Επιβολή νέου φόρου στο νερό ...



κερδισαμε λιγο χρονο ελπιζω οχι εις βαρος του σχεδιασμου που ειναι απαραιτητος....
 


👾 👾 👾 👾 👾 καθαρο γαργαρο νερακι 👾 👾 👾 👾 👾
Καιρός ήταν!

Το ψυχολογικό όριο είναι το να πίνεις τα φιλτραρισμένα νερά των λυμμάτων...αν και αυτό είναι ακριβώς που κάνουν οι αστροναύτες.
 
Θυμαμαι στο ξενοδοχείο που το νερό από τον βιολογικό χρησιμοποιόυνταν για πότισμα. Παρότι οι βρύσες στον κήπο είχαν ταμπέλες ότι το νερό δεν είναι πόσιμο, αρκετοί τουρίστες έπιναν. Δεν έπαθε κανένας τίποτα.