ΣΩΚΡΑΤΗΣ Τ.
Μέλος Σωματείου
Το "κάνει τον Κινέζο" δεν είναι τυχαίο.
Από τότε που παρέλαβα το σκουπίδι Bluboo S1 από Gearbest και είναι γεμάτο προβλήματα,εχω ανοίξει ticket.Μου έχουν απαντήσει καμιά 20αριά φορές γράφοντάς μου διάφορες "λύσεις" και δκαιολογίες.
Εχθές λοιπόν μου έστειλαν 2 προτάσεις.
1,Να τους επιστρέψω το κινητό και να μου κάνουν full refund εφόσον η αγορά καλύπτεται από 45 days money back
η
2.Να κρατήσω το παλιόπραμα και να μου επιστρέψουν 20$.
Όταν τους ρώτησα πότε λήγει η περίοδος των 45 ημερών αφού δεν θυμάμαι πότε παρέλαβα το κινητό,μου απάντησαν στέλνοντάς μου μία φόρμα την οποία θα επισυνάψω μέσα στο κουτί και θα μου απαντήσουν τι θα κάνουν αφού παραλάβουν το κινητό και δουν το πρόβλημα.
Για full refund ούτε κουβέντα.
Από τότε που παρέλαβα το σκουπίδι Bluboo S1 από Gearbest και είναι γεμάτο προβλήματα,εχω ανοίξει ticket.Μου έχουν απαντήσει καμιά 20αριά φορές γράφοντάς μου διάφορες "λύσεις" και δκαιολογίες.
Εχθές λοιπόν μου έστειλαν 2 προτάσεις.
1,Να τους επιστρέψω το κινητό και να μου κάνουν full refund εφόσον η αγορά καλύπτεται από 45 days money back
η
2.Να κρατήσω το παλιόπραμα και να μου επιστρέψουν 20$.
Όταν τους ρώτησα πότε λήγει η περίοδος των 45 ημερών αφού δεν θυμάμαι πότε παρέλαβα το κινητό,μου απάντησαν στέλνοντάς μου μία φόρμα την οποία θα επισυνάψω μέσα στο κουτί και θα μου απαντήσουν τι θα κάνουν αφού παραλάβουν το κινητό και δουν το πρόβλημα.
Για full refund ούτε κουβέντα.