Εντυπωσεις απο την παρουσιαση του Sony VW-80!

παιδια θυμαμαι ενα τευχος hitech τα ελεγε ολα αναλυτικα περι κινησης interpolation
 
Ωραίο μηχανάκι, και για τα λεφτά του τιμιότατο. Πα'ιρνει σε όλα πολύ καλή βαθμολογία και επιπλέον φέρνει και κάτι καινούριο. Το motion flow.
Λέω καινούριο γιατί στον 200-άρη που το είδα πρώτη φορά δεν μου άρεσε, ίσως να έφταιγε και το συγκεκριμένο μηχάνημα που ήταν προπαραγωγής.
Έχει πολύ καλό χρώμα, πολύ καλό μαύρο και αρκετό φώς.
Χάνει στον τσαμπουκά στην ευκρίνεια και στο τρισδιάστο από έναν καλό DLP προβολέα αλλά κερδίζει σε μαύρο και κίνηση.
Η αυτόματη ίριδά του πολύ βελτιωμένη, θέλει ακόμα λίγο δουλειά όμως.
Με το motion flow απενεργοποιημένο χάνει σε κίνηση κι απ΄τον Pioneer KURO αλλά ποιός θα το παίξει αυτό το μηχάνημα χωρίς το motion flow; Ελάχιστοι ίσως.
Με το motion flow στο low εμένα μου άρεσε πάρα πολύ, η καλύτερη κίνηση που έχω δεί σε ψηφιακό προβολέα. Στο high είναι απλώς για να βάλεις 2-3 συγκεκριμένες σκηνές που σε όλους τους ψηφιακούς κάνεις εμμετό και να κάνεις πλάκα στους φίλους σου. Η κίνηση χαρτί αλλά εντελώς αφύσικη και πολλά artifacts.
Artifacts έχει και στο low, ειδικά σε πολύ γρήγορη κίνηση και κυρίως όταν τα αντικείμενα βγαίνουν απ΄την οθόνη. Στα δικά μου μάτια είναι όμως ελάχιστα και σαφώς πολύ μικρότερης σημασίας από τη βελτίωση που προσφέρει. Μακάρι κι ο δικός μου DLP να είχε motion flow, δεν θα το έβγαζα off καθόλου.
Δεν ξέρω τι θα κάνει σε 100 ή 200 ώρες και πώς θα έχουν μεταβληθεί τα χαρακτηριστικά του αλλά αυτή τη στιγμή, όπως τον είδα, τον αγόραζα ευχαρίστως.
 
Ημουν και εγω εκει στην παρουσίαση του Σαββάτου.
2-3 πραγματάκια και απο εμένα (αν και ήδη ειπώθηκαν).

Nα αναφέρω οτι ο προβολέας ηταν με ρυθμίσεις out of the box εκτος απο λίγο το gamma που πειραξαμε και 1-2 αλλα βασικά.

Οσο αφορά την ευκρίνεια εμεινα αρκετα ικανοποιημένος, μακραν καλλίτερα απο φθηνους LCD. (με DLP δε συγκρίνω διοτι δεν βλεπω λογω rainbow). Στις σκηνες με τον King Kong το τριχωμα του ανετα φαινοταν τρίχα τρίχα ενω σε κοντινα σε πρόσωπα φαίνοταν καθε λεπτομέρεια.

Χρώματα: οσα θέλει κανείς τα δίνει και με το παραπάνω, ζωντανά χωρις πεπλα και θολούρα. Επαιξει το Speedracers, οκ ειναι πουσαρισμένη απο μαμα η ταινία αλλα ήταν πανδαισία χρωμάτων, μαγεία.

Κίνηση: Στο off το motion flow ηταν απαραδεκτος ο προβολέας πραγμα που με χαλασε πολυ. Στο low ηταν τα πραγματα οπως θα επρεπε να ηταν off κατ εμένα. Στο High εγω θα το εβαζα σε μουσικα DVD με συναυλίες. Πολυ ζωντανια για ταινία με αρκετα artifacts ομως σε γρηγορα παναρίσματα.

Γεωμετρία: δεν παρατήρησα κατι ιδιαίτερο εξάλλου δεν επεσαν patterns
Μαυρο: αρκετό αλλα θέλει δουλειά ακόμα.
Ρυθμίσεις: Πολλες πολλες παρα πολλες που μπορουν να μεταμορφώσουν το μηχανάκι..

Overall: Tιμιο μηχανάκι και ισως μονοδρομος για μια καλή-ακριβή υλοποίηση αν καποιος-οπως εγω- δε μπορει να κοιταξει dlp.
Με μια καλή ρύθμιση πάντως μπορει να δώσει πολλά παραπάνω απο αυταπ ου ειδαμε.
 
Επειδή ο Φραγκίσκος ανέφερε το μαύρο του να διευκρινήσουμε κάτι.
Μην ξεχνάτε σε τι περιβάλον έπαιζε ο προβολέας. Σχεδόν απαράδεκτες συνθήκες, ειδικά το κάτασπρο ταβάνι που ήταν σχεδόν κολητά στην οθόνη.
Όποιο προβολέα και να δείς κάτω από αυτές τις συνθήκες θα τον αδικήσεις.
 
Σειρά μου!

Λοιπόν, ο προβολέας αξίας ~5.000 έπαιζε σε περίπου 90 ίντσες, σε χώρο με αρκετές έως πολλές ανακλάσεις, και σε πανί με gain ~1. Πηγή εικόνας ήταν το HTPC του AVClub.

Έπαιζε σχεδόν 100% out-of-the-box, με μόνο βασικές ρυθμίσεις, καθώς και κάποιο πολύ πρόχειρο και ελαφρύ χρωματικό πείραγμα από τον Μανώλη Καστρουνή. Σε καμία περίπτωση δεν θα τον θεωρούσαμε ρυθμισμένο κατά τα γνωστά πρότυπα.

Τα συμπεράσματα ενδιαφέροντα.

Είδαμε ουσιαστικά έναν 200 χωρίς τη λάμπα xenon και σε πολύ χαμηλότερη τιμή. Το μαύρο του με χρήση της πολύ καλής δυναμικής ίριδας ήταν πολύ καλό, ίσως καλύτερο του Pioneer Kuro (a.k.a. HD100) που είχαμε να παίζει στις ίδιες συνθήκες τις άλλες μέρες. Αλλά ακόμα και χωρίς τη χρήση δυναμικής ίριδας, το native contrast του φαίνεται να είναι πολύ καλό.

Από φως τα πράγματα είναι πιο δύσκολα. Σε όλους μας δόθηκε η εντύπωση ότι ο προβολέας δεν είναι για πολλές ίντσες. Παίζαμε με την λάμπα στο high, σε μόλις 90", και το φως ήταν επαρκές. Ως εκ τούτου, αν θέλαμε να πάμε σε πιο σεβαστά μεγέθη εικόνας, λογικά το φως δεν θα επαρκούσε.

Χρωματικά το μηχάνημα ήταν πολύ αξιοπρεπές out-of-the-box, και διαθέτει ρυθμιστικά ώστε να μπορεί να "έρθει" εντελώς σωστά αν πέσει στα χέρια ικανού calibrator.

Στον τομέα της ευκρίνειας (φακός / εστίαση / σύγκλιση) το μηχάνημα που είχαμε στα χέρια μας ήταν αρκετά καλό. Σε αυτό θα μπορούσε να βοηθήσει και το σύστημα διόρθωσης της σύγκλησης (πολλών σημείων μάλιστα), αλλά δεν είμαι σίγουρος αν αυτό ήταν ενεργό και ρυθμισμένο. Φυσικά εξακολουθεί να απέχει πολύ από τους καλούς μονότσιπους (DLP), αλλά αυτό είναι άλλο θέμα, και τελικά δεν φαίνεται να επηρεάζει πολύ την εικόνα overall.

Στον τομέα της κίνησης, τα πράγματα είναι πολύ πιο αμφιλεγόμενα / ενδιαφέροντα. Το σύστημα motion flow της Sony στη θέση low προσφέρει πολύ καλή κίνηση, διατηρώντας μέρος της κινηματογραφικής αίσθησης, ενώ στο high το αποτέλεσμα στα μάτια μου τουλάχιστον είναι 100% "ψεύτικο" και επιεικώς απαράδεκτο, συνοδευόμενο κατά καιρούς από artifacting και κομπιάσματα. Επίσης απαράδεκτη είναι η κίνηση στη θέση off του motion flow, πράγμα που μας εξέπληξε. Ουσιαστικά η Sony μας "σπρώχνει" προς τη χρήση του Motion Flow, θέλουμε δε θέλουμε. Οπότε, προσοχή. Δείτε πριν αγοράσετε!

Σε γενικές γραμμές ο προβολέας είναι πολύ καλός. Αν δεν μπορούμε λόγω RBE να στραφούμε στο στρατόπεδο των DLP, αποτελεί μια πολύ καλή αγορά αυτή τη στιγμή, συνδυάζοντας καλοφτιαγμένο software με πολύ καλό hardware. "Ύποπτο" είναι το Motion Flow, το οποίο χρήζει προσοχής όσο αφορά την αποτελεσματικότητά του.

Βέβαια, στην κατηγορία τιμής του θα παίζει και τουλάχιστον ο ένας εκ των δυο νέων DiLA που αναμένονται, οπότε εγώ τουλάχιστον θα περίμενα λίγο να δω και αυτούς πριν αποφασίσω..
 
Η αυτόματη ίριδά του πολύ βελτιωμένη, θέλει ακόμα λίγο δουλειά όμως.

Γιατί δεν διαβάζεις;
icon10.gif
 
Ο νέος 80άρης της Sony αποτελεί κατ´εμέ μια τίμια και προσιτή οικονομική λύση για αυτά που προσφέρει.
Η δυναμική ίριδα δουλεύει αρκετά γρήγορα χωρίς να γίνεται αντιλήπτή κατά την θέαση ταινίας, μόνο σε Pause , ενώ όπως ήταν αναμενόμενο δυστυχώς δεν μπορείς να έχεις punch σε σκηνές όπου είναι μισοσκότεινες και μπερδεύεται η ίριδα.
Στην θέση off , υπάρχουν πάρα πολλά βήματα διαθέσιμα ούτως ώστε να ικανοποιήσουν όλα τα γούστα.
Το motion flow με μπέρδεψε. Ενώ στην θέση off δεν έχει να παρουσιάσει ο προβολέας κάτι το συνταρακτικό από άποψης κίνησης, στην θέση High οι διαφορές είναι μεγάλες αλλά και ανάμεικτες. Οταν η κίνηση γίνεται μέχρι μιας ορισμένης ταχύτητας το Motion flow κάνει τρομερή δουλειά χωρίς παρενέργειες, σπασίματα κλπ ενώ αν η ταχύτητα της κίνησης είναι μεγάλη τότε όχι μόνο παρουσιάζονται σπασίματα αλλά η κίνηση αποκτά μια περίεργη αίσθηση σαν να τραβήχτηκε η ταινία με handycam , αποκτά μια κίνηση σαν να τρέχει η ταινία σαν τις παλιές βουβές ταινίες. Ισως να συνηθίζεται το φαινόμενο μετά από αρκετές ώρες/μέρες θέασης αλλά σίγουρα ξενίζει.

Για το περιβάλλον ναι μεν δεν είναι το ιδανικό αφού εκ των πραγμάτων δεν ήταν dedicated room, αλλά ήταν ένα δωμάτιο σαν το 99% των κοινών σαλονιών που παίζουν όλοι. Οι ανακλάσεις στο ταβάνι ήταν αναμενόμενες και η μόνη λύση ήταν να κατέβει η εικόνα προς τα κάτω , κάτι που όταν το δοκίμασε ο Μανώλης όλοι μας είδαμε βελτίωση ως προς το μαύρο.
 
Επειδή ο Φραγκίσκος ανέφερε το μαύρο του να διευκρινήσουμε κάτι.
Μην ξεχνάτε σε τι περιβάλον έπαιζε ο προβολέας. Σχεδόν απαράδεκτες συνθήκες, ειδικά το κάτασπρο ταβάνι που ήταν σχεδόν κολητά στην οθόνη.
Όποιο προβολέα και να δείς κάτω από αυτές τις συνθήκες θα τον αδικήσεις.

Καλημερα και απο εμενα. Οντως υπηρχε προβλημα λογω του οτι το δωματιο ηταν χαμηλοταβανο, οπως αλλωστε τα περισσοτερα δωματια των ξενοδοχειων..Ομως ο χαρακτηρισμος περι "σχεδον απαραδεκτων συνθηκων" ειναι μαλλον αδικος εκτος και αν το μετρο συγκρισης ειναι dedicated rooms οπως του Τασου ή προ-μελετημενοι χωροι σαλονιου οπως το δικο μου.. Κακα τα ψεμματα, τα περισσοτερα living rooms στα σπιτια μας εχουν λιγο εως πολυ προβληματα ανακλασεων απο τους τοιχους, ειτε τους πλαινους ειτε του ταβανιου... Το συγκεκριμενο δωματιο οπου στησαμε το συστημα της εκθεσης ηταν μεγαλο σε σχεση με τα υπολοιπα περιπτερα, ειχε αρκετη άπλα αριστερα και δεξια, οποτε δεν ειχε προβληματα πλαινων ανακλασεων, ομως λογω του χαμηλου λευκου ταβανιου, η οθονη των 90 ιντσων "ετρωγε" ανακλαση απο εκει, οποτε στην αρχη της παρουσιασης χαμηλωσαμε το lens shift του προβολεα ωστε η εικονα να κατεβει πιο χαμηλα και το προβλημα διορθωθηκε σε σημαντικο βαθμο...
Παντως, σε εκθεση εντος ξενοδοχειου, ειναι πολυ δυσκολο να βρεις συνθηκες πληρους συσκοτησης οπως αυτες του δωματιου μας και φυσικα σωστα στημενα συστηματα προβολης οπως αυτο που στησαμε παρεα με τον Μανωλη Καστρουνη..
 
Καλημερα.Κι εγω νομιζω Μπαμπη οτι η εκφραση σου ηταν λιγο υπερβολικη.
Οι συνθηκες ηταν πολυ ικανοποιητικες φετος για δεδομενα εκθεσηςτο οποιο σημαινει για μενα να μην εχω φως να πεφτει στην οθονη απο την πορτα η καποιο παραθυρο και εκει εγινε σοβαρη προσπαθεια, δεν υπηρχε τετοιο θεμα
Αμα φτασει κανεις στις ανακλασεις παει λιγο μακρια..Εν πασει περιπτωσει δεν πιστευω οτι οι συνθηκες αλλοιωσαν την ιδεα που πηραμε.
 
Απάντηση: Re: Εντυπωσεις απο την παρουσιαση του Sony VW-80!

Tακη , εσενα ποια ειναι η γνωμη σου για το θεμα της κινησης ?
Εχει να προσφερει κατι παραπανω απο τον 200αρη στο θεμα αυτο?

Ας ξεκινησω απο την "καυτη πατάτα" της κουβεντας, το motion flow!
Καταρχην, μου εκανε εντυπωση η μετρια εως κακη κινηση του προβολέα στην θεση Off. Γνωστες σκηνες οπως του ελικοπτερου στον Casino Royal ή της Villa del Balbianello στην σκηνη της λιμνης Como, τις περνουσε πολυ χειροτερα απο αλλους προβολεις που ειχαμε δει προσφατα οπως τον Pioneer Kuro και τον Marantz VP11-S2.Οποτε η αλλαγη του Motion Flow σε low εφερνε δραματικα βελτιωμενα αποτελεσματα και αν ημουν κατοχος του Sony μαλλον εκει θα το χρησιμοποιουσα, γιατι στο High οπως ειπαν και τα παιδια, η κινηση ηταν πολυ ψευτικη με αρκετα artifacts και αισθανοσουν οτι εβλεπες βιντεοσκοπηση γαμου, οχι ταινια!
Αν ομως ειχα να διαλεξω μεταξυ ενος προβολεα με αριστη κινηση στα 24fps (οπως πχ του Marantz) και του motionflow σε Low, δεν ξερω ειλικρινα αν θα χρησιμοποιουσα τοσο πολυ το Motionflow,διοτι εμενα προσωπικα το judder των 24 καρε το δευτερο, δεν με ενοχλει τοσο και αν ο προβολεας δεν προσθετει δικο του επιπλεον judder (οπως ο Sony στο motion flow off) τοτε μπορω ανετοτατα να ζησω με την κινηση αυτη μεχρι επιτελους να αποκτησουμε υλικο γραμμενο πραγματικα σε 60 καρε το δευτερο..
Σε καθε περιπτωση, δεν θα με χαλαγε να ειχε ο προβολεας μου την επιλογη motion flow on και ας μην την χρησιμοποιουσα!
Τωρα στα υπολοιπα που παρατηρησα, με καθε φυσικα επιφυλαξη διοτι τον προβολεα τον πρωτοειδα παρεα με τα υπολοιπα παιδια που ηρθαν στην παρουσιαση:
-Χρωμα: Ελαφρα υπερκορεσμενο μεν, αλλα σαφεστατα ισορροπημενο. Ο πιο ψαγμενος θα επιδιωξει να το διορθωσει συμφωνα με τα προτυπα, αλλα μαλλον θα χρειαστει εξωτερικη βοηθεια καθοτι ο 80ρης οπως ολοι οι Sony δεν διαθετει πληρες Color Management System (δεν εχει ρυθμιστικα Lightness χρωματων-αν κανω λαθος ας με διορθωσει ο Μανωλης).
-Οξυτητα: Ικανοποιητικη, αλλα ενα κλικ κατω απο το καλους μονοτσιπους dlp ή Dila με καλη συγκλιση..
-Επιπεδο μαυρου: Αν και δεν τον βαλαμε διπλα-διπλα, εχω την αισθηση οτι το απολυτο μαυρο του σε καρτελα 0 ire πρεπει να ειναι καλυτερο και απο του JVC HD-100/Pioneer Kuro. Ομως λογω των γνωστων περιορισμων της δυναμικης ιριδας σε σχεση με μια υλοποιηση με υψηλο native contrast, οι σκοτεινες σκηνες τυπου Van Helsing/ U 571 δεν "εγραφαν" τοσο καλα οσο πχ στον Pioneer Kuro που ειδαμε χθες, αφου οπου υπηρχε σκοταδι, ο Sony "ντιμαρε" και τις φωτεινες λεπτομερειες (πχ τους φανούς μεσα στο υποβρύχιο U571 ή τα φωτα του Παρισιου στο Van Helsing). Σε καθε περιπτωση ομως, το αποτελεσμα ηταν παρα πολυ καλο και νομιζω σαφως βελτιωμενο σε σχεση με τους παλαιοτερους Sony ανεξαρτητου τιμης.
-Φως: Εχει αρκετο φως, αλλα δεν ειναι και προβολεας ομιχλης! Θα ειναι μια χαρα νομιζω μεχρι τις 100-110 ιντσες...

Συμπερασματικα, μπορω να πω οτι ο 80ρης μου αρεσε πολυ και ειναι σιγουρα ο καλυτερος Sony που εχω δει.. Εχει καποιες καινοτομιες οπως το motionflow και εχει βελτιωθει στα σημεια κανοντας τον ενα ανταγωνιστικο μοντελο στην κατηγορια τιμης που κινειται..
Ελπιζω να μπορεσουμε συντομα να τον δουμε και στις ιδανικες συνθηκες του Avclub Reference Room του Τασου για να βγαλουμε πιο ασφαλη συμπερασματα..
 
Απάντηση: Re: Εντυπωσεις απο την παρουσιαση του Sony VW-80!

Καλημερα.Κι εγω νομιζω Μπαμπη οτι η εκφραση σου ηταν λιγο υπερβολικη.
Οι συνθηκες ηταν πολυ ικανοποιητικες φετος για δεδομενα εκθεσηςτο οποιο σημαινει για μενα να μην εχω φως να πεφτει στην οθονη απο την πορτα η καποιο παραθυρο και εκει εγινε σοβαρη προσπαθεια, δεν υπηρχε τετοιο θεμα
Αμα φτασει κανεις στις ανακλασεις παει λιγο μακρια..Εν πασει περιπτωσει δεν πιστευω οτι οι συνθηκες αλλοιωσαν την ιδεα που πηραμε.

Δημήτρη, δεν ξέρω αν ήμουνα υπερβολικός αλλά ξέρεις πώς θα έδειχνε ο CRT σου σ' αυτό το δωμάτιο; Άστα....
 
Re: Απάντηση: Re: Εντυπωσεις απο την παρουσιαση του Sony VW-80!

Δημήτρη, δεν ξέρω αν ήμουνα υπερβολικός αλλά ξέρεις πώς θα έδειχνε ο CRT σου σ' αυτό το δωμάτιο; Άστα....

Μπαμπη δεν νομιζω να υπαρχει περιπτωση CRT να ξαναεμφανιστει σε εκθεση:flipout:,παντως κι εμενα το ταβανι μου ειναι λευκο και κανει ανακλασεις απλα ειναι βεβαια πιο ψηλα απ'οτι στο ξενοδοχειο.
 
Re: Απάντηση: Re: Εντυπωσεις απο την παρουσιαση του Sony VW-80!

Καταρχην, μου εκανε εντυπωση η μετρια εως κακη κινηση του προβολέα στην θεση Off

Ελαφρώς ΟΤ:

Αυτή είναι κλασική τακτική εταιριών σε αντίστοιχες περιπτώσεις.

Το ‘πριν’ δλδ είναι εσκεμμένα πολύ χειρότερο απ’ ότι θα μπορούσε να είναι ή και από όσον ήταν σε προηγούμενα μοντέλα μόνο και μόνο για να δικαιολογηθεί η ‘αξία’ της νέας τεχνολογίας.

Θυμάμαι πχ την ιστορία με το XFi της Creative (http://gr.europe.creative.com/products/product.asp?category=209&subcategory=668&product=15913) που είναι ύποπτα κακό στο ‘OFF’ προκειμένου να ‘δείξει ότι κάνει κάτι’ στον ΟΝ.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Εντυπωσεις απο την παρουσιαση του Sony VW-80!

Μπαμπη δεν νομιζω να υπαρχει περιπτωση CRT να ξαναεμφανιστει σε εκθεση:flipout:,παντως κι εμενα το ταβανι μου ειναι λευκο και κανει ανακλασεις απλα ειναι βεβαια πιο ψηλα απ'οτι στο ξενοδοχειο.

Δημήτρη επειδή ξέρω το χώρο σου δεν έχει καμία σχέση. Εσύ δεν έχεις πλαϊνούς τοίχους, είναι πάρα πολύ μακρυά από την οθόνη. Και το ταβάνι σου σημαντικά πιό ψηλά.
Κάποια στιγμή που κατεβάσαμε το κάδρο του προβολέα 30 πόντους άλλαξε η εικόνα. Σε τέτοιους χώρους δεν βλέπεις τον προβολέα, το δωμάτιο βλέπεις.
Θυμάμαι τι γινόταν στο δωμάτιο του Νικόλα που ήταν παρόμοιο με αυτό του ξενοδοχείου και με τον CRT του... Κόλαση.
Όταν ο προβολέας πρόβαλε 0 IRE φαινόταν το μαύρο του CRT. Όταν όμως η εικόνα είχε και φωτεινά σημεία, που δεν υπάχει περίπτωση να μήν υπάρχουν φωτεινά σημεία σε ταινία, γινόταν το έλα να δείς.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Εντυπωσεις απο την παρουσιαση του Sony VW-80!

Δημήτρη επειδή ξέρω το χώρο σου δεν έχει καμία σχέση. Εσύ δεν έχεις πλαϊνούς τοίχους, είναι πάρα πολύ μακρυά από την οθόνη. Και το ταβάνι σου σημαντικά πιό ψηλά.
Κάποια στιγμή που κατεβάσαμε το κάδρο του προβολέα 30 πόντους άλλαξε η εικόνα. Σε τέτοιους χώρους δεν βλέπεις τον προβολέα, το δωμάτιο βλέπεις.
Θυμάμαι τι γινόταν στο δωμάτιο του Νικόλα που ήταν παρόμοιο με αυτό του ξενοδοχείου και με τον CRT του... Κόλαση.
Όταν ο προβολέας πρόβαλε 0 IRE φαινόταν το μαύρο του CRT. Όταν όμως η εικόνα είχε και φωτεινά σημεία, που δεν υπάχει περίπτωση να μήν υπάρχουν φωτεινά σημεία σε ταινία, γινόταν το έλα να δείς.

Μπαμπη δεν αμφιβαλλω οτι ο χωρος παιζει ρολο ολοι το ξερουμε αυτο.Απλα ετσι που το ειπες ακουστηκε σαν τα παιδια να κανανε προχειροδουλεια,ενω τοσα χρονια που παμε σε εκθεσεις ξερεις τα χαλια που εχουμε δει.Τα παιδια κανανε οτι μπορουσανε και ηταν ικανοποιητικη για τα δικα μου κριτηρια.-bye-
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Εντυπωσεις απο την παρουσιαση του Sony VW-80!

Ελαφρώς ΟΤ:

Αυτή είναι κλασική τακτική εταιριών σε αντίστοιχες περιπτώσεις.

Το ‛πριν’ δλδ είναι εσκεμμένα πολύ χειρότερο απ’ ότι θα μπορούσε να είναι ή και από όσον ήταν σε προηγούμενα μοντέλα μόνο και μόνο για να δικαιολογηθεί η ‛αξία’ της νέας τεχνολογίας.

Θυμάμαι πχ την ιστορία με το XFi της Creative (http://gr.europe.creative.com/products/product.asp?category=209&subcategory=668&product=15913) που είναι ύποπτα κακό στο ‛OFF’ προκειμένου να ‛δείξει ότι κάνει κάτι’ στον ΟΝ.

+1000

Η κίνηση στο off ήταν κακή με όλη τη σημασία της λέξης. Έχω την εντύπωση πως ήταν και χειρότερη από τον Ινφόκους μου που έχει κακή κίνηση. Κατά τη θέαση του 80άρη, μου φάνηκε ότι η Sony με το ζόρι σε βάζει να χρησιμοποιήσεις το motion flow.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Εντυπωσεις απο την παρουσιαση του Sony VW-8

Μπαμπη δεν αμφιβαλλω οτι ο χωρος παιζει ρολο ολοι το ξερουμε αυτο.Απλα ετσι που το ειπες ακουστηκε σαν τα παιδια να κανανε προχειροδουλεια,ενω τοσα χρονια που παμε σε εκθεσεις ξερεις τα χαλια που εχουμε δει.Τα παιδια κανανε οτι μπορουσανε και ηταν ικανοποιητικη για τα δικα μου κριτηρια.-bye-

Όχι βέβαια... Σε καμία περίπτωση δεν εννοούσα κάτι για την προσπάθεια των παιδιών, αλλοίμονο. Σ' αυτό το χώρο κάνανε το καλύτερο δυνατόν.
Απλά, αυτό που ήθελα να πώ, για να πάρουν και μιά ιδέα όσοι μας διαβάζουν, είναι οτι σε ίδιο περίπου χώρο που τον είδα, με λιγότερες αντανακλάσεις όμως, ο προβολέας απέδιδε πολύ καλύτερο μαύρο. Τίποτε άλλο.
 
Δεν έχω να προσθέσω κάτι στα παραπάνω, πέραν ενός... φιλοσοφικού προβληματισμού για την "κινηματογραφική αίσθηση". Ναι, είναι γεγονός, με το motion flow στο high, νόμιζες ότι βλέπεις video/making of/συναυλία/σήριαλ, πάντως όχι ταινία. Καθότι αυτό που κάνει το motion flow είναι να προσθέτει καρέ, αποδείχθηκε περίτρανα ότι τελικά αυτό που αντιλαμβανόμαστε ως "κινηματογραφικότερο" είναι το τεχνικά υποδεέστερο 24fps.

Ο Τάκης πρώτος δήλωσε απερίφραστα ότι έτσι (στο high) δεν θα μπορούσε να δει. Σιγά-σιγά και άλλοι προσυπέγραψαν. Δεν κατηγορώ κανέναν, πρακτικά και εγώ το ίδιο θα έκανα. Αναρωτιέμαι όμως: Τι είναι αυτό που μας κάνει να απορρίπτουμε το καλύτερο;

Μήπως το πολύ ρεαλιστικό γίνεται εμπόδιο στο suspension of disbelief (έτσι αποκαλείται η ψυχολογική κατάσταση κατά την οποία δεν αφήνουμε τη λογική μας να μας θυμίζει ότι βλέπουμε κάποιο φανταστικό γεγονός και έτσι επιτρέπουμε στον εαυτό μας φορτιστεί συναισθηματικά); Άραγε, όταν εφευρέθηκε ο ομιλών και ο έγχρωμος κινηματογράφος είχαμε την ίδια αντίδραση;

Μήπως πάλι φταίει το ότι το καλύτερο μας παραπέμπει στις προαναφερθείσες χαμηλότερης κινηματογραφικής αξίας δραστηριότητες; Αν είναι, έτσι, μήπως πρέπει να περιορίσουμε τις προκαταλήψεις μας και να ανοίξουμε τα μάτια μας σε ό,τι καλό έχει να μας προσφέρει η τεχνολογία; Δεν εννοώ το motion flow, βέβαια, αλλά τις υψηλής ταχύτητας κάμερες και μηχανές προβολής.
 
Re: Απάντηση: Εντυπωσεις απο την παρουσιαση του Sony VW-80!

Ωραίο θέμα Λευτέρη (και ʽκολλάειʼ και σε πολλά άλλα).

Η γνώμη μου είναι ότι η εξήγηση στο ερώτημα:

Τι είναι αυτό που μας κάνει να απορρίπτουμε το καλύτερο;

Είναι (όπως συμβαίνει συχνά άλλωστε) η απλούστερη όλων: Η συνήθεια.

Έτσι έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε και το κάτι διαφορετικό μας ξενίζει και αρχικά μας απωθεί.

Και αυτό γιατί δεν μιλάμε για παράμετρο ʽάμεσα αξιολογήσιμηʼ (όπως πχ η μεγαλύτερη ανάλυση που εκεί δύσκολα δεν θα αρέσει στο μάτι – αν και εκεί έχουμε αντίστοιχες ''αντιδράσεις'', αν και σπάνια βέβαια).

Αφήνοντας στην άκρη το τεχνικό του θέματος (το κατά πόσον δλδ η τεχνολογία παίζει τώρα σωστά, δλδ αν αυτή την στιγμή το ''καλύτερο'' είναι όντως καλύτερο – που δεν ειναι / συμφωνώ με τον Τάκη δλδ εδώ) και εγώ θεωρώ ότι πρέπει να είμαστε πιο ʽανοικτοίʼ σε τέτοια θέματα.
 
Last edited: