Ενας "Abba" στην Ελλάδα.

Επειδη ακουω σχεδον καθημερινα τον Πετριδη εδω και 20 χρονια, μπορω να πω πως θα το θυμόμουν αν καποια στιγμη εβαζε τους ΑΒΒΑ διπλα στους Beatles.


μα εδώ μας λέει ήταν το 78.... που το θυμήθηκε άραγε 30 χρόνια μετά..
Επειδή άκουγα πετρίδη από το 77 μέχρι και πριν 5-6 χρόνια μπορώ να βεβαιώσω ότι κατι τέτοιες συγκρίσεις ήταν στην ημερήσια διάταξη....
 
εγώ άκουγα τον Πετρίδη από την δεύτερη εκπομπή μέχρι κάπου στο 1984...
κάτι τέτοιο δεν το θυμάμαι και θα το θεωρούσα ότι δεν ταιριάζει με αυτά που θυμάμαι γιά τον Πετρίδη.

Αλλά μπορεί να κάνω και λάθος.
 
Παιδιά, βλέπω ότι έχετε κολλήσει στον αν ο Πετρίδης είπε κάτι τέτοιο σε κάποια εποχή και ότι είναι αδικαιολόγητος (!) αν όντως είπε ότι οι ABBA είναι ισάξιοι με τους Beatles!

Παρακαλώ θα ήθελα σχόλιά σας για τα παρακάτω (και πιο ουσιαστικά) που γράφω. Όπως και το σχόλιό σας για το αν είναι άξιο να προσεχτεί, να επισημανθεί και να σχολιαστεί το γεγονός πώς ένας Σουηδός (μεγαλωμένος στη Σουηδία και με μητρική γλώσσα τα σουηδικά) κατάφερε να γράψει απείρως καλύτερα στίχους τραγουδιών στα Αγγλικά, από πολλούς αυτόχθονες Άγγλους ή Αμερικανούς; 'Η μήπως οι στίχοι δεν παίζουν ουσιαστικό ρόλο σ' ένα τραγούδι;

Σημείωση: Οι στίχοι που ανέφεραν τα ονόματα των John, Paul και συνθετών των Beach Boys στο τραγούδι Thank You For The Music, δώσανε τη θέση τους σε στίχους γενικότερου περιεχομένου και είναι αυτοί που ηχογραφήθηκε και έγινε γνωστό το τραγούδι.
 
Re: Απάντηση: Ενας "Abba" στην Ελλάδα.

Όπως και το σχόλιό σας για το αν είναι άξιο να προσεχτεί, να επισημανθεί και να σχολιαστεί το γεγονός πώς ένας Σουηδός (μεγαλωμένος στη Σουηδία και με μητρική γλώσσα τα σουηδικά) κατάφερε να γράψει απείρως καλύτερα στίχους τραγουδιών στα Αγγλικά, από πολλούς αυτόχθονες Άγγλους ή Αμερικανούς; 'Η μήπως οι στίχοι δεν παίζουν ουσιαστικό ρόλο σ' ένα τραγούδι;

ελπίζω να μην συμπεριλαμβάνονται οι 4....:bang:
 
Ένα κόμμα άξιο να δημιουργηθεί και να υπάρχει είναι το ακόλουθο:
Το κόμμα της συνύπαρξης και μοναδικού συνταιριάσματος της μελωδίας, του ρυθμού και του στίχου και τραγουδιστικής ερμηνείας, της δυνατότητας να διακρίνεται ο ήχος του όποιου οργάνου χρησιμοποιείται (Κιθάρα ηλεκτρική, κιθάρα κλασική, μπάσο, βιολί, ντραμς, πιάνο, αρμόνιο, συνθεσάϊζερ, κρουστά).
 
Re: Απάντηση: Ενας "Abba" στην Ελλάδα.

Το κόμμα της συνύπαρξης και μοναδικού συνταιριάσματος της μελωδίας, του ρυθμού και του στίχου και τραγουδιστικής ερμηνείας, της δυνατότητας να διακρίνεται ο ήχος του όποιου οργάνου χρησιμοποιείται (Κιθάρα ηλεκτρική, κιθάρα κλασική, μπάσο, βιολί, ντραμς, πιάνο, αρμόνιο, συνθεσάϊζερ, κρουστά).

τα θέλεις όλα καθαρά, με διακριτούς ρόλους και καθένα να ξέρει επακριβώς τη θέση του, απ ότι βλέπω...;) :D
 
Απάντηση: Re: Ενας "Abba" στην Ελλάδα.

Eγω δεν θα σχολιάσω γιατί είμαι από άλλο κόμμα: είμαι με τους Rolling Stones :worshippy:

γιατι ? το Πασοκ σχολιαζει την ΝΕΑ ΔΗΜΟΚ.. να την κρινει δεν μπορει
και εσυ δεν εισαι ΠΑΣΟΚ.


.
 
Αγαπητέ Κώστα,

Τουλάχιστον στη μουσική και στα τραγούδια είναι ωραίο να προσπαθούν οι δημιουργοί τους να μη δημιουργούν καταστάσεις μπάχαλο. Η ενορχήστρωση και η παραγωγή δεν είναι εύκολη για τον κάθε καλλιτέχνη. Όπως και η τραγουδιστική ερμηνεία.

Λοιπόν, βρήκα θέμα προς εξέταση και σχολιασμό:
Pop Music. So, what does it really mean? while its own specific type of music, generally combines several elements of music, which might include country, dance, hip, hop, and rock. Soft rock and pop music are two of the most used words used to describe this genre of music. It can be traced throughout history dating back 76 years or more. Some of the earliest influences of pop can be linked to country and blues. In the 50s, some of its musics most famous influences include Bill Haley and His Comets, Peggy Lee, Elvis Presley, Bobby Darin, and Frank Sinatra. You get a good idea where this is going; pop is generally a softer side of rock. A mixture of many elements all combined to create the easy listening of pop music. In the 60s, some artists include Frankie Avalon, Bob Dylan, Marvin Gaye, Sonny and Cher, Aretha Franklin, and the Beatles. The 70s saw disco and rock combine in this decade, which included several favorites such as Earth, Wind, and Fire, The Jackson Five, Rod Steward, ABBA, Donna Summer, Elton John, and Billy Joel. As you can see, pop music continued to grow in different ways with different artists becoming one of the most sought after genres of music to date. Of course the 80s were no different, this decade produced the King and Queen of Pop, known as Michael Jackson and Madonna. Of course they werent the only people to define pop music in the 80s others include George Michael, Cyndi Lauper, Tiffany, Cher, Phil Collins, The Eurythmics, and The Go-Gos. During the 90s, pop began to combine the elements of R&B to the genre, which produced stars such as TLC, Celine Dion, Mariah Carey, and Brandy. However, the rock influence still remained with vocalists such as Jewel, Nirvana, Eric Clapton, Tori Amos and the ever flexible Madonna. Of course we cant forget about 90s favortes such as NSYNC, Ricky Martin, New Kids on the Block, Willa Ford, and Britney Spears. The current decade has seen pop music combined with hip-hop elements, which produced a score of new talent and the resurfacing of older talent. Some artists include Justin Timberlake, Nelly, Avril Lavigne, Eminem, more Britney Spears, Beyonce, and we cannot forget old favorites Madonna and Mariah Carey. Throughout the years pop music has changed in many facets, however, one thing remains the same; it is still the most popular genre of music to date, a fact that has remained solid and true for many decades.
 
Αγαπητέ Κώστα,

Δεν ξέρω αν οι παρακάτω στίχοι σου λένε κάτι:
Makin’ somebody happy
is a question of give and take
you can learn how to show it
so come on give yourself a break
every smile and every little touch
don’t you know that they mean so much
sweet, sweet kisses so tender
always will return to sender

Like a bang-a-boome-boomerang
dummi-dum-dummi, dummi-dum-dum
a bang-a-boome-boomerang
love is a tune you hummy-hum-hum
by givin’ away
I think you’ll learn
you’ll get love in return
so bang-a-boome-boomerang is love
a boome-boomerang is love

Love is always around
and you can look for it anywhere
when you feel that you’ve found it
my advice is to take good care
never use it as a selfish tool
never ever be such a fool
every feelin’ you’re showin’
is a boomerang you’re throwin’

Yes a bang-a-boome-boomerang
dummi-dum-dummi, dummi-dum-dum
a bang-a-boome-boomerang
love is a tune you hummy-hum-hum
by giving away
I think you’ll learn
you’ll get love in return
so bang-a-boome-boomerang is love
a boome-boomerang is love

And if you’re warm and tender
I’ll kiss you, return to sender
please surrender

Bang-a-boome-boomerang
dummi-dum-dummi, dummi-dum-dum
a bang-a-boome-boomerang is love
a boome-boomerang is love
 
Η από αυτό :

I say WPLJ, really taste good to me
WPLJ, won't you take a drink with me
Well, it's a good good wine
It really make you feel so fine
(So fine, so fine, so fine)

I went to the store when they opened up the door
I said: "Please please please gimme some more"
White Port & Lemon Juice,
White Port & Lemon Juice,
White Port & Lemon Juice,
Ooh what it do to you!

You take the bottle, you take the can
Shake it up fine, you get a good good wine.
White Port & Lemon Juice,
(Yeah yeah yeah yeah yeah . . . )
White Port & Lemon Juice,
White Port & Lemon Juice,
Ooh what it do to you!

The W is the White,
The P is the Port,
The L is the Lemon,
The J is the Juice
White Port & Lemon Juice,
White Port & Lemon Juice,
White Port & Lemon Juice,
Ooh what it do to you!

Well I feel so good, I feel so fine
I got plenty lovin', I got plenty wine
White Port & Lemon Juice,
White Port & Lemon Juice,
I said White Port & Lemon Juice,
Ooh what it do to you!

Roy: Por que no consigues tu . . . tu carnal que nos compre some wine ese, andale, pinche bato, puto, hombre, no te hagas nalga, hombre . . . (chale!) no seas tan denso, hombre (chale!), andale, dile, porque no merecer, andale, pinche vino, mas sua . . . mas suave es, mas . . . mas lindo que la chingada, hombre, andale, pinche bato, hombre, quiere tu carnal, hombre, tu carnal ese, tu, tu sabes, tu sabes esto de la movida, tu sabes la movida, ese, tu sabes como es, tu sabes, pinche vino, puta, andale, pinche bato, cabron, andale
?: This is getting me in trouble . . .
Roy: Andale, hombre, por que no, hombre?
?: Sorry!
Roy: Te digo que si, hombre, te digo, chingao ese, esta mas . . . esta mas meco, hombre, ponemos mas mecos que la chingada, ay! Ay, bato pinche, ay!

God, that's-They get to you after a while
 
Γιάννη καλήμέρα και από μένα.

Μπορείς σε παρακαλώ να μου πείς πού ακριβώς αναφέρονται τα μικρά ονόματα που είπες,στο Thank You for the Music ?
Γιατί εμένα δεν μου έρχονται καθόλου.

Επίσης οι ίδιοι οι ABBA θεωρούσαν εαυτούς αδύναμους στον στίχο ακριβώς λόγω του ότι δεν γράφαν στην naitive γλώσσα τους.
Απ το The Album άρχισαν να αναζητούν περισσότερη έννοια στον στίχο η οποία ήρθε πολύ αργότερα.
Η κορυφώσεις φυσικά ήταν το "The Winner Takes It All", το album 'The Visitors" και φυσικά το κύκνειο άσμα τους "The Day Before You Came".
Αυτοί, ναι ήταν στίχοι και σε συνέντευξή τους μόνο τα παραπάνω παραδέχονατι και οι ίδιοι..

Κατά τα άλλα η σύγκριση με τους beatles αφορά απόσο ξέρω στις πωλήσεις τους συνολικά ως γκρούπ και είναι δεύτεροι μετά τα σκαθάρια.

Το οτι λατρεύω κάτι δεν σημαίνει οτι το θεοποιώ σε όλες του τις διαστάσεις.

Και πάλι καλωςόρισες !:operator:
 
Re: Απάντηση: Ενας "Abba" στην Ελλάδα.

Τουλάχιστον στη μουσική και στα τραγούδια είναι ωραίο να προσπαθούν οι δημιουργοί τους να μη δημιουργούν καταστάσεις μπάχαλο. QUOTE]

Οταν και εφόσον επιθυμούν το αντίθετο γιατί να μην το κάνουν?Ανεξάρτητα απο το αν το άκουσμα θα είναι δύσκολο ή μη κατανοητό ένα "μπάχαλο" 'οπως χαρακτηριστικά αναφέρεις θα μπορούσε θεωρητικά αν και εφόσον το αποδεχτείς σαν "μουσική" να σου δώσει την δυνατότητα να ακούσεις εσύ αυτά που θέλεις και που για τον καθένα είναι διαφορετικά.Ενα δομημένο σύνολο πολύ πιθανών να σε εμποδίζει μέσα στο αυτονόητο της δημιουργίας του.

Αλλά και γενικότερα τα συναισθήματα του ανθρώπου και το μυαλό του δεν βρίσκονται πάντα σε ηρεμία και σε τάξη άρα λογικά και μουσική ως αποτέλεσμα δημιουργίας πάνω σε φάσεις έντονης συναισθηματικής φόρτισης δεν βρίσκω τον λόγο να είναι πάντα κατανοητή ξεκάθαρη δομημένη κλπ
 
Μια και ήρθε η κουβέντα στο πόσο δομημένο ''πρέπει'' ή όχι να είναι ένα μουσικό έργο παραθέτω αυτό για το φίλο Γιάννη.
Ακόμη και σε ένα φαινομενικό μπάχαλο πιθανώς να υπάρχει δομή ...αλλά μάλλον πολύ χαλαρή...
Η ''κολοκυθόπιττα'' όπως θα διαπιστώσεις ευδοκιμεί στο forum μας...
Δεν θα υπήρχε ενδιαφέρον σε διαφορετική περίπτωση...

Γιάννη καλώς ήρθες!
:ernaehrung004:

Άκουσέ το ως το τέλος σε παρακαλώ.

 
Re: Απάντηση: Ενας "Abba" στην Ελλάδα.

Γιατί δεν ανοίγετε ένα θρεντ χωριστό (και μου τρώτε το δικό μου:bigcry:) με θέμα την δόμηση ενός μουσικού έργου?

Είναι άκρως ενδιαφέρον και πιστεύω θα ξεσπαθώσουμε..:BDGBGDB55:

Ναι , έχεις δίκιο γιατί όπως πάει , το δικό σου θέμα το σ*δομήσαμε τελείως...
;)
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ενας "Abba" στην Ελλάδα.

Ναι , έχεις δίκιο γιατί όπως πάει , το δικό σου θέμα το σ*δομήσαμε τελείως...
;)

Ωραία.
Βγάλε και το αστεράκι και είμαστε οκ !:firstprize:

(μου θυμίζει τα "τσιρότα" που βάζανε παλιά σε τολμηρές φωτογραφίες,στα επίμαχα μέρη :flipout::flipout:)