ΕΛΤΑ-Κίνα-αποστολές -παραλαβές

το banggood τι έλεγε για την ασφάλεια αποστολής σε χρέωνε κάτι παραπάνω συνήθως είχε πχ EU Priority Line?
Θυμαμαι οτι σιγουρα πληρωσα για ασφαλεια αποστολης.Το τελωνειο με χρεωσε 3 ευρω παραπανω και τα πλήρωσα στα ΕΛΤΑ με την παραλαβη...
 


 
  • Sad
Reactions: avlovers
υπαρχει μια εταιρια απο αμερικη που αναλαμβανει την αποστολη δεματων αποφευγοντας τελωνειο,θυμαται κανεις το ονομα της? ειχε αναφερθει παλαιοτερα αλλα δεν μπορω να το βρω
 
Δεν νομίζω ότι υπάρχει εταιρεία με αυτό το δεδομένο.
Υπάρχουν εταιρείες που αναλαμβάνουν να παραλάβουν δέμα από κατάστημα που δεν στέλνει στην Ελλάδα και να το προωθήσουν στον παραλήπτη.
 
υπαρχει μια εταιρια απο αμερικη που αναλαμβανει την αποστολη δεματων αποφευγοντας τελωνειο,θυμαται κανεις το ονομα της? ειχε αναφερθει παλαιοτερα αλλα δεν μπορω να το βρω
Εδώ είσαι.
 
Διάβασα προσεκτικά το νήμα της παράθεσης και αυτό που διαπίστωσα είναι ότι ΟΛΑ τα posts έχουν γραφτεί πριν την 1/7/21, δηλαδή σε χρόνο πριν την αλλαγή της νομοθεσίας και τον έλεγχο, για προείσπραξη του ΦΠΑ, όλων των δεμάτων που εισάγονται από τρίτες χώρες.
 
Απο Ali Express αν κλεισω το dispute που ανοιξα , μπορω να το ανοιξω παλι:
Ο πωλητης επιμενει πως δεν μπορει να μου κανει refund με ενεργο dispute.
Κινεζοδικαιολογιες....

Δεν κλείνεις τίποτα. Αν έχεις πληρώσει με paypal θα σου κάνει refund το paypal και το paypal θα κυνηγάει τον πωλητή. Άρα δικαιολογίες του κώλου για να εξαφανιστεί μετά.
 
Το Ali δεν έχει PayPal.
Έχει το δικό του σύστημα προστασίας αλλά δεν ξέρω πόσο θετικά προς τον αγοραστή λειτουργούν.

Παντα θετικα.

Οσες φορες ειχα dispute με πωλητη συνηθως για μη αποστολη ή για tracking number κουκουρουκου παντα δικαιωθηκα.
 
Να μην κλείσεις τίποτα.
Τα βήματα ειναι σαφή και ξεκάθαρα.
Αν είναι λάθος του πωλητή θα πάρεις πίσω τα χρήματά σου.

Έτυχε σχετικά πρόσφατα να χρειαστεί να ανοίξω dispute στο Ali.
Στην αρχή ο πωλητής τα μάσαγε, "και δεν είναι δυνατόν, τα ελέγχουμε όλα" κτλ.
Φυσικά οι αποδείξεις ήταν αδιαμφισβήτητες (μου έστειλε μητρική τηλεφώνου που είχε 3 αντί για 4GB RAM και αντί για το μαμά android ο προηγούμενος χρήστης είχε περάσει custom ROM).

Η διαδικασία είναι συγκεκριμένη και παίρνει λίγο χρόνο αλλά στο τέλος μου ήρθε μήνυμα από την εξυπηρέτηση πελατων να την επιστρέψω μεχρι καποια ημερομηνία και να ανεβάσω την απόδειξη αποστολής και τον αριθμό εντοπισμού ώστε να πάρω πίσω τα χρήματά μου μαζί με τα ταχυδρομικά έξοδα της επιστροφής.

Τελικά δεν προχώρησα στην επιστροφή γιατί ήμουν διακοπές και δεν προλάβα το ταχυδρομείο (δεν μπήκα στη διαδικασία να ζητήσω παράταση που πιστεύω πως θα μου δινόταν) οπότε και δεν έχω ολοκληρωμένη εικόνα για το πώς τελικά θα εξελισσόταν η υπόθεση και η επιστροφή των χρημάτων.
 
Απο Ali Express αν κλεισω το dispute που ανοιξα , μπορω να το ανοιξω παλι:
Ο πωλητης επιμενει πως δεν μπορει να μου κανει refund με ενεργο dispute.

την εχω ακουσει αυτην την δικαιολογια ενα σκασμο φορες.

Ειναι το κολπο τους γιατι μετα δεν ξανανοιγει για το ιδιο θεμα dispute..

Δια ροπαλου δεν το κλεινεις και αστον να κουρευεται....θα το λυσει το ali το θεμα .....
 
Ναι , και εγώ έχω δικαιωθεί στο παρελθόν από μη παραλάβει προϊόντος αλλά αυτήν την φορά για την επιστροφή χρημάτων αναγκάστηκα να το στείλω πίσω.
Διαδικασία που είναι αρκετά χρονοβόρα αφού έκανε ένα μήνα να το παραλάβει..
Το θέμα είναι πως δεν μπορώ να προσθέσω στο dispute την πληροφορία ότι έχει παραλάβει.
Μου κάνει εντύπωση που στην πλατφόρμα καταγγελίας δεν μπορώ να προσθέσω επιπλέον στοιχεία