ενας μπορει να αναρωτηθει πως δουλευε αυτο το μηχανημα με τοσα προβληματα επι 31 χρονια .....
Η απαντηση ειναι οτι εκτος απο το οφσετ το οποιο σαφως ειναι ενα θεμα η αληθεια ειναι οτι τιποτα απο τα παραπανω δεν επιρεαζουν την λειτουργια του μηχανηματος Σημαινει οτι ηχο μπορει να βγαζει ακομα και αν οι μετρησεις του ειναι σε αυτη την κατασταση ..Σαφως το οφσετ μεταφραζεται σε μετατοπιση φασεως οταν ο ενισχυτης αρχιζει να παιζει μουσικη αλλα εφοσον οι ενισχυτες ειναι και οι δυο ιδιο το ανθρωπινο αυτιο δεν μπορει να εκλαβει την κατασταση ως προβλημα ....Εμφανες θα ηταν αν ολο το σκηνικο ηταν bi amp ας πουμε και ενας αλλος ενισχυτης επαιζε πχ τα woofer οποτε με μετατοπιση φασης θα χτυκιαζες γιοα να παντρεψεις υπογουφερ με δορυφορο
τωρα η ταλαντωσεις και η συμεριφορα σε επαγωγικο φορτιο ειναι σιγουρο οτι κατι θα εκαναν κυριως στις ψηλες συχνοτητες αλλα και εκει ευκολα το ανθρωπινο αυτι θα μπορουσε να εκλαβει την συμπεριφορα αυτη ως "χαρακτηρα " στα πριμα ....
θα σας φανει απιστευτο ποσα απο τα μηχανηματα αυτα ειδικοτερα ης παλιας σχολης μετρανε το ιδιο ασχημα αλλα εχουν φανατικους ακροατες που αρεσκονται στα χρωματα και τις χροιες που δινουν αυτα τα λαθη παρα στις μετρησεις που κανουμε εμεις οι τεχνικοι ...Ατρανταχτα παραδειγματα τα πρωτα QUAD Αλλα και τα πρωτα musical fidelity .
Αρπαζω την ευκαιρια να θυμισω αλλα και ενα ευχαριστησω τον κυριο Τυροβολα που με παρατηρησε λεγωντας μου οτι η μετρηση σε τετραγωνικους παλμους σε τοσο μεγαλο ευρος λιγα εχει να πει (ειδικοτερα σε σχεση με μετρησεις για τις αρμονικες με το spectrum ) στον ηχο ...Στην πραξη εχει απολυτο δικιο η πεπατημενη παντως εχει αποδειξει οτι τα μηχανηματα που μετρανε καλα εκει πανω και δεν εμφανιζουν ταλαντωσεις και κουδουνισμους εκει κατα κανονα παιζουν και καλα ...
Αυτα απο μενα για την ωρα ....αρχιζει το ξηλωμα σιγα σιγα και η ανακατασκευη
Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
Η απαντηση ειναι οτι εκτος απο το οφσετ το οποιο σαφως ειναι ενα θεμα η αληθεια ειναι οτι τιποτα απο τα παραπανω δεν επιρεαζουν την λειτουργια του μηχανηματος Σημαινει οτι ηχο μπορει να βγαζει ακομα και αν οι μετρησεις του ειναι σε αυτη την κατασταση ..Σαφως το οφσετ μεταφραζεται σε μετατοπιση φασεως οταν ο ενισχυτης αρχιζει να παιζει μουσικη αλλα εφοσον οι ενισχυτες ειναι και οι δυο ιδιο το ανθρωπινο αυτιο δεν μπορει να εκλαβει την κατασταση ως προβλημα ....Εμφανες θα ηταν αν ολο το σκηνικο ηταν bi amp ας πουμε και ενας αλλος ενισχυτης επαιζε πχ τα woofer οποτε με μετατοπιση φασης θα χτυκιαζες γιοα να παντρεψεις υπογουφερ με δορυφορο
τωρα η ταλαντωσεις και η συμεριφορα σε επαγωγικο φορτιο ειναι σιγουρο οτι κατι θα εκαναν κυριως στις ψηλες συχνοτητες αλλα και εκει ευκολα το ανθρωπινο αυτι θα μπορουσε να εκλαβει την συμπεριφορα αυτη ως "χαρακτηρα " στα πριμα ....
θα σας φανει απιστευτο ποσα απο τα μηχανηματα αυτα ειδικοτερα ης παλιας σχολης μετρανε το ιδιο ασχημα αλλα εχουν φανατικους ακροατες που αρεσκονται στα χρωματα και τις χροιες που δινουν αυτα τα λαθη παρα στις μετρησεις που κανουμε εμεις οι τεχνικοι ...Ατρανταχτα παραδειγματα τα πρωτα QUAD Αλλα και τα πρωτα musical fidelity .
Αρπαζω την ευκαιρια να θυμισω αλλα και ενα ευχαριστησω τον κυριο Τυροβολα που με παρατηρησε λεγωντας μου οτι η μετρηση σε τετραγωνικους παλμους σε τοσο μεγαλο ευρος λιγα εχει να πει (ειδικοτερα σε σχεση με μετρησεις για τις αρμονικες με το spectrum ) στον ηχο ...Στην πραξη εχει απολυτο δικιο η πεπατημενη παντως εχει αποδειξει οτι τα μηχανηματα που μετρανε καλα εκει πανω και δεν εμφανιζουν ταλαντωσεις και κουδουνισμους εκει κατα κανονα παιζουν και καλα ...
Αυτα απο μενα για την ωρα ....αρχιζει το ξηλωμα σιγα σιγα και η ανακατασκευη
Φιλικα
Σακης Πετροπουλος