--- Εκτός Θέματος ---

Απάντηση: Re: --- Εκτός Θέματος ---

Yperion χωρις παρεξηγηση αλλα καταλαβαινεις τι λενε;Απο την μια ο Θοδωρης απο την αλλη ο Πετασης αλλα λειπει ο jl το εχει και αυτος το επιστημονικο μεσα του.Κοιταω σα χαζοσ και δεν καταλαβαινω τιποτα

Άρα εμένα με καταλαβαίνεις.
Χαίρομαι γιαυτό.:SFGSFGSF:
 
Παντως το τελευταιο διαστημα παρατηρω στη sony 46x3500 (που δεν ειναι led) μια σημαντικη πτωση στη φωτεινοτητα της σε σημειο που σκεφτομαι να αλλαξω τις ρυθμισεις φωτεινοτητας καθως και το cinema mode. Ειναι σχεδον 4 χρονων tv και μαλλον το πληρωμα του χρονου αρχιζει να φαινεται στον οπισθιο φωτισμο της. Αρα δεν πρεπει να ειναι ανυποστατα τα περι πτωση της φωτεινοτητας των led/ ccfl κλπ με την παροδο του χρονου.
Posted via Mobile Device
 
Παντως το τελευταιο διαστημα παρατηρω στη sony 46x3500 (που δεν ειναι led) μια σημαντικη πτωση στη φωτεινοτητα της σε σημειο που σκεφτομαι να αλλαξω τις ρυθμισεις φωτεινοτητας καθως και το cinema mode. Ειναι σχεδον 4 χρονων tv και μαλλον το πληρωμα του χρονου αρχιζει να φαινεται στον οπισθιο φωτισμο της. Αρα δεν πρεπει να ειναι ανυποστατα τα περι πτωση της φωτεινοτητας των led/ ccfl κλπ με την παροδο του χρονου.
Posted via Mobile Device

Παρατηρήσεις από μια τεχνολογία, δύσκολα μεταφέρονται σε άλλη.
Η απόδοση των λαμπών μειώνεται με τον χρόνο (υπάρχουν αναφορές ακόμα και για την B650 που είναι πιο πρόσφατη, ότι αργεί να αποκτήσει την κατάλληλη φωτεινότητα όταν ανάβει).
Αλλά αυτό δεν μεταφέρεται στις τηλεοράσεις με LED. Πρέπει να παρατηρηθούν ανεξάρτητα. Π.χ. ο Πάνος (που αν κατάλαβα καλά μιλάει για την A975 της σάμσουνγκ), δεν έχει παρατηρήσει ακόμα κάτι σημαντικό.

Τώρα αν "έμπειροι" στον χώρο γράφουν για 75% μείωση τον 1ο χρόνο, μένει να αποδείξουν τους ισχυρισμούς τους με μετρήσεις. Αλλιώς, τα φόρα είναι ανοικτά, ο καθένας μπορεί να γράψει ότι θέλει...
 
Απάντηση: Re: --- Εκτός Θέματος ---

Τώρα αν "έμπειροι" στον χώρο γράφουν για 75% μείωση τον 1ο χρόνο, μένει να αποδείξουν τους ισχυρισμούς τους με μετρήσεις. Αλλιώς, τα φόρα είναι ανοικτά, ο καθένας μπορεί να γράψει ότι θέλει...

Που έχει αναφερθεί τέτοιο πράγμα;
 
Γιωργο δεν καταλαβαινω τα προγραμματα και τα οργανα επειδη δεν τα ξερω.Δεν εχω ασχοληθει.Παντως χαιρομαι για τισ γνωσεις σας.Την Α956 την εχω δουλεψει κυριως με ταινιες.Την 46β6000 την εχω αλλαξει τα φωτα .Ανοιγει το πρωι κλεινει το βραδυ.Εχει 3150 περιπου το ειχα δει πριν 2 μηνες και παιζει και ο μικροσ με το τηλεκοντρολ και την αναβοσβηνει για πλακα.Την 956 την εχει και ο Μανος και αν θυμασαι την ειχε και για πειραματοζωο.Συγκεκρμενα ειχα μιλησει για τισ ζωνες ελεγχου γιατι ειχε γραφτει εδω μεσα για 64 ενω ειναι 128.Και σου λεω αντε εγω να μην καταλαβαινω ο Μανος ομως αποκλειεται.Δουλευει αψογα μου ειχε πει.Αυτο που θα κανω τωρα ειναι να τισ παιξω με το hdmi spleater με τισ ρυθμισεις απο το fullhd να δω τις διαφορες με την d8000 οχι τοσο στην επεξεργασια αλλα στον οπισθιο φωτισμο.
 
Yperion χωρις παρεξηγηση αλλα καταλαβαινεις τι λενε;Απο την μια ο Θοδωρης απο την αλλη ο Πετασης αλλα λειπει ο jl το εχει και αυτος το επιστημονικο μεσα του.Κοιταω σα χαζοσ και δεν καταλαβαινω τιποτα

Δεν εχω ασχοληθει με calibration οποτε δεν καταλαβαινω και πολλα και εγω.
Posted via Mobile Device
 
Βασικά, τα πράγματα είναι αρκετά απλά:

1) Υπάρχει ένας αισθητήρας. Αυτόν τον βάζεις πάνω στην οθόνη, τον συνδέεις με έναν υπολογιστή που τρέχει το κατάλληλο πρόγραμμα, και βάζεις και μια πηγή που μπορεί να δώσει σήμα προς μέτρηση. Αν βάλεις ένα πάττερν από την πηγή, π.χ. γκρι 40% IRE, και πάρεις μια μέτρηση με τον αισθητήρα, αυτός θα γυρίσει 3 νούμερα.

2) Τα 3 αυτά νούμερα είναι τα x, y και Y. Τα x & y τα έχετε δει άπειρες φορές, είναι ο οριζόντιος και κατακόρυφος άξονας του CIE διαγράμματος:
attachment.php

(Από εδώ: http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=44926).
Ουσιαστικά τα x, y είναι η χρωματικότητα, δηλαδή τι χρώμα είναι.
Το τρίτο νούμερο Y είναι η φωτεινότητα (luminance) του χρώματος, δηλαδή "πόσο πολύ" από το χρώμα έχω. (Το 50% γκρι, είναι απλά μισή ποσότητα λευκού. 0% γκρι, είναι 0 ποσότητα λευκού, δηλαδή μαύρο).

3) Το λευκό κατά Rec.709 έχει συντεταγμένες: x=0.3127, y=0.329

Άρα, σε ένα ιδεατό (άριστο) πάνελ και με έναν ιδεατό (τέλειο) αισθητήρα, όταν θα μετρήσω την κλίμακα του γκρι, θα πρέπει να παίρνω ακριβώς αυτές τις τιμές x, y, και το μόνο που θα μεταβάλλεται, είναι το "πόσο" λευκό θα έχω, η τιμή Υ.

Αυτό συμβαίνει στο διάγραμμα της κούρο του Θοδωρή:
grayscalei.jpg


Αν δείτε τις τιμές, είναι όλες x=0.313, y=0.329.

Αυτό όμως είναι εξαιρετικά σπάνιο να μετρηθεί (όχι απίθανο, απλά σπάνιο), επειδή ένας αισθητήρας έχει ανοχές στο τι μετράει.

Δηλαδή, ακόμα και αν μετράει το ίδιο χρώμα, και πάρεις πολλές μετρήσεις, οι τιμές που θα γυρίζει ο αισθητήρας θα έχουν μια μικρή διακύμανση, ανάλογα με τις ανοχές του αισθητήρα.

Υποθέτοντας ότι οι μετρήσεις έγιναν με το C5 (Chroma 5 της XRite), ο αισθητήρας αυτός έχει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά (αν πιστέψουμε αυτό http://www.chromapure.com/products-chroma5.asp):

Accuracy: ±0.006xy, ±5% Y 0.05-1000 cd/m2
Repeatability: ±0.002xy, ±2% Y 0.05-1000 cd/m2

Τι λένε τα παραπάνω; Ότι ο αισθητήρας μπορεί να κάνει λάθος +/- 0.006 στις τιμές του x, y που γυρίζει, και αν γυρίσει τιμές x, y, η επόμενη μέτρηση μπορεί να διαφέρει μέχρι +/- 0.002 από τις προηγούμενες τιμές του x, y, χωρίς να έχει αλλάξει το χρώμα.

Δηλαδή, με απλά λόγια, διαδοχικές τιμές του ίδιου χρώματος μπορεί να είναι:

x=0.313
x=0.312
x=0.314
x=0.313
x=0.311
x=0.313
x=0.315
...

Χωρίς να σημαίνει ότι έχει αλλάξει το προς μέτρηση χρώμα. Και η διακύμανση αυτή είναι φυσιολογική λειτουργία του οργάνου, αφού μέχρι εκεί φτάνει η ακρίβειά του. Το να πάρεις:

x=0.313
x=0.313
x=0.313
x=0.313
x=0.313
x=0.313
...

Είναι λίγο σπάνιο.

Οπότε, αυτή ήταν η παρατήρησή μου, δεν ήταν κάτι δύσκολο.
Είναι πιο καθαρό τώρα;
 
Δηλαδη συμφωνα με τα λεγομενα του Petasis:

1. Δεν εμπιστευομαστε τις αισθησεις μας.

2. Τι ματι μας δε μπορει να ξεχωρισει μεταβολες στο χρωμα αρκετα μεγαλες σε νουμερο. πχ. 3dE.

3. Εμπιστευομαστε μονο τα οργανα αλλα οχι ολα, μονο των 20.000.

4. Οργανα των 2.000 χωρις να τα εχει δουλεψει καποιος μπορει να ξερει πως ανταποκρινονται σε καθε τυπο οθονης ή τι επαναληψιμοτητα μπορει να εχουν στις μετρησεις.

5. Κρινουμε μονο απο τα νουμερα και μονο. Αλλα ακομα και νουμερα που εδωσα, βγαλαμε τα τα νουμερα και τα οργανα ακυρα.

Τι μπορω να κανω αλλο, η μαλλον υπαρχει λογος να ασχολειθω σε κατι που δε προκειτε να βγαλουμε ακρη?

Ουτε Νουμερα σου κανουν Petasi?

Εδω λεμε εχω παραμετροποιηση 1024 Steps στο Grayscale & 3000 Steps στο καθε χρωμα.

Εισαι τοσο δυσκολο να καταλαβεις κατι τοσο απλο?

Αν περνω μετρησεις

0.3127
0.3128
0.3129
0.3130
0.3131
0.3132
0.3133

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ 3 ΔΕΚΑΔΙΚΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΥΠΟΔΙΑΣΤΟΛΗ ΔΕ ΒΓΑΖΕΙ 0.313?

ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΚΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΛΕΥΚΟ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΝΑ ΜΗ ΜΟΥ ΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΕΤΡΗΣΗ?

ΔΗΛΑΔΗ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΜΙΑΛΟ ΑΥΤΟ?

Η Pioneer στο μενυ της πχ. στο grayscale μπορεις να εχεις +-5 διαφορετικες τιμες στο 10%, 20% αλλα το η καθε αλλαγη επιρεαζει και το διπλανο IRE.

Δηλαδη αν πειραξεις ελαχιστα το 20% Gray, αυτο επιρεαζει το 10% και το 30%, εδω με το video equaliser εχω 1024 για καθε χρωμα στο grayscale δηλαδη 3072 συνδιασμους που δεν επιρεαζει τις οποιες αλλες τιμες οπουδηποτε.

Τι να συζηταω, δεν ειναι χαμενος χρονος?
 
Δηλαδη συμφωνα με τα λεγομενα του Petasis:

1. Δεν εμπιστευομαστε τις αισθησεις μας.

Όχι, δεν έχουν την απαιτούμενη ακρίβεια. Άσχετα αν κάποιοι υποστηρίζουν ότι καταλαβαίνουν το +1 σε μια χρωματική συνιστώσα.

2. Τι ματι μας δε μπορει να ξεχωρισει μεταβολες στο χρωμα αρκετα μεγαλες σε νουμερο. πχ. 3dE.

Ναι, αυτό βρίσκω στην διεθνή βιβλιογραφία, αδυναμία διαχωρισμού κάτω από ~ 2.3 ΔΕ. Μπορείς να βάλεις λινκ που να λέει το αντίθετο.
(Όπως μερικώς έκανες με τις αναφορές στα LED)

3. Εμπιστευομαστε μονο τα οργανα αλλα οχι ολα, μονο των 20.000.

Αναφοράς είναι μόνο αυτά που κάνουν 20.000. Το i1 pro δεν είναι αναφοράς.
(Καλή η παραποίηση, αλλά δεν θα περάσει...)

4. Οργανα των 2.000 χωρις να τα εχει δουλεψει καποιος μπορει να ξερει πως ανταποκρινονται σε καθε τυπο οθονης ή τι επαναληψιμοτητα μπορει να εχουν στις μετρησεις.

Ναι, τα λέει η κατασκευάστρια εταιρία. Δεν ξέρει καλά λες;
Τα όργανά σου μπορεί να τα αγόρασες 2.000, αλλά αλλού έχουν πολύ φθηνότερα.
Εγώ το λινκ στο έβαλα: http://www.spectracal.com/newproductdetails.aspx?UniqueID=VNGRQJIPVEJXPZKQ&Mx=7
Δικό σου στα 900$, όπως το βλέπεις, με το βαλιτσάκι.
5. Κρινουμε μονο απο τα νουμερα και μονο. Αλλα ακομα και νουμερα που εδωσα, βγαλαμε τα τα νουμερα και τα οργανα ακυρα.

Δεν σου τα έβγαλα άκυρα, τα έβγαλα απίθανα. Και περιμένω να μας πεις πως τα έβγαλες. Πήρες πολλές μετρήσεις και μας έδειξες την βέλτιστη;
Η απορία είναι εύλογη, και θα ήθελα απάντηση.
Και σε αντίθεση με πρακτικές άλλων, εγώ δεν κατηγόρησα για photoshop, άφησα ένα παράθυρο ανοιχτό, και περιμένω περισσότερες λεπτομέρειες.
Τι μπορω να κανω αλλο, η μαλλον υπαρχει λογος να ασχολειθω σε κατι που δε προκειτε να βγαλουμε ακρη?

Να μας δείξεις και μια 2η μέτρηση. Θα είναι ίδια; Να μας πεις τι βλέπουμε. Ποιον αισθητήρα χρησιμοποιήσες. Γενικώς, να δώσεις λεπτομέρειες.
Ουτε Νουμερα σου κανουν Petasi?

Εδω λεμε εχω παραμετροποιηση 1024 Steps στο Grayscale & 3000 Steps στο καθε χρωμα.

Εισαι τοσο δυσκολο να καταλαβεις κατι τοσο απλο?

Αν περνω μετρησεις

0.3127
0.3128
0.3129
0.3130
0.3131
0.3132
0.3133

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ 3 ΔΕΚΑΔΙΚΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΥΠΟΔΙΑΣΤΟΛΗ ΔΕ ΒΓΑΖΕΙ 0.313?

Ναι, αλλά σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά του C5 που βρήκα, το C5 δεν έχει ακρίβεια 3 δεκαδικών ψηφίων, έχει ακρίβεια 2. Η διακύμανση πρέπει να είναι στο 3ο δεκαδικό, όχι στο 4ο.
ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΚΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΛΕΥΚΟ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΝΑ ΜΗ ΜΟΥ ΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΕΤΡΗΣΗ?

ΔΗΛΑΔΗ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΜΙΑΛΟ ΑΥΤΟ?

Όταν η ακρίβεια υπερβαίνει τις προδιαγραφές, ναι, θέλει εξήγηση αυτό.

Η Pioneer στο μενυ της πχ. στο grayscale μπορεις να εχεις +-5 διαφορετικες τιμες στο 10%, 20% αλλα το η καθε αλλαγη επιρεαζει και το διπλανο IRE.

Δηλαδη αν πειραξεις ελαχιστα το 20% Gray, αυτο επιρεαζει το 10% και το 30%, εδω με το video equaliser εχω 1024 για καθε χρωμα στο grayscale δηλαδη 3072 συνδιασμους που δεν επιρεαζει τις οποιες αλλες τιμες οπουδηποτε.

Τι να συζηταω, δεν ειναι χαμενος χρονος?

Εξαρτάται. Δεν κάνω λόγο για το τι δείχνει η τηλεόραση. Ας υποθέσουμε ότι είναι τέλεια. Με προβληματίζει ότι παίρνεις τιμές που δεν δικαιολογούν τα χαρακτηριστικά του οργάνου.

Οι μετρήσεις σου εμφανίζουν ακρίβεια μεγαλύτερη και από του i1 pro.
3o δεκαδικό ψηφίο ακρίβεια έχει π.χ. το Klein 10. Πως πήρες μετρήσεις Klein με το Chroma 5;
 
Χμ, χαζομάρα είπα. Ούτε το Klein υποστηρίζει ότι έχει τέτοια ακρίβεια. Και αυτό διακύμανση στο 3ο δεκαδικό ψηφίο έχει.
 
Επειδή σε βλέπω και στεναχωριέσαι με την κριτική μου, τι θα έλεγες στο επόμενο συγκριτικό του avclub να το φέρεις, να το δούμε να μετράει την VT30;

Υπάρχει η πιθανότητα να έπεσες σε σπάνιο κομμάτι, τι να πω; :nounder:
 
Κατι πολυ συμαντικο που ειπε ο Μανωλης. Δε πρεπει να φερεις τη τηλεοραση στα ορια γιατι μπορει να εχεις απιστεφτα νουμερα αλλα μετρια εικονα.

Στο Calibration που εχω κανει εχω

102cdm/2 στο 100%cd/m2
114cd/m2 στο 105%cd/m2
124cd/m2 στο 109%cd/m2

Δηλαδη σωστη φωτεινοτητα και στα Super White γιατι αλλοι πιστευουν οτι επειδη δε clipparei ενα λευκο οτι ειναι και σωστο στα βηματα του στη φωτεινοτητα του.

ΠΟΛΥ ΒΑΣΙΚΟ ΟΤΙ ΕΧΩ ΤΟ DRE ΣΤΟ OFF.
Οι κατοχοι Pioneer θα χερουν οτι μονο με DRE ενεργο διορθονετε το Clipping οχι μονο στο White, Αλλα σε Ολα τα χρωματα:

sm_colorspace_clipping.png


Ενεργο ομως το DRE (Dynamic Range Expander) χαλαει την εικονα, κανει τις λεπτομεριες στις σκιες ακομα λιγοτερες και γενικα προσθετη λεπτομερια παντου.

Η ΤV Μπορει να φτανει τα 167cm/2 οταν τη καλυμπλαρει με βαση μονο το 100% White. το 109% θα εχει ομως 10de λαθος γιατι δε θα εχει μπλε.

Οταν κανω το calibration βασιζομαι στα 20% με 109% Patterns αρχικα, οχι στο 20%-80% που κανουν ολοι.

Γιατι μετα τα φερνω οπως θελω με το VideoEQ για να εχω στο 109% White 0.1dE εκει!

ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΣΥΜΑΝΤΙΚΟ ΠΟΥ ΔΕ ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ!

ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΛΑΣΜΑ, ΠΟΥ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΛΕΥΚΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΣΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΣΚΗΝΗ ΜΕΤΑΒΑΛΕΤΕ Η ΓΕΝΙΚΗ ΦΩΤΕΙΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΟΘΟΝΗΣ, ΛΟΓΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.

ΟΤΑΝ ΘΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΙΒΡΑΡΕΙ ΕΣΥ ΣΤΑ 100cd/m2, ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΑ ΑΠΟΘΕΜΕΤΑ ΦΩΤΕΙΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΒΑΤΖΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΟΤΙ ΖΗΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΚΑΘΕ ΣΚΗΝΗ ΝΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΕΙ.

ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΣΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΑΝΕΙ!

Η ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΙΟ ΖΩΝΤΑΝΗ ΕΤΣΙ!

ΕΚΤΟΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΣΤΙΣ ΙΔΙΑ ΦΩΤΕΙΝΟΤΗΤΑ ΜΕΑ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΤΟ MASTERING ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ (100cd/m2)

ΕΤΣΙ ΔΗΛΑΔΗ ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΠΛΑΣΜΑ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΜΗΧΑΝΗ ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙΣ ΕΣΥ ΧΑΛΑΡΑ!

ΟΤΑΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ ΦΩΣ ΘΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ! ΔΗΛΑΔΗ ΕΡΧΕΣΕ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ CRT ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΦΩΤΕΙΝΟΤΗΤΑΣ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΟΣΟΣΤΟ ΛΕΥΚΟΥ , ΓΙ'ΑΥΤΟ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΟΥΤΕ ΑΠΟ RGB LED OUTE APO AMOLED, KAI EINAI OI CRT AKOMA OΘΟΝΕΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ BROADCASTING κ' MASTERING!

ΜΕ 100cd/m2 Calibration ΤV, εχοντας και μια δυναμικη τηλεοραση ερχεσε στα ιδια σταδια που εκανε και ο σκηνοθετης το μαστερινγ, ΒΛΕΠΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΦΑΝΤΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ Ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ.

ΒΕΒΑΙΑ ΣΕ 100cdm/2 ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΚΗΝΗ ΤΟΥ AVATAR ME TA ΑΣΤΡΑ, Ο CAMERON ΘΑ ΕΙΔΕ ΑΣ ΠΟΥΜΕ 5,000 ΑΣΤΡΑ, ΕΓΩ Με ΤΑ 100cd.m2 ΘΑ ΒΛΕΠΩ ~5000 ΑΣΤΡΑ ,

ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΜΕ DYNAMIC CONTRAST KAI 300cd/m2 ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΘΑ ΒΛΕΠΕΙ 10.000!

ΠΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ?????? ΟΕΟ?
 
Ναι, τα λέει η κατασκευάστρια εταιρία. Δεν ξέρει καλά λες;
Τα όργανά σου μπορεί να τα αγόρασες 2.000, αλλά αλλού έχουν πολύ φθηνότερα.
Εγώ το λινκ στο έβαλα: http://www.spectracal.com/newproductdetails.aspx?UniqueID=VNGRQJIPVEJXPZKQ&Mx=7
Δικό σου στα 900$, όπως το βλέπεις, με το βαλιτσάκι.

ΦΟΡΟΥΣ ΔΕ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΕΣΥ, ΦΠΑ, ΔΑΣΜΟΥΣ, ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ? ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΟΥ ΔΕ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΕΣΥ?
 
Επειδη εχω ποιο σημαντικα πραγματα στη ζωη μου απο το να ασχολουμε με το τι πιστευεις και πως και που και αριθμους και reviews και αναφορες.

Δεν εχω χρονο να αναλυσω το καθε τη και σε καθεναν ξεχωριστα.

Και να ειχα χρονο δε θα τελειωναμε ποτε εδικα με τη δικια σου περιπτωση.

Το μονο που εχω να σου προτεινω ειναι να βγεις καμια βολτα εξω απο το σπιτι σου να δεις πως ειναι η πραγματικη ζωη για να δεις πως ειναι και η
φυσικη κινηση και τα χρωματα.

Το κεφαλαιο εχει κλεισει για εμενα στο δικο μου Setup. Θα κανω τον ελενχο μου καθε 10 μερες για να βλεπω τις αποκλεισεις μου, Θα κανω τις οποιες μικρες διορθωσεις, οποτε γουσταρω, και θα στελνω και καθε εξαμηνο τα οργανα εξωτερικο για ελενχο.

Οταν βαρεθω την εικονα της KURO, Θα παρω μια Philips ή Samsung και θα με τον ιδιο τροπο θα την calibraro παλι αυτη την ιδια χρονοβορα διαδικαδια λογο των ιδιαιτερων υψηλων απαιτησεων που εχω.

Ουτε με ενδιαφερει να μου τη ρυθμισει κανενας guru του χορου γιατι ουτε εγω μπορω να ξερω αν τα δικα του οργανα σε τι κατασταση ειναι (ουτε τα δικα μου-ουτε τα δικα του), και δε μπορω να του επιβαλλω το αν δε παμε 0.1de δε φευγει η να τον καλο καθε μερα γιατι ειδα ονειρο οτι με gamma 2.30 ειναι καλυτερα.

(Αυτο δε ειναι σποντα για το Μανωλη που ειναι φιλος και του εχω μεγαλη εκτιμηση, σεβομαι τις αποψεις του και αναγνωριζω τις τεραστιες γνωσεις του στην εικονα και στον ηχο)

Αν βγαλουμε εκτος το χρηματικη δαπανη που εκανα το εχουμε ξεκαθαρισει οτι ειναι υπερβολικη για τη διαφορα στην πραγματικοτητα, το ποσοστο της καλητερευσης της εικονας συγκριτικα με το κοστος.

Μπορει να πληρωσα 500euro στη ΔΕΗ για να τη ρυθμισω, να εκαψα 2.000 το πανελ, να εχασα απιστευτα πολλες ωρες απο τον ελευθερο μου χρονο αλλα
το αποτελεσμα με καλυπτει και ειμαι ευχαριστημενος και με την εικονα και μετα νουμερα.

Και ενα παλτο δερματινο να επερνα δερματινο για βραδικη εξοδο με 1.500ευρω θα επρεπε να κατσουμε να αναλυσουμε γιατι το πηρα και γιατι θα μπορουσα να βγαινω εξω τα βραδια ή αν να βγαλουμε μεσο ορο ποσα βραδια θα κανει κρυο για να το φορεσω ή ποσο μεσω ορο βραδια θα εβγαινα εξω κτλ.

Αν θα μου περισευανε το Klein θα επερνα! Εστω και για μια Τηλεοραση! Αλλοι περνουν ενα ρολοι με 5.000ευρω, τι θα τους πουμε, οτι δε συμφερει? Αφου εχει ωρα το κινητο τους!


Ηθελα να μαθω κατι νεο (calibration) γι'αυτο τα πηρα τα οργανα τωρα που τα ρυθμισα, θα κανω αλλα πραγματα στον ελευθερο μου χρονο.

Μπορει να εμαθα μονο στη δικια μου να calibraro θα μου πεις τωρα αλλα τι με νοιαζει για τις αλλες αφου εγω αυτη τη μια εχω. Ουτε με ενδιαφερει κανενος αλλου πως ρυθμιζεται. Δουλευω σε καταστημα που ηταν Platinum Dealer τις Pioneer, και εχω στη διαθεση μου ολλα τα μοντελα, που αλλαζουν καθημερινα και μπορω να κανω οποια ρυθμιση γουσταρω οποιαδηποτε ωρα!

Καθε μερα βλεπω κατι καινουριο σε μοντελο και μπορω να εχω γνωμη για ολλες, γιατι περνανε απο τα χερια μου LIVE και τις δοκιμαζω.

Δε με ενδιαφερει ομως φιλε μου να κατσω να ασχολειθω με τον καθενα, τι ειδε, πως το ειδε, γιατι ειπε ετσι! Δε με ενδιαφερει γιατι αλλα Standards εχει ενας που ασχολειτε και αλλα ενας που απλα ειδε και η διαβασε κατι.

Εδω εσυ Petasis, εχεις χαλασει 2.000ευρω (Απο το τροφοδοτικο του PC σου)στη ΔΕΗ για να μπαινεις στα forum, να κανεις 20 ποστ την ημερα, να διαβαζει ολα τα review και να ενημερωνεσε για τα παντα αλλα στην εικονα εχεις μεινει στα ιδια.

Το χρονο του ποιος εχει χασει δηλαδη, εχω ή εσυ?

Και να πω κατι για το φιλαλε:

Το θεμα calibration δεν εχει να κανει μονο με τα νουμερα.

Ολες οι τηλεορασεις εχουν διαφορα προβληματα που δε φενονται στα νουμερα.

το θεμα ειναι να μειωσεις οσα πιο πολλα μπορεις και αν δε τα καταφερεις σε ολλα να μειωσεις αυτα που ειναι ποιο ορατα και ενοχλουν εσενα περισσοτερο.

Και την καλυτερη ρυθμιση να κανεις με μηδεν προβληματα δεν εχει καποιο ιδιαιτερο νοημα γιατι οι ταινιες που θα βλεπεις εχουν ολλες ΑΠΙΣΤΕYΤΑ προβληματα και τη τελειοτερα ρυθμισμενη τηλεοραση γινονται ακομα περισσοτερο ορατα να ξερεις.

Οι ηθοποιοι θα αλλαζουν τονους ακομα και στην ιδια σκηνη περισοτερο, θα βλεπεις τις ατελιες στο mastering, το γαμμα να μεταβαλλετε μεσα στη ταινια, η κινηση να μην ειναι ομαλη σε ενα πλανο ενω στο ιδιο πλανο μια αλλη κινηση να ειναι απιστευτα ομαλη. Δε βγαζεις ακρη.

Αυτα μπορεις να τα παρατηρησεις μονο αν εχεις εκπαιδευμενο ματι.

Οπως και στον ηχο, το ιδιο CD μουσικης μπορει να το ακους εσυ σε ενα ηχοσυστημα 1.000 ευρω και να νομιζεις οτι παιζει οσο καλυτερα εχεις ακουσει ποτε και εχεις μια εικονα στο μιαλο σου.

Αν το ακουσεις σε 50.000ευρω ηχοσυστημα θα ακουγες (αν μπορουσες να καταλαβεις οχι εσυ αλλα επειδη ειναι και θεμα αυτιου ποσο εκπαιδευμενο ειναι για να καταλαβαινει διαφορες) πραγματα που δε πηγαινε ποτε το μυαλο σου που ακουγες τοσα χρονια αυτο το συγκεκριμενο CD.

Θεση οργανων, πως ειναι στημενα, ποσο κοντα ειναι το μικροφωνο στη τραγουδιστρια, λεπτομεριες που ουτε καν μπορεις να φαντασεις.

Ακομα και να σου διναμε ενα τετοιο ηχοσυστημα, θα επρεπε να ακους χιλιαδες ωρες για να αρχισει το αυτι σου να καταλαβαινει πιο ευκολα.

Οχι μονο το δικο σου αυτι αλλα ολλων!

Πρεπει να γραψει ωρες ακουγοντας το αυτι σου!

Ουτε αν σου χαρισουμε το καλυτερο ηχοσυστημα, νομιζεις θα παιζει καλα στο χωρο σου? Εκει ειναι ακομα ποιο πολυπλοκο το στησιμο απο μιας τηλεορασης και θελει τις 5 x ωρες δοκιμων που θα βαλεις τα ηχεια

Ακομα και διαφορες 1cm στη θεση εχουν διαφορα ακουστικη!

Επειδη εχω μπει και σε αυτη τη διαδικασια, σε μεγαλυτερο βαθμο απο οτι το συστημα τις εικονας, με βελτιωσεις χορου κτλ κτλ. Και για να μη μπω σε λεπτομεριες που θα μπορουσα να γραφω μερες, Οταν στησεις απολυτα σωστα το ηχοσυστημα σου, μπορεις να ακουσεις λεπτομερια που δε μπορεις να φανταστεις και εκει βεβαια εντοπιζονται τα προβληματα των ηχογραφησεων.

Ξερεις τι λεπτομερια ακους. Για να σου δοσω ενα παραδειγμα, στο δικο μου συστημα, οταν ακουω ενα CD (που το αποφευγω γιατι ειναι χαμηλης αναλυσης, 24bit-96KHz ακουω κατα 90%) Ο θεση για παραδειγμα πχ. της Dianna Krall ενω ειναι στο κεντρο ακριβως, αναλογα με το κομματι τις την ακουο στο ενα 5cm αριστερα, στο αλλο κεντρο ακριβος, στο αλλο 5 δεξια γιατι πολυ απλα κατα την ηχογραφιση δε μετρουσαν με το χαρακα τις αποστασεις απο τα μικροφωνα.

Για καποιον σα και εσενα Petasis να απαιτεις η φωνη της Dianna Krall να ειναι στο κεντρο ακριβως και να το θεωρεις λαθος αυτο που ακουο εγω, αλλα ποιο ειναι το φυσικο? Δεν ειναι αυτο του ηχογραφιθηκε αρχικα?

Μετα απο αυτη σου την εμπειρια θα μπορεις να κρινεις καλυτερα αλλα ηχοσυστηματα υποδιεστερα απο το δικο σου και να ακους αλλα πραγματα που δε θα τα καταλαβαινουν καποιοι αλλοι τοσο ευκολα!

Θα μπορεις να καταλαβεις και αν ενα καλωδιο ακουγετε καλα, ή αν αλλαξεις πολυκοτητα στο καλωδιο ρευματος του ενισχυτης σου αν αλλαξει ο ηχος του.

Στο λεω γιατι με διαβασματα και review δε μπορεις να τα καταλαβεις αυτα!

Ειναι σα να σου δωσουμε ενα οπλο και να κανεις σκοποβολη. Θα βρεις το στοχο πιστευεις ή θα ξεπερασεις τον ιδιο αθλητη?

Η αν διαβασεις τα παντα για ποδοσφαιρο και βγαλεις και φωτογραφιες και ολους τους παιχτες (για να συκρινουμε ποιος εχει καλυτερο σωμα απο τις Photos) ......Αν σου δοσω μια μπαλα νομιζεις ξερεις να παιζεις ποδοσφαιρο?
 
Να σας υπενθυμίσω κάτι...

Καλή και άγια η κουβέντα, καλά και άγια τα καλιμπραρίσματα και τα όργανα, τα καλώδια και τα ρεύματα, η Κούρο και η Φίλιπς, όμως δεν θα χαλάσουμε και τις καρδιές μας για τα Δέλτα.

Παρακαλώ, λοιπόν, να σταματήσουν άμεσα οι ειρωνείες, οι μπηχτές κεκαλυμμένες και μη καθώς και οι προσωπικές αντιπαραθέσεις-αντεγκλήσεις εν είδει κόντρας. Εφόσον επιθυμείτε να συνεχίσετε την πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα (αυτό είναι αλήθεια και χωρίς δόση υπερβολής), είστε ευπρόσδεκτοι να προσφέρετε τα φώτα σας σε πολλά μέλη του φόρουμ. Παρά ταύτα, ο τρόπος έκφρασης σ' ένα φόρουμ είναι πολύ σημαντική υπόθεση για να μπαίνει σε δεύτερη μοίρα σε σχέση με όλα τα τεχνικά που γράφονται. Δεν συνεχίζω, διότι είμαι βέβαιος ότι αντιλαμβάνεστε σαφέστατα τι εννοώ....

Καλή συνέχεια.
 
Όταν γράφονται απειλητικά μηνύματα, το θέμα ξεφεύγει...
 
Δε μπορω να αναλυσω και τα τοσο απλα ζυτηματα που ελαχιστοι μπορουν να καταλαβουν.

Αν πουμε οτι το Λευκο χρωμα αναφορας εχει συντεταγμενες στο χρωματικο διαγραμμα:

x = 0.3127 y = 0.329 και σε αυτη τη περιπτωση εχουμε μηδεν σφαλμα δηλαδη 0.0dE.

αν μετρησει το οργανο με +0.006 στον x +0.006 στον y, τοτε εχουμε:

x = 0.3187 y = 0.335 δηλαδη 5.8dE σε κλιμακα CIELUV και 3.4dE σε CIE94

αν μετρησει με +0.002 στον x +0.002 στον y, τοτε εχουμε:

x = 0.3147 y = 0.331 δηλαδη 2.0dE σε κλιμακα CIELUV και 1.2dE σε CIE94

Δηλαδη χωρις να εχει καποιος επαφη με το συγκεκριμενο οργανο ξερει πως μετραει!

Τοσο μεγαλες διαφορες στα dE που ισχυριζετε ο Petasis οτι μπορει να ειχα, που ειναι απο 0.1dE-3.4dE σε μια καρτελα που κανονικα δεν εχει λαθος χρωματικο, δε μιλαμε για μετρησεις και calibration τοτε.

Δηλαδη αν θα μου εβγαζε εμενα 1.0dE θα επρεπε να μου δειχνει απο 1.0dE μεχρι 6.8dΕ και να κραταγα το καλυτερο!

Με αυτο το σκεπτικο δε θα γινοταν ποτε calibration!

Εδω φαινετε πεντακαθαρα αν καποιος ξερει ή απλα εχει το διαβασει και κανει πως το ξερει.

Εμενα μου εδειχνε max 0.2dE ή 0.3dE και κρατησα το 0.1dE.

Τωρα το πως μετρησα και το τη διαδικαδια εκανα δε θα κατσω να αναλυσω γιατι ειναι πολυπλοκη με 2 laptop τα ταυτοχρονα και με 2 αλλες δικες μου φορμουλες για τον υπολογισμο του Gamma σε 22-Steps Grayscale και τα αλλα 10-Steps για το 1,2,3,4,5 & 96,97,98,99% Gray.

Μιλαω για τεχνικη περιπου 12 ωρων μονο για Grayscale για να επιτευθει τοσο μεγαλη ακριβεια και επαναληψημοτητα.

Και 3-4 ημερων με τα 3-πλο τσεκαρισματα.

Και να το αναλυσω ουτε μπορει να το κανει καποιος πραξη γιατι τια ιδια οργανα εχει μονο ο μανωλης , το VideoEQ μου ειπαν οτι ηταν το πρωτο που ηρθε στη ελλαδα, ΚURO δε πουλανε, δε θα ειχε καποιο νοημα να το κανω απο τι στιγμη που απευθυνοταν αποκλειστικα με το συγκεκριμενο Setup με τις δικες του ιδιαιτεροτητες.