Eκπτώσεις-Προσφορές!

δουλευα επι 5ετια σε καταστημα ως υπευθυνος. μακρια.....τα μαγαζια ειναι francise τα πιο πολλα και ο καθενας δουλευει οπως θελει. μπορει καποιο μαγαζι να ειχε στοκ αλλα να μην ηθελε να πουλησει με 2 ευρω μιας και ειχε αγορασει με 50 ευρω. μπορει να μην ειχαν ενημερωθει. μπορει να υπηρχαν π.χ. 5 mgs4 σε ολη την ελλαδα και αυτοι να βγαλαν διαφημιση με προσφορα. σκοπος τους ειναι να σε κανουν να μπεις στο καταστημα και απο κει και περα οτι τσιμπησουν.

εξαλλου περα απο αυτο οτι πουλανε αν το βαλετε στο σκρουτζ θα το βρειτε φτηνοτερα 1000%

Δεν ισχύει αυτό που λές.
Αν τους επιβάλει η εταιρεία κάποια εκπτωτική πολιτική πρέπει να την κάνουν.

Βεβαίως το πιο πιθανό είναι να έκαναν υποτίμηση της ΜΤΚ των προϊόντων για να μπορούν να τα πουλήσουν σε αυτή την τιμή, διότι ως γνωστών δεν μπορείς να πουλήσεις κάτω του κόστους!

Από το να το κάνεις καταστροφή και να το "φας" καλύτερα έτσι.
 
Δεν ισχύει αυτό που λές.
Αν τους επιβάλει η εταιρεία κάποια εκπτωτική πολιτική πρέπει να την κάνουν.

Βεβαίως το πιο πιθανό είναι να έκαναν υποτίμηση της ΜΤΚ των προϊόντων για να μπορούν να τα πουλήσουν σε αυτή την τιμή, διότι ως γνωστών δεν μπορείς να πουλήσεις κάτω του κόστους!

Από το να το κάνεις καταστροφή και να το "φας" καλύτερα έτσι.

H εταιρια επιβαλλει την πολιτικη οπως λες. το καταστημα ειναι franchise. αν το προιον των 2 ευρω καταφερει μεσω της αγνοιας σου ή με αλλο τροπο να στο πουλησει 30 ευρω , ο ιδιοκτητης παντελονιαζει 28 ευρω. ελεγχος δεν υπαρχει απο τα κεντρικα , εκτος αν γινει καταγγελια απο πελατη που και παλι το καταστημα δεν εχει κυρωσεις.
 
Μια θερμή παράκληση προς όλους και ειδικά προς τους διαχειριστές είναι να μεταφερθούν αλλού τα μηνύματα που αφορούν τα καραγκιοζιλίκια των εκάστοτε εταιριών και να επανέλθει το παρόν νήμα σ αυτό που λέει ο τίτλος του.
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων να πω οτι ΚΑΛΑ κάνετε και τα λέτε αλλά ανοίξτε βρε παιδιά ένα νέο νήμα.:grinning-smiley-043
 
Μια θερμή παράκληση προς όλους και ειδικά προς τους διαχειριστές είναι να μεταφερθούν αλλού τα μηνύματα που αφορούν τα καραγκιοζιλίκια των εκάστοτε εταιριών και να επανέλθει το παρόν νήμα σ αυτό που λέει ο τίτλος του.
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων να πω οτι ΚΑΛΑ κάνετε και τα λέτε αλλά ανοίξτε βρε παιδιά ένα νέο νήμα.:grinning-smiley-043


Aν μπορεί ο διαχειριστής να το μεταφέρει σε νέο thread θα ήταν το καλύτερο. Όμως σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να χαθεί αυτό το θέμα, καλό θα είναι να το εμπλουτίζουν όλοι όσοι πίαστηκαν μ@λ@κες από τους εν λόγω απατεώνες. Και με δεδομένο το mail που στάλθηκε σε όσους παρήγγειλαν, που έλεγε ότι θα εξυπηρετηθούν ΟΛΟΙ όταν ξαναπαραλάβει το κατάστημα στοκ, δε θα ήταν κακή κίνηση και μια καταγγελία στο ΙΝΚΑ.
 
H εταιρια επιβαλλει την πολιτικη οπως λες. το καταστημα ειναι franchise. αν το προιον των 2 ευρω καταφερει μεσω της αγνοιας σου ή με αλλο τροπο να στο πουλησει 30 ευρω , ο ιδιοκτητης παντελονιαζει 28 ευρω. ελεγχος δεν υπαρχει απο τα κεντρικα , εκτος αν γινει καταγγελια απο πελατη που και παλι το καταστημα δεν εχει κυρωσεις.

Συγγνώμη δεν θα φανεί μικτό κέρδος 1000% ;;;;
 
Πάντως πέρασα από το κατάστημα από το οποίο ήταν να παραλάβω και μου είπαν τα κλασσικά, ότι τα παιχνίδια έκαναν φτερά από το ίδιο πρωί. Όταν τους έδειξα το mail στο οποίο αναφέρεται ρητά ότι "Αν κάποια από τα εμπορεύματα που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμα, τότε το κατάστημα Γερμανός που επιλέξατε για την παράδοση των παραγγελθέντων εμπορευμάτων, θα επικοινωνήσει μαζί σας εντός δύο ημερών από την τοποθέτηση της παραγγελίας ώστε να σας ενημερώσει για τον πιθανό χρόνο παράδοσής του.", μου είπαν ότι αυτοί δεν έχουν ευθύνη, αφού το mail το έστειλε το κεντρικό του Γερμανού, άρα πρέπει να μιλήσω με εκείνους. Όταν τους είπα ότι σκοπεύω να κάνω καταγγελία στο ΙΝΚΑ για παραπλάνηση καταναλωτή, και ζήτησα ΕΓΓΡΑΦΩΣ να μου πουν ότι αδυνατούν να μου δώσουν τα είδη που παρήγγειλα, μου το αρνήθηκαν πεισματικά.

Θα κάνουμε τίποτα παίδες?
 
ΧΑΧΑΧΑ αυτό είναι από τα απίστευτα:

Επικοινώνησα μόλις με την εξυπηρέτηση πελατών του Γερμανού, και τους είπα να μου στείλουν ένα φαξ ότι δεν μπορούν να με εξυπηρετήσουν, ώστε να το δώσω μαζί με το mail που οι ίδιοι δεσμεύονται να με εξυπηρετήσουν σαν απόδειξη στο ΙΝΚΑ.

Η απάντηση ήταν ότι πρέπει να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών, και όχι την "εξυπηρέτηση καταναλωτή" που είχα πάρει τηλέφωνο (γελάστε ελεύθερα), όταν τη ρωτησα δε ποιό είναι το τηλέφωνο, μου απάντησε ότι δεν υπάρχει τηλέφωνο, αλλά πρέπει να γράψω μέσω του site.

Τέλος, με ρωτάει όταν πάω να κλείσω: "Μήπως θέλετε να μου δώσετε τα στοιχεία σας ώστε να σας ενημερώνουμε για προσφορές του δικτύου Γερμανός"???


Καταλαβαίνετε τι συνέβη μετά.



Προσωπικά χ__κα για τα παιχνίδια. Αλλά μόνο και μόνο για αυτό το τηλεφώνημα, για το γαμώτο θα κάνω ενυπόγραφη καταγγελία τη Δευτέρα στο ΙΝΚΑ. Ας μην κερδίσω τίποτα, απλά ας τους κλείσουν τους απατεώνες...ή έστω, ας τους χρεώσουν με ένα πρόστιμο μεγαλύτερο απ'αυτά που θα "έχαναν" αν ακολουθούσαν όντως την προσφορά - απάτη τους.
 
Last edited:
Έστειλα μέσω του site του γερμανού το ακόλουθο:

Την Τρίτη 5/1/2010 και την Τετάρτη 6/1/2010 προχώρησα σε δύο παραγγελίες στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα, που αφορούσαν παιχνίδια τύπου Playstation3 τα οποία βρίσκονταν σε προσφορά. Και στις δύο παραγγελίες μου απαντήσατε με επιβεβαιωτικό mail ότι η παραγγελία μου αφενός κατοχυρώθηκε, αφετέρου, όπως γράφετε συγκεκριμένα:

"Στο διάστημα των 2 ημερών θα ενημερωθείτε από το κατάστημα που έχετε επιλέξει να παραλάβετε το προϊόν, για την κατάσταση της παραγγελίας σας. "

όπως και:

"Αν κάποια από τα εμπορεύματα που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμα, τότε το κατάστημα Γερμανός που επιλέξατε για την παράδοση των παραγγελθέντων εμπορευμάτων, θα επικοινωνήσει μαζί σας εντός δύο ημερών από την τοποθέτηση της παραγγελίας ώστε να σας ενημερώσει για τον πιθανό χρόνο παράδοσής του."

Το κατάστημα δεν επικοινώνησε μαζί μου μέχρι σήμερα, Παρασκευή 8/1/2010, για το λόγο αυτό πήγα ο ίδιος εκεί να μάθω νεώτερα για την παραγγελία μου. Οι υπάλληλοι μου είπαν ότι η προσφορά εξαντλήθηκε αμέσως. Απάντησα ότι ναι μεν μπορεί να εξαντλήθηκε, αλλά δεσμεύεστε επίσημα (εγγράφως) μέσω του e-mail που μου στάλθηκε ότι θα με εξυπηρετήσετε όταν ξαναϋπάρξει στοκ. Οι υπάλληλοι αρνήθηκαν να με εξυπηρετήσουν λέγοντας ότι δεν ισχύει αυτό που επίσημα σαν εταιρία μου δηλώσατε.

Στη συνέχεια ζήτησα να μου δωθεί εγγράφως ότι το κατάστημα αρνείται να με εξυπηρετήσει, έτσι ώστε να παρατεθεί το έγγραφο αυτό, μαζί με το email επιβεβαίωσης της παραγγελίας που δεσμεύεται για την εξυπηρέτηση μου στο ΙΝΚΑ, όπου και θα προβώ τη Δευτέρα σε καταγγελία. Φυσικά, το κατάστημα αρνήθηκε να κάνει κάτι τέτοιο και με παρέπεμψε στην εξυπηρέτηση πελατών.
Πήρα τηλέφωνο και εκεί, όπου η τηλεφωνήτρια δήλωσε αναρμόδια και με παρέπεμψε να επικοινωνήσω μαζί σας μέσω του site.

Περιμένω την επίσημη απάντησή σας, προτού προβώ σε καταγγελία για παραπλάνηση καταναλωτή.

Ευχαριστώ πολύ, ελπίζω σε άμεση απάντηση που να αρμόζει σε μια σοβαρή αλυσίδα καταστημάτων

Oνοματεπώνυμο




Αναμένουμε...
 
παιδια τα παιχνιδια τα φαγανε απο μεσα..δεν εξηγειται αλλιως.οποιον ξερω που εσπευσε να παρει απο την πρωτη μερα της προσφορας δε βρηκε τιποτα !αφου πηρα τηλ σχεδον σε ολα τα καταστηματα αττικης δεν υπηρχε ουτε ενα παιχνιδι.
μεγιστη ξεφτιλα για το καταστημα χαιδαριου οπου πηγα και μου βγαζανε game boy advance κασσετες disneys cars και παλιου xbox που δεν υπηρχαν καν στην προσφορα για να τις ξεφορτωθουνε.
το μονo καταστημα που εχει ακομα ειναι της ανοιξης αποτι εμαθα απο φιλο για xbox και αφτα ειναι τα uefa 07,fifa 07 sensible soccer 2006και nba live 08 .....
δε θελω τιποτα απο αυτους ,να τα βαλουν εκει που ξερουν τα κ@#~παιχνιδα τους.
αυτο που θελανε το καταφερανε ,να τραβηξουνε την προσοχη..
ευχομαι να φαληρισει το κ@#~μαγαζο
 
παιδια τα παιχνιδια τα φαγανε απο μεσα..δεν εξηγειται αλλιως.οποιον ξερω που εσπευσε να παρει απο την πρωτη μερα της προσφορας δε βρηκε τιποτα !αφου πηρα τηλ σχεδον σε ολα τα καταστηματα αττικης δεν υπηρχε ουτε ενα παιχνιδι.

Φίλε μου δε μας αφορά ποιός τα έφαγε και πως. Από τη στιγμή που στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα έχεις μια προσφορά, και μάλιστα ΔΕΧΕΣΑΙ την παραγγελία, και την ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙΣ με mail, είσαι υποχρεωμένος να την παραδώσεις, δεν πα να πήρε και φωτιά η αποθήκη και να κάηκαν, ή να έγινε ληστεία, ή καταποντισμός.

Ας τα έφαγε όποιος θέλει, εγώ σαν πελάτης θα περιμένω όσες μέρες χρειαστεί μέχρι να φέρουν ξανά στοκ. ελπίζω να φροντίσει γι'αυτό το ΙΝΚΑ.
 
Φίλε μου δε μας αφορά ποιός τα έφαγε και πως. Από τη στιγμή που στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα έχεις μια προσφορά, και μάλιστα ΔΕΧΕΣΑΙ την παραγγελία, και την ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙΣ με mail, είσαι υποχρεωμένος να την παραδώσεις, δεν πα να πήρε και φωτιά η αποθήκη και να κάηκαν, ή να έγινε ληστεία, ή καταποντισμός.

Ας τα έφαγε όποιος θέλει, εγώ σαν πελάτης θα περιμένω όσες μέρες χρειαστεί μέχρι να φέρουν ξανά στοκ. ελπίζω να φροντίσει γι'αυτό το ΙΝΚΑ.

Πήγε δικός μου άνθρωπος στο κατάστημα Παγκρατίου τη Τετάρτη να δει τι υπάρχει και η απάντηση ήταν ότι από τη πρώτη μέρα έχουν εξαφανιστεί όλα και πως τη Παρασκευή (σήμερα δηλαδή) θα ερχόταν νέο στοκ....(απ'ότι διαβάζω εδώ μάλλον για μούσι πρόκειται).

αλήθεια, η πρώτη μέρα ποιά ηταν?
 
Δεν έχω ιδέα, εγώ τρίτη το έμαθα και έκανα την παραγγελία. Δεν αμφιβάλει κανείς ότι τέλειωσε το στοκ, η ένσταση η δική μου είναι το ότι με τελειωμένο στοκ συνέχισαν αφενός να διαφημίζουν την προσφορά, αφετέρου να δέχονται παραγγελίες, ενώ σα να μην έφτανε αυτό έστελναν και confirmation mails που έλεγαν ότι ακόμα και σε περίπτωση εξάντλησης των αποθεμάτων θα γίνει εκ νέου παραγγελία για όσους τα έχουν κλείσει.

Και αυτό το τελευταίο είναι σαφέστατη παραπλάνηση. Δεν είναι το θέμα τα 3-4 παιχνίδια που παρήγγειλα, έτσι κι αλλιώς παλιές κυκλοφορίες είναι, τα βρίσκω στην αγγλία με ένα δεκάρικο το ένα. Αλλά μου τη δίνει να σε δουλεύουν έτσι απροκάλυπτα και να μην κάνει κανείς τίποτα γι'αυτό.
 
επισης πολυ απλα ολο αυτο μπορει και να εγινε απλα και μονο γιαν ανεβει σε επισκεψιμοτητα το σαιτ τους!! επεσαν πολλα κλικ και εγγραφες αυτες τις μερες... μην ξεχνατε οτι το αντιστοιχο σαιτ του πλαισιου εχει παρει πολλες τιμητικες διακρισεις...
αλλα σημασια εχει οτι μας ΚΟΡΟΙΔΕΨΑΝ σαν παιδακια...
οι εξυπνοι...
 
Ενημερωτικά:
-Παιχνίδια υπήρχαν.Απλώς οι κράχτες ήταν λίγοι.
-Ναι μεν παραγγελία μπορούσε να γίνει αλλά αυτό αναιρείται απο το γεγονός οτι τα παιχνίδια ήταν λίγα.
-Η προσφορά έτρεχε απο Δευτέρα πρωί.
-Τα λεφτά απο τα παιχνίδια με την μειωμένη τιμή τα πιστώνονται οι ιδιοκτήτες.Δεν είχαν κάποιο όφελος να μην τα πουλήσουν ασε που και το 97% των παιχνιδιών ήταν παλιά και δεν τα έπαιρνε κανείς.
-Το internet του Γερμανού λειτουργεί με ενα συγκεκριμένο σύστημα.Λες σε ποιό κατάστημα θες να πάρεις το αντικείμενο που σε ενδιαφέρει κ απο κει κ πέρα:
Εαν το αντικείμενο υπάρχει στο κατάστημα σε παίρνουν απο το κατάστημα οπού τους έχει σταλεί mail να πάρεις αυτο που θες.Εαν δεν υπάρχει το παραγγέλνουν απο την κεντρική αποθήκη.Εαν δεν υπάρχει ουτε και εκεί απλώς απο το κατάστημα δεν μπορούν να κάνουν τίποτα.
 
Re: Απάντηση: Eκπτώσεις-Προσφορές!

@killer

-παιχνίδια δεν υπήρχαν, δεν είναι θέμα κραχτών, οι υπάλληλοι ισχυρίζονται ότι από το ίδιο πρωί της προσφοράς δεν υπήρχε κανένα παιχνίδι PS3. Μη μου πεις ότι όλοι οι τίτλοι ήταν κράχτες, γιατί απλά ΔΕΝ ήταν.
-Κακώς γινόταν η παραγγελία, και μάλιστα με επίσημη διαβεβαίωση ότι σε περίπτωση που τα παιχνίδια είναι λίγα, θα γίνει ανατροφοδότηση ωστε να εξυπηρετηθούν οι πελάτες
-Η προσφορά έτρεχε για 2-3 μέρες ΑΦΟΥ τελείωσε το απόθεμα, και ΔΕΧΟΝΤΑΝ παραγγελίες ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΝΤΑΣ οτι θα εξυπηρετήσουν (άρα και τσάμπα εγγραφές στο site τους, με την ανάλογη ευκαιρία για σπαμμάρισμα μετά
-Τα λεφτά δεν με απασχολεί ποιός τα πιστώνεται. Εφόσον τα καταστήματα λέγονται ΓΕΡΜΑΝΟΣ, τότε οφείλουν να "υπακούν" στην κεντρική τους διοίκηση. Το ότι δεν τα έπαιρνε κανείς δεν οφείλεται στο ότι ήταν παλιά όσο στο ότι πωλούνταν στο 300% της τιμής που τα έβρισκες σε άλλα καταστήματα ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
-Η καταγγελία πρέπει να γίνει ακριβώς επειδή πρέπει να αφαιρεθεί η άδεια από το εν λόγω ηλεκτρονικό κατάστημα αφού αυτό ΔΕΝ πληρεί τα αυτονόητα ενός τέτοιου καταστήματος. Αν είναι να πουλάω πράγματα που δεν έχω, να ανοίξω κι εγώ ένα online shop, με τις καλύτερες τιμές στην πιάτσα, έτσι για το χαβαλέ...:D:D:D
 
Last edited:
+1 απο μενα για οποιαδηποτε καταγγελια η περαιτερω κινηση αποφασιστει!
Πιστευω οτι πρεπει να δρασουμε ομαδικα,παρακινωντας ακομα και τυχον γνωστους μας που τραβηξαν τα ιδια.
Αν υπαρχει εστω και μια πιθανοτητα να πληρωσουν την @@ που εκαναν,ας το κυνηγησουμε κι οπου βγει.
Πρεπει καποια στιγμη να καταλαβουν οτι απευθυνονται σε συνειδητοποιημενους αγοραστες και ετσι να μας αντιμετωπιζουν ολες οι εταιρειες.Ελεος πια!
Η Γερμανος ΑΒΕΕ ειναι υπευθυνη και υπολογη για την μη εκτελεση της εκαστοτε παραγγελιας,για τον αισχρο τροπο αντιμετωπισης των πελατων της αλλα και για την παραπλανητικη διαφημιση που εκανε σε ιντερνετ και τηλεοραση.
Σκεφτειτε επισης οτι για να κανεις παραγγελια μεσω ιντερνετ ,επρεπε να γινεις μελος,δινοντας προσωπικα σου στοιχεια.
Αν παλι,η εταιρεια κινηθηκε μεσα στα νομιμα πλαισια στα οποια πρεπει να κινουνται ολα τα ηλεκτρονικα καταστηματα στην Ελλαδα,τοτε ειμαστε αξιοι της μοιρας μας
Ισως καποιος που γνωριζει νομικα,να ηταν σε θεση να μας πει αν θα μπορουσαμε να υποστηριξουμε καποια κινηση απο μερους μας.
 
Με λίγα λόγια, για να μην επαναλαμβανόμαστε.... η δικαιολογία της εξάντλησης του στοκ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, εφόσον ξεκάθαρα και επίσημα η εταιρία κατοχύρωνε παραγγελίες ΜΕΤΑ την εξάντληση και διαβεβαίωνε ΓΡΑΠΤΩΣ τους πελάτες ότι θα γίνει εκ νέου παραλαβή για να εξυπηρετηθούν, ανεξαρτήτως εξάντλησης του στοκ.