Εμένα πάλι το leasing δεν θεωρείται καλή επιλογή, εκτος και αν θελει καποιος ντε και καλά να εχει παντα καινουργιο αυτοκινητο, το οποιο θεωρω περιττό. Πλεον, οι "ασφαλεις" μαρκες παραγουν αυτοκίνητα που ειναι σαν καινουργια ακομη και αν κλεισουν 10ετια. Εχω το Volvo S60, 4 χρονια πλεον και ειναι του κουτιου με ενα ετήσιο σερβις των 300 ευρω, ασφαλεια 400 και τελη 80ευρω (φυσικα όχι Ελλάδα).
Απο τη Volvo με επαιρναν για να μου πασαρουν το S90 με leasing, αλλα εγώ ψηνόμουν μονο για το S60, οποτε μιλήσαμε μονο γι αυτο. Σε τι κατέληξα: αν αγοράσει καποιος μεταχειρισμένο 2ετιας, αυτό έχει χασει ηδη την υψηλή τιμη της "καινουργίλας". Συγκεκριμένα, S60 2-3ετιας κανει κοντά στα 22.000-23.000. Το αντιστοιχο της 5ετίας έχει κοντα στα 15-16.000 (και ειναι και η παλαιότερη εκδοση). Αυτό σημαινει πως σε 3 χρονια που κρατάει το leasing (τουλαχιστον εδω τοσο ειναι), εχεις χασει κοντά στα 9.5 χιλιαρικα (υποτιμηση, ασφαλεια, σερβις, τέλη), έχεις όμως το αμαξι που ειναι καινουργιο ακομη. Το αντιστοιχο της 6ετιας εχει 12.000, οπότε η χασουρα μειωνεται και αλλο χωρις να αυξανεται το κοστος ασφαλειας ή σέρβις δραματικά.
Αν παρεις όντως leasing, το αντιστοιχο S60 2017, κοστιζε 350 ευρω το μήνα, δηλαδή 12600 στα 3 χρονια. Βεβαια γλιτώνεις τελη, ασφάλειες, κτλ, αλλά στο ιδιο χρονικο διαστημα εχεις δώσει παραπάνω χρηματα και δε σου μένει το αμάξι. Ακόμη και σε εταιρία να το περάσεις και το φπα και καυσιμα να γλιτώνεις, αντε να πεσεις στο ιδιο κόστος με το να κρατησεις το ελαφρώς μεταχειρισμένο.
Για πόσα κυβικά και τι καύσιμο λέτε;να παρακαλείς να σου τύχει βλάβη στο κιβώτιο ταχυτήτων. Δεν επισκευάζεται. Και δεν είναι σπάνια ζημιά. Βέβαια είναι πολύ πιο συχνή στα s40 προηγούμενης γενιάς, όπου έχω δυο παραδείγματα το ένα στα 18.000 χλμ. και δυο ετών αυτοκίνητο, και το άλλο 12 ετών με 60.000 χλμ.
Εμένα πάλι το leasing δεν θεωρείται καλή επιλογή, εκτος και αν θελει καποιος ντε και καλά να εχει παντα καινουργιο αυτοκινητο, το οποιο θεωρω περιττό. Πλεον, οι "ασφαλεις" μαρκες παραγουν αυτοκίνητα που ειναι σαν καινουργια ακομη και αν κλεισουν 10ετια. Εχω το Volvo S60, 4 χρονια πλεον και ειναι του κουτιου με ενα ετήσιο σερβις των 300 ευρω, ασφαλεια 400 και τελη 80ευρω (φυσικα όχι Ελλάδα).
Απο τη Volvo με επαιρναν για να μου πασαρουν το S90 με leasing, αλλα εγώ ψηνόμουν μονο για το S60, οποτε μιλήσαμε μονο γι αυτο. Σε τι κατέληξα: αν αγοράσει καποιος μεταχειρισμένο 2ετιας, αυτό έχει χασει ηδη την υψηλή τιμη της "καινουργίλας". Συγκεκριμένα, S60 2-3ετιας κανει κοντά στα 22.000-23.000. Το αντιστοιχο της 5ετίας έχει κοντα στα 15-16.000 (και ειναι και η παλαιότερη εκδοση). Αυτό σημαινει πως σε 3 χρονια που κρατάει το leasing (τουλαχιστον εδω τοσο ειναι), εχεις χασει κοντά στα 9.5 χιλιαρικα (υποτιμηση, ασφαλεια, σερβις, τέλη), έχεις όμως το αμαξι που ειναι καινουργιο ακομη. Το αντιστοιχο της 6ετιας εχει 12.000, οπότε η χασουρα μειωνεται και αλλο χωρις να αυξανεται το κοστος ασφαλειας ή σέρβις δραματικά.
Αν παρεις όντως leasing, το αντιστοιχο S60 2017, κοστιζε 350 ευρω το μήνα, δηλαδή 12600 στα 3 χρονια. Βεβαια γλιτώνεις τελη, ασφάλειες, κτλ, αλλά στο ιδιο χρονικο διαστημα εχεις δώσει παραπάνω χρηματα και δε σου μένει το αμάξι. Ακόμη και σε εταιρία να το περάσεις και το φπα και καυσιμα να γλιτώνεις, αντε να πεσεις στο ιδιο κόστος με το να κρατησεις το ελαφρώς μεταχειρισμένο.
Φίλτρα βενζίνη εννοώΓια πόσα κυβικά και τι καύσιμο λέτε;
Γιατί φίλτρα βενζίνη δεν τα πιάνουν τα λεφτά αυτα
Είναι απίστευτοι οι διορθωτές.Φίλτρα βενζίνη εννοώ
Και η ερώτηση προς τον kostikos
Τα κιβώτια των s40, προ 10+ετιας ειχαν θέματα. Κανένα μοντελο εκ των συγχρονων volvo (μετα τη κακή κληρονομιά απο την GM) δεν εχει παρουσιασει κατι τετοιο. Θεωρω πως για καποιον που βαζει σε προτεραιότητα την ασφάλεια και αξιοπιστία, σε ενα οικονομικό στη χρήση όχημα (μηδενικα τελη και κατανάλωση 4-5λτ/100χλμ για τόσο μεγάλο αυτοκινητο), η volvo ειναι απο τις επικρατεστερες επιλογες.
συγνώμη που ρωτάω...
ποιό volvo έχει μηδενικά τέλη και 4-5l/100?
Μηδενικά τέλη στο εξωτερικό πολλά, εδώ δεν νομίζω να έχει κάποιο. Χαμηλή κατανάλωση ένα σωρό μοντέλα τους, το V40 πχ στους περισσότερους κινητήρες έχει κάτω από 5 κατανάλωση. Και όχι μόνο η Volvo, τα diesel της BMW, εξαιρετικά χαμηλές καταναλώσεις επί παραδείγματι.
Για αμάξι 1500 κιλών οτιδήποτε περί τα 6 μέσο όρο το θεωρώ ''εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση'', ειδικά εάν πρόκειται για κινητήρα που να το κάνει να ''προχωράει''. Αυτές τις καταναλώσεις που διαφημίζουν θα τις δεις περί τα 70-80 χλμ σε ευθεία επαρχιακού δρόμου με cruise control και μέγιστη σχέση στο κιβώτιο.
συγνώμη που ρωτάω...
ποιό volvo έχει μηδενικά τέλη και 4-5l/100?
Όντως..Παιδιά εγώ τέλη κυκλοφορίας 660 δεν προτίθεμαι να ξανασκάσω,και ούτε για καταναλώσεις 12+lt\100km.Θα στεναχωρηθώ ιδιεταίρως που πρέπει να διώξω το αμάξι μου αλλά δεν πάει άλλο.Όποιος 3χει εμπειρία απο leasing ας πει.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.