Επιλογη αυτοκινητου

Αυτό που περιγράφετε παραπάνω δεν έχει να κάνει με την τύχη αλλά με τον βαθμό αξιοπιστίας.
Δεν γίνεται σε δύο ( ή δέκα ) ίδια αυτοκίνητα με την ίδια περίπου συμπεριφορά από τον χρήστη το ένα να βγαίνει καλό και το αλλο με βάσανα και κάποιας άλλης φίρμας αυτό να μην σημβαίνει.
Αυτά τα πράγματα δεν γίνονται στην τύχη (άσε που δεν πιστεύω σε αυτήν )
 
Υπαρχει και η προωρη κοπωση υλικων...
Μπορει τα υλικα να περνουν απο ποιοτικο ελεγχο και να ειναι οκ αλλα μετα στην κανονικη χρηση τους να τους βγει μια αστοχια που δεν φαινεται στον ποιοτικο ελεγχο και να γινει αχρηστο...
 
Οποιος ενδιαφέρεται να αγοράσει καινούργιο (ή και μεταχειρισμένο) αυτοκίνητο, καλό θα είναι πέραν των άλλων που έχουν ήδη συζητηθεί, να ψάξει λίγο και τις τιμές ανταλλακτικών των μοντέλων που τον ενδιαφέρουν. Καμμιά φορά οι διαφορές είναι πολύ μεγάλες. Θυμάμαι παλιά που κοιτούσα για τον αδελφό της γυναίκας μου το Starlet. Στο Autotriti (νομίζω), είχε ένα συγκριτικό κόστους ανταλλακτικών στα μικρά αυτοκίνητα. Το Starlet ήταν σαν αρχική αγορά, ακριβότερο όλων και σχεδόν διπλή τιμή από το Kia Pride. Στα ανταλλακτικά όμως ήταν το φτηνότερο και μάλιστα πχ. οι πόρτες του ή τα φανάρια και τα φτερά, κόστιζαν το μισό απο τα αντίστοιχα του Kia.
Σίγουρα οι αναλογίες μεταξύ των διαφόρων εταιριών πλέον θα έχουν αλλάξει, αλλά όποιος ψάχνει λόγους να αποφασίσει υπερ ή όχι ενός αυτοκινήτου, καλό είναι να το κοιτάξει κι αυτό.

Επίσης, όταν ένα μοντέλο πουλάει πολλά κομμάτια στην Ελλάδα, θα βρίσκεις ανταλλακτικά καινούργια ή μεταχειρισμένα, εύκολα και για πολλά χρόνια. Αν έχει πουλήσει 500-1000 κομμάτια... χμμμμ...
 
Last edited:
Σε Hyundai και KIA επειδή έχουμε στην οικογένεια είναι πολύ προσιτά και τα ανταλλακτικά (αν και δεν χρειάζονται και πολλά πράγματα γιατί είναι σκυλιά σε αξιοπιστία) και ειδικά το service. Στο Nissan Χ-Trail που είχα παλιότερα δεν χρειάστηκα ποτέ ανταλλακτικά εκτός από ένα σπασμένο προφυλακτήρα που χτύπησα κατά λάθος με την όπισθεν σε κολονάκι , τα service του όμως ήταν αρκετά ακριβά , θυμάμαι κάτι βαλβολίνες για το διαφορικό της τετρακίνησης γύρω στα 200 ευρώ.

Αυτά που είναι πανάκριβα σε ανταλλακτικά είναι τα VW και τα Audi , στο Polo που είχαμε για ένα πλαστικό τάσι τροχού που είχε σπάσει σε λακούβα μου ζητούσαν 50 ευρώ (!!!) ενώ και σέρβις κάτω από 200-250 ευρώ δεν είχα δώσει ποτέ (ούτε καν στην αρχή που είναι καινούργιο το αμάξι). Στο δε Audi οι τιμές είναι τρελές , πχ. αν σου χαλάσει το CD player θέλεις 1000 ευρώ! Σε γνωστό με Audi Q3 κάηκε η λάμπα στο μπροστά φως και του ζητούσαν 600 ευρώ!
 
Αυτό που περιγράφετε παραπάνω δεν έχει να κάνει με την τύχη αλλά με τον βαθμό αξιοπιστίας.
Δεν γίνεται σε δύο ( ή δέκα ) ίδια αυτοκίνητα με την ίδια περίπου συμπεριφορά από τον χρήστη το ένα να βγαίνει καλό και το αλλο με βάσανα και κάποιας άλλης φίρμας αυτό να μην σημβαίνει.
Αυτά τα πράγματα δεν γίνονται στην τύχη (άσε που δεν πιστεύω σε αυτήν )

Θα διαφωνήσω Αντρέα.
Το ...παράδειγμα της BMW άλλωστε είναι ακόμα φρέσκο.
Όσο υπάρχει ακόμα ο ανθρώπινος παράγοντας, η τύχη θα παίζει κι αυτή τον ρόλο της.
 
Σε γνωστό με Audi Q3 κάηκε η λάμπα στο μπροστά φως και του ζητούσαν 600 ευρώ!

Για τι λάμπα μιλάμε; Αν πρόκειται για απλή λάμπα αλογόνου δεν μπορεί να ζητάνε τόσα, άσε που μπορεί οποιοσδήποτε να την αλλάξει και μόνος του αγοράζοντας το ανταλλακτικό με 10-20 ευρώ ακόμα και από σούπερ μάρκετ. Αν τώρα πρόκειται για λάμπα xenon με το πρόβλημα στο αυτόματο σύστημα της δέσμης τότε δεν νομίζω σε άλλες μάρκες να ζητάνε πολύ λιγότερα.
 
Βρήκε τελικά ίδιων προδιαγραφών λαμπτήρα (εκτός αντιπροσωπίας) με το 1/3 της τιμής (200 ευρώ) από ότι μου είχε πει , τώρα τι τεχνολογίας είναι δεν ξέρω , μπορεί να έχει κρύσταλλα Βοημίας πάνω. Πάντως αν χαλάσει το CD player δεν νομίζω ότι σε άλλες μάρκες χρεώνουν 1000 ευρώ (τόσο είχε στο A4 πριν μερικά χρόνια). Γενικά όπου VW και Audi καλύτερα μακρυά και αγαπημένοι. Είναι ο ορισμός των υπερτιμημένων αυτοκίνητων. SEAT ή Skoda μπορεί να αγόραζα γιατί εκεί δεν χρεώνουν τον κούκο για αηδόνι.
 
Σαν οδηγος/κατοχος ενος Hyundai Atos του 2005 και ενος VW Polo του 2006 με 170.000 χλμ και 210.000 χλμ αντιστοιχα, το μονο που εχω να πω ειναι οτι δεν εχουν βγαλει το παραμικρο προβλημα εκτος απ την φυσιολογικη φθορα, μαλλον σχεδον τιποτα μιας και πριν λιγες μερες εσπασε η εξωτερικη χειρολαβη της πισω πορτας κι απ οσο εψαξα κανει 10-20 ...

Και φυσικα βρισκω τα παντα σε ανταλλακτικα...


Θα συμφωνησω για τη λαμπα, να την βρει μονος του ο γνωστος σου και να την αλλαξει δεν ειναι κατι δυσκολο θα γλυτωσει αρκετα...
 
Βρήκε τελικά ίδιων προδιαγραφών λαμπτήρα (εκτός αντιπροσωπίας) με το 1/3 της τιμής (200 ευρώ) από ότι μου είχε πει , τώρα τι τεχνολογίας είναι δεν ξέρω , μπορεί να έχει κρύσταλλα Βοημίας πάνω. Πάντως αν χαλάσει το CD player δεν νομίζω ότι σε άλλες μάρκες χρεώνουν 1000 ευρώ (τόσο είχε στο A4 πριν μερικά χρόνια). Γενικά όπου VW και Audi καλύτερα μακρυά και αγαπημένοι. Είναι ο ορισμός των υπερτιμημένων αυτοκίνητων. SEAT ή Skoda μπορεί να αγόραζα γιατί εκεί δεν χρεώνουν τον κούκο για αηδόνι.

To CD player δεν θεωρείται ακριβώς ανταλλακτικό αλλά αξεσουάρ, καθώς είναι ενσωματωμένο σε ολόκληρη η μονάδα ηχοσυστήματος. Μπορείς π.χ. να αντικαταστήσεις την μονάδα με άλλη που να έχει περισσότερες λειτουργίες από το απλό ραδιοCD, π.χ. touch screen, δυνατότερο ενισχυτή, GPS κλπ. και η κάθε εταιρία προσφέρει διάφορα μοντέλα. Τέτοιες μονάδες όλες οι εταιρίες τις χρεώνουν υπερβολικά αν τις αγοράσεις ξεχωριστά και όχι μαζί με την παραγγελιά του αυτοκινήτου. Δεν είναι θέμα VW/Audi αυτό, είναι γενικά κανόνας του marketing στην αυτοκινητοβιομηχανία.
 
Σαν οδηγος/κατοχος ενος Hyundai Atos του 2005 και ενος VW Polo του 2006 με 170.000 χλμ και 210.000 χλμ αντιστοιχα, το μονο που εχω να πω ειναι οτι δεν εχουν βγαλει το παραμικρο προβλημα εκτος απ την φυσιολογικη φθορα, μαλλον σχεδον τιποτα μιας και πριν λιγες μερες εσπασε η εξωτερικη χειρολαβη της πισω πορτας κι απ οσο εψαξα κανει 10-20 ...

Είσαι πολύ τυχερός και έμενα της γυναίκας μου το Polo του 2006 ήταν και έβγαλε τα εξής:
-Κύλινδρος έχανε συμπίεση στα 22000 χλμ , τελικά είχε ρωγμή η κυλινδρομηχανη και αλλαχθηκε εντός εγγύησης (ευτυχώς)
-Άναβε συνέχεια ένα διάστημα η ένδειξη "ελέγξτε ηλεκτρονικά κινητήρα" , επίσημη δικαιολογία ότι φταίει η ποιότητα της βενζίνης αλλά στο X-Trail που έβαζα απο το ίδιο βενζινάδικο δεν είχε ανάψει ποτέ.
-Τρύπησε το ψυγείο στα 45000 χλμ και το άλλαξα
-Έτριζε η ανάρτηση στα 50000 χλμ και άλλαξα κάτι ρουλεμάν στήριξης (δεν θυμάμαι να στο πω επιστημονικά) , έσπασε επίσης το πλαστικό εξωτερικό κάλυμμα των πίσω των αμορτισέρ που δεν είχε επίπτωση στην λειτουργία τους αλλά ήταν δείγμα κακής ποιότητας
-Τρύπησε το σωληνάκι που πετάει νερό στο παρμπρίζ
-Δύο φορές αλλαγή δίσκο-πλατό συμπλέκτη , ας πούμε ότι είναι αναλώσιμα αλλά έφταιγε και ο συμπλέκτης που από την αρχή ήταν υπερβολικά σκληρός
-Ξεκόλλησαν και τα δύο γυαλιά των εξωτερικών καθρεπτών και μάλιστα έπεσαν εν κινήσει στον δρόμο
-Το ταμπλό έτριζε από την πρώτη ημέρα και με τα χιλιόμετρα είχε γίνει κουδουνίστρα
-Χάλασαν τα αμορτισέρ του πορτ παγκάζ και έπεφτε στο κεφάλι σου στα 80000 χλμ , τα άλλαξα με νέα (εκτός αντιπροσωπίας γιατί ζητούσαν τριπλάσια τιμή)

Ευτυχώς το πούλησαν πριν 3 χρόνια και ησύχασα. Μόνο Κορεάτικα ή Ιαπωνικά αυτοκίνητα από εδώ και πέρα.
 
ένα golf που είχα σε 18 χρόνια έβγαλε μία αντλία νερού (δεν θυμάμαι πόσο έκανε, αλλά δεν έτσουξε, θα το θυμόμουνα, τότε έβγαζα δεν έβγαζα το μήνα από λεφτά)

και ένα passat που έχω 11 χρόνια, έβγαλε διακόπτη του ηλεκτρικού χειρόφρενου (αν θυμάμαι καλά 70 ευρώ)

service στο passat ανά διετία όπως προβλέπει ο κατασκευαστής (αφού δεν φτάνω τα 30,000 χλμ, ούτε μου βγάζει μήνυμα), πάει- δεν πάει 200 ευρώ αναλόγως χρονιάς
 
Είσαι πολύ τυχερός και έμενα της γυναίκας μου το Polo του 2006 ήταν και έβγαλε τα εξής:
-Κύλινδρος έχανε συμπίεση στα 22000 χλμ , τελικά είχε ρωγμή η κυλινδρομηχανη και αλλαχθηκε εντός εγγύησης (ευτυχώς)
-Άναβε συνέχεια ένα διάστημα η ένδειξη "ελέγξτε ηλεκτρονικά κινητήρα" , επίσημη δικαιολογία ότι φταίει η ποιότητα της βενζίνης αλλά στο X-Trail που έβαζα απο το ίδιο βενζινάδικο δεν είχε ανάψει ποτέ.
-Τρύπησε το ψυγείο στα 45000 χλμ και το άλλαξα
-Έτριζε η ανάρτηση στα 50000 χλμ και άλλαξα κάτι ρουλεμάν στήριξης (δεν θυμάμαι να στο πω επιστημονικά) , έσπασε επίσης το πλαστικό εξωτερικό κάλυμμα των πίσω των αμορτισέρ που δεν είχε επίπτωση στην λειτουργία τους αλλά ήταν δείγμα κακής ποιότητας
-Τρύπησε το σωληνάκι που πετάει νερό στο παρμπρίζ
-Δύο φορές αλλαγή δίσκο-πλατό συμπλέκτη , ας πούμε ότι είναι αναλώσιμα αλλά έφταιγε και ο συμπλέκτης που από την αρχή ήταν υπερβολικά σκληρός
-Ξεκόλλησαν και τα δύο γυαλιά των εξωτερικών καθρεπτών και μάλιστα έπεσαν εν κινήσει στον δρόμο
-Το ταμπλό έτριζε από την πρώτη ημέρα και με τα χιλιόμετρα είχε γίνει κουδουνίστρα
-Χάλασαν τα αμορτισέρ του πορτ παγκάζ και έπεφτε στο κεφάλι σου στα 80000 χλμ , τα άλλαξα με νέα (εκτός αντιπροσωπίας γιατί ζητούσαν τριπλάσια τιμή)

Ευτυχώς το πούλησαν πριν 3 χρόνια και ησύχασα. Μόνο Κορεάτικα ή Ιαπωνικά αυτοκίνητα από εδώ και πέρα.


Απ οσο θυμαμαι το συγκεκριμενο μοντελο ειχε κατασκευαστικο λαθος στα λαστιχα του σινεμπλοκ γιατι ετριζε οχι ενοχλητικα, τα αλλαζες με πιο χοντρα και ηταν κομπλε με κοστος μικρο...
Πιο μαλακο συμπλεκτη δεν εχω ξαναδει σε αμαξι, οταν το πρωτοπηρα νομιζα οτι ηταν χαλασμενος :D

Απ οτι καταλαβαινω τελικα απ τ αμαξια ειναι να μην σου τυχει δεν εχει να κανει με κανενα Ιαπωνα, Κορεατη και Γερμανο απλα παμε βαση στατιστικης...
 
Είσαι πολύ τυχερός και έμενα της γυναίκας μου το Polo του 2006 ήταν και έβγαλε τα εξής:
-Κύλινδρος έχανε συμπίεση στα 22000 χλμ , τελικά είχε ρωγμή η κυλινδρομηχανη και αλλαχθηκε εντός εγγύησης (ευτυχώς)
-Άναβε συνέχεια ένα διάστημα η ένδειξη "ελέγξτε ηλεκτρονικά κινητήρα" , επίσημη δικαιολογία ότι φταίει η ποιότητα της βενζίνης αλλά στο X-Trail που έβαζα απο το ίδιο βενζινάδικο δεν είχε ανάψει ποτέ.
-Τρύπησε το ψυγείο στα 45000 χλμ και το άλλαξα
-Έτριζε η ανάρτηση στα 50000 χλμ και άλλαξα κάτι ρουλεμάν στήριξης (δεν θυμάμαι να στο πω επιστημονικά) , έσπασε επίσης το πλαστικό εξωτερικό κάλυμμα των πίσω των αμορτισέρ που δεν είχε επίπτωση στην λειτουργία τους αλλά ήταν δείγμα κακής ποιότητας
-Τρύπησε το σωληνάκι που πετάει νερό στο παρμπρίζ
-Δύο φορές αλλαγή δίσκο-πλατό συμπλέκτη , ας πούμε ότι είναι αναλώσιμα αλλά έφταιγε και ο συμπλέκτης που από την αρχή ήταν υπερβολικά σκληρός
-Ξεκόλλησαν και τα δύο γυαλιά των εξωτερικών καθρεπτών και μάλιστα έπεσαν εν κινήσει στον δρόμο
-Το ταμπλό έτριζε από την πρώτη ημέρα και με τα χιλιόμετρα είχε γίνει κουδουνίστρα
-Χάλασαν τα αμορτισέρ του πορτ παγκάζ και έπεφτε στο κεφάλι σου στα 80000 χλμ , τα άλλαξα με νέα (εκτός αντιπροσωπίας γιατί ζητούσαν τριπλάσια τιμή)

Ευτυχώς το πούλησαν πριν 3 χρόνια και ησύχασα. Μόνο Κορεάτικα ή Ιαπωνικά αυτοκίνητα από εδώ και πέρα.

Δεν λέει κάτι, κολλητός μου με polo6r R line 1.2tsi του 2014 και έχει βγει διαμάντι μέχρι στιγμής. Και πολύ όμορφο εμφανησιακά και εξαιρετικά στιβαρό. Όπως είπα πριν, έτυχε και BMW σειρά 1, του 13 αν θυμάμαι σωστά, να βγάλει του κόσμου τα προβλήματα. Οπότε μεμονομένες καταστάσεις δεν λένε κάτι, μπορεί να πάρεις αύριο ξανά polo και να βγει εξαιρετικό.

Τα Κορεάτικα και τα Ιαπωνικά αναλογικά ή έχουν πολύ χειρότερη ποιότητα κατασκευής, ή έχουν ίδια τιμή. Δηλαδή το pro ceed GT της KIA ναι, είναι συμπαθητικό αλλά αν είναι να κάνει 30.000 (γιατί δεν θα το πάρεις γυμνό φαντάζομαι) παίρνεις το Golf ή αν κάνεις υποχώρηση στον κινητήρα παίρνεις το Α3 και είσαι σε τελείως άλλη κατηγορία, μέρα με τη νύχτα. Αυτά για τα Κορεάτικα, τα Ιαπωνικά, το να κοστίζει το Yaris όσο το Polo, και το πρώτο να είναι γεμάτο σκληρά πλαστικά ή να κλείνεις την πόρτα και να μην έχει καμία στιβαρότητα είναι αδικαιολόγητο για εμένα. Μπορεί εάν το αφήσεις ασυντήρητο το yaris ή στο αντίστοιχο hyundai να μην πάθει τίποτα μηχανολογικά και τα αναλώσιμα του να κρατήσουν αρκετά παραπάνω, αλλά αυτό για εμένα δεν είναι κριτίριο επιλογής.
 
Βρε παιδιά, ο καθένας μας μπορεί να γράψει διαφορετικό πράγμα για κάθε αμάξι. Ειδικά οσο πιο καινούρια, τόσο πιο πολλά εργοστάσια συμμετέχουν στην κατασκευή, οπότε τρέχα γύρευε, το ίδιο μοντέλο της ίδιας χρονιάς μπορεί να βγαίνει σε έκδοση από κούκλα μέχρι πανούκλα.

Για την ιστορία, ο σκαραβαίος μου (new) του 2006, τον πήρα δεύτερο χέρι το '12 και τον πέταξα στην αρχή του '15, αφού είχα ως τότε γίνει κολλητός με όλα τα συνεργεία της πόλης. Η χαριστική ήταν όταν άρχισε να μου κάνει νερά στο αυτόματο κιβώτιο, και μου ζήτησαν κάτι παραπάνω από 2 χιλιάρικα για να το ανοίξουν να το κοιτάξουν, και να μου πουν αν χρειάζεται επισκευή με ακόμα ένα χιλιάρικο ή αλλαγή με άλλα...4.5 :D

Μετά από μικρή έρευνα δε, είδα ότι το αυτόματο κιβώτιο παραδίδει πνεύμα λίγο μετά τα 65 χιλιάδες μίλια λόγω συγκεκριμένου κατασκευαστικού λάθους. Εμένα μου'κανε τη χάρη και το'κανε στα 130 χιλιάδες. Έκτοτε, και μετά από την εμπειρία ενός φίλου με Jetta που έμεινε χωρίς φρένα ξαφνικά στην εθνική, και άλλα διάφορα που άκουγα γύρω γύρω, για ψυχολογικούς λόγους, δεν ξανακοίταξα γερμανικό αμάξι, τουλάχιστον όχι στις ΗΠΑ.

Βέβαια, οι εδώ σκαραβαίοι φτιάχονται στο Μεξικό, και με διαφορετικές προδιαγραφές απ'τους δικούς σας.
 
Βέβαια, οι εδώ σκαραβαίοι φτιάχονται στο Μεξικό, και με διαφορετικές προδιαγραφές απ'τους δικούς σας.

Νομίζω πως γενικά οι σκαραβαίοι φτιάχνονται στο Μεξικό ακόμα και για τις άλλες αγορές. Σίγουρα πάντως υπάρχουν αυτοκίνητα του VW group που βγαίνουν από τα μεξικάνικα εργοστάσια με προορισμό την Ευρωπαϊκή αγορά. Για παράδειγμα το Audi Q5 κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου στο Μεξικό ενώ αντίθετα το Audi Α5 που είναι ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο με χαμηλότερο αμάξωμα, κατασκευάζεται στo Ingolstadt της Γερμανίας. Εργοστάσια του VW group υπάρχουν σε διάφορες χώρες Γερμανία, Μεξικό, Βραζιλία, Πολωνία, Ισπανία, Πορτογαλία, Τσεχία, Ουγγαρία, Ρωσία, Ινδία κλπ.
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Τα Κορεάτικα και τα Ιαπωνικά αναλογικά ή έχουν πολύ χειρότερη ποιότητα κατασκευής, ή έχουν ίδια τιμή. Δηλαδή το pro ceed GT της KIA ναι, είναι συμπαθητικό αλλά αν είναι να κάνει 30.000 (γιατί δεν θα το πάρεις γυμνό φαντάζομαι) παίρνεις το Golf ή αν κάνεις υποχώρηση στον κινητήρα παίρνεις το Α3 και είσαι σε τελείως άλλη κατηγορία, μέρα με τη νύχτα. Αυτά για τα Κορεάτικα, τα Ιαπωνικά, το να κοστίζει το Yaris όσο το Polo, και το πρώτο να είναι γεμάτο σκληρά πλαστικά ή να κλείνεις την πόρτα και να μην έχει καμία στιβαρότητα είναι αδικαιολόγητο για εμένα. Μπορεί εάν το αφήσεις ασυντήρητο το yaris ή στο αντίστοιχο hyundai να μην πάθει τίποτα μηχανολογικά και τα αναλώσιμα του να κρατήσουν αρκετά παραπάνω, αλλά αυτό για εμένα δεν είναι κριτίριο επιλογής.
Αυτο ειναι καθαρα υποκειμενικο οπως το λες. Εγω δεν θα αλλαζα τα σκληρα πλαστικα στο colt μου μετα μαλακα του honda του πατερα μου. Δεν εχω βαλει ποτε προστασια απο τον ηλιο και ειναι σαν να το αγορασα σημερα. Του πατερα μου εχει αλλαξει χρωμα και το προσεχει κιολας και σε ενα σημειο "εσκασε" . Τα μαλακα πλαστικα εχουν ωραια αισθηση τα πρωτα 2 χρονια. Μπηκα σε volvo s60 του 12' και εμοιαζε λες και ειναι αμαξι 15 ετιας το ταμπλο.
Πορτα σε τριθυρο Polo . Στιβαρη δε λεω, αλλα νιωθεις οταν την κλεινεις οτι εχει κρεμασει μισο με ενα χιλιοστο. Πραγμα που δεν συμβαινει στο τριθυρο colt μου. Μην σε ξεγελαει η αισθηση. Δεν ανταποκρινεται παντα στην ποιοτητα.
Volvo V40 του 15' των 23.000 εχει παει τρεις φορες συνεργειο . Μια για μαζικη αντικατασταση σε καποια αντλια ( diesel D2 κινητηρας PSA ) και δυο για προβλημα στον πισω τροχο που κατι ειχε σχεδον διαλυθεί. Αλλαγη εντος εγγυησης, αλλα αμαζι premium και καλα.
Honda civic του 2008. Κοστος 20.000 και δεν εχει βγαλει ουτε ενα προβλημα. Πλεον το νεο Honda civic ειναι ακριβοτερο και απο το volvo v40 και απο το Α3 γιατι "πουλαει" αξιοπιστια. Οπως και η Toyota.

Προτιμω το αμαξι μου να μου δινει την ιδια αισθηση οπως την πρωτη μερα που το αγορασα, παρα να δειχνει τα χρονια του .
 
Αυτό που γράφεις ισχύει ως γενίκευση. Δεν έχω δει βέβαια ποτέ σε πρόσσφατο vw, audi, BMW κλπ σκασμένο ταμπλό. Ωστόσο προφανώς και το premium αυτοκίνητο θέλει διαφορετική φροντίδα, επί παραδείγματι, ότι και να κάνεις, ότι υλικό και να βάλεις, το λάστιχο στις ηλιοροφές θα ξεραθεί αν δεν το έχεις σε γκαράζ. Ή, έχω δει με τα μάτια μου σε citroen c2, μαύρο στον ήλιο καλοκαίρι να τρελαίνονται τα ηλεκτρονικά, να μην κατεβαίνουν παράθυρα κλπ.

Τελικώς, η επιλογή πρέπει να γίνεται με τη χρήση που κάνει κανείς και φυσικά τις προτεραιότητες που ορίζει.
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Αυτό που γράφεις ισχύει ως γενίκευση. Δεν έχω δει βέβαια ποτέ σε πρόσσφατο vw, audi, BMW κλπ σκασμένο ταμπλό. Ωστόσο προφανώς και το premium αυτοκίνητο θέλει διαφορετική φροντίδα, επί παραδείγματι, ότι και να κάνεις, ότι υλικό και να βάλεις, το λάστιχο στις ηλιοροφές θα ξεραθεί αν δεν το έχεις σε γκαράζ. Ή, έχω δει με τα μάτια μου σε citroen c2, μαύρο στον ήλιο καλοκαίρι να τρελαίνονται τα ηλεκτρονικά, να μην κατεβαίνουν παράθυρα κλπ.

Τελικώς, η επιλογή πρέπει να γίνεται με τη χρήση που κάνει κανείς και φυσικά τις προτεραιότητες που ορίζει.
Ετσι ακριβως. Πχ το μονο premium υλικο που εχει το colt μου ειναι το δερματινο τιμονι. Ξεβαψε στα 4 πρωτα χρονια και απο πανω εκει που χτυπαει ο ηλιος εχει σκασει. Σε αντιθεση με το s60 R design του γείτονα απεναντι που το βαζει κατω απο σκεπαστρο ,μπαινεις και μυριζει ολο το σαλονι καινουριο δερμα.
Στα δικα μου χερια μαλλον θα ειχε "σκασει" ολο το σαλονι...