Έκθεση High End Μόναχο 2025

Ευχαριστούμε για τις φωτογραφίες. Πάντως μην τρελαίνεστε. Νομίζετε ότι και ο μέσος Γερμανός μπορεί να τα αγοράσει αυτά;
Οπως μου έλεγε και ο Μανώλης Προεστάκης απλά σκάνε οι κελεμπίες και σκουπίζουν no questions asked. Ούτε τι συχνότητες είναι , ούτε τι μάρκα καλώδια έχουν κλπ λεπτομέρειες που απασχολούν τους κοινούς θνητούς. Πάντως γίνονται μπίζνες σε αυτές τις εκθέσεις. Εννοω γίνονται πωλήσεις. Δεν πηγαίνουν για πλάκα όλοι αυτοί οι εκθέτες. Και όσο πουλάνε τόσο ανεβαίνει και το κασέ την επόμενη χρονιά.

Τον είδες τον Μανώλη; Πρέπει να ήταν .

Tune Audio Manolis Proestakis [Video] - SOUND VISION

Ο Μανώλης Προεστάκης παρουσιάζει το ηχείο Anima που το έχουμε δοκιμάσει στον ΗΧΟ. http://www.hxoseikona.gr/profiles/item/240-tune-audio.html
www.hxoseikona.gr
www.hxoseikona.gr
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Struggler
Νομίζετε ότι και ο μέσος Γερμανός μπορεί να τα αγοράσει αυτά;

Ο μέσος Γερμανός θεωρεί τα αυτοκίνητα των 100.000€ φτηνά και στην πενταετία παίζει και να το αλλάξει.
Μπορεί να μην πάρει σύστημα των εκατομμυρίων αλλά δεν είναι κάτι για αυτόν να πάρει ένα σύστημα των 50-100.000€ αν ασχολείται.
 
Εντωμεταξύ, επειδή τυχαίνει το πιο πρόσφατο live που πήγα να είναι 12 ώρες πριν, οι κόρνες είναι ότι πιο μακρινό υπάρχει σε απόδοση φυσικού ήχου.
Ειδικά κάτι τέρατα που νοιώθεις σαν να εξετάζεις τα δόντια της τραγουδίστριας για τερηδόνα.
 
  • Like
Reactions: vlad66
Παιδιά με συγχωρείτε. Ξέχασα. Το πιο ακριβό σύστημα ήταν της Acapella.

Hypersphere Ultimate Horn με τον Energèia Reference Mono Power Amplifiers και Reference Preamplifier.

Θα κατασκευαστούν 5 σετ και το σύστημα λέγεται ότι κοστίζει 9.000.000€. Ναι καλά διαβάσατε.

View attachment 252568
Αυτό ήταν και το καλύτερο σύστημα κατά την γνώμη μου.
Το μόνο που πλησίαζε σε ικανοποιητικό βαθμό την αληθινή εμπειρία.
Τα Acapella παίζουν τόσο καλά που γίνεται αντιληπτό και από όλες τις Youtube μεταφορές που έχω παρακολουθήσει!
Γενικά οι καλές κόρνες παίζουν καταπληκτικά. Ανεξαρτήτως από το κόστος όμως χρειάζονται πολύ μεγάλους χώρους, αίθουσες, για να αποδώσουν σωστά. Ένα μεγάλο σαλόνι απλά δεν αρκεί. Υπό αυτή την έννοια είναι ακατάλληλες για τα περισσότερα ελληνικά σπίτια.
 
Ο μέσος Γερμανός θεωρεί τα αυτοκίνητα των 100.000€ φτηνά και στην πενταετία παίζει και να το αλλάξει.
Μπορεί να μην πάρει σύστημα των εκατομμυρίων αλλά δεν είναι κάτι για αυτόν να πάρει ένα σύστημα των 50-100.000€ αν ασχολείται.
Εδώ θα διαφωνήσω. Πολλοί Γερμανοί μπορούν να αγοράσουν τέτοια αυτοκίνητα (και συστήματα) αλλά όχι ο μέσος Γερμανός. Έχουν αλλάξει πολλά τα τελευταία 20 χρόνια, και στη Γερμανία. Προσωπικά ξέρω μόνο ένα σύστημα των 100.000 ευρώ, αλλά αρκετά των 10-20.000.
 
Εγώ ξέρω ότι πριν καμιά 10αριά χρόνια πήγαμε Φρανκφούρτη για εκπαίδευση και θέλαμε κουβαδάκια για τα σάλια μας στο αεροδρόμιο που είχε μία ηλεκτρική BMW I8 :D
Στο lunch break ήρθε στη συζήτηση και ο Γερμανός που ήταν δίπλα μας (όχι κάποιο αφεντικό) ήταν σε στυλ "Πολύ καλό αυτοκίνητο και δεν είναι και ακριβό, κάπου στις 120.000€ πάει!"
Άντε να του εξηγήσεις ότι στην Ελλάδα είναι λίιιιιγο διαφορετικά τα πράγματα.

Όταν φεύγαμε είχε και μία McLaren στο αεροδρόμιο.
 
@Struggler

Περιμένουμε εντυπώσεις και φωτογραφίες!!
Εφέτος έχουμε την τύχη να υπάρχει πολύ υλικό video στο διαδίκτυο (YouTube) από την Έκθεση. Και μάλιστα σε αρκετές περιπτώσεις ηχογραφημένο με Hi-End επαγγελματικά μηχανήματα και μικρόφωνα και με τις σωστές μεθόδους ηχοληψίας. Καμμία σχέση με τα κινητά, ή τους μικρούς φορητούς εγγραφείς που έχουμε υπ' όψη.

Το αποτέλεσμα δικαιώνει αυτή την προσέγγιση, ώστε να νοιώθουμε σαν να είμαστε εκεί.
Οι διαφορές από αίθουσα σε αίθουσα και από σύστημα σε σύστημα προκύπτουν με μεγάλη άνεση.
Ένας καλός DAC/Amp και ένα καλό ζευγάρι ουδέτερα ακουστικά αρκούν.
Έχω ήδη ξεκινήσει να παρακολουθώ με τις ώρες το διαθέσιμο υλικό.
Υποκατάστατο που δεν μπορούσα να είμαι εκεί; Ναι, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση η αίσθηση μου είναι ότι τα δεδομένα είναι αρκετά, ώστε να εξάγω συμπεράσματα κοντά στην πραγματικότητα, έστω και από μακριά.

Θα τολμήσω λοιπόν να αναφέρω ορισμένα συστήματα που με εντυπωσίασαν. Και μιάς και ήσουν εκεί αυτόπτης μάρτυρας, θα έχεις τη δυνατότητα να επιβεβαιώσεις ή να απορρίψεις τη διαίσθηση μου.

-Acapella, εννοείται! Είναι ολοφάνερο πόσο καλά παίζουν.

- Τα ενισχυτικά της Silbatone Acoustics με τα γιγάντιο σύστημα ηχείων κόρνας για κινηματογραφικές αίθουσς της Western Electric του 1928, αναδημιουργημένα σήμερα. (Διαβάστε εδώ και κατόπιν δείτε και ακούστε σχετικά εδώ). Πρόκειται για εμπειρία!

-Τα ηχεία βάσης της Estelon XC Diamond με το διαμαντένιο tweeter σε συνδυασμό με το Subwoofer της εταιρείας. Εξαιρετικό ηχητικό αποτέλεσμα και από τα ακουστικά.

-Τα ηχεία βασης της Radiant Clarity 6.2 με το ribbon tweeter. Εξαιρετικός ήχος και σε μάλλον προσιτές για τα ελληνικά δεδομένα τιμές.

-Τα πολύ οικονομικά ηχεία (όχι Hi-End, αλλά προσιτό Hi-Fi) της Argon Audio. Έχω την εντύπωση ότι ειδικά στην Bluetooth έκδοση τους θα ικανοποιήσουν πολύ κόσμο. Είτε εκείνους που ψάχνουν ένα δεύτερο οικονομικό σύστημα. Είτε εκείνους που γυρεύουν κάτι καλό με ελάχιστα χρήματα.

Τα δίπολα ηχεία τριών δρόμων της ολοκαίνουργιας, ελληνικότατης Matter Loudspeakers με το δικής της κατασκευής ribbon tweeter. Ήχος εξαιρετικός από κάθε άποψη, ξεχώρισε αμέσως και από τα ακουστικά!
Μία εταιρεία που αξίζει να γνωρίσουμε.

Αυτά προς παρόν. Περιμένω τις δικές σου, τις δια ζώσης παρατηρήσεις.

Θα επανέλθω σύντομα.
 
  • Like
Reactions: Th.ARvan
Τα Acapella παίζουν τόσο καλά που γίνεται αντιληπτό και από όλες τις Youtube μεταφορές που έχω παρακολουθήσει!

Mεσουψηλά τα Acapella είναι συγκλονιστικά ηχεία.
Η ανάλυση και η περιγραφή τους σε ανατριχιάζει.
Παρακάτω όμως (μεσαία και χαμηλά) είχαν τα θέματά τους.
Όταν τους ρίχνεις τζαζιές, φωνές παθαίνεις πλάκα.
Άμα αρχίσουν οι ροκιές τα πράγματα ζορίζουν......
 
  • Like
Reactions: Tzimisce
Με διαφορά, μπροστά….

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Αυτή την φορά έπαιξε και μερικά μουσικά κομμάτια που κάλυπταν όλο το φάσμα των συχνοτήτων. Για λίγο βέβαια γιατί μετά επέστρεψε στα γνωστά νανουρίσματα.
IMG_20250516_145119.jpg
 
Last edited:
- Τα ενισχυτικά της Silbatone Acoustics με τα γιγάντιο σύστημα ηχείων κόρνας για κινηματογραφικές αίθουσς της Western Electric του 1928, αναδημιουργημένα σήμερα. (Διαβάστε εδώ και κατόπιν δείτε και ακούστε σχετικά εδώ). Πρόκειται για εμπειρία!
Αυτα , ή αλλα παρομοια (σε αποτελεσμα) θα επρεπε να εχουν/με σαν reference οσοι αρεσκομαστε να μιλαμε για "ουδετεροτητα" και (οχι ουκ ολιγα) κακογουστα (ανκαι εντυπωσιακα) "εκτρωματα" της "εξελιξης".
Ειχα την τυχη να ακουσω ηχεια της WE πριν πολλα χρονια στην Αγγλια και συμφωνω οτι οντως προκειται για (αξεχαστη) εμπειρια.
 
  • Like
Reactions: superfly
Εγώ ξέρω ότι πριν καμιά 10αριά χρόνια πήγαμε Φρανκφούρτη για εκπαίδευση και θέλαμε κουβαδάκια για τα σάλια μας στο αεροδρόμιο που είχε μία ηλεκτρική BMW I8 :D
Στο lunch break ήρθε στη συζήτηση και ο Γερμανός που ήταν δίπλα μας (όχι κάποιο αφεντικό) ήταν σε στυλ "Πολύ καλό αυτοκίνητο και δεν είναι και ακριβό, κάπου στις 120.000€ πάει!"
Άντε να του εξηγήσεις ότι στην Ελλάδα είναι λίιιιιγο διαφορετικά τα πράγματα.

Όταν φεύγαμε είχε και μία McLaren στο αεροδρόμιο.
Οι Γερμανοί που είναι αφεντικό συχνά δεν το δείχνουν. Ντύνονται και φέρονται όπως οι υπόλοιποι. Στη Φρανκφούρτη ειδικά έχουν έδρα όλες οι τράπεζες και ασφαλιστικές, οι γερμανικοί σιδηρόδρομοι κλπ. Ο τύπος που είδες μπορεί να ήταν μεσαίο στέλεχος στην Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα με ένα μισθούλι εκεί στα 200 χιλιάρικα το χρόνο...
 
Ο τύπος που είδες μπορεί να ήταν μεσαίο στέλεχος στην Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα με ένα μισθούλι εκεί στα 200 χιλιάρικα το χρόνο...

Όχι, συνάδελφος ήταν.
Ok, όταν τον είδα εκείνος ήταν lead developer και εγώ νεοεισερχόμενος στην εταιρία, αλλά όταν έγινα και εγώ lead δεν μου φάνηκε φτηνή η BMW. :D
Αλλά προφανώς άλλους μισθούς έδιναν στους Γερμανούς, άλλους στους Έλληνες και ας δουλεύαμε στα ίδια project.
 
Το πανηγύρι - μήπως παζάρι; -της υπερβολής, των φαντασμένων και σαφέστατα των εμπόρων...
 
Εξ Αποστάσεως Εντυπώσεις
και
Ακουστικές Εκτιμήσεις
Μίας Έκθεσης

- Τα ενισχυτικά της Silbatone Acoustics με τα γιγάντιο σύστημα ηχείων κόρνας για κινηματογραφικές αίθουσς της Western Electric του 1928, αναδημιουργημένα σήμερα. (Διαβάστε εδώ και κατόπιν δείτε και ακούστε σχετικά εδώ). Πρόκειται για εμπειρία!

Αυτα , ή αλλα παρομοια (σε αποτελεσμα) θα επρεπε να εχουν/με σαν reference οσοι αρεσκομαστε να μιλαμε για "ουδετεροτητα" και (οχι ουκ ολιγα) κακογουστα (ανκαι εντυπωσιακα) "εκτρωματα" της "εξελιξης".
Ειχα την τυχη να ακουσω ηχεια της WE πριν πολλα χρονια στην Αγγλια και συμφωνω οτι οντως προκειται για (αξεχαστη) εμπειρια.
Χαίρομαι, διότι επαληθεύεται η άποψη που κατέληξα ακούγοντας μόνο με ακουστικά. Τα Western Electric δεν τα είχα ακούσει ποτέ από κοντά. Και μάλλον δεν θα συμβεί στο μέλλον. Ένοιωσα όμως αμέσως ότι πρόκειται για εμπειρία. Γι' αυτό και το έψαξα!

Το συμπέρασμα είναι ότι αν η ηχογράφηση γίνει σωστά (με το σωστό εξοπλισμό και τις κατάλληλες τεχνικές) είναι δυνατή η σωστή μεταφορά εντυπώσεων από μακριά με μεγάλο βαθμό προσέγγισης της πραγματικότητας.

Ενθαρρύνομαι λοιπόν να πιστεύω, ότι και οι άλλες εντυπώσεις για ηχεία και συστήματα που αποκόμισα με ακροάσεις μέσω ακουστικών και ανέφερα πιο πάνω είναι σωστές και ισχύουν.

Προϋποθέσεις.​
Τα κινητά που χρησιμοποιεί κατά κανόνα σήμερα ο περισσότερος κόσμος είναι πολύ καλά όταν πρόκειται για εικόνα φωτογραφίας και video, είναι όμως εντελώς ανεπαρκή, όταν χρειαζόμαστε ηχογράφηση με πολύ υψηλή πιστότητα, κατάλληλη για ακουστικές εκτιμήσεις.
Για τη σωστή ηχογράφηση και σωστή μεταφορά ακουστικών εντυπώσεων θα χρειαστούν:

Α) Ένα ζευγάρι υψηλής ποιότητας μικρόφωνα ή (εναλλακτικά) ένα μικρόφωνο στερεοφωνικό. Τα μικρόφωνα να είναι καρδιοειδή σε διάταξη XY. (Βλ. εικόνες).

XY Recording Technique



XY Recording Stereo Pair


Τα μικρόφωνα πρέπει να στοχεύουν προς τα ακουστικά κέντρα των αξόνων των δύο ηχείων που ηχογραφούμε (όπως στις εικόνες).
Επιλέγοντας διάταξη XY με καρδιοειδή μικρόφωνα απορρίπτουμε την επίδραση του γύρω χώρου αναπαραγωγής των ηχείων και λαμβάνουμε μόνο (κατά το μεγαλύτερο ποσοστό) το πεδίο ηχητικής ακτινοβολίας των ίδιων των ηχείων. Μικρόφωνα Omni μόνο ως συμπληρωματικά μπορούν να χρησιμοποιηθούν. Για τέτοια εφαρμογή είναι ακατάλληλα ως κύρια μικρόφωνα. Όσο καλύτερα -με επίπεδη απόκριση, χωρίς δικό τους χαρακτήρα- είναι τα μικρόφωνα, τόσο καλύτερο το αποτέλεσμα.

B) Κατάλληλος εγγραφέας σε format με ανάλυση από 44,1 KHz/24 Bits και άνω.

Γ) Ακρόαση με ακουστικά. Έτσι αφαιρείται η επίδραση του δικού μας χώρου. Τα ακουστικά που θα χρησιμοποιήσουμε να είναι όσο το δυνατόν ουδέτερα χωρίς δικό τους χαρακτήρα. Ένας καλός DAC και ενισχυτής ακουστικών ή συνδυασμός DAC/Amp είναι απαραίτητος. Ειδικά αν η συγκεκριμένη ηχογράφηση αφορά κορυφαία μηχανήματα.

Αν τηρηθούν όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις, τότε -κατά την υποκειμενική μου εκτίμηση- μπορούμε να φτάσουμε ένα ποσοστό προσέγγισης της πραγματικότητας (δηλ. εάν είμασταν εκεί) της τάξης του 75-85%.
Το οποίο είναι πάρα πολύ καλό!