Επιλογη αυτοκινητου

εχω αυτο το σταρλετ 1000αρι μοντελο 88 με πλατινες ..... πηγα 4 φορες Αμβουργο Γιαννενα το εχω εγω απο το 97 μεταχειρισμενο το ειχα παρει ΔΕΝ χαλαει ΔΕΝ σπαει ΔΕΝ μασαει......

το εχω στην Ελλαδα τα καλοκαιρια πηγαινουμε στη Μανη και ολη την Πελοπονησο διακοπες ....

τι να πω ;;;

Κακο Σκυλι τιποτα αλλο !!!

χιλιαρι και τι δεν εχει κουβαλησει και που δεν πηγε ..... τοσα χρονια εχω αλλαξει μονο Δυναμο και Μπαταρια ! :SFGSFGSF: :SFGSFGSF: :SFGSFGSF:
 

Attachments

  • 374523_199339436869887_1680240119_n.jpg
    374523_199339436869887_1680240119_n.jpg
    155.9 KB · Views: 189
Απ οτι καταλαβαινω τελικα απ τ αμαξια ειναι να μην σου τυχει δεν εχει να κανει με κανενα Ιαπωνα, Κορεατη και Γερμανο απλα παμε βαση στατιστικης...

Προσωπικά δεν ξέρω ούτε 1 που να είχε σοβαρό θέμα με Hyundai ή Toyota , αντίθετα όσους ρωτάω με VW ή BMW το 80% λένε ότι είχαν διάφορα μηχανικά προβλήματα.

Σήμερα πχ. έβλεπα αυτή την έρευνα και στον πάτο είναι η BMW και η Audi...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Τώρα αν κάποιος διαλέγει αμάξι με κριτήριο να έχει το πιο όμορφο ταμπλό και ας υστερεί σε μηχανικά μέρη όπως τα VW σε σχέση με το Toyota , είναι θέμα προτεραιοτήτων.
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

εχω αυτο το σταρλετ 1000αρι μοντελο 88 με πλατινες ..... πηγα 4 φορες Αμβουργο Γιαννενα το εχω εγω απο το 97 μεταχειρισμενο το ειχα παρει ΔΕΝ χαλαει ΔΕΝ σπαει ΔΕΝ μασαει......

το εχω στην Ελλαδα τα καλοκαιρια πηγαινουμε στη Μανη και ολη την Πελοπονησο διακοπες ....

τι να πω ;;;

Κακο Σκυλι τιποτα αλλο !!!

χιλιαρι και τι δεν εχει κουβαλησει και που δεν πηγε ..... τοσα χρονια εχω αλλαξει μονο Δυναμο και Μπαταρια ! :SFGSFGSF: :SFGSFGSF: :SFGSFGSF:

Ah, they don't make them anymore like they used to....
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Ah, they don't make them anymore like they used to....

Εχω την αίσθηση, οτι αυτό που φταίει για το οτι τα σημερινά αυτοκίνητα δεν αντέχουν πλέον 20 χρόνια - όπως έκαναν τα παλιότερα αυτοκίνητα - είναι το οτι ζητάμε απο ίδιους κινητήρες μεγαλύτερη ιπποδύναμη και τα έχουμε φορτώσει με πληθώρα ηλεκτρονικών συστημάτων. Εχουμε φτάσει πια στο σημείο να σε τρακαρούν στην πόρτα και να ακινητοποιείται (τρόπος του λέγειν) το αυτοκίνητο. Στους κινητήρες, λίγο να ξεφύγεις απο την ποιότητα βενζίνης και το ταμπλό γίνεται χριστουγενιάτικο δένδρο. Τα ηλεκτρονικά παρέχουν σαφώς περισσότερη ασφάλεια μέσω των συστημάτων τους, αλλά τα μισά, είναι γκατζετιές ή ανέσεις που δεν έχουν να κάνουν και τόσο με την ασφάλεια, αλλά αν χαλάσουν θα τα πληρώσεις υποχρεωτικά. Στα μηχανολογικά μέρη, δεν νομίζω να μπορούμε να αποδείξουμε οτι πχ. ένας άξονας, ένα ρουλεμάν ή μια φλάντζα, είναι χειρότερης ποιότητας απο τα παλιότερα - λογικά πρέπει να είναι καλύτερης ποιότητας..
 
Αντιδρούν οι εισαγωγείς αυτοκινήτων για το νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών...http://www.protothema.gr/greece/art...n-gia-to-nomoshedio-tou-upourgeiou-metaforon/

Επιτέλους να μπει μια τάξη στα σαπάκια (συνήθως Diesel) που εισάγονται με μηδενισμένο το κοντέρ αλλά στην πραγματικότητα με εκατοντάδες χιλιάδες χλμ.
 
Προσωπικά δεν ξέρω ούτε 1 που να είχε σοβαρό θέμα με Hyundai ή Toyota , αντίθετα όσους ρωτάω με VW ή BMW το 80% λένε ότι είχαν διάφορα μηχανικά προβλήματα.

Σήμερα πχ. έβλεπα αυτή την έρευνα και στον πάτο είναι η BMW και η Audi...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Τώρα αν κάποιος διαλέγει αμάξι με κριτήριο να έχει το πιο όμορφο ταμπλό και ας υστερεί σε μηχανικά μέρη όπως τα VW σε σχέση με το Toyota , είναι θέμα προτεραιοτήτων.


μετά από 2 VW, το ένα 18 χρόνια κάτοχος και το άλλο 11.5 μέχρι τώρα,
κανένα πρόβλημα, πέραν της αλλαγής αντλίας νερού στο παλιό γύρω στη 12ετία,

είχα και ένα μικρό γιαπωνέζικο, ούτε εκείνο είχε πρόβλημα,
απλά το κράτημά του ήταν χειρότερο από το VW (που ήταν μοντέλο 15 χρόνια παλαιότερο) και με διαφορά (αν και ίδια κιλά, ίδια λάστιχα)

και επίσης το γιαπωνέζικο κόστιζε τα διπλά λεφτά σε συντήρηση, ακόμη και από το 2ο μεγαλύτερης κατηγορίας vw,

πχ πήγαινα για αλλαγή λαδιών, μία φορά στα 10.000 χλμ και έβαζα απλά λάδια (όχι συνθετικά) στο golf του 1992,
τότε που όλα σχεδόν τα γιαπωνέζικα , θέλανε αλλαγή κάθε 5.000 με συνθετικά,

φίλος με Nissan που αγοράστηκε το 1992, μαζί με το δικό μου, πλήρωσε άλλο μισό αυτοκίνητο σε συντήρηση,
άμα πηγαίνεις κάθε εξάμηνο για σέρβις, μειώνεις τις πιθανότητες να τύχει κάτι,

με το vw που έχω τώρα, πηγαίνω στο συνεργείο μία φορά κάθε δύο χρόνια, τότε αλλάζω και λάδια,
δεν μου έχει βγάλει ένδειξη να αλλάξω νωρίτερα (και δεν συμπληρώνω 30,000 χλμ στα δύο χρόνια),
 
αν υπήρχε 1 (ένα) αυτοκίνητο που να ήταν (όχι τέλειο) πολύ καλό, θα το έπαιρναν όλοι.
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

αν υπήρχε 1 (ένα) αυτοκίνητο που να ήταν (όχι τέλειο) πολύ καλό, θα το έπαιρναν όλοι.
Και τελειο και πολυ καλο να ηταν, αν δεν σου καθεται αισθητικα ενα αυτοκινητο , δεν το αγοραζεις. Βλεπε τα "χαλια" του honda civic. Αν και ειμαι hondακιας , πρεπει να εισαι τυφλος για να αγορασεις το 5θυρο. Οπως τυφλοι ηταν αυτοι που αγορασαν το megane πριν 20 χρονια με το εξωγήινο πισω τζαμι.

ΥΓ Ψαχνω σιγα σιγα για οικογενειακο αυτοκινητο καθως περιμενουμε και αλλο μελος και οσο αξιοπιστα και στα λεφτα μου πχ ειναι τα Kia και τα Hyudai δεν μου καθονται καλα ψυχολογικα να τα οδηγαω...
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Vw για ένα και μόνο λόγο dsg

send from my nexus 5 using Tapatalk
Εννοειται . Το βρισκεις πλεον σε ολο το vw groud και δεν ειναι premium χαρακτηριστικο. Αν και το αυτοματο της volvo δεν με "χαλασε" στο v40 T3.
 
Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Εννοειται . Το βρισκεις πλεον σε ολο το vw groud και δεν ειναι premium χαρακτηριστικο. Αν και το αυτοματο της volvo δεν με "χαλασε" στο v40 T3.
Όλα έχουν αυτόματα αλλά δεν είναι σαν το dsg δεν ξέρω της Ford τι λέει

send from my nexus 5 using Tapatalk
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Θα σου πω σε λίγες ημέρες, μόλις έκλεισα σήμερα ένα από την leaseplan.


Πάνο, γιατί πήγες στην lease και όχι στην Hertz? Σου έκαναν καλύτερη προσφορά? Μιας που τα έψαχνα αυτό τον καιρό, είδα σημαντική διαφορά στο μίσθωμα (για το ίδιο αυτοκίνητο εξυπακούεται).
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Όλα έχουν αυτόματα αλλά δεν είναι σαν το dsg δεν ξέρω της Ford τι λέει

send from my nexus 5 using Tapatalk

Δεν ειναι της ford στο V40 T3. Ειναι volvo, εξελιξη του μεγαλυτερου αυτοματου της Volvo με κομμενες δυο ταχυτητες για μικροτερο μεγεθος για να μπαινει στα μικρα μοντελα της και με μικρους κινητηρες (1.5).
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Δεν ειναι της ford στο V40 T3. Ειναι volvo, εξελιξη του μεγαλυτερου αυτοματου της Volvo με κομμενες δυο ταχυτητες για μικροτερο μεγεθος για να μπαινει στα μικρα μοντελα της και με μικρους κινητηρες (1.5).

Η αλήθεια είναι ότι ένα καλό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη μεταμορφώνει ακόμη και αυτοκίνητα πόλης. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ένα polo 1.2 tsi 110hp καλού μου φίλου με το DSG7 απλά πετάει, τελείως διαφορετικό αυτοκίνητο σε σχέση με το manual. Ειδικά όμως στα μικρά της πόλης - για αυτό και το quote- με μικρούς κινητήρες, οι επιπλέον σχέσεις βοηθούν πάρα πολύ. Μικραίνουν τα rates του κιβωτίου και το αυτοκίνητο ''τραβάει'' πολύ καλύτερα.

Ωστόσο, πριν λίγες μέρες είχα πάει στην Karenta -audi- και δίπλα αγόραζαν ένα A3. Όταν τους πρότεινε ο πωλητής να το πάρουν με s-tronic η απάντηση ήταν ''μα καλά, για κουλό με πέρασες; τι να το κάνω το αυτόματο;''. Η λογική ορισμένων Ελλήνων με ξεπερνάει καθημερινά.
 
Μερικοι θελουν να ανακατευουν την βενζινη με τον λεβιε...

Για καποιους αν δεν εχει συμπλεκτη και manual , δεν ειναι οδηγηση, αλλα Videoπαιχνιδι.

8 χρονια με το αυτοματο coltακι μου και δεν κοιταω πισω. Που να ειχα κανενα συγχρονο κιβωτιο και οχι το αυτοματοποιημενο μηχανικο.
Όχι λεω και η Ford έχει ένα παρόμοιο dsg


send from my nexus 5 using Tapatalk
Επειδη η volvo ειχε κοινη πλατφορμα με την ford νομιζα το ειπες. Η volvo πλεον βαζει τα ιδια κιβωτια που εχει η toyota . Νομιζω απο την aisin. Απλα κρατησε την ιδια ονομασια "geartronic" νομιζω, ασχετα αν αλλαξε κιβωτιο.
 
ποιό είναι το κόστος συντήρησης ενός dsg7 ?

Αντικατάσταση λαδιού και ενός φίλτρου του. Ελάχιστο κόστος. Αν και νομίζω ότι στα ξηρού τύπου δεν έχει ούτε αυτό το κόστος