Ποιός είπε ότι τα πράγματα είναι εύκολα. Απλά το ψηφιακό crossover σου επιτρέπει να πειραματίζεσαι και η όλη δουλειά έχει επιστροφή πράγμα πολύ δύσκολο με τα αναλογικά (ειδικά στον αρχάριο). Επιβεβαιώνεται πάντως ο κανόνας ότι αν δεν βρέξεις κ@λο ψάρι δεν…….Στα ψηφιακά βοηθά η ύπαρξη rta διότι δεν ξεκινάς από το μηδέν, αλλά από μία άποψη που εν πολλοίς είναι αποδεκτή. Θέλει πολύ υπομονή, διάβασμα και χρόνο για πειραματισμό.
Ξεκίνησα πιστεύοντας ότι όταν φτάσω στο επιθυμητό αποτέλεσμα θα αντικαταστήσω το ψηφιακό cross με ένα αναλογικό πιθανώς tailored made. Προχωρώντας όμως το βλέπω μάλλον αδύνατο γιατί βλέπω ότι μία καμπύλη γενικά δεν φτάνει για να εξουδετερώσει πάσαν νόσον και πάσαν μ@λα@κίαν εγγραφή (π.χ. σχεδιάζω να φτιάξω και μία για τις προπολεμικές εγγραφές ώστε να ακούγονται υποφερτά και όχι να παρακαλάω να τελειώσει το κομμάτι, επίσης θέλω να φτιάξω και μία για κλασσική με όργανα εποχής που να ξύνει το πιάνο και όχι να ακούγεται σαν μοντέρνο κλπ, βέβαια αυτά είναι πολύ δουλειά αλλά έτσι γίνεται και το χομπυ τραβηχτερό).
Backousis οι προ ανα κλάδο θα μπουν μετά το cross; Και αν ναι οι πηγές που θα μπούν;
Θοδωρή Κ. μπορείς να γράψεις το site του arta;
Εαν έχουμε ένα προ, ανοικτό στο full και τελικούς με ρυθμιζόμενο gain, λύνεται το πρόβλημα;
Εαν έχουμε ένα προ, ανοικτό στο full και τελικούς με ρυθμιζόμενο gain, λύνεται το πρόβλημα;
Οχι τώρα έχω το dbx drive rack pa και περιμένω και το peavy vsx-26. Προενισχυτής είναι ο opa627 του Τζωρτζάκη με τροφοδοσία γαιδουριού τελικού και τελικοί ανάλογα διάφοροι επαγγελματικοί.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.