Σαν οδηγος/κατοχος ενος Hyundai Atos του 2005 και ενος VW Polo του 2006 με 170.000 χλμ και 210.000 χλμ αντιστοιχα, το μονο που εχω να πω ειναι οτι δεν εχουν βγαλει το παραμικρο προβλημα εκτος απ την φυσιολογικη φθορα, μαλλον σχεδον τιποτα μιας και πριν λιγες μερες εσπασε η εξωτερικη χειρολαβη της πισω πορτας κι απ οσο εψαξα κανει 10-20 ...
Είσαι πολύ τυχερός και έμενα της γυναίκας μου το Polo του 2006 ήταν και έβγαλε τα εξής:
-Κύλινδρος έχανε συμπίεση στα 22000 χλμ , τελικά είχε ρωγμή η κυλινδρομηχανη και αλλαχθηκε εντός εγγύησης (ευτυχώς)
-Άναβε συνέχεια ένα διάστημα η ένδειξη "ελέγξτε ηλεκτρονικά κινητήρα" , επίσημη δικαιολογία ότι φταίει η ποιότητα της βενζίνης αλλά στο X-Trail που έβαζα απο το ίδιο βενζινάδικο δεν είχε ανάψει ποτέ.
-Τρύπησε το ψυγείο στα 45000 χλμ και το άλλαξα
-Έτριζε η ανάρτηση στα 50000 χλμ και άλλαξα κάτι ρουλεμάν στήριξης (δεν θυμάμαι να στο πω επιστημονικά) , έσπασε επίσης το πλαστικό εξωτερικό κάλυμμα των πίσω των αμορτισέρ που δεν είχε επίπτωση στην λειτουργία τους αλλά ήταν δείγμα κακής ποιότητας
-Τρύπησε το σωληνάκι που πετάει νερό στο παρμπρίζ
-Δύο φορές αλλαγή δίσκο-πλατό συμπλέκτη , ας πούμε ότι είναι αναλώσιμα αλλά έφταιγε και ο συμπλέκτης που από την αρχή ήταν υπερβολικά σκληρός
-Ξεκόλλησαν και τα δύο γυαλιά των εξωτερικών καθρεπτών και μάλιστα έπεσαν εν κινήσει στον δρόμο
-Το ταμπλό έτριζε από την πρώτη ημέρα και με τα χιλιόμετρα είχε γίνει κουδουνίστρα
-Χάλασαν τα αμορτισέρ του πορτ παγκάζ και έπεφτε στο κεφάλι σου στα 80000 χλμ , τα άλλαξα με νέα (εκτός αντιπροσωπίας γιατί ζητούσαν τριπλάσια τιμή)
Ευτυχώς το πούλησαν πριν 3 χρόνια και ησύχασα. Μόνο Κορεάτικα ή Ιαπωνικά αυτοκίνητα από εδώ και πέρα.