Re: Απάντηση: "Ένα μεγάλο μπράβο στην nova"
Η nova είναι επιχείρηση και θέλει το καλό των μετόχων της.
Από κει και πέρα ο καθένας αξιολογεί το προϊόν που πουλάει και είτε αγοράζει είτε δεν αγοράζει.
Ειδικά για τις επαγγελματικές συνδρομές, ο κάθε επιχειρηματίας αξιολογεί αν αυτό το προϊόν θα του φέρει περισσότερα κέρδη ή όχι, και ανάλογα πράττει.
Θυμήθηκες τώρα τι θες να πεις;
Ήθελα να σχολιάσω κι εγώ ξανά για τις τιμές της NOVA, αλλά ξέχασα τι ήθελα να γράψω, γιατί κάθε δεύτερο post είναι ένας κύριος που τον διαβάζω σε όοοολα τα threads που γράφουν NOVA κάπου στον τίτλο, ο οποίος διά μέσου της επαναλήψεως, που ως γνωστόν είναι μήτηρ της μαθήσεως, με έκανε να μονολογώ συνέχεια:
Η nova είναι φίλη μας και θέλει το καλό μας!
Η nova είναι φίλη μας και θέλει το καλό μας!
Η nova είναι φίλη μας και θέλει το καλό μας!
Η nova είναι φίλη μας και θέλει το καλό μας!
Η nova είναι φίλη μας και θέλει το καλό μας!
Η nova είναι φίλη μας και θέλει το καλό μας!
Η nova είναι φίλη μας και θέλει το καλό μας!
.........
Η nova είναι φίλη μας και θέλει το καλό μας!
εεε τί έλεγα;;;; α ναί --->
Η nova είναι φίλη μας και θέλει το καλό μας!
Η nova είναι επιχείρηση και θέλει το καλό των μετόχων της.
Από κει και πέρα ο καθένας αξιολογεί το προϊόν που πουλάει και είτε αγοράζει είτε δεν αγοράζει.
Ειδικά για τις επαγγελματικές συνδρομές, ο κάθε επιχειρηματίας αξιολογεί αν αυτό το προϊόν θα του φέρει περισσότερα κέρδη ή όχι, και ανάλογα πράττει.
Θυμήθηκες τώρα τι θες να πεις;