Εκπτώσεις-Προσφορές.

Νομίζω είναι λίγα. Καλύτερα ίσως να ηταν να του έδινες από γραμμή 20-30 Α στα 12 βολτ από ένα τροφοδοτικό πισι. Τουλάχιστον στο δράπανο κατσαβίδι έτσι είναι .. βέβαια αν βρεις καμία μπαταρία σίγουρη θα ήταν τέλειο. Πάντως τράβα το βίντεο με το πρόβλημα, μπορεί όντως να φταίει ο τροχός και να βρεθείς με δύο ;)
 
  • Like
Reactions: nikfor
Λοιπόν, γύρισα και η πρώτη μου δουλειά ήταν να δοκιμάσω τον τροχό.

Έχετε δίκιο σε όλες τις παρατηρήσεις σας! (y)

Δηλαδή πράγματι, δεν φταίει ο τροχός, αλλά οι μπαταριές.

Δοκίμασα με το 10Α τροφοδοτικό, αλλά έκανε τα ίδια.
Ο τροχός έχεις τρεις ταχύτητες
  • Στη μεγάλη, το τροφοδοτικό έλεγε πως το τερμάτιζε, δηλαδή η οθόνη έδειχνε 10Α
  • Στη μεσαία έδειχνε 6Α
  • Στη μικρή έδειχνε 4Α
Όμως, ακόμα και σε πιο μικρή ταχύτητα που τραβάει μόλις 4Α ο τροχός σταμάταγε μόλις πήγαινε να κόψει το στραντζαριστό. Σε αυτό το σημείο, υπέθεσα λάθος πως φταίει ο τροχός.

Όμως, είχα φορτίσει καλά την μεγάλη μπαταρία 388vf και μόλις την έβαλα πάνω, ο τροχός δεν κωλώνει πουθενά! Φαίνεται πως την περασμένη φορά που τη δοκίμασα, δεν ήταν φορτισμένη καλά (δεν έχει και ενδείξεις πάνω της :confused: )

Οπότε νομίζω πως το ζουμί είναι σε αυτό που είπε ο Κυριάκος, πως δηλαδή "αυτά τραβάνε στιγμιαία έως και 20Α". Φαίνεται πως αυτές τις κορυφές δεν τις καλύπτουν οι μικρές μπαταριές, ούτε και το τροφοδοτικό βέβαια.

Χρειάζομαι λοιπόν (Νικόλααα :-p ) να βρω ένα λινκ για να αγοράσω μια μεγάλη και καλή τύπου Makita για να είμαι ΟΚ

Σας ευχαριστώ πολύ για όλες τις ιδέες και τους προβληματισμούς σας πάνω στο θέμα. :)(y):)
 
Να κάνω τον συνήγορο του διαβόλου...😁

Εάν ο τροχος θέλει μεγάλη μπαταρία για να μπορέσει να φτάσει τα 20ν στιγμιαιας εκκινησης και σε πλήρη φορτιση τότε η χρήση της μπαταρίας δεν θα χρησιμοποιηθεί σε όλο το φάσμα λειτουργίας της..!!!
Θα λειτουργήσει αρχικά κανονικά οταν θα είναι πλήρως φορτισμένη και στην μέση,αν και δεν το γνωρίζουμε ποτέ,θα σταματήσει να λειτουργεί η θα πέσει κατά πολύ η αποδώση της..
Κοινός ο χρόνος λειτουργιας θα πολύ λίγος...

Να αναφέρω ότι είτε στον 18ν Stanley είτε στον 18ν Bosch τροχο ακόμη και με 2ah μπαταρία δεν συμβαίνουν τα παραπάνω και λειτουργουν μια χαρά...

Μπορεί λοιπόν ουσιαστικά να φτάσει η μπαταρία όμως ο τροχος δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί και να διαχειριστει μεγάλα φορτία κοπης...Δεν έχει την δύναμη...
Μπορεί να είμαι λάθος αλλά αυτήν την εντύπωση μου δίνει...
 
  • Like
Reactions: nikfor
O
Λοιπόν, γύρισα και η πρώτη μου δουλειά ήταν να δοκιμάσω τον τροχό.

Έχετε δίκιο σε όλες τις παρατηρήσεις σας! (y)

Δηλαδή πράγματι, δεν φταίει ο τροχός, αλλά οι μπαταριές.

Δοκίμασα με το 10Α τροφοδοτικό, αλλά έκανε τα ίδια.
Ο τροχός έχεις τρεις ταχύτητες
  • Στη μεγάλη, το τροφοδοτικό έλεγε πως το τερμάτιζε, δηλαδή η οθόνη έδειχνε 10Α
  • Στη μεσαία έδειχνε 6Α
  • Στη μικρή έδειχνε 4Α
Όμως, ακόμα και σε πιο μικρή ταχύτητα που τραβάει μόλις 4Α ο τροχός σταμάταγε μόλις πήγαινε να κόψει το στραντζαριστό. Σε αυτό το σημείο, υπέθεσα λάθος πως φταίει ο τροχός.

Όμως, είχα φορτίσει καλά την μεγάλη μπαταρία 388vf και μόλις την έβαλα πάνω, ο τροχός δεν κωλώνει πουθενά! Φαίνεται πως την περασμένη φορά που τη δοκίμασα, δεν ήταν φορτισμένη καλά (δεν έχει και ενδείξεις πάνω της :confused: )

Οπότε νομίζω πως το ζουμί είναι σε αυτό που είπε ο Κυριάκος, πως δηλαδή "αυτά τραβάνε στιγμιαία έως και 20Α". Φαίνεται πως αυτές τις κορυφές δεν τις καλύπτουν οι μικρές μπαταριές, ούτε και το τροφοδοτικό βέβαια.

Χρειάζομαι λοιπόν (Νικόλααα:p) να βρω ένα λινκ για να αγοράσω μια μεγάλη και καλή τύπου Makita για να είμαι ΟΚ

Σας ευχαριστώ πολύ για όλες τις ιδέες και τους προβληματισμούς σας πάνω στο θέμα. :)(y):)
Και που να δεις στα απαιτητικα μοτέρ άλλων κατασκευαστών τα στιγμιαία Αμπέρ να φτάνουν τα 40....

Το ίδιο είχα πάθει και εγώ όταν έβαλα τις 88vf μπαταρίες του 6" αλυσοπρίονου της Drillpro στο 8" brushless αλυσοπρίονο της Mensela.

Όταν ακουμπάτε ξύλο σε 2 δευτερα σταματούσε.
 
  • Like
Reactions: nikfor
Νίκο, θα σου πρότεινα να δεις και τις τιμές για original μπαταρία Makita πριν προχωρήσεις στην μαϊμού.
Αν η διαφορά χρημάτων δεν είναι μεγάλη σίγουρα απο ποιότητα θα υπάρχει μεγάλη διαφορά.
Εναλλακτικά αν έχεις μπαταρίες parkside τότε ενας αντάπτορας θα ήταν η καλύτερη λύση ;)
 
  • Like
Reactions: nikfor
χαχα νικ τελος καλο ολα καλα!
σε εμενα παντως δεν συμβαινει αυτο που λεει ο κωστης με την 388 με τα εγχρωμα γραμματα
δουλευει πολυ ωρα και μαλιστα με βουρτσα ή με πελμα με αρκετη δυναμη μεχρι να τελειωσει.
δεν ξερω τι κανει ο νικ, αλλά για μενα ειναι νόμος ,οπως πολλες φορες εχω αναφερει, οτι δεν αφηνω μπαταρια πανω σε εργαλειο οταν τελειωσει τη δουλεια

φυσικα δεν μπορει αυτη η μπαταρια που στις προσφορες θα τις βρεις τις 2 τεσσαρες με το φορτιστη τους κατω απο 30 ευρω ολα μαζι, να συγκριθει με μια αυθεντικη μπος ή μακιτα πολλαπλασιας τιμης
θα ηταν παραλογο...

νικ πιστευω οτι η καλυτερη λυση για να μην ξεφραγκιστεις κιολας να βρεις ενα εργαλειο που θες με προσφορα δυο 388 με τα εγχρωμα γραμματακια καινα μην τις αφηνεις πανω στο εργαλειο
μακρια απο τις μαυρες χωρις γραμματα. ο κυριακος νομιζω ή ο μιχαλης δεν θυμαμαι εχουν αγορασει και αυτες με την ενδειξη φορτισης που μαλλον ειναι καλυτερες (και ακριβοτερες)
 
  • Like
Reactions: nikfor
Νίκο, θα σου πρότεινα να δεις και τις τιμές για original μπαταρία Makita πριν προχωρήσεις στην μαϊμού.
Αν η διαφορά χρημάτων δεν είναι μεγάλη σίγουρα απο ποιότητα θα υπάρχει μεγάλη διαφορά.
Εναλλακτικά αν έχεις μπαταρίες parkside τότε ενας αντάπτορας θα ήταν η καλύτερη λύση ;)

η αυθεντικη μακιτα θελει και διαφορετικο φορτιστη και το κοστος παει ψηλα
 
η αυθεντικη μακιτα θελει και διαφορετικο φορτιστη και το κοστος παει ψηλα
Ναι αν χρειάζεται και φορτιστής ανεβαίνει κι άλλο το κόστος.
Δεν είχα καταλάβει οτι βγαίνουν τόσο φθηνα οι τύπου Μακιτα, οντως στα €30-35 οι δυο 4αρες είναι πολύ φθηνα.

Ποιές είναι αυτές με τα εγχρωμα γράμματα, εγω βλέπω μόνο αυτές με τα λευκά γράμματα συνεχώς, για βαλε ενα link όποτε μπορείς
 
30 ευρω οι δυο ΜΕ φορτιστη ;)
ναι δεν το ειπα καλα, εννοω αυτες με τα εγχρωμα μικρα γραμματα οπως εδω


ή εδω


αυτη στο μπουλονοκλειδο την εχω κοντα εναμισυ χρονο τωρα, την χρησιμοποιω ως βασικη σε ολα και ακομα ειναι μια χαρα
πριν λιγους μηνες πηρα αλλες δυο τετοιες με τη ψαλιδα και μια (τυπου μακιτα παντα) τοπσακ (ειναι η καλυτερη) με το μεγαλο μπουλονοκλειδο

οι δε μικρουλες 88vf μαχ με το μαξ με κοκκινα γραμματα οπως αυτες στο αλυσοπριονακι της ντριλπρο που λεει ο κυριακος, μια χαρα δουλεια κανουν , οχι μονο στο αλυσοπριονο αλλα και στην ψαλιδα και ακομα και στον φυσητηρα και στο δραπανοκατσαβιδο. να πω την αληθεια, δεν τις εχω δοκιμασει στους γωνιακους τροχους

αυτες που απογοητευουν σε συνεχομενη λειτουργεια ειναι οι μαυρες χωρις γραμματα καθως μετα απο λιγα δευτερολεπτα το εργαλειο σταματα.
 
Last edited:
Δεν ξερεις απο που θα σου 'ρθει τελικα, απο το εργαλειο η απο τις μπαταριες!
Βεβαια με τοσο φτηνες τιμες ισως αξιζει το ρισκο και η ενδεχομενη ταλαιπωρια.

Εχω παρει μαιμου μακιτα μπαταριες και εχουν βγει αστερια, ειναι τυχη, οτι σου κατσει τελικα.
 
  • Like
Reactions: nickolas
σαν εργαλεια παντως μεχρι τωρα κανενα drillpro ουτε topsak δεν με εχει απογοητευσει!
σε αλλες μαρκες βεβαια καποια εργαλεια ψιλοχανουν (πχ το τσοκ στο δραπανοκατσαβιδο της ραιτουλ δεν σφιγγει δυνατα ,παροτι ισο-ευβολο)

αντιθετα με τα παρκσαιντ σε καποια μοντελα τους (μικρο περιστροφικο πολυεργαλειο, πολυτριβειο, και λιγο το πιστολετο μπαταριας λογω κραδασμων) αλλες φορες εχω απλα χαλαστεί λογω κακης λειτουργιας και αλλες διαλυθηκαν (πολυεργαλειο)

απο την αλλη, στις μπαταριες ειναι αυτα που εχω πει. αν καποιος εχει χρονο να ριχνει καμια ματια στις κριτικες, ιδιαιτερα τις αρνητικες, τοτε βλεπει ποιες μπαταριες αξιζουν συνηθως αλλά και για ποια χρηση
για παραδειγμα οι μικρες 88max παροτι καλες δεν θα μπορεσουν να υποστηριξουν το οκταιντσο αλυσοπριονο του κυριακου και ειναι λογικο


ετσι αν καποιος εχει την οικονομικη ανεση να εχει μια - δυο αυθεντικες μπαταριες μακιτα με το φορτιστη τους, τοτε οι δυο καλες μαρκες ιδιαιτερα , οχι μονο δεν θα τον απογοητευσουν αλλά θα αποκτησει στα χερια του εργαλεια αστερια σε ελαχιστο κοστος. δειτε για παραδειγμα πως στεκεται ο γωνιακος της drillpro αναμεσα σε ολους τους επωνυμους (αλλά και στον αυθεντικο μακιτα) στο παραπανω συγκριτικο βιντεο της προηγουμενης σελιδας, εχοντας πολυ μικρο κλασμα τιμης. υπερκερνα πολλους.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: xxaris and nikfor
Χαζεύω αυτό το πολύ ενδιαφέρον εργαλείο που έχει έκδοση για Spot Welder αλλα και για Inverter ηλεκτροκόλληση.

2022-09-30_09-32-42.jpg

Και σε πολύ χαμηλή τιμή, στα 45€ με το κουπόνι BG51943

Εντωμεταξύ, μου φαίνεται πως και στις δυο εκδόσεις είναι ακριβώς το ίδιο μηχάνημα και μόνο τα καλώδια αλλάζουν!

Δηλαδή, μπορούμε να κάνουμε τις ηλεκτροκολλήσεις και spot welders ; :rolleyes:
 
Εφόσον έχουν τάση εξόδου 5 βολτ dc μπορούν άνετα να παίξουν τον ρόλο αυτό στην μικρή τους σκάλα των 20Αμπερ.
Το ζητούμενο είναι ένα μηχανισμός σκανδάλης που να κλείνει κύκλωμα για μιλισεκοντ ώστε να μην καταστρέφει τις λεπτές κολλήσεις.
 
συμφωνω με κυριακο. στα μηχανουργια οι ποντες (οπως τις λενε) που κολλανε μεταξυ τους δυο λαμαρινες πατανε λιγα δευτερολεπτα, 1-2 , και κολλανε τις λεπτες λαμαρινες
μπορει να εχετε δει τετοια βιντεο που πεταγονται σπιθες στα σημεια επαφης
αν ομως το κανεις αυτο στη μπαταρια, λογικα θα την παρεις στο χερι :)
για αυτο για ηλεκτρολογικα δεν κανει αν δεν εχει χρονοδιακοπτη-σκανδαλη
κανει για κολλημα λεπτων λαμαρινων που η ηλεκτροκολληση με το κλασικο τροπο, θα τις τρυπουσε
 
  • Like
Reactions: enduras1 and nikfor

Θεωρω πως με 2 μπαταριες 2Α συν σετ κρουστικα καρυδακια συν τσοκ ειναι ευκαιρια.

Εγω προσωπικα το χτυπησα.

5caf4d8c-be46-4429-b893-95ed1bd358f8.jpg.webp
ΤΟ ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΑ 30,76 ΕΥΡΩ. ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΣΗΜΕΡΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΗΡΘΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΔΕΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΟΡΤΙΖΟΥΝ. ΧΑΑΣΜΕΝΕΣ ΟΙ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ή Ο ΦΟΡΤΙΣΤΗΣ;; ΑΛΛΟΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΑΡΕΛΑΒΕ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ;; ΤΩΡΑ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ;;
 
Δύσκολο έως απίθανο να είναι και οι δύο χαλασμένες. Δοκίμασε με κάποιον άλλο φορτιστή.
 
οι μπαταριες των κινεζων συνηθως ερχονται αδειες ή σχεδον αδειες.
μου εχει τυχει σε ζευγαρι, να ερθει η μια φουλ γεματη η αλλη αδεια.
κανονικα ο φορτιστης οταν τον συνδεεις πρεπει να σου δειχνει κοκκινο λαμπακι. και οταν γεμισει η μπαταρια να γινεται πρασινο
αν παρολα αυτα υπαρχει προβλημα, πας στις "παραγγελιες μου" ,ανοιγεις την παραγγελια και καποια επιλογη σου δινει το να αναφερεις το προβλημα
οπως λεει και ο νικ, μαλλον ο φορτιστης φταιει. λογικα θα σου στειλουν αλλον
πιθανα θα χρειαστει να τραβηξεις ενα βιντεακι που να δειχνεις οτι δεν φορτιζει η μπαταρια
 
  • Like
Reactions: thdogra and nikfor
οι μπαταριες των κινεζων συνηθως ερχονται αδειες ή σχεδον αδειες.
μου εχει τυχει σε ζευγαρι, να ερθει η μια φουλ γεματη η αλλη αδεια.
κανονικα ο φορτιστης οταν τον συνδεεις πρεπει να σου δειχνει κοκκινο λαμπακι. και οταν γεμισει η μπαταρια να γινεται πρασινο
αν παρολα αυτα υπαρχει προβλημα, πας στις "παραγγελιες μου" ,ανοιγεις την παραγγελια και καποια επιλογη σου δινει το να αναφερεις το προβλημα
οπως λεει και ο νικ, μαλλον ο φορτιστης φταιει. λογικα θα σου στειλουν αλλον
πιθανα θα χρειαστει να τραβηξεις ενα βιντεακι που να δειχνεις οτι δεν φορτιζει η μπαταρια

O φορτιστης εδειχνε πρασινο απο την αρχικη συνδεση. Θα δοκιμασω αυριο απο φιλο αλλον φορτιστη και θα δουμε τι φταιει. Ευχαριστω για τις απαντησεις σας.
 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: nickolas