Ενισχυτής Denon PMA3000NE

Γι'αυτό προτιμώ τον ενισχυτή "γυμνό" από τέτοια "έξτρα".
Ούτε DAC, ούτε phono.
Θες αγαπητέ κατασκευαστή να βγάλεις κάτι ΚΑΛΟ που στον καταναλωτή θα βγει στα 3,5Κ ;;;
Βγάλτο σκέτο και άσε εμένα να επιλέξω τα "γύρω γύρω".. και βάλε τα καλύτερα που μπορείς στα υπόλοιπα τμήματα.
Κάνε την καλύτερη δυνατή κατασκευή, να μη μπορεί κανείς να σχολιάσει αρνητικά το παραμικρό.
Σίγουρα μπορούν να βγάλουν "σκέτο" δικάναλο ενισχυτή χωρίς DAC και phono, όμως στοχεύουν σε συγκεκριμένο αγοραστικό κοινό. Όπως και άλλοι κατασκευαστές π.χ. hegel. Υπάρχει έκδηλη η μόδα της εποχής για τέτοιου είδους ενισχυτές. Θυμίζει τους ραδιοενισχυτές των δεκαετιών '70 και '80.
Δεν ασπάζομαι αυτή τη λογική αλλά εφόσον πουλάνε θα συνεχίσουν να παράγονται.
 
Δεν κατάλαβα την ... κατηγορία διακριτού ρόλου συσκευών.
Και άντε το phono να το δικαιολογήσω κάπως...
Το dac που "φοφάει" κάθε 6 μήνες - ένα χρόνο, με τίποτα...

Άλλος ένας λόγος που το D/A τμήμα του ενισχυτή είναι περιττό.
Θα έχεις δλδ να διαλέξεις πως θα το συνδέσεις και κάποιο D/A τμήμα θα είναι "αδρανές"..

Τίποτε δεν είναι περιττό. Ο λόγος που υπάρχουν περισσότερες λειτουργίες σε ένα κουτί πάντα ο ίδιος. Λιγότερες συσκευές. Αλλιώς δεν θα υπήρχε καν η κατηγορία των ολοκληρωμένων ενισχυτών. Αφού καλύτερα είναι με ξεχωριστό προ και τελικούς, σωστά;

Δεν είναι υποχρεωτικό να πάρεις το συγκεκριμένο player. Μπορεί να θέλεις να πάρεις έναν τέτοιο ενισχυτή και να θέλεις μαζί με αυτόν να αναβαθμίσεις την ψηφιακή σου πηγή που ήδη έχεις, συνδέοντάς τη ψηφιακά στον ενισχυτή.
 
Μην τρελένεστε με τα τσιπάκια ,οποίο τσιπάκι και να επέλεγαν θα έβγαζαν τον ίδιο ήχο σύμφωνα πάντα με την φιλοσοφία τους ποια φιλοσοφία ;

Να φτάσουν στο αρχικό σήμα εγγραφής είτε ψηφιακά είτε αναλογικά αυτός είναι και ο λόγος που ακούς διαφορετικά ηχοχρώματα πέρα από τα ρεύματα …

Άλλωστε μετράει η υλοποίηση του hardware αναλογικά ,η τροφοδοσία και η διάταξη άλλωστε μην ξεχνάτε ότι κάποιοι άλλοι βάζουν και φίλτρα για να επιλέγεις εσύ αυτό που θέλεις να ακούσεις γιατί απλούστατα πάντα θα υπάρχουν προτιμήσεις …
 
Συμφωνώ ότι αυτό καθαυτό το τσιπ δεν λέει τόσα πολλά όσο η όλη σχεδίαση / υλοποίηση.

Αλλά επίσης συμφωνώ και στο ότι με νεωτέρα / καλύτερα τσιπ θα έχεις προφανώς και καλύτερο αποτέλεσμα.

Τέλος, όπως πολύς κόσμος κοιτάει μόνο τα νούμερα και το μοντέλα τσιπ και δεν μπορεί να αξιολογήσει το όλο αποτέλεσμα, άλλος τόσος ψωνίζει συσκευές ήχου μόνο με το μάτι, το ποσο ωραίο δλδ είναι εξωτερικά και εσωτερικά ένα μηχάνημα (εξ ου και η DM έχει γίνει μανούλα στο marketing με όλες αυτές τις φωτό απο το εσωτερικό των συσκευών, που όλα «λάμπουν», στιλ Apple, δλδ).
 
Οι διαφορές του είναι σαρωτικές σε σχέση με τον PMA 2500. Με τον Α110 όχι και τόσο. Σαν εξέλιξη του Α110 είναι ο οποίος ως επετειακός έκλεισε τον κύκλο του. Μάλιστα ανάφεραν ότι επεκτείνανε τη ζωή του περισσότερο (του Α110) λόγω της μεγάλης ζήτησης που είχε.


Γι' αυτό και στο handout του webinar τα περισσότερα αφορούν τις διαφορές μεταξύ του 2500 και του 3000.

Προφανώς έτσι δείχνουν ότι οι διαφορές είναι μεγαλύτερες. Για παράδειγμα το παρακάτω, έχει πολλές τέτοιες σελίδες η παρουσίαση.

Για όποιον έχει τον Α110, δεν συντρέχει λόγος αλλαγής. Εκτός κι αν είναι οπαδός της Denon ή τέλος πάντων, κακό δεν είναι να ονειρεύεσαι.

Εάν όμως κάποιος είχε τον PMA 2500, ή τέλος πάντων κάποιον αντίστοιχο, τότε έχει λόγο αντικατάστασης αν θέλει να κάνει αναβάθμιση.


33.png
 
Μην τρελένεστε με τα τσιπάκια ,οποίο τσιπάκι και να επέλεγαν θα έβγαζαν τον ίδιο ήχο σύμφωνα πάντα με την φιλοσοφία τους ποια φιλοσοφία ;

Να φτάσουν στο αρχικό σήμα εγγραφής είτε ψηφιακά είτε αναλογικά αυτός είναι και ο λόγος που ακούς διαφορετικά ηχοχρώματα πέρα από τα ρεύματα …

Άλλωστε μετράει η υλοποίηση του hardware αναλογικά ,η τροφοδοσία και η διάταξη άλλωστε μην ξεχνάτε ότι κάποιοι άλλοι βάζουν και φίλτρα για να επιλέγεις εσύ αυτό που θέλεις να ακούσεις γιατί απλούστατα πάντα θα υπάρχουν προτιμήσεις …


Εκείνο που δεν καταλαβαίνουν πολλοί είναι ότι χρειάζεται να δοκιμάσεις εξαρτήματα και να κάνεις συνδυασμούς για να φτάσεις στο αποτέλεσμα που θέλεις. Ως εκ τούτου, ένα «καλύτερο» τσιπάκι μπορεί να μην σου κάνει για το αποτέλεσμα που θέλεις.
Παραδοσιακά μάλιστα η Γιαπωνέζικη σχολή έχει Sound Μasters οι οποίοι κάνουν αυτή ακριβώς τη δουλειά. Να επιλέγουν ποιος συνδυασμός εξαρτημάτων είναι εκείνος που τους φέρνει το αποτέλεσμα που θέλουν, κοντά στη φιλοσοφία του ήχου της εταιρίας. Και όταν δεν μπορούν να βρουν ακριβώς εκείνο που θέλουν, παραγγέλνουν κι όλας ένα εξάρτημα λίγο πιο custom για τη δουλειά αυτή.
Εννοείται ότι λειτουργούν εντός συγκεκριμένου budget. Δηλαδή, έχετε αυτό το budget, φτάσετε το αποτέλεσμα που πρέπει εντός του budget.

Για την Denon ο επικεφαλής Sound Master είναι ο Sinichi Yamauchi, και κάτω από αυτόν ακολουθούν άλλοι (και πιο νέοι).

Ναι, σίγουρα πέφτει και μπόλικο marketing σε όλα αυτά, προφανώς θα φουσκώσουν την ιστορία, αλλά στη βάση της η διαδικασία αυτή είναι. Μόλις είναι happy με το αποτέλεσμα, δίνουν το ΟΚ για να ξεκινήσει η παραγωγή.
 
Στείλτους ένα γράμμα στη Shirakawa στην Ιαπωνία που τον κατασκευάζουν τον ενισχυτή να τους πεις τον τρόπο κατασκευής και υλοποίησης αυτού που λες στη γραμμή παραγωγής, που έχουν τα μηχανήματα που φτιάχνουν τα PCB και βάζουν επάνω τα τσιπάκια και όλα τα εξαρτήματα. Είμαι σίγουρος ότι αφού δεν υπάρχει κανένας τεχνικός λόγος άλλος, θα σε ακούσουν... .

Ρώτα τους τι μηχανήματα χρησιμοποιούν και πες τους τον τρόπο με τον οποίο θα το κάνουν για τη δεδομένη γραμμή παραγωγής.

Τίποτα από τα παραπάνω δεν έχει να κάνει με τις επιλογές που έχουν κάνει σε τσιπάκι.

Όλα τα τσιπάκια που σου ανέφερα λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο, έχουν λίγο-πολύ ίδιες απαιτήσεις από τα συνοδευτικά τους, αλλά παίζουν σημαντικά καλύτερα. Είναι όμως και 5-6€ ακριβότερα (στο κομμάτι).

Οπότε, είμαι 100% σίγουρος ότι επέλεξαν το 9018k2m για οικονομικούς λόγους.

Αυτό λέω, αλλά κάνεις πως δεν το καταλαβαίνεις.

Δεν είναι κακό να σχεδιάζεις ένα μηχάνημα με στόχο συγκεκριμένο market segment (δηλαδή τιμή), όλα τα mainstream προϊόντα έτσι σχεδιάζονται.

Κακό είναι να μην το παραδέχεσαι.
 
  • Like
Reactions: chocbhed and vlad66
Τίποτε δεν είναι περιττό. Ο λόγος που υπάρχουν περισσότερες λειτουργίες σε ένα κουτί πάντα ο ίδιος. Λιγότερες συσκευές. Αλλιώς δεν θα υπήρχε καν η κατηγορία των ολοκληρωμένων ενισχυτών. Αφού καλύτερα είναι με ξεχωριστό προ και τελικούς, σωστά;
Η κατηγορία των ολοκληρωμένων ενισχυτών είναι χρήσιμη και πολλοί μουσικόφιλοι την επιλέγουν συνειδητά.
Το "χώρισμα" σε προ και τελικό έχει νόημα όταν η ισχύς είναι μεγάλη και τα τελικά στάδια "μολύνουν" με θόρυβο τα προενισχυτικά κυκλώματα.

Δεν είναι υποχρεωτικό να πάρεις το συγκεκριμένο player. Μπορεί να θέλεις να πάρεις έναν τέτοιο ενισχυτή και να θέλεις μαζί με αυτόν να αναβαθμίσεις την ψηφιακή σου πηγή που ήδη έχεις, συνδέοντάς τη ψηφιακά στον ενισχυτή.
Ή μπορείς να αγοράσεις ένα DAC ....

Δεν με πείθουν οι σημερινοί κατασκευαστές με τις επιλογές τους...
Μάλλον στοχεύουν σε διαφορετικούς καταναλωτές....
 
Εκείνο που δεν καταλαβαίνουν πολλοί είναι ότι χρειάζεται να δοκιμάσεις εξαρτήματα και να κάνεις συνδυασμούς για να φτάσεις στο αποτέλεσμα που θέλεις. Ως εκ τούτου, ένα «καλύτερο» τσιπάκι μπορεί να μην σου κάνει για το αποτέλεσμα που θέλεις.
Παραδοσιακά μάλιστα η Γιαπωνέζικη σχολή έχει Sound Μasters οι οποίοι κάνουν αυτή ακριβώς τη δουλειά. Να επιλέγουν ποιος συνδυασμός εξαρτημάτων είναι εκείνος που τους φέρνει το αποτέλεσμα που θέλουν, κοντά στη φιλοσοφία του ήχου της εταιρίας. Και όταν δεν μπορούν να βρουν ακριβώς εκείνο που θέλουν, παραγγέλνουν κι όλας ένα εξάρτημα λίγο πιο custom για τη δουλειά αυτή.
Εννοείται ότι λειτουργούν εντός συγκεκριμένου budget. Δηλαδή, έχετε αυτό το budget, φτάσετε το αποτέλεσμα που πρέπει εντός του budget.

Για την Denon ο επικεφαλής Sound Master είναι ο Sinichi Yamauchi, και κάτω από αυτόν ακολουθούν άλλοι (και πιο νέοι).

Ναι, σίγουρα πέφτει και μπόλικο marketing σε όλα αυτά, προφανώς θα φουσκώσουν την ιστορία, αλλά στη βάση της η διαδικασία αυτή είναι. Μόλις είναι happy με το αποτέλεσμα, δίνουν το ΟΚ για να ξεκινήσει η παραγωγή.

Σαφώς και ο Sound Master έχει δουλειά να κάνει, αλλά αφενός και αυτός υπόκειται σε περιορισμούς λόγω κόστους, αφετέρου μιλάμε για το τελικό "μαγείρεμα" ορισμένων εξαρτημάτων.

Εγώ σου γράφω για αλλαγές στο digital core που βελτιώνουν κυρίως ανάλυση και σκηνή (βάθος και πλάτος).

Αυτές είναι παράμετροι που δεν θα επηρεαστούν ουσιαστικά από την μάρκα των πυκνωτών ή διαφορετικό τύπου χαμηλοπερατών φίλτρων ή άλλον τελεστικό.
 
Τίποτα από τα παραπάνω δεν έχει να κάνει με τις επιλογές που έχουν κάνει σε τσιπάκι.

Όλα τα τσιπάκια που σου ανέφερα λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο, έχουν λίγο-πολύ ίδιες απαιτήσεις από τα συνοδευτικά τους, αλλά παίζουν σημαντικά καλύτερα. Είναι όμως και 5-6€ ακριβότερα (στο κομμάτι).

Οπότε, είμαι 100% σίγουρος ότι επέλεξαν το 9018k2m για οικονομικούς λόγους.

Αυτό λέω, αλλά κάνεις πως δεν το καταλαβαίνεις.

Δεν είναι κακό να σχεδιάζεις ένα μηχάνημα με στόχο συγκεκριμένο market segment (δηλαδή τιμή), όλα τα mainstream προϊόντα έτσι σχεδιάζονται.

Κακό είναι να μην το παραδέχεσαι.

Για να επιλέξουν τέσσερα οινομικότερα chip dac σε quadruple λειτουργία θα είχαν τους λόγους τους. Σε μαζική βιομηχανική κλίμακα υπάρχουν και άλλα κόστη που δεν τα γνωρίζουμε. Εάν το αποτέλεσμα που επεδίωκαν το πέτυχαν με τα εξαρτήματα αυτά με τους περιορισμούς κόστους ή άλλους που έχουν να κάνουν με τη γραμμή παραγωγής, τότε πολύ καλά έκαναν.

Εκείνο που δεν θέλεις εσύ να καταλάβεις είναι ότι στο νέο μοντέλο τα ίδια τα DAC chip είναι διαφορετικά από εκείνο που είχε το παλιότερο - ακόμα και από τον πολύ κοντινό A110 - και αυτό από μόνο του συνιστά αναβάθμιση.
Θα πρέπει λοιπόν το προϊόν να συγκριθεί σε απόδοση με ένα άλλο αντίστοιχης τιμής προϊόν. Δηλαδή με έναν ολοκληρωμένο ενισχυτή που έχει και ενσωματωμένο DAC.
Και όχι μόνο. Η σύγκριση μπορεί να αφορά και το ζύγισμα των αναγκών. Δηλαδή στα ίδια χρήματα έναν σκέτο ολοκληρωμένο ενισχυτή (χωρίς DAC ή/και Phono Stage εννοώ) με συνοδεία εξωτερικού DAC και Phono και όλο αυτό επίσης στο ζύγι της ευκολίας του ενός κουτιού ή περισσοτέρων για ένα τέτοιο σύστημα.

Αλλιώς τσάμπα οι συγκρίσεις. Δεν μου λέει τίποτε αν μπορείς να βρεις σε DAC σκέτο μηχάνημα καλύτερο chip. Γνωστά είναι αυτά.
 
Last edited:
Η κατηγορία των ολοκληρωμένων ενισχυτών είναι χρήσιμη και πολλοί μουσικόφιλοι την επιλέγουν συνειδητά.
Το "χώρισμα" σε προ και τελικό έχει νόημα όταν η ισχύς είναι μεγάλη και τα τελικά στάδια "μολύνουν" με θόρυβο τα προενισχυτικά κυκλώματα.


Ή μπορείς να αγοράσεις ένα DAC ....

Δεν με πείθουν οι σημερινοί κατασκευαστές με τις επιλογές τους...
Μάλλον στοχεύουν σε διαφορετικούς καταναλωτές....

Θα πρέπει να μου πεις τι γίνεται στην περίπτωση που τα θέλεις αυτά τα τρία (ολοκληρωμένο ενισχυτή, DAC και Phono) σε ένα προϊόν, σε ένα κουτί.
 
Για να επιλέξουν τέσσερα οινομικότερα chip dac σε quadruple λειτουργία θα είχαν τους λόγους τους. Σε μαζική βιομηχανική κλίμακα υπάρχουν και άλλα κόστη που δεν τα γνωρίζουμε. Εάν το αποτέλεσμα που επεδίωκαν το πέτυχαν με τα εξαρτήματα αυτά με τους περιορισμούς κόστους ή άλλους που έχουν να κάνουν με τη γραμμή παραγωγής, τότε πολύ καλά έκαναν.

Εκείνο που δεν θέλεις εσύ να καταλάβεις είναι ότι στο νέο μοντέλο τα ίδια τα DAC chip είναι διαφορετικά από εκείνο που είχε το παλιότερο και αυτό από μόνο του συνιστά αναβάθμιση.

Αυτό είναι σαν να λες ότι το καινούργιο π.χ. Golf έχει κινητήρα 1.4 16βάλβιδο ενώ το προηγούμενο είχε 1.4 8βάλβιδο, ενώ στην αγορά υπάρχουν πια εδώ και πολλά χρόνια κυρίως κινητήρες 1.4 turbo.

Μικρή παρηγοριά για τον πελάτη.

Θα πρέπει λοιπόν το προϊόν να συγκριθεί σε απόδοση με ένα άλλο αντίστοιχης τιμής προϊόν. Δηλαδή με έναν ολοκληρωμένο ενισχυτή που έχει και ενσωματωμένο DAC.
Και όχι μόνο. Η σύγκριση μπορεί να αφορά και το ζύγισμα των αναγκών. Δηλαδή στα ίδια χρήματα έναν σκέτο ολοκληρωμένο ενισχυτή (χωρίς DAC ή/και Phono Stage εννοώ) με συνοδεία εξωτερικού DAC και Phono και όλο αυτό επίσης στο ζύγι της ευκολίας του ενός κουτιού ή περισσοτέρων για ένα τέτοιο σύστημα.

Αλλιώς τσάμπα οι συγκρίσεις. Δεν μου λέει τίποτε αν μπορείς να βρεις σε DAC σκέτο μηχάνημα καλύτερο chip. Γνωστά είναι αυτά.

Με άλλα λόγια: ο κατασκευαστής έκανε οικονομία 20€ και σε όποιον αρέσει.
 
  • Like
Reactions: chocbhed
Αυτό είναι σαν να λες ότι το καινούργιο π.χ. Golf έχει κινητήρα 1.4 16βάλβιδο ενώ το προηγούμενο είχε 1.4 8βάλβιδο, ενώ στην αγορά υπάρχουν πια εδώ και πολλά χρόνια κυρίως κινητήρες 1.4 turbo.

Μικρή παρηγοριά για τον πελάτη.



Με άλλα λόγια: ο κατασκευαστής έκανε οικονομία 20€ και σε όποιον αρέσει.

Δεν είναι ακριβώς έτσι. Δεν βιδώνεις απλά έναν άλλον κινητήρα στο ίδιο σασί αν δεν έχει προηγηθεί μελέτη για να μπορεί να γίνεται αυτό.

Για τον ίδιο λόγο, η διαφορά δεν είναι μόνο 20€, που εν τω μεταξύ σε βιομηχανική κλίμακα ακόμα και μια τέτοια διαφορά είναι σημαντική. Αυτό γιατί σημασία έχει η απόδοση και όχι πως φτάνεις μέχρι αυτήν. Εγώ προτιμώ να έχουν «υποδεέστερα» DAC chip και με το κορυφαίο engineering να καταφέρουν να έχουν καλή απόδοση και τα extra savings να χρησιμοποιηθούν για παράδειγμα στην αντικατάσταση των καλωδίων με χάλκινες μπάρες, όπως συμβαίνει στο νέο μοντέλο.

Γι' αυτό γράφω ότι η σύγκριση πρέπει να αφορά ένα προϊόν με ένα άλλο αντίστοιχο προϊόν. Δεν κάνει μία δουλειά ο 3000. Κάνει συγκεκριμένα τουλάχιστον τρεις. Οδηγεί ηχεία, μετατρέπει το σήμα από ψηφιακό σε αναλογικό και δέχεται και πικάπ.
 
Να και άλλη μία διαφορά σε σχέση με τον A110. Άρα έκαναν δουλειά και πέριξ των chip που είναι τα DAC.

4.png
 
About the Digital Section. Κεντηματάκι, με τα μέτρα και τα σταθμά των DAC των ολοκληρωμένων ενισχυτών.

5.png
 
Θα πρέπει να μου πεις τι γίνεται στην περίπτωση που τα θέλεις αυτά τα τρία (ολοκληρωμένο ενισχυτή, DAC και Phono) σε ένα προϊόν, σε ένα κουτί.
Να τα θέλει κάποιος συνειδητά, λίγο δύσκολο.. να τα θέλει η γυναίκα του, ναι.
Και αν η παντόφλα είναι βαριά, αγοράζει ότι του πει αυτή και στα λεφτά που θα ορίσει επίσης..
Προφανώς τα ξέρουν αυτά στην Denon και στην κάθε Denon...
Γι'αυτό και βλέπουμε όλο και περισσότερο "μπάσταρδα" μηχανάκια..
Όσοι δεν χαμπαριάζουν από παντόφλες, θα έχουν όσα κουτιά τους κάνει κέφι...
Phono σε μέγεθος τελικού ενισχυτή και dac σε μέγεθος ολοκληρωμένου....
 
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Δεν βιδώνεις απλά έναν άλλον κινητήρα στο ίδιο σασί αν δεν έχει προηγηθεί μελέτη για να μπορεί να γίνεται αυτό.

Για τον ίδιο λόγο, η διαφορά δεν είναι μόνο 20€, που εν τω μεταξύ σε βιομηχανική κλίμακα ακόμα και μια τέτοια διαφορά είναι σημαντική. Αυτό γιατί σημασία έχει η απόδοση και όχι πως φτάνεις μέχρι αυτήν. Εγώ προτιμώ να έχουν «υποδεέστερα» DAC chip και με το κορυφαίο engineering να καταφέρουν να έχουν καλή απόδοση και τα extra savings να χρησιμοποιηθούν για παράδειγμα στην αντικατάσταση των καλωδίων με χάλκινες μπάρες, όπως συμβαίνει στο νέο μοντέλο.
Οι χάλκινες μπάρες μου άρεσαν πολύ.
Γι' αυτό γράφω ότι η σύγκριση πρέπει να αφορά ένα προϊόν με ένα άλλο αντίστοιχο προϊόν. Δεν κάνει μία δουλειά ο 3000. Κάνει συγκεκριμένα τουλάχιστον τρεις. Οδηγεί ηχεία, μετατρέπει το σήμα από ψηφιακό σε αναλογικό και δέχεται και πικάπ.
Θα τους έβγαζα το καπέλο αν έβλεπα μια "SE" έκδοση χωρίς dac & phono.
Ας μην ήταν βελτιωμένος πουθενά αλλού σε σχέση με τον .. κανονικό.
Αλλά με μειωμένη τιμή φυσικά.
Μη σου πω ότι αν τα κακάρωνε το σετ προ-τελικού μου, αυτόν θα έπαιρνα με κλειστά μάτια!
Ούτε marantz (δεν) θα κοίταγα (για 2 λόγους)
 
Πανέμορφοι ελβετικοί σουγιάδες για τους οποίους υπάρχει η (ψευδ)αίσθηση ότι μπορούν ταυτόχρονα να έχουν συμπεριφορά κατάνα, οι οποίοι απλά όταν βρεθούν δίπλα σε κανένα παλιό λ.χ. Sansui του ’70 αναμένουν εναγωνίως, σε ότι αφορά στον ηχητικό τομέα, την άφιξη αναβαθμισμένου τσιπς...
 
Οι χάλκινες μπάρες μου άρεσαν πολύ.

Θα τους έβγαζα το καπέλο αν έβλεπα μια "SE" έκδοση χωρίς dac & phono.
Ας μην ήταν βελτιωμένος πουθενά αλλού σε σχέση με τον .. κανονικό.
Αλλά με μειωμένη τιμή φυσικά.
Μη σου πω ότι αν τα κακάρωνε το σετ προ-τελικού μου, αυτόν θα έπαιρνα με κλειστά μάτια!
Ούτε marantz (δεν) θα κοίταγα (για 2 λόγους)

Γενικά ο χαλκός είναι καλός, αλλά ακριβός.

Εγώ από την άλλη τους ψέγω γιατί δεν τόλμησαν να βάλουν και μια HDMI ARC. Γιατί ας μην κρυβόμαστε, οι ψηφιακές είσοδοι στους ολοκληρωμένους ενισχυτές τους δικαναλους εμφανίστηκαν ως ευκολία για να εξυπηρετήσουν ανάγκες μιας συγκεκριμένης εποχής. Εδώ δεν το τόλμησαν όμως που η εποχή το έχει ανάγκη. Αν και υπάρχει και ένας επιπλέον λόγος. Σου λέει αν θες αυτό, πάρε το network player το DNP-2000ΝΕ να το έχεις και σετάκι.

Πάντως όλα αυτά τα γύρω γύρω, επικουρικά είναι γιατί η κύρια δουλειά είναι η ενίσχυση. Όμως η κατηγορία των ολοκληρωμένων δικαναλων έτσι είναι πια.
Θέλεις να γουστάρεις και να φτιάχνεται με τα αναλογικά κυκλώματα, καταλαβαίνω αλλά ο άνεμος φυσάει λίγο διαφορετικά στις μέρες μας και τα προϊόντα αυτόν ακολουθούν.
 
  • Like
Reactions: vlad66