εκτροπές και παρεκτροπές...

Γνωρίζω αρκετά και από αρχαία.

Παρακαλώ να τοποθετηθούν και οι υπόλοιποι
 
το θέμα είναι η εκτροπή των θεμάτων.
Αν στο διάστημα που μεσολάβησε έχετε αλλάξει γνώμη.

δεν ζητώ να σχολιάσετε το Σπύρο
 
Λοιπόν εγώ , την εκτροπή των θεμάτων την καταδιασκεδάζω . Ισως γιατί δεν παίρνω τον εαυτό μου πολύ στα σοβαρά ( μην την ψωνίσω κι όλας και πιστέψω ότι θα πάρω τη θέση του Ζήλου π.χ ή γιατί όχι και του Αντόρνο ) . Τώρα άμα κάποιος νομίζει ότι αύριο το πρωϊ , ο μουσικός τύπος θα του χτυπήσει την πόρτα , εύχομαι καλή σταδιοδρομία .
Για κανα καλό δισκάκι θα μας πεί κανένας ή μας τέλειωσαν κι αυτά ;
Φιλάκια σε όλους
 
Βλέπω κόσμο να διαβάζει και κόσμο να μη γράφει...
επειδή έχουμε και οικογένεια και παραμονεύει και waf, καλό βράδυ σε όλους και όταν πέσετε στο μαξιλάρι σας σκεφτείτε πως θα παραμείνουμε μιά καλή παρέα.

Ελπίζω να σας δώ όλους αρτιμελείς το πρωί.

Νύχτααα:ernaehrung004:
 
Να με συγχωρείς αλλά δεν προσέβαλλα κανέναν,και η φράση δεν απευθύνθηκε σε κανέναν.Απο εκεί και πέρα μια ματια ξανά στα posts θα σε πείσει.
Τι ενοχλεί.Η προσωπική μου,υποκειμενική αίσθηση ότι αισθανόμουν να αμύνομαι στα περί κλασσικής ή η λέξις ρυπαρογράφημα,που μάλλον παρεξήγησες για ποιό post γράφτηκε..Εάν θές ξαναδιάβασε τα posts.
 
Για κανα καλό δισκάκι θα μας πεί κανένας ή μας τέλειωσαν κι αυτά ;


Φοβάμαι οτι και να γράψουμε για κανα καλό δισκάκι,θα μας την πέσουν οι του " η μουσική τελείωσε στα 70'ς":grandpa: ή δεν θα σας αρέσει εκ των προτέρων,οπότε..σιωπή και ανάγνωση,μόνον.:chinscratch:
 
Φαντάζομαι ένας κάποιος "βαθμός εκτροπής" όχι μόνο συγχωρείται, αλλά επιβάλλεται πού και πού σε ένα φόρουμ όπως το παρόν. Είναι ένδειξη οικειότητας και θάρρους μεταξύ των μελών. Κάνει νομίζω πιο εύπεπτη τη σοβαρή συζήτηση. Όταν βεβαίως ξεπερνάει κάποιο όριο και αποσυντονίζει την θεματική ταξινόμηση των συζητήσεων, και κουράζει, και αποτρέπει τα νέα ιδίως μέλη όχι μόνο από το συμμετάσχουν, αλλά ακόμη και από το να παρακολουθήσουν τη συζήτηση.

Δυστυχώς δεν έτυχε να διαβάσω τα θέματα τα οποία φαντάζομαι υπήρξαν η αφορμή για το άνοιγμα της παρούσας συζήτησης ή εάν έτυχε μάλλον τα προσπέρασα. Σχόλια πάντως προσβλητικά ή περιπαικτικά για τους συντάκτες των θεμάτων κλασσικής δεν διάβασα.

Όσο για την αξία των θεμάτων αυτών, απλώς θα παραθέσω ατάκα του Κακαλιού, με την άδειά του φυσικώς και να μου το συγχωρήσει, στη σημερινή ακρόαση του Quad του, όταν ακούσαμε την απασιονάτα από τον Gilels "τελικά πρέπει να διαβάζουμε Σούρλα, ε?".
 
Για κανα καλό δισκάκι θα μας πεί κανένας ή μας τέλειωσαν κι αυτά ;

Eγώ κάτι ετοίμαζα και μάλιστα καινούργιο (μόλις 23 ετών) :flipout:
αλλά.... με τα όσα γίνονται τώρα ... βράσε όρυζα:Banane0:
 
Δηλαδή πρέπει να τοποθετηθώ τώρα και εγώ στο "εκροπές & παρεκτροπές"?

Λίγο δύσκολο μιας και πολλοί από εμάς πολλάκις τοποθετούμεθα κατά το δοκούν.

Δεν θα με ενοχλούσε μια παρεϊστικη εκτροπή από ένα θέμα,καλοπροαίρετη όμως και χωρίς δηλητήρια εκατέρωθεν.Φυσικά πάντα ΚΑΙ με την συγκατάθεση του γράφοντος.
Αν είναι όμως να ξεσκίζεται το πόνημα κάποιου από ανούσια "πετάγματα",άκαιρα ή δηκτικά και με "κρυάδες",περιφρονώντας έτσι τό αρχικό θέμα του γράφοντος..εε τότε ΝΑΙ με ενοχλεί αβάσταχτα και θεωρώ οτι δεν εξυπηρετεί σε τίποτα την κατηγορία.
 
Απάντηση: Re: εκτροπές και παρεκτροπές...

ή υπονοούμενα

Θα μού επιτρέψεις να εκφράζομαι στα γραπτά μου με τον τρόπο πού εγώ θεωρώ τον δέοντα.Εάν επίσης διεπίστωσες υπονοούμενα ή προσβολές σε αυτά ελικρινά με εκπλήσσει η ταχύτης τής αντιδράσεώς σου.Μακάρι ανάλογες αντιδράσεις να είχαν υπάρξει και στο πρόσφατο παρελθόν.
Κανένα υπονοούμενο δεν έχω γράψει .Τα πάντα είναι προφανή και εκφράζουν την προσωπική μου γνώμη.
 
Καταγράφηκαν αρκετές γνώμες, καταγράφηκε επίσης το ότι αρκετά μέλη έστω ενημερώθηκαν.

Κατά τα άλλα δεν σκοπεύω (πλέον) να μπω σε αντιπαράθεση με κανένα. Ποτέ δεν το επεδίωξα.
Σπύρο, το να γράφει κάποιος ότι η προσφορά του εδώ μέσα προσφέρεται στα σκυλιά, προϋποθέτει ότι κάποια είναι τα σκυλιά.
Εάν το θάρρος και η οικειότητα που έχουμε μεταξύ μας, κάποια στιγμή εκλαμβάνεται ως προσβολή, τότε ίσως είτε θα πρέπει να περιορίσουμε τις ανοχές μας ή τη δεκτικότητά μας είτε να περιορίσουμε τα θάρρητα...
Περί τα ταχύτητας, να μην εκπλήσσεσαι, όντως είμαι ταχύς, και αν κάποια στιγμή αργοπορήσω, σπεύδω να επανορθώσω, όπως έκανα και δημόσια, αλλά φαίνεται ότι είσαι επιλεκτικός και στις συγγνώμες.
Τελεία εδώ.
Εχω μάθει να ανταπεξέρχομαι τέτοιου είδους καταστάσεις, και ευτυχώς ή δυστυχώς έχω περάσει αρκετές. Είσαι φίλος και σε δέχομαι όπως είσαι. Όπως και τα υπόλοιπα μέλη, γιά τα οποία διαχειρίζομαι το περιβάλλον εδώ και από τα οποία θα κρατώ ΠΑΝΤΑ πολιτική ίσων απόστάσεων.

@Δημήτρη Ιωάννου, ευχαριστώ που, όπως και άλλοι, ξανατοποθετήθηκες.
Το περι 70'ς και το ότι η μουσική σταμάτησε εκεί, είναι γιά μένα σχεδόν τρόπος ζωής, άσχετα αν ακούω ως επί το πλείστον μουσική του 40 και του 50 και ενίοτε μέχρι το 07. Λίγοι γνωρίζουν τι περιλαμβάνουν τα καθημερινά μου ακούσματα. Η υπογραφή περί 70'ς θα παραμείνει έστω ως πιστεύω ή αν θέλεις ως αυτοσαρκασμός. Δεν σημαίνει όμως ότι επιβάλλεται στους άλλους
 
Το να εκφέρει κάποιος άποψη με επιχειρήματα σε κάποιο θέμα είναι θεμιτή κατάσταση.
Κανένας δεν είναι αυθεντία ούτε θα μπορούσε να είναι γιατί η κολοκυθόπιτα στην κατηγορία πρωταγωνιστεί.
Συμφωνώ με τον Σπύρο στην παρατήρηση του, που έχει να κάνει με το ότι όταν κάποιος δεν έχει εντρυφήσει σε ένα μουσικό είδος ,είναι λίγο άκομψο να το απαξιώνει με μία φράση.
Και όταν μάλιστα συμμετέχει σε θέμα που ο συντάκτης έχει σπαταλήσει κάποιες ώρες για το δημιουργήσει και πολύ περισσότερο όταν γράφει με βιωματικές προσεγγίσεις.
Είναι σαν να ακυρώνεις ένα κομμάτι της ζωής κάποιου. Και αυτό δεν έχει το δικαίωμα να το κάνει κανείς.
Εγώ προσωπικά δεν ακούω απλά μουσική αλλά ζω μαζί της. Αφού σκέφτομαι να φτιάξω νεκρόφιλο σύστημα για το μπάνιο.
Εάν για π.χ. ακύρωνα το θέμα του Δ. Ιωάννου για τους Muse με μία ατάκα, θα ήμουν τουλάχιστον ανόητος , από τη στιγμή που άνθρωπος ταξίδεψε μόνος του για τους δει και live.
Μάλιστα όσο πιο παθιασμένος είναι κάποιος με κάτι τόσο πιο πολύ τον γουστάρω. Γιατί αυτό λείπει στις μέρες μας.
Εάν έχω αντιρήσεις και ξέρω καλά το θέμα , ναι, να του αναλύσω γιατί δεν μου κάνουν. Αλλά ολοκληρωμένα με άποψη που είναι μέσα στο γνωστικό μου πεδίο.
Όταν κάποια στιγμή είχα φτιάξει θέμα με το ποιοι είναι αυτοί που ακούνε μόνο κλασική, είχα γράψει για προσωπικότητες και όχι για το είδος. Εξάλλου δεν το γνωρίζω.
Και αυτό που είχα γράψει λάθος ήταν αλλά είχα κουραστεί από εκτροπές θεμάτων νεότερων μουσικών που κατέληγαν πάντα σε συγκρίσεις.
Και ο Σούρλας που μου είχε βάλει χέρι ,δίκιο είχε και η γνωριμία μου με τον Δαμιανό που τον καραγουστάρω αλλά και η ωριμότερη σκέψη πως ο αντισυμβατικός punk Λύμπε έχει εμβαθύνει στο είδος, μου έδωσαν να καταλάβω, πως ακόμη και τότε που για να κατουρήσεις έκανες 20 λεπτά για να ξεβρακωθείς γράφτηκαν σπουδαία πράγματα που κάποια στιγμή πρέπει να εξετάσω.
Σε κάποια κείμενα του Ντοκ. το βουλώνω όχι λόγω φιλίας αλλά γιατί είναι τόσο προσεγμένα-ολοκληρωμένα που η μίκρη μου εμπειρία με τα γκρουπ που ασχολείται ('70ς) δεν μου επιτρέπει να εκφέρω άποψη.
Μπορεί να τα θεωρώ δεινοσαυρικά με την κακή έννοια αλλά πρέπει να σιωπήσω.
Εάν έγραφε για π.χ. απλά ότι οι Έμερσον Λίμνης και Πάλμερ είναι γκρουπάρα θα μπορούσα να του γράψω, μπα δεν είναι.
Αλλά όταν έχει ασχοληθεί 3 ώρες για να μας τους παρουσιάσει και εγώ έχω ακούσει 3 ώρες στα 25 χρόνια τη δουλειά τους πρέπει να το βουλώσω.

Θεωρώ καλό που ο Μήτσος το επαναφέρει για να βάλουμε νέες προτάσεις στο τραπέζι.
Δεν θέλω κείμενα διαμάντια που θα ζήλευαν ξένα κορυφαία περιοδικά να καταλήγουν με απαξιωτικές ατάκες.
Αυτό που θα γούσταρα θα ήταν ο αντιρρησίας να έλεγε άποψη εμπεριστατωμένη ,να έχει γνώση του αντικειμένου και ναι τότε ας γινόταν όσο αιχμηρός ήθελε. Αλλά να μας το ανέλυε. Έτσι όλοι θα βγαίναμε κερδισμένοι.
Αυτή η αντιπαράθεση είναι γόνιμη.
Οι έντονες και σημαντικές προσωπικότητες που συμμετέχουν στην κατηγορία είναι ευλογία αλλά και κατάρα.
Τα άκρα είναι αυτά που την κάνουν τόσο ενδιαφέρουσα.
Αυτό που λείπει είναι η απόσταση που πρέπει να εξετάζουμε ένα θέμα και αυτό πρέπει να αποκτηθεί ξανά γιατί όπως καταλαβαίνετε, αγαπιώμαστε, είμαστε φίλοι και κραζόμαστε άνετα.
Όμως διαβάζουν και τρίτοι και τέταρτοι. Λειτουργούμε κλειστά παρεϊστικα
αλλά σε δημόσια θέα.
Λίγη προσοχή χρειάζεται και ίσως κάποιες δεύτερες σκέψεις πριν αντιδράσουμε.
Ξέρω ότι στα πάθη, η απολυτότητα κυριαρχεί.
Αλλά πρέπει να προσπαθήσουμε.

Φιλιά.
 
Προκύψαν πάρα πολλά θέματα προς συζήτηση τελικά

1.Η Σύνταξη ενός άρθρου απο κάποιο μέλος
Οταν κάποιο μέλος συντάσει κάποιο άρθρο και στην προκειμένη ένα άρθρο με θέμα παρουσίαση ενός δίσκου αναμφίβολα αγαπάει αυτό που κάνει και έχει σπαταλήσει χρόνο για να το συντάξει.Απο κει και πέρα υπάρχουν κάποια πράγματα που είναι προς συζήτηση.Επειδή η ανθρώπινη φύση είναι και εγωιστική και εγωκεντρική είναι απόλυτα φυσιολογικό οταν κάποιος κάθεται και γράφει σελίδες επι σελίδων για αυτό που γουστάρει να θέλει και οι άλλοι να το διαβάσουν με προσοχή και επειδή μιλάμε για μουσική η καλύτερη του θα είναι να παρακινήσει μέσω του άρθρου του τα υπόλοιπα μέλη να ακούσουν το δίσκο(και ας τον αποορρίψουν)

Ανοχή ή όχι του Συντάκτη
Η ανοχή του συντάκτη στο θέμα του off θα μου επιτρέψεται να πω οτι φαίνεται στις πρώτες πέντε με δέκα απαντήσεις.Αναφέρω το εξής παράδειγμα.Στους πειρατές αμέσως μετα την παρουσίαση απο τον κ.Λυμπερόπουλο ο κ.Κολέζας έκανε πλάκα που στις επόμενες δύο τρεις απαντήσεις συνεχίστηκε απο τον κ.Λυμπερόπουλο.Εδώ λοιπόν είναι προφανές είτε οτi ο κ.Λυμπερόπουλος είναι αρκετά ανεκτικός στο off opic είτε οτι τα δύο συγκεκριμένα μέλη έχουν μεγάλη άνεση μεταξύ τους και μπορούν να παίζουν .Τώρα απο την στιγμή που στα πρώτα δέκα post replies χώθηκε το 75 και άλλα 10 θέματα όλοι ήταν off topic με την στενή έννοια του τίτλου αλλά on διάθεση.
Εδώ ανακύπτει και το εξής θέμα.Τι πρέπει να κάνει κάποιος όταν θέλει να απαντήσει σε post που ήδη είναι Off topic?
Εχει τρεις επιλογές α)να μην μιλήσει καθόλου(που αποκλείεται να το κάνει)β)να απαντήσει μέσα στο συγκεκριμένο thread και να βάλει ακόμα ένα λιθαράκι στην επέκταση του χάους(αυτό κάνει συνήθως)γ)να ανοίξει καινούργιο thead.

Να ανοίξει καινούργιο thread
Αν και απο άποψη καθαρά διαχειριστική αυτό θα ήταν το πιο σωστό φανταστείτε τι θα γινόταν αν ο καθένας δημιουργουσε thread ως απάντηση συγκεκριμένου off topic post.Θα γινόταν όλη η ενότητα ΧΑΟΣ.Στους πειρατές δηλαδή καποια στιγμή πείραξα λίγο τον Niko f για την dance σκηνή των 70ς.Τι να έκανα?Να άνοιγα thread με τίτλο "ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΝΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ POST 56(ΠΧ) ΤΩΝ ΠEIΡΑΤΩΝ".δεν θα ήταν παράλογο?

Αλλο παράδειγμα ο κ Ιωάννου είναι λίγο έτσι τουλάχιστον φαίνεται σε μένα πιο απόλυτος στα άρθρα του.Αν ξεφύγεις θα σου το φέρει ευγενικά δηλαδή οκ αλλά εδω μιλάμε για το δισκάκι.

Γιατί λοιπόν να χαλάμε τις καρδιές μας ρε παιδιά.Αφού ο γράφων το άρθρο δίνει ενίοτε και το στίγμα της διάθεσης

Αυτός που απαντάει σε ένα thread
Είναι απόλυτα λογικό παιδιά και εφόσον το site είναι av και οχι metal rock danse soul.gr, τα μέλη εδώ να ακούν διαφορετικά είδη μουσικής οπότε και οι παρουσιάσεις αφορούν δίσκους απο όλα τα είδη που πιθανών κάποια μέλη να μην γνωρίζουν ή να μην έχουν θέλουν να γνωρίσουν.Οταν το thread προσανατολίζεται σε μια πιο μαζική κατάσταση και αυτός που θα απαντήσει είναι δύσκολο να ξεφύγει.Δηλαδή για τον δίσκο των Abba...πάει τελείωσε ...σου αρέσει δεν σου αρέσει το είδος το έχεις ακούσει άρα έχεις μια άποψη ....που μπορεί να είναι και γεμάτη εμπάθεια και στείρα απο γνώση αλλά είναι γνώμη.Για το σκυλάδικο το ίδιο.Για έναν πιο εξειδικευμένο είδος ή μαλλον για να το πω πιο σωστά για ένα είδος που δεν το έχεις εσύ ψάξει η δεν τα ακούς καθημερινά απο τα ραδιόφωνα δεν μπορείς να έχεις άποψη πόσο μάλλον για συγκεκριμένο δίσκο.Αρα εκεί είναι πολύ εύκολο αν σώνει και καλά θέλεις να κάνεις αισθητή την παρουσία σου σε ένα Thread να οδηγηθείς σε off topic συμπεριφορά.

Αλλά αυτό ρε παίδες είναι κάτι που λύνεται εύκολα και άμεσα.Απαντάς δηλαδή οτι το συγκεκριμένο είδος δεν το γνωρίζεις αλλά εσένα πχ ο συγκεκριμένος δίσκος σου αρέσει ή οχι.

Ετσι και αυτός που συντάσει το άρθρο πρέπει να είναι ελαστικός ανάλογα και με την θεματολογία.Εγώ πχ δεν έχω την ίδια απαίτηση αν συντάξω ένα άρθρο για την Βιτάλη και τον Isaac Hayes.Η πρώτη περίπτωση είναι "γονιδιακά" αποδεχόμενη ή μη και δύσκολα θα βγεις off σε συζήτηση,αλλά στην άλλη ανετότατα προκυπτει μπάχαλο(πχ εγώ όταν ο αράπακλας έκανε shaft ακουγα rock των 70ς,η εμένα δεν μου λέι το blaxpl γιατί ακούω καθαρό funk),

Τέλος θα ήθελα να πω πως είναι ιδιαίτερα απολαυστικό για ένα μέλος πόσο μάλλον για ένα νέο μέλος όπως εγώ, να παρακολουθεί αντιπαραθέσεις μεταξύ κ.Σούρλα και κ.Παναγιωτίδη που προφανώς έχουν ταλέντο στο γράψιμο και δημιουργούν έξυπνα και αποστομωτικά posts αλλά ρε παιδιά εμείς χρειαζόμαστε τους ογκόλιθους για να μας διευρύνουν τους ορίζοντες και να μας παρουσιάζουν δίσκους και μουσικά ακούσματα που δεν έχουμε γνωρίσει.Μην σπαταλιέστε σε τέτοια γιατι μετά που θα βρείτε χρόνο και διάθεση για παρουσιάσεις?

Προτείνω καλή θέληση απο όλους (όποιος τολμήσει να είναι off σε άρθρο μου θα...:slapface: ):flipout:
 
Τέλος θα ήθελα να πω πως είναι ιδιαίτερα απολαυστικό για ένα μέλος πόσο μάλλον για ένα νέο μέλος όπως εγώ, να παρακολουθεί αντιπαραθέσεις μεταξύ κ.Σούρλα και κ.Παναγιωτίδη




αυτό ΑΝ είναι είδηση...!:fahne90:
 
τετοιες αντιπαραθεσεις μονο ΚΑΛΟ κανουν, διοτι επαναπροσδιορίζονται καποια πραγματα και συνεχιζουμε ακαθεκτοι

κατα τα αλλα ο Γιωργος εβαλε τα πραγματα στην θεση του ο γραφων εχει το καρπουζι και το μαχαιρι και με τα μυνηματα του μπορει να συναινεί η οχι με την εκαστοτε παρεκτροπη
 
είναι ιδιαίτερα απολαυστικό για ένα μέλος πόσο μάλλον για ένα νέο μέλος όπως εγώ, να παρακολουθεί αντιπαραθέσεις μεταξύ κ.Σούρλα και κ.Παναγιωτίδη :

Αγαπητε Γιωργο,
παρε εσυ γιατρο και αγουδεα ,και γω παιρνω Ντοκ και Λυμπε:award:


(και στοιχηματα δεχομαστε λεμεεεεεεεεεε:flipout: -bye- )


Περα απο την πλακα, οντως ειναι απολαυστικο, γιατι και το επιπεδο ειναι υψηλοτατο και τα γραφομενα ευφυεστατα :grinning-smiley-043
 
Last edited: