμπέρασμα για την αξία καλλιτεχνική και χρηματική των έργων τους ?
Το ότι κάποιο προιόν προέχεται από ΗΠΑ και το άλλο από Κίνα δεν έχει καμμία άλλη σημασία παρά μόνον στο κόστος κατασκευής. Μπορούν να συγκριθούν κάλιστα σε σχέση με την απόδοση.
Αν το φθηνότερο είναι σαν ή κοντά στο ακριβότερο σε απόδοση, με γειά μας γλυτώσαμε λεφτά και αγοράζουμε δισκάκια.
Διαφωνείς?
 
Θέμη μου, τον χαρακτηρισμό "ιεροσυλία" δεν τον χρησιμοποίησα πρώτος εγώ.
Αλλος μου τον προσκόλλησε και τον χρησιμοποιώ γιά να μην ερεθίζω τα πνεύματα.
Εχω γράψει και αλλού ότι η χρησιμότητα του dac1 και η χρηστικότητά του είναι δεδομένη καθώς είναι ενα αμιγώς επαγγελματικό μηχάνημα.
Όπως επίσης κουβαλάει επάνω του ακριβές πιστοποιήσεις.

απλώς ήθελα να μοιραστώ απόψεις και με άλλους που ίσως δεν έτυχε να προσέξουν καλά μέσα του, διότι κατηγορήθηκα ότι δεν έπρεπε να θίξω πράγματα και μηχανήματα που είναι στο απυρόβλητο.
Θεωρώ ότι δηλαδή γιά κάποιον που δεν θέλει balanced εισόδους, εξόδους, και ρυθμιζόμενες, εξόδους ακουστικών - και μάλιστα 2- ρυθμιζόμενη ένταση και άλλα, ίσως μόνο ένα στάδιο dac και τροφοδοσίας σε ποιότητα benchmark να ήταν σε επίπεδα κινέζου και ανάλογη τιμή....

με παρόμοιο ήχο.
 
Γενικά θα έλεγα, εκτός από την σχετική άπλα, την μάλλον (ως θα ώφειλε) καλύτερη ποιότητα πλακέτας, το καλό κουτί με την πληθώρα εξόδων εισόδων και άλλα παρεμφερή, τίποτα συγκλονιστικό (σε υλικά δεν είδα). ...

To συγκλονιστικό δεν είναι στα υλικά, αλλά στη σχεδίαση. Αυτό βέβαια δεν είναι άξιος να το παραδεχθεί δημοσίως οποιοσδήποτε έμπορας, εκτός αν είναι σοβαρό άτομο, σαν το Θέμη ή τον Μιχάλη (το Φουάση). Και για να μη στην πέσουν τίποτις σαλτιμπάγκοι μπανανέμπορες που την είδαν έμπειροι εγκαταστάτες high end, απ´αυτούς που δεν αξίζουν ούτε να γυαλίσουν τα παπούτσια του Allen Burdick, κι αρχίσουν να σου αραδιάζουν ανοησίες για silver foil, paper in oil και OPA627, διάβασε αυτό εδώ το σύντομο ψήγμα σοφίας και σοβαρότητας.
 
το έχω διαβάσει κώστα, όπως και όλη την φιλολογία (και πάνω κάτι ότ,ι δημοσιεύτηκε στο web σχετικά με το dac1 λίγο πριν το αγοράσω.
Και φυσικά είμαι εξαιρετικά ευχαριστημένος.
Και εννοείται ότι το πρόβλημα δεν είναι ο 5532.
άλλωστε προσωπικά είμαι περισσότερο προς τον ήχο τους παρά προς 627...
 
εχω παρακολουθήσει και το άλλο νήμα και τον εκτοχιασμό του. σε βλέπω δικαίως διστακτικό στο να βγάλεις ένα ξεκάθαρο πόρισμα μετά τις αντιδράσεις. έχεις δυνατότητα τεστ Α-Β?
είμαι πεπεισμένος οτι τα δύο μηχανήματα είναι πολύ κοντά. έχω κι εγώ προσωπικό αντίστοιχο παράδειγμα με πηγές αλλά δεν τολμώ να το δημοσιεύσω οπότε περιμένω να βγάλεις το φίδι απο την τρύπα -bye-
 
συνέχεια ΑΒ κάνω....
(στο Γ δεν έφτασα ακόμα...):grinning-smiley-043


το ότι είμαι διστακτικός να βγάλω πόρισμα κάτι πρέπει να σημαίνει.

επίσης αυτός που με έβαλε στο τριπ (ο Πόλωνός) λέει ότι ακόμα και άφτιαχτο παίζει καλά.
Και αυτό είναι που με ανησυχεί...(ευχάριστα)
 
Από υλικά και ποιότητα κατασκευής και άλλα Κινέζικα σκίζουν αλλά δεν έχουν καταφέρει να εκθρονίσουν τον Benchmark.
Kαλύτερο παράδειγμα από το δικό σου είναι αυτό

d3a-1s2.jpg


# Cirrus Logic CS8416 for digital receiver
# Cirrus Logic CS4398 for D/A Converter
 
Από υλικά και ποιότητα κατασκευής και άλλα Κινέζικα σκίζουν αλλά δεν έχουν καταφέρει να εκθρονίσουν τον Benchmark.
Kαλύτερο παράδειγμα από το δικό σου είναι αυτό

d3a-1s2.jpg


# Cirrus Logic CS8416 for digital receiver
# Cirrus Logic CS4398 for D/A Converter

Το έχεις ακούσει ??
 
Το έχεις ακούσει ??

να επεκτείνω το ερώτημα...

πόσο κάνει?

τι δυνατότητες έχει ? εκτός του ίδιου σετ ic...

από υλικά, μακροσκοπικά τουλάχιστον, φαίνεται να έχει καλά....
 
άστο άκυρον...
καλά θυμόμουνα
Αυτό είναι το Zhaolu d3, άλλο ένα που εκθειάζει ο καινός δαίμων lampizator...

Κάπου στα 230 δολ...
 
σύμφωνα με τον πολωνό "ειδήμονα" ένα σκαλί κάτω από το buffalo (το 24άρι) και σύμφωνα με τα λεγόμενα του Κώστα Φ. (που λέει ότι το buffalo ρίχνει στ αυτιά του dac1) δεν ακούσαμε και τόοοοσο λάθος.

(βέβαια οι συνειρμοί είναι λίγο σαν το ανέκδοτο με το ενυδρείο...):grinning-smiley-043
 
A = B, B = C, άρα Α = C.....

όλες οι "ηχητικές διαπιστώσεις" χρειάζονται μία σταθερή αναφορά (κοινώς ελεγχόμενες συνθήκες) για να "μεταδίδουν" συμπεράσματα, αλλιώς ...
 
Εγώ θα πω το άλλο...
πολλές φορές οι κριτικοί, τα περιοδικά, τα ιντερνετικά μπλογκς κρίνουν τον μικρό κατά το μπόι του και τον μεγάλο επίσης...

Στον μεγάλο λένε ότι υπάρχει καλή κατασκευή και ποιοτικά υλικά ενώ στον μικρό θα πουν τυπική απωανατολίτικη κατασκευή και μέσης ποιότητας υλικά.

Όταν πχ γιά τον μεγάλο μιλάνε γιά ποιοτικά υλικά μιλάνε γιά τον ΜΤΣ περνώντας ντούκου τα πυκνώτια που είναι κοινά και στα δυό και όταν λένε απωανατολίτικη κατασκευή εννοούν πιθανόν το ce ή τις balanced εξόδους που "τί να τις κάνει ο Κινέζος - αυτά είναι γιά πολιτισμένους"

Αν θέλει (λέμε υποθετικά) να τονίσει την σχεδίαση, πρέπει να έχει και τα κότσια να ανοίξει σχηματικά να ψάξει και να πεί ότι ΕΚΕΙ είναι το ζουμί, και όχι να μας πιπιλάει τις γνωστές καραμέλες...
Αλλά γίνανε όλοι ειδήμονες του "φέρε κατατσαβίδι, βγάλε καπάκι, βγάλε φωτό"
και μετά εκ του καναπέ, σιγά μη λαλήσει το μικρό.
Φυσικά στις περισσότερες φορές το μικρό δεν φτάνει κάν απέναντι από τον καναπέ...
 
Εχω ακούσει το προηγούμενο το D2.5 και ήταν αγορασμένο από το audio-magus.com.
Καλά έπαιζε αλλά δεν είχε την διαφάνεια και τον αέρα του Benchmark.
Πιθανός η εξέλιξη του τελευταίου μέσα από τα studio να του δίνει αυτή την υπεροχή στίς λεπτομέρειες.
Αλλά τώρα με τα καινούργια 32bit dac chip τα πράγματα έχουν αλλάξει.
 
Άσχετο:

Πολλές φορές τα καλά υλικά εμείς τα κρίνουμε από το χρωματάκι τους ή την μάρκα τους.
(Σαφώς θα έχετε παρατηρήσει ότι στα "καλά" καλώδια δεν χρησιμοποιήται το μαύρο ή το άσπρο χρώμα...)
Οι περισσότεροι βλέπουμε... χρωματάκια... ενώ παράλληλα δεν γνωρίζουμε καν τον κώδικα ανοχών... των υλικών όπως οι πυκνωτές π.χ. που έχει το μηχανάκι μας.
Και επίσης ότι είναι σπάνιο smt υλικό να έχει ανοχές πάνω από 2%.
Δεν έχουν όμως χρώμα!
Άλλο να βλέπεις όμως έναν πρασινούλη ή κοκκινούλη πλαστικό πυκνωτή
5-10% ανοχής... και άλλο έναν γκρι 1-2%.
Γενικώς έχουν φωτογένεια τα κουτάκια με τα χρωματάκια.
Και αν είναι και όμορφα και τακτοποιημένα στη σειρά, έχουμε τότε την πολυπόθητη ποιότητα κατασκευής και τα καλά υλικά.
Εν τω μεταξύ όταν σχεδιάζεται ένα κύκλωμα, οι ανοχές υλικών τις περισσότερες φορές δεν λαμβάνονται υπ' όψιν...
Θεωρούμε δηλαδή ότι έχουμε υλικά μηδενικής ανοχής στο κύκλωμά μας.
Μετά κάνουμε ένα πρωτότυπο (αν είμαστε σωστοί κατασκευαστές) με υλικά πολύ μικρών ανοχών.
Και μετά στην παραγωγή αρχίζουμε τα χρωματάκια!!!
Στο dac 1 δεν βλέπω χρώμα.
Ούτε όμως και στον κινέζο του supersonic.
To άλλο μου αρέσει περισσότερο!

Aπ' την άλλη βέβαια αν δεν υπήρχαν τα κουτάκια με τα χρωματάκια και τα σπυριά με τις γραμμούλες, οι ντιούηδες θα ήταν δυστυχείς.
Που να τραβιούνται με τα smt!
Ενώ οι καταναλωτές μηχανών θα ζούσαν μια γκρίζα ζωή χωρίς νόημα.
Ούτε χαρτονομίσματα... δεν βγαίνουν σε γκρί χρώμα...