Ενεργό cross-over.Αναζήτηση.

γιαννη εχω αλλαξη και τα 3 κρος τις behringer.

σου προτεινω να παρης το cx 3400.

μπορη να μην χρειαζεσαι τριδρομο αλλα ακουγεται σαφως καλυτερα απο το cx 2310

το ψηφιακο καλο ειναι αλλα πολυ δυσχρηστο και θελη και αρκετες μετατροπες για να παιξη σωστα.
 
Νίκο, για φτηνό και καλό active xover, δες και αυτό

Δεν το έχω δοκιμάσει ο ίδιος αλλά έχω διαβάσει καλά σχόλια σε ξένα φόρουμ.

Έχει RCA συνδέσεις, όπως ψάχνεις, και το φίλτρο είναι εντυπωσιακό στα 24db/oct (4ης τάξης)

Το έχουν εδώ στα 29.95 eu :coool:

sF-1front.jpg

sF-1back.jpg
 
Μπα, αυτό είναι μόνο για σαμπ!

Πάντως το DCX της behringer είναι ιδανική λύση γιατί είναι τρομερά ευέλικτο-παραμετροποιήσιμο. Έχει ισοσταθμιστές παραμετρικούς και δυναμικούς σε κάθε μία από της εισόδους-εξόδους κλπ.

Μπορεί κανείς δηλαδή να εξελίξει ένα diy ηχείο με το εργαλείο αυτό και να του δώσει σχεδόν ότι ήχο θέλει. Μέχρι και φασική ευθυγράμμιση κάνει στα μεγάφωνα αυτόματα με μικρόφωνο. Ή χειροκίνητα με το αυτί....

Και ο ήχος του μια χαρά είναι. Όχι ότι δεν βελτιώνεται κι άλλο και μάλιστα εύκολα.

Υπάρχει και μοντίφα για volume control με t/x: http://www.linearaudio.nl/6chan-1.htm
 
Με δεδομένο προ και τελικούς, γίνεται και παθητικά σε επίπεδο line. Θέλει όμως πολύ μελέτη.
Εγώ το έκανα χωρίς ; )
 
Αν ανεβείς λίγο σε χρήματα,αλλά αξίζει τον κόπο και τις δυνατότητες, δες το dbx κα260 ή το peavy vsx-26. To vsx-26 φτάνει μέχρι 48db κλίση. Και τα δύο ψηφιακά με RTA και έλεγχο μέσω υπολογιστή ή ανευ. Και που ξέρεις μπορεί να σου ανοίξει η όρεξη και για το Arcos να γίνει ενεργό.
 
Last edited:
Το dcx για να κάνει αυτά που κάνουν τα άλλα δύο (rta κλπ) πρέπει να πάρεις και το ultracurve οπότε αυξάνεται το καλωδιομάνη, δυσχρηστία και τα τοιαύτα. Τα 48db όμως δεν εισάγουν καθόλου διαφορά φάσης (όντως ισχύει;). Απο την άλλη βέβαια η μπερυ έχει ένα σωρό μαραφέτια για να κάνεις το κέφι σου.
 
τα 48db υποφερουν απο ringing.

ακομα και τα 24db δημιουργουν προβληματα καποιες φορες (αναλογα τα μεγαφωνα).

δυστυχως καλη η θεωρια αλλα οταν τα δοκιμασης ανακαλυπτης οτι δεν ακουγονται καλα.

για το rta εχεις δικιο.
 
εδω εχει καλο διαβασμα για κροσοβερ.

http://rapidshare.com/files/73584160/Linkwitz_Riley_Crossovers_Primer.pdf

βαγγελη τα ψηφιακα εξομοιωνουν τα αναλογικα μαζι με ολα τα προβληματα τους.

μονο τα φιλτρα fir αποφευγουν προβληματα τετοια αλλα υλοποιουνται σε pc με το αναλογο software απο οσο ξερω.
 
Μιας και μιλάμε για ενεργά φίλτρα-ηχεία,
έστω ότι έχουμε ένα δίδρομο και το κροσαρουμε με φίλτρο τύπου Linkwitz-Riley 24db π.χ. 2,3 Khz.
Αυτό είναι φυσικά πανεύκολο με τα ενεργά cross που κυκλοφορούν στην αγορά.
Θεωρούμε επίσης ότι μεγάφωνα έχουν ευθεία κλίση πολύ μετά από την συχνότητα του αποκοπής του κρος.
Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι ,τι απόκριση θα πάρουμε στον άξονα του tweeter στην περιοχή διασταύρωσης,
όταν και τα 2 μεγάφωνα είναι στον ίδιο κάθετο άξονα?
 
Μιας και μιλάμε για ενεργά φίλτρα-ηχεία,
έστω ότι έχουμε ένα δίδρομο και το κροσαρουμε με φίλτρο τύπου Linkwitz-Riley 24db π.χ. 2,3 Khz.
Αυτό είναι φυσικά πανεύκολο με τα ενεργά cross που κυκλοφορούν στην αγορά.
Θεωρούμε επίσης ότι μεγάφωνα έχουν ευθεία κλίση πολύ μετά από την συχνότητα του αποκοπής του κρος.
Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι ,τι απόκριση θα πάρουμε στον άξονα του tweeter στην περιοχή διασταύρωσης,
όταν και τα 2 μεγάφωνα είναι στον ίδιο κάθετο άξονα?

η αποκριση θα ειναι ευθεια γραμμη.

βεβαια αυτο που περιγραφης ειναι ιδανικο αφου ακομα και αν εχουν επιπεδη αποκριση τα μεγαφωνα δεν θα ειναι στον ιδιο καθετο αξονα.

εξαιρουνται τα μαγκια.

αντε στεργιο σε εφτιαξα παλη.-bye-
 
Μαλλον εκανα λαθος ,συγνωμη.
Ηθελα να πω στην ιδια μπαφλα,δηλαδη οπως ειναι τα περισσοτερα παραγωγης.
Εσυ μαλλον θα καταλαβες φιλε backousis να φερουμε λιγο πισω το tweeter ωστε να ισαπεχουν τα ακουστηκα τους κεντρα,ετσι? Η κανω λαθος?
 
Μπορούμε, μέσω του dcx να εισάγουμε μια μικρή καθυστέρηση στο τουίτερ. Το κάνει και αυτόματα, με χρήση μικροφώνου, και με πολύ καλά αποτελέσματα.
 
Μαλλον εκανα λαθος ,συγνωμη.
Ηθελα να πω στην ιδια μπαφλα,δηλαδη οπως ειναι τα περισσοτερα παραγωγης.
Εσυ μαλλον θα καταλαβες φιλε backousis να φερουμε λιγο πισω το tweeter ωστε να ισαπεχουν τα ακουστηκα τους κεντρα,ετσι? Η κανω λαθος?

ναι αυτο καταλαβα.

αν ειναι στην ιδια μπαφλα θα ειναι καπως ετσι.

μπορη να διορθωθη οπως λεει ο βαγγελης εισαγοντας καθυστερηση με ενα ψηφιακο κρος.
 

Attachments

  • ptd-f8.gif
    ptd-f8.gif
    6.6 KB · Views: 33