Επιλογη αυτοκινητου

Εμένα πάλι το leasing δεν θεωρείται καλή επιλογή, εκτος και αν θελει καποιος ντε και καλά να εχει παντα καινουργιο αυτοκινητο, το οποιο θεωρω περιττό. Πλεον, οι "ασφαλεις" μαρκες παραγουν αυτοκίνητα που ειναι σαν καινουργια ακομη και αν κλεισουν 10ετια. Εχω το Volvo S60, 4 χρονια πλεον και ειναι του κουτιου με ενα ετήσιο σερβις των 300 ευρω, ασφαλεια 400 και τελη 80ευρω (φυσικα όχι Ελλάδα).

Απο τη Volvo με επαιρναν για να μου πασαρουν το S90 με leasing, αλλα εγώ ψηνόμουν μονο για το S60, οποτε μιλήσαμε μονο γι αυτο. Σε τι κατέληξα: αν αγοράσει καποιος μεταχειρισμένο 2ετιας, αυτό έχει χασει ηδη την υψηλή τιμη της "καινουργίλας". Συγκεκριμένα, S60 2-3ετιας κανει κοντά στα 22.000-23.000. Το αντιστοιχο της 5ετίας έχει κοντα στα 15-16.000 (και ειναι και η παλαιότερη εκδοση). Αυτό σημαινει πως σε 3 χρονια που κρατάει το leasing (τουλαχιστον εδω τοσο ειναι), εχεις χασει κοντά στα 9.5 χιλιαρικα (υποτιμηση, ασφαλεια, σερβις, τέλη), έχεις όμως το αμαξι που ειναι καινουργιο ακομη. Το αντιστοιχο της 6ετιας εχει 12.000, οπότε η χασουρα μειωνεται και αλλο χωρις να αυξανεται το κοστος ασφαλειας ή σέρβις δραματικά.

Αν παρεις όντως leasing, το αντιστοιχο S60 2017, κοστιζε 350 ευρω το μήνα, δηλαδή 12600 στα 3 χρονια. Βεβαια γλιτώνεις τελη, ασφάλειες, κτλ, αλλά στο ιδιο χρονικο διαστημα εχεις δώσει παραπάνω χρηματα και δε σου μένει το αμάξι. Ακόμη και σε εταιρία να το περάσεις και το φπα και καυσιμα να γλιτώνεις, αντε να πεσεις στο ιδιο κόστος με το να κρατησεις το ελαφρώς μεταχειρισμένο.
 
Last edited:
Εμένα πάλι το leasing δεν θεωρείται καλή επιλογή, εκτος και αν θελει καποιος ντε και καλά να εχει παντα καινουργιο αυτοκινητο, το οποιο θεωρω περιττό. Πλεον, οι "ασφαλεις" μαρκες παραγουν αυτοκίνητα που ειναι σαν καινουργια ακομη και αν κλεισουν 10ετια. Εχω το Volvo S60, 4 χρονια πλεον και ειναι του κουτιου με ενα ετήσιο σερβις των 300 ευρω, ασφαλεια 400 και τελη 80ευρω (φυσικα όχι Ελλάδα).

Απο τη Volvo με επαιρναν για να μου πασαρουν το S90 με leasing, αλλα εγώ ψηνόμουν μονο για το S60, οποτε μιλήσαμε μονο γι αυτο. Σε τι κατέληξα: αν αγοράσει καποιος μεταχειρισμένο 2ετιας, αυτό έχει χασει ηδη την υψηλή τιμη της "καινουργίλας". Συγκεκριμένα, S60 2-3ετιας κανει κοντά στα 22.000-23.000. Το αντιστοιχο της 5ετίας έχει κοντα στα 15-16.000 (και ειναι και η παλαιότερη εκδοση). Αυτό σημαινει πως σε 3 χρονια που κρατάει το leasing (τουλαχιστον εδω τοσο ειναι), εχεις χασει κοντά στα 9.5 χιλιαρικα (υποτιμηση, ασφαλεια, σερβις, τέλη), έχεις όμως το αμαξι που ειναι καινουργιο ακομη. Το αντιστοιχο της 6ετιας εχει 12.000, οπότε η χασουρα μειωνεται και αλλο χωρις να αυξανεται το κοστος ασφαλειας ή σέρβις δραματικά.

Αν παρεις όντως leasing, το αντιστοιχο S60 2017, κοστιζε 350 ευρω το μήνα, δηλαδή 12600 στα 3 χρονια. Βεβαια γλιτώνεις τελη, ασφάλειες, κτλ, αλλά στο ιδιο χρονικο διαστημα εχεις δώσει παραπάνω χρηματα και δε σου μένει το αμάξι. Ακόμη και σε εταιρία να το περάσεις και το φπα και καυσιμα να γλιτώνεις, αντε να πεσεις στο ιδιο κόστος με το να κρατησεις το ελαφρώς μεταχειρισμένο.

να παρακαλείς να σου τύχει βλάβη στο κιβώτιο ταχυτήτων. Δεν επισκευάζεται. Και δεν είναι σπάνια ζημιά. Βέβαια είναι πολύ πιο συχνή στα s40 προηγούμενης γενιάς, όπου έχω δυο παραδείγματα το ένα στα 18.000 χλμ. και δυο ετών αυτοκίνητο, και το άλλο 12 ετών με 60.000 χλμ.
 
να παρακαλείς να σου τύχει βλάβη στο κιβώτιο ταχυτήτων. Δεν επισκευάζεται. Και δεν είναι σπάνια ζημιά. Βέβαια είναι πολύ πιο συχνή στα s40 προηγούμενης γενιάς, όπου έχω δυο παραδείγματα το ένα στα 18.000 χλμ. και δυο ετών αυτοκίνητο, και το άλλο 12 ετών με 60.000 χλμ.
Για πόσα κυβικά και τι καύσιμο λέτε;
Γιατί φίλτρα βενζίνη δεν τα πιάνουν τα λεφτά αυτα
 
Εμένα πάλι το leasing δεν θεωρείται καλή επιλογή, εκτος και αν θελει καποιος ντε και καλά να εχει παντα καινουργιο αυτοκινητο, το οποιο θεωρω περιττό. Πλεον, οι "ασφαλεις" μαρκες παραγουν αυτοκίνητα που ειναι σαν καινουργια ακομη και αν κλεισουν 10ετια. Εχω το Volvo S60, 4 χρονια πλεον και ειναι του κουτιου με ενα ετήσιο σερβις των 300 ευρω, ασφαλεια 400 και τελη 80ευρω (φυσικα όχι Ελλάδα).

Απο τη Volvo με επαιρναν για να μου πασαρουν το S90 με leasing, αλλα εγώ ψηνόμουν μονο για το S60, οποτε μιλήσαμε μονο γι αυτο. Σε τι κατέληξα: αν αγοράσει καποιος μεταχειρισμένο 2ετιας, αυτό έχει χασει ηδη την υψηλή τιμη της "καινουργίλας". Συγκεκριμένα, S60 2-3ετιας κανει κοντά στα 22.000-23.000. Το αντιστοιχο της 5ετίας έχει κοντα στα 15-16.000 (και ειναι και η παλαιότερη εκδοση). Αυτό σημαινει πως σε 3 χρονια που κρατάει το leasing (τουλαχιστον εδω τοσο ειναι), εχεις χασει κοντά στα 9.5 χιλιαρικα (υποτιμηση, ασφαλεια, σερβις, τέλη), έχεις όμως το αμαξι που ειναι καινουργιο ακομη. Το αντιστοιχο της 6ετιας εχει 12.000, οπότε η χασουρα μειωνεται και αλλο χωρις να αυξανεται το κοστος ασφαλειας ή σέρβις δραματικά.

Αν παρεις όντως leasing, το αντιστοιχο S60 2017, κοστιζε 350 ευρω το μήνα, δηλαδή 12600 στα 3 χρονια. Βεβαια γλιτώνεις τελη, ασφάλειες, κτλ, αλλά στο ιδιο χρονικο διαστημα εχεις δώσει παραπάνω χρηματα και δε σου μένει το αμάξι. Ακόμη και σε εταιρία να το περάσεις και το φπα και καυσιμα να γλιτώνεις, αντε να πεσεις στο ιδιο κόστος με το να κρατησεις το ελαφρώς μεταχειρισμένο.

Νομίζω έχει να κάνει με το τι εμπειρίες έχει ο καθένας απ'το παρελθόν. Διότι "ασφαλείς" μάρκες δεν υπάρχουν πια, μετά τα 5-6 χρόνια τα πράγματα είναι πλέον θέμα τύχης. Μπορεί να τη βγάλεις καθαρή, μπορεί να χρειαστεί να δώσεις 4ψήφια νούμερα, και όχι μόνο μια φορά. Το δικό μου το κατσαριδάκι δεν έβγαλε κιχ μέχρι την 7ετία, μετά όμως άρχισε να καταρρέει απανωτά σαν ελεγχόμενη κατεδάφιση, σε τέτοιο βαθμό που έφτασα να το "σκοτώσω" πριν φτάσει τη 10ετία , έχοντας ήδη ξοδέψει πάνω από 2 χιλιάρικα σε απανωτές επισκευές. Μεγάλο πράγμα το να'σαι μόνιμα κάτω από εγγύηση. Πάνε οι εποχές που έπαιρνες ένα Κορόλλα το '96 και συνεχίζει να κινείται σήμερα μετά από 21 χρόνια χωρίς να έχει βγάλει τίποτα (πραγματικό γεγονός, μ'αυτό κυκλοφορώ τα καλοκαίρια στην Ελλάδα)
 
Νομίζω τα πιό αξιόπιστα είναι αυτά που κατασκευάζονται στην Ιαπωνία.
Έχω ένα Daihatsu Sirion και ένα Mitsubishi ASX.
 
Τα κιβώτια των s40, προ 10+ετιας ειχαν θέματα. Κανένα μοντελο εκ των συγχρονων volvo (μετα τη κακή κληρονομιά απο την GM) δεν εχει παρουσιασει κατι τετοιο. Θεωρω πως για καποιον που βαζει σε προτεραιότητα την ασφάλεια και αξιοπιστία, σε ενα οικονομικό στη χρήση όχημα (μηδενικα τελη και κατανάλωση 4-5λτ/100χλμ για τόσο μεγάλο αυτοκινητο), η volvo ειναι απο τις επικρατεστερες επιλογες.
 
Τα κιβώτια των s40, προ 10+ετιας ειχαν θέματα. Κανένα μοντελο εκ των συγχρονων volvo (μετα τη κακή κληρονομιά απο την GM) δεν εχει παρουσιασει κατι τετοιο. Θεωρω πως για καποιον που βαζει σε προτεραιότητα την ασφάλεια και αξιοπιστία, σε ενα οικονομικό στη χρήση όχημα (μηδενικα τελη και κατανάλωση 4-5λτ/100χλμ για τόσο μεγάλο αυτοκινητο), η volvo ειναι απο τις επικρατεστερες επιλογες.


συγνώμη που ρωτάω...
ποιό volvo έχει μηδενικά τέλη και 4-5l/100?
 
συγνώμη που ρωτάω...
ποιό volvo έχει μηδενικά τέλη και 4-5l/100?

Μηδενικά τέλη στο εξωτερικό πολλά, εδώ δεν νομίζω να έχει κάποιο. Χαμηλή κατανάλωση ένα σωρό μοντέλα τους, το V40 πχ στους περισσότερους κινητήρες έχει κάτω από 5 κατανάλωση. Και όχι μόνο η Volvo, τα diesel της BMW, εξαιρετικά χαμηλές καταναλώσεις επί παραδείγματι.
 
Μηδενικά τέλη στο εξωτερικό πολλά, εδώ δεν νομίζω να έχει κάποιο. Χαμηλή κατανάλωση ένα σωρό μοντέλα τους, το V40 πχ στους περισσότερους κινητήρες έχει κάτω από 5 κατανάλωση. Και όχι μόνο η Volvo, τα diesel της BMW, εξαιρετικά χαμηλές καταναλώσεις επί παραδείγματι.

ούτε μηδενικά τέλη, ούτε τέτοιες καταναλώσεις.
Αυτά είναι για να διαβάζουμε στα περιοδικά στην τουαλέτα.

μια ματιά που έριξα πριν λίγο οι D2 D3 1.6 "λένε" 3.8 για αμάξια 1500 κιλών.

το δικό μου που δεν είναι volvo πχ λέει 3.2 για 1.5 κινητήρα και ζυγίζει 400 κιλά τουλάχιστον πιό κάτω. Και το χαμηλότερο που έχω δει είναι 4.5 πηγαίνοντας μετα βίας μέχρι 100.
 
Για αμάξι 1500 κιλών οτιδήποτε περί τα 6 μέσο όρο το θεωρώ ''εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση'', ειδικά εάν πρόκειται για κινητήρα που να το κάνει να ''προχωράει''. Αυτές τις καταναλώσεις που διαφημίζουν θα τις δεις περί τα 70-80 χλμ σε ευθεία επαρχιακού δρόμου με cruise control και μέγιστη σχέση στο κιβώτιο.
 
Για αμάξι 1500 κιλών οτιδήποτε περί τα 6 μέσο όρο το θεωρώ ''εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση'', ειδικά εάν πρόκειται για κινητήρα που να το κάνει να ''προχωράει''. Αυτές τις καταναλώσεις που διαφημίζουν θα τις δεις περί τα 70-80 χλμ σε ευθεία επαρχιακού δρόμου με cruise control και μέγιστη σχέση στο κιβώτιο.

συμφωνώ, αν δεν φάνηκε από το ποστ μου.
Αλλά αν το 6 είναι εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση δεν υπάρχει περίπτωση για ένα αμάξι 1500 κιλών να είναι η καθημερινότητα.
Θα είναι σημαντικά πάνω από το 6 αν θελει κάποιος να κινηθεί γρήγορα.
Και μιλάμε για τον ίδιο κινητήρα ουσιαστικά.
Σε αμάξι των 1500 κιλών αναγκαστικά θα φτάσει τα 8 όταν ο ίδιος κινητήρας στα 1100 κιλά ξεπερνάει τα 6 αν θέλει να κινηθεί γρήγορα.
 
Σωστά. Καταρχάς, επειδή το είχα ξεχάσει παρότι το είχαμε συζητήσει, την προηγούμενη εβδομάδα έκανα ένα ταξίδι Βόρεια Ελλάδα από Αθήνα, το Α4, 2.0Τ 252hp του '16 με μέση ταχύτητα 140 χλμ (μεταξύ 120-160) έκαψε 7,1 μ.ο μεταξύ Δράμας και Αθήνας. Με το ίδιο αμάξι για να κινηθείς γρήγορα στην Αθήνα (Κηφισίας κλπ) δεν πάει κάτω από 8.

Από εκεί και πέρα είναι το τι προτεραιότητες θέτεις. Το volvo των 1500 κιλών έχει σχέση από πλευράς ασφάλειας, οδηγικής συμπεριφοράς, εξοπλισμού με αυτό των 1100;
 
Εγω δεν έθεσα κανένα θέμα σύγκρισης αμαξωμάτων και ασφάλειας.
Απλά αμφισβήτησα τον ισχυρισμό ότι Volvo των 1500 κιλών με 1600 κινητήρα τον ίδιο που φοράει ένα Mazda 3 ή Citroen c3 ή focus θα κάψει 4-5 λιτρα.
 
συγνώμη που ρωτάω...
ποιό volvo έχει μηδενικά τέλη και 4-5l/100?

Καλησπερα! Τα 3 πρωτα χρονια δε πληρωσα τιποτα απο τελη (κριτηριο ειναι η Euro class του αυτοκινητου και συνεπως οι ρυποι). Απο το 4ο, ξεκινησα να πληρωνω 100ευρω (περιπου). Για καταναλωση (με ανθρωπινη οδηγηση-μεχρι τα 100-110χλμ/ωρα), το D2 DrivE S60 μου καιει πραγματικά περιπου 4κατι λιτρα στην εθνική, κατι λιγοτερο απο 6 στην πόλη.

Σημειωση 1: 4λιτρα με καλοκαιρινά ελαστικα, σε καλοκαιρινές (>10 βαθμων) συνθήκες σε επιπεδο δρομο, με ενα ατομο
Σημειωση 2: Αν μιλάμε για τα D3-D5, φυσικα δεν υπαρχουν αυτα τα νουμερα
 
Last edited:
Όντως..Παιδιά εγώ τέλη κυκλοφορίας 660 δεν προτίθεμαι να ξανασκάσω,και ούτε για καταναλώσεις 12+lt\100km.Θα στεναχωρηθώ ιδιεταίρως που πρέπει να διώξω το αμάξι μου αλλά δεν πάει άλλο.Όποιος 3χει εμπειρία απο leasing ας πει.

Θα σου πω σε λίγες ημέρες, μόλις έκλεισα σήμερα ένα από την leaseplan.