Έκθεση High End Μόναχο 2025

Εδώ θα διαφωνήσω. Πολλοί Γερμανοί μπορούν να αγοράσουν τέτοια αυτοκίνητα (και συστήματα) αλλά όχι ο μέσος Γερμανός. Έχουν αλλάξει πολλά τα τελευταία 20 χρόνια, και στη Γερμανία. Προσωπικά ξέρω μόνο ένα σύστημα των 100.000 ευρώ, αλλά αρκετά των 10-20.000.

Περιπου αυτο θα ελαγα του Τσιμισκη για αυτο που ειπε, θα του ελεγα ρωτησε τον Ζαγγογιανη για το αν για ενα μεσο Γερμανο ενα αυτοκινητο 100 000 ευρω δεν ειναι ακριβο.
Αλλα με προλαβες.

Μαλλον κανει παρεα με μεσους Γερμανους πολυ χαϊ εντ :D
 
  • Haha
Reactions: Tzimisce


Αν τηρηθούν όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις, τότε -κατά την υποκειμενική μου εκτίμηση- μπορούμε να φτάσουμε ένα ποσοστό προσέγγισης της πραγματικότητας (δηλ. εάν είμασταν εκεί) της τάξης του 75-85%.
Το οποίο είναι πάρα πολύ καλό!
Προσέγγιση της πραγματικότητας ποσοστού 75%-85% της αναπαραγόμενης μουσικής, η οποία είναι το 50%-60% της μουσικής πριν ηχογραφηθεί (εξαγόμενο ποσοστό βάσει κάποιας ανάρτησης συμφουρουμίτη ο οποίος παραστάθηκε σε live), μουσική η οποία αναπαράγεται από συστήματα για …εμίρηδες με εντυπώσεις απευθυνόμενες σε κακομοίρηδες. …Ζητείται άνωθεν βοήθεια…. Προτιμάται αυτή εγνωσμένης αξίας μαθηματικού...
 
Εφέτος έχουμε την τύχη να υπάρχει πολύ υλικό video στο διαδίκτυο (YouTube) από την Έκθεση. Και μάλιστα σε αρκετές περιπτώσεις ηχογραφημένο με Hi-End επαγγελματικά μηχανήματα και μικρόφωνα και με τις σωστές μεθόδους ηχοληψίας. Καμμία σχέση με τα κινητά, ή τους μικρούς φορητούς εγγραφείς που έχουμε υπ' όψη.

Το αποτέλεσμα δικαιώνει αυτή την προσέγγιση, ώστε να νοιώθουμε σαν να είμαστε εκεί.
Οι διαφορές από αίθουσα σε αίθουσα και από σύστημα σε σύστημα προκύπτουν με μεγάλη άνεση.
Ένας καλός DAC/Amp και ένα καλό ζευγάρι ουδέτερα ακουστικά αρκούν.
Έχω ήδη ξεκινήσει να παρακολουθώ με τις ώρες το διαθέσιμο υλικό.
Υποκατάστατο που δεν μπορούσα να είμαι εκεί; Ναι, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση η αίσθηση μου είναι ότι τα δεδομένα είναι αρκετά, ώστε να εξάγω συμπεράσματα κοντά στην πραγματικότητα, έστω και από μακριά.

Θα τολμήσω λοιπόν να αναφέρω ορισμένα συστήματα που με εντυπωσίασαν. Και μιάς και ήσουν εκεί αυτόπτης μάρτυρας, θα έχεις τη δυνατότητα να επιβεβαιώσεις ή να απορρίψεις τη διαίσθηση μου.

-Acapella, εννοείται! Είναι ολοφάνερο πόσο καλά παίζουν.

- Τα ενισχυτικά της Silbatone Acoustics με τα γιγάντιο σύστημα ηχείων κόρνας για κινηματογραφικές αίθουσς της Western Electric του 1928, αναδημιουργημένα σήμερα. (Διαβάστε εδώ και κατόπιν δείτε και ακούστε σχετικά εδώ). Πρόκειται για εμπειρία!

-Τα ηχεία βάσης της Estelon XC Diamond με το διαμαντένιο tweeter σε συνδυασμό με το Subwoofer της εταιρείας. Εξαιρετικό ηχητικό αποτέλεσμα και από τα ακουστικά.

-Τα ηχεία βασης της Radiant Clarity 6.2 με το ribbon tweeter. Εξαιρετικός ήχος και σε μάλλον προσιτές για τα ελληνικά δεδομένα τιμές.

-Τα πολύ οικονομικά ηχεία (όχι Hi-End, αλλά προσιτό Hi-Fi) της Argon Audio. Έχω την εντύπωση ότι ειδικά στην Bluetooth έκδοση τους θα ικανοποιήσουν πολύ κόσμο. Είτε εκείνους που ψάχνουν ένα δεύτερο οικονομικό σύστημα. Είτε εκείνους που γυρεύουν κάτι καλό με ελάχιστα χρήματα.

Τα δίπολα ηχεία τριών δρόμων της ολοκαίνουργιας, ελληνικότατης Matter Loudspeakers με το δικής της κατασκευής ribbon tweeter. Ήχος εξαιρετικός από κάθε άποψη, ξεχώρισε αμέσως και από τα ακουστικά!
Μία εταιρεία που αξίζει να γνωρίσουμε.

Αυτά προς παρόν. Περιμένω τις δικές σου, τις δια ζώσης παρατηρήσεις.

Θα επανέλθω σύντομα.
Μιχάλη δεν νομίζω πως εφέτος έπαιζε αυτή η κόρνα που αναφέρεις στο λινκ .
 
Μιχάλη δεν νομίζω πως εφέτος έπαιζε αυτή η κόρνα που αναφέρεις στο λινκ .

Εννοούμε Silbatone ενισχυτικά με τις αναδημιουργημένες κόρνες της Western Electric του 1928.
Έπαιξαν.
Δες εδώ:​

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Αλλά τα κομμάτια που με εντυπωσίασαν βρίσκονται μαζί με άλλα σε κάποιο άλλο βίντεο. Θα το αναφέρω και εδώ αργότερα, σε επόμενο μήνυμα.
 
Και να 'το το πολυσυζητημένο στο νήμα σύστημα των 3,5 εκατομμυρίων ευρώ. :cool:
Ένα video αφιερωμένο ειδικά σε αυτό. Και ο εκπρόσωπος κάνει την ανάλυση του στα γερμανικά. Γερμανικά δεν ξέρω, αλλά οι γερμανικοί υπότιτλοι σε αυτόματη μετάφραση στα αγγλικά λειτουργούν μια χαρά. Οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα.
Η εικόνα, γενικά η φωτογράφιση είναι εξαιρετική. Όχι όμως ο ήχος. Στην ηχογράφηση αναμιγνύονται υπόκωφοι ήχοι από το περιβάλλον. Ακούγονται σαν κραδασμοί από το πάτωμα. Ακόμα χειρότερα, μαζί με τον κανονικό ήχο που ακούγεται στο video, έχει γίνει μίξη μουσικής που ακούγεται συνεχώς στο background, ακόμα και μαζί με τη μουσική που παίζουν τα μηχανήματα. Κι' αυτό είναι φοβερά ενοχλητικό.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Υ.Γ. Το πιο εντυπωσιακό: Η τροφοδοσία με ρεύμα του συστήματος. Μέτρησα τουλάχιστον 2 κομμάτια Stromtank S-5000 High Power φιλτρο-αναγέννησης ρεύματος, με ενσωματωμένη μπαταρία. 5000 Wh και1500 VA, οπως αναφέρει η κατασκευάστρια εταιρεία!
 
Αν τηρηθούν όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις, τότε -κατά την υποκειμενική μου εκτίμηση- μπορούμε να φτάσουμε ένα ποσοστό προσέγγισης της πραγματικότητας (δηλ. εάν είμασταν εκεί) της τάξης του 75-85%.

Επειδή έχεις ακούσει live, έχεις ακούσει και σοβαρά συστήματα, θα κάνω μία απλή ερώτηση για να δούμε κατά πόσο μπορούμε να πλησιάσουμε αυτά τα ποσοστά.
Τι τιμή έχει ένα σύστημα που να μπορεί να αποδώσει σωστά μία μπότα του χιλιάρικου;
Δεν βάζω κάποιο εξωτικό όργανο, μία μέση μπότα υπολογίζω, σχετικά μικρή μάλιστα (14-16'').
Να βάλουμε μέσα και κανένα hi hat των 100€ και κανένα μπάσο ή θα βγει σε τιμή μονοκατοικίας; :)

Ok, πιθανόν αν είχαμε ένα σύστημα ηχείου/ενισχυτή για κάθε όργανο να πλησιάζαμε περισσότερο.
 
  • Like
Reactions: #@george@#
η προσέγγιση της τάξης του 75-85% από τα ακουστικά στο σύστημα εξ αποστάσεως είναι υπερβολική κατά την γνώμη μου..
φυσικά αλλάζοντας ακουστικά θα ακούσουμε διαφορές.. όπως ακούμε διαφορά από κινητό σε κινητό.

το ίδιο το σύστημα (αυτό των εκατομμυρίων) τι ποσοστό μπορεί να φτάσει σε σχέση με την ζωντανή μουσική ;;
δύσκολα το 75-85% , πάλι κατά την γνώμη μου.. ένα 50-60% μου φαίνεται πιο ρεαλιστικό.
 
μερικά από τα highlights, της έκθεσης, μπορείτε να βρείτε και στην σελίδα μας, στο Facebook:
 
Εννοούμε Silbatone ενισχυτικά με τις αναδημιουργημένες κόρνες της Western Electric του 1928.
Έπαιξαν.
Δες εδώ:​

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Αλλά τα κομμάτια που με εντυπωσίασαν βρίσκονται μαζί με άλλα σε κάποιο άλλο βίντεο. Θα το αναφέρω και εδώ αργότερα, σε επόμενο μήνυμα.
Μιχάλη εννοώ πως η Κορνα WE 16A που αναφέρεις στο #48 σου ποστ και στο δεύτερο "εδώ" λινκ, δεν είναι αυτή που έπαιξε στο Μόναχο. Άλλη έπαιξε, αυτή με την ανοιχτή μπάφλα και "φτερά" και τα 2 τουίτερς στην κορυφή της. Κοινός μας φίλος που εκθέτει τα τελευταία χρόνια, μου είπε πως και πάλι το σύστημα "έκοβε κόλ..ς" όπως κάθε χρόνο.
ΥΓ. Nομίζω επίσης πως η 16Α δεν είναι "ανακατασκευασμένη" αλλά η αυθεντική WE16A "του τότε".
 
Και εδώ ο Σταύρος Δανός της Ελληνοκυπριακής Aries Cerat δίνει συνέντευξη και εξηγεί τις τεχνολογικές καινοτομίες που έχει εφαρμόσει στα προϊόντα που σχεδιάζει και κατασκευάζει.
Ομολογουμένως οι καινοτομίες είναι πολλές και ενδιαφέρουσες.
Εντυπωσιάζουν τα ενεργά ηχεία κόρνας. Για την απόδοση τους δεν ξέρω, για την εμφάνιση τους σίγουρα. Είναι πρωτοποριακή.
Εντυπωσιάζουν τα πικ-άπ που έχει στην επίδειξη, για τα οποία θα ενδιέφερε να γνωρίζουμε περισσότερες λεπτομέρειες.
Και είναι σίγουρα τεχνολογική καινοτομία το crossover με μεταβλητές παραμέτρους που μπορούν να ρυθμιστούν από απόσταση από τη θέση του ακροατή μέσω σύνδεσης Bluetooth!

Η συνέντευξη είναι στα αγγλικά και οι αυτόματοι αγγλικοί υπότιτλοι του Youtube βοηθούν.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Like
Reactions: platon
Μιχάλη εννοώ πως η Κορνα WE 16A που αναφέρεις στο #48 σου ποστ και στο δεύτερο "εδώ" λινκ, δεν είναι αυτή που έπαιξε στο Μόναχο. Άλλη έπαιξε, αυτή με την ανοιχτή μπάφλα και "φτερά" και τα 2 τουίτερς στην κορυφή της. Κοινός μας φίλος που εκθέτει τα τελευταία χρόνια, μου είπε πως και πάλι το σύστημα "έκοβε κόλ..ς" όπως κάθε χρόνο.
ΥΓ. Δεν νομίζω επίσης πως η 16Α δεν είναι "ανακατασκευασμένη" αλλά η αυθεντική WE16A "του τότε".
Γιώργο, πιθανότατα έχεις δίκιο. Άλλωστε δεν ανέφερα συγκεκριμένο μοντέλο, διότι δεν το ξέρω. Ξέρω μόνο αυτά που αναφέρει στο site της η εταιρεία. Ότι επισκευάζει/ανακατασκευάζει τις κόρνες της Western Electric δεκαετιών 1920-1930 και ότι φτιάχνει λαμπάτα ενισχυτικά και συνοδά.
Το συγκεκριμένο μοντέλο της επίδειξης, αυτό ή το άλλο, δεν το ξέρω. Συμφωνώ όμως μαζί σου. Ότι αυτό το σύστημα κόβει κώλ...ς! 🤩
Τόσο πολύ εντυπωσιάστηκα! :)
 
η προσέγγιση της τάξης του 75-85% από τα ακουστικά στο σύστημα εξ αποστάσεως είναι υπερβολική κατά την γνώμη μου..
φυσικά αλλάζοντας ακουστικά θα ακούσουμε διαφορές.. όπως ακούμε διαφορά από κινητό σε κινητό.

το ίδιο το σύστημα (αυτό των εκατομμυρίων) τι ποσοστό μπορεί να φτάσει σε σχέση με την ζωντανή μουσική ;;
δύσκολα το 75-85% , πάλι κατά την γνώμη μου.. ένα 50-60% μου φαίνεται πιο ρεαλιστικό.
Ίσως 50-60%, μπορεί και λιγότερο. Υπάρχει ωστόσο η παράμετρος - η οποία σημειωτέον έχει ...θανατώσει οικονομικά άπειρους - ένα τέτοιο σύστημα να ακουστεί πιο εντυπωσιακά από το πραγματικό μουσικό γεγονός με υπερτεράστια μπάσα (σύνηθες φαινόμενο)... Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε αστειευόμενος μέγας μουσικός "κάποια συστήματα παίζουν καλύτερα από το πραγματικό". Το ότι τώρα οι κόρνες της WE με λαμπάτο σοβαρό ενισχυτή "έκοβαν κώ...ς" δεν αποτελεί είδηση. Πάντα το κάναν αυτό τα σωστά στημένα συστήματα με κόρνες, ειδικά όταν κάποια ηχεία συνέπιπτε να φορούν "απαρχαιωμένες" μονάδες του '50 και '60 και ενδεχομένως και παλαιότερες.
 
Last edited:
το ίδιο το σύστημα (αυτό των εκατομμυρίων) τι ποσοστό μπορεί να φτάσει σε σχέση με την ζωντανή μουσική ;;
δύσκολα το 75-85% , πάλι κατά την γνώμη μου.. ένα 50-60% μου φαίνεται πιο ρεαλιστικό.

Αν σκεφτείς ότι αν καταφέρει ο ηχολήπτης να αποτυπώσει ένα 10-15% του ζωντανού θεωρείται τέλειο καταλαβαίνεις ότι το ποσοστό που αναφέρεις έχει να κάνει με το 50-60% της ηχογράφησης που είναι στο 10-15% του ζωντανού....
 
  • Like
Reactions: vlad66 and Tzimisce
Έλληνες Κατασκευαστές στο Μόναχο 2025
Είναι καθήκον και υποχρέωση μας να προβάλλουμε τους Έλληνες Κατασκευαστές, οταν μετέχουν στον παγκόσμιο ανταγωνισμό, προπαντός όταν καταλαμβάνουν επάξια θέσεις ανάμεσα στα μεγαλύτερα ονόματα.

Εδώ το δωμάτιο με τα ηλεκτρονικά της δικής μας Ypsilon

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Like
Reactions: platon and Tzimisce
Έλληνες Κατασκευαστές στο Μόναχο 2025
Και εδώ το δωμάτιο με τα δίπολα ηχεία μίας καινούργιας -ολοκαίνουργιας-εταιρείας, της δικής μας Matter. Με το ribbon tweeter δικής τους κατασκευής.
Ακούγονται εντυπωσιακά καλά, ακόμα και μέσα από το Youtube.
Με ακουστικά. Δοκιμάστε το.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Οι ίδιοι, όπως φαίνεται, συνεργάζονται με μία πολύ ενδιαφέρουσα εταιρεία κατασκευής "προσιτών" Hi-End πικ-άπ και βραχιόνων, την Wand από τη Νέα Ζηλανδία. Ανάμεσα σε αρκετές reviews η παρακάτω είναι πολύ ενδιαφέρουσα:
The Wand 14-4 & The Wand Plus 10.3.
 
  • Like
Reactions: platon and Tzimisce
Έλληνες Κατασκευαστές στο Μόναχο 2025
Θα ήταν παράλειψη εάν δεν αναφέραμε τα θηριώδη ενισχυτικά της ελληνικής Pilium. {Αναφέρονται άραγε στο Πήλιο);
Πολλές Hi-End εταιρίες τα περιλαμβάνουν στα set-up τους.

HighEnd2025_155.jpg


Από εδώ:
HIGH END Show Munich 2025 Full Report!

  • WADAX Room (WADAX Streamer & DAC, PILIUM amplifier, Magico S5 speakers)
  • Αίθουσα WADAX (WADAX Streamer & DAC, ενισχυτής PILIUM, ηχεία Magico S5)
Alright, everyone, here we go. We’re now entering high-end territory, but not the kind of unobtanium, sell-your-kidneys, I’ll-never-afford-this kind of high-end. No, this is the level I aspire to someday.
This is that room. I believe this marks our fourth year visiting the WADAX room, and sure enough, it’s always sounded fantastic, especially last year with the S5s driven by Audio Research tube monoblocks. But, dare I say, last year’s sound wasn’t quite as special or as magically emotional as it was this year. We’ll have two new team members joining us in the coming months, but I’ll let them do the talking when the time is right. However, these soon-to-be-mystery team members begged Catalin and me well, maybe even pleaded to NOT miss the WADAX room. How could I say no? Of course, we went twice!
Λοιπόν, όλοι, ορίστε. Εισερχόμαστε τώρα στην περιοχή του Hi-End, αλλά όχι στο είδος του άπιαστου, να πουλήσετε τα νεφρά σας. Ποτέ δεν θα αντέξω οικονομικά εκείνο το είδος Hi-End. Όχι, αλλ' αυτό εδώ είναι το επίπεδο που επιδιώκω κάποτε.
Τούτο είναι εκείνη η αίθουσα. Πιστεύω ότι σηματοδοτεί την τέταρτη χρονιά που επισκεπτόμαστε την αίθουσα WADAX, και σίγουρα, πάντα ακουγόταν φανταστικό, ειδικά πέρυσι με τα S5 οδηγούμενα από Audio Research μονομπλόκ λυχνίας. Αλλά, τολμώ να πω, ο ήχος της περασμένης χρονιάς δεν ήταν τόσο ξεχωριστός ή τόσο μαγικά συναισθηματικός όσο ήταν φέτος. Θα έχουμε δύο νέα μέλη στην ομάδα μας τους επόμενους μήνες, αλλά θα τα αφήσω να μιλήσουν όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή. Ωστόσο, αυτά τα μέλη της ομάδας που σύντομα θα γίνουν μυστήριο παρακάλεσαν εμένα και τον Catalin να μην χάσουμε την αίθουσα WADAX. Πώς θα μπορούσα να πω όχι; Φυσικά, πήγαμε δύο φορές!
Not only did this room not disappoint, but it remains by far the most beautiful, coherent, and emotionally captivating setup I’ve experienced in four days. Yes, I’ve said it! Everyone’s entitled to their opinion, but in my humble view, this system served up the most believable and palpable sound of the entire show. The part that stole my heart (and gave me glorious goosebumps) was the midrange purity! It was more than just emotional, rich, and sweet; it was something else entirely. I later noticed how well the lows, mids, and highs were intertwined, singing in perfect harmony, like a single living organism. The sound wasn’t disjointed or splintered into tiny fragments (like in the MBL room). Instead, it all came together as one cohesive entity, beautifully portrayed both in front of us and in our peripheral vision.Αυτό το δωμάτιο όχι μόνο δεν απογοήτευσε, αλλά παραμένει μακράν το πιο όμορφο, συνεκτικό και συναισθηματικά σαγηνευτικό στήσιμο που έχω βιώσει σε τέσσερις ημέρες. Ναι, το είπα! Ο καθένας έχει δικαίωμα στη γνώμη του, αλλά κατά την ταπεινή μου άποψη, αυτό το σύστημα προσέφερε τον πιο πιστευτό και χειροπιαστό ήχο ολόκληρης της Έκθεσης. Το μέρος που έκλεψε την καρδιά μου (και μου προκάλεσε ένδοξη ανατριχίλα) ήταν η καθαρότητα των μεσαίων συχνοτήτων! Ήταν κάτι περισσότερο από απλώς συναισθηματικό, πλούσιο και γλυκό. Ήταν κάτι εντελώς διαφορετικό. Αργότερα παρατήρησα πόσο καλά οι χαμηλές, οι μεσαίες και οι υψηλές συχνότητες ήταν συνυφασμένες, παίζοντας σε τέλεια αρμονία, σαν ένας ενιαίος ζωντανός οργανισμός. Ο ήχος δεν ήταν ασύνδετος ή θρυμματισμένος σε μικροσκοπικά θραύσματα (όπως στο δωμάτιο MBL). Αντίθετα, όλα έφθαναν ως μια συνεκτική οντότητα, όμορφα απεικονισμένη τόσο μπροστά μας όσο και στην περιφερειακή μας όραση.
I love my Raidho TD 2.2s for their midrange charm and presence, and the same goes for Dynaudio’s Confidence range, with absolutely stunning midrange renditions. But this room? It was on a whole other level. And I’m not sure if the otherworldly flow and naturalness emanated from WADAX electronics, the PILIUM’s mighty power and control, or the Magico S5 loudspeakers. Maybe it’s all of these combined. Now I completely understand the fuss about this room and why we needed to experience it, not just hear it.Λατρεύω τα Raidho TD 2.2 μου για τη γοητεία και την παρουσία των μεσαίων συχνοτήτων τους, και το ίδιο ισχύει και για τη σειρά Confidence της Dynaudio, με απόλυτα εκπληκτικές ερμηνείες μεσαίων συχνοτήτων. Αλλά αυτό το δωμάτιο; Ήταν σε ένα εντελώς διαφορετικό επίπεδο. Και δεν είμαι σίγουρος αν η απόκοσμη ροή και φυσικότητα προερχόταν από τα ηλεκτρονικά της WADAX, την πανίσχυρη ισχύ και τον έλεγχο του PILIUM ή τα ηχεία Magico S5. Ίσως είναι όλα αυτά μαζί. Τώρα καταλαβαίνω απόλυτα τη φασαρία γύρω από αυτό το δωμάτιο και γιατί χρειαζόμασταν να το ζήσουμε, όχι απλώς να το ακούσουμε.
My third Best of Show award goes to the WADAX room. I can’t wait to see and hear it again in Vienna, and who knows? Maybe I’ll even encounter them at the Audio Video Show this year too!Το τρίτο μου βραβείο Best of Show πηγαίνει στο δωμάτιο WADAX. Ανυπομονώ να το ξαναδώ και να το ακούσω στη Βιέννη, και ποιος ξέρει; Ίσως τους συναντήσω ακόμη και στο Audio Video Show φέτος!
 
O Κωνσταντίνος ειναι η ψυχή της εταιρείας, ο αρχικός σχεδιαστής ήταν το παλιό καλό μέλος του κλαμπ, ο Νίκος Πετραλιάς !

Τώρα δεν ξέρω ποιος σχεδιάζει τις νέες σειρές ...
 
Έλληνες Κατασκευαστές στο Μόναχο 2025
Και εδώ το δωμάτιο με τα δίπολα ηχεία μίας καινούργιας -ολοκαίνουργιας-εταιρείας, της δικής μας Matter. Με το ribbon tweeter δικής τους κατασκευής.
Ακούγονται εντυπωσιακά καλά, ακόμα και μέσα από το Youtube.
Με ακουστικά. Δοκιμάστε το.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Οι ίδιοι, όπως φαίνεται, συνεργάζονται με μία πολύ ενδιαφέρουσα εταιρεία κατασκευής "προσιτών" Hi-End πικ-άπ και βραχιόνων, την Wand από τη Νέα Ζηλανδία. Ανάμεσα σε αρκετές reviews η παρακάτω είναι πολύ ενδιαφέρουσα:
The Wand 14-4 & The Wand Plus 10.3.
35000 ευρώ τα ηχεία της μάτερ .... ψιλοπαράλογο ... όπως κι να παίζουν ....