Επιλογη αυτοκινητου

To 1 έτους audi που έχω, έχει φανταστική ποιότητα κατασκευής.
Η κυλησή, η οδηγησή του είναι απλά ευχαρίστηση και τα ηλεκτρονικά του ουσιαστικά.
Το καθοδηγούμενο από radar cruise control για παράδειγμα.
Σου κρατάει σταθερή απόσταση από τον προπορευόμενο (σχετική με την ταχύτητα) και επιβραδύνει ή επιταχύνει αυτόματα.
Η χρήση του σε συνθήκες ομίχλης στα Γιάννενα (με ορατότητα κάτω των 5 μέτρων) ήταν απίστευτη.
Δεν βλέπεις τίποτε αλλά ταυτόχρονα σου δείχνει στην οθόνη αν είναι άλλος μπροστά ή αν έρχεται αυτοκίνητο στο αντίθετο ρεύμα.
Αν δείτε κανένα με audi να τρέχει κανονικά σε συνθήκες μηδενικής ορατότητας, δεν είναι τρελός... βλέπει τα πάντα! :)


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Last edited:
Αυτοκινητάρα φαίνεται , μόνο τις τιμές δεν γνωρίζω. Είναι μια κατηγορία πιο πάνω απο Q3 , X1 , 3008 , Qashqai , Tiguan κτλ. και αντίπαλος της X3 και του Q5.

είναι εκτός ορίων τιμής. υπάρχει και μια απολύτως βασική έκδοση αλλά θες ένα 40άρι και πάνω για αγοράς καλής έκδοσης. από 150ps να πάει σε λιγότερους με μεγάλο όγκο δεν θα του αρέσει.

εγώ όλα αυτά τα Γαλλοειδή θα τα απέφευγα λόγω όχι μεγάλης αξιοπιστίας...
Ή volvo ή κανένα Ιαπωνικό SUV.
 
Ενα εταιρικό Volvo V40 2014 πού έχει φίλος <ψείρας> ,περίπου 3 ετών,έχει αρχίσει και του βγάζει προβλήματα με τριξίματα .
Αντικατέστησαν βάσεις καθίσματος συνοδηγού ,κάποια πλαστικά και βέβαια η αναπαραγωγή μουσικής από την usb παραμένει προβληματική από την αρχή που το πήρε .
Βέβαια δεν τον πολυ-νοιάζουν όλα αυτά αφού του χρόνου λήγει η μίσθωση .
Το θετικότατο είναι η οικονομία στο πετρέλαιο
 
εγώ όλα αυτά τα Γαλλοειδή θα τα απέφευγα λόγω όχι μεγάλης αξιοπιστίας...
Ή volvo ή κανένα Ιαπωνικό SUV.

Δεν νομίζω ότι είναι χειρότερα από την VW ή την BMW που εδώ πχ. είναι στις τελευταίες θέσεις...https://www.whatcar.com/news/honda-named-uks-reliable-used-car-manufacturer-2015/

Και στην Ελλάδα που είχε κάνει μια ερευνα το Autotriti η VW είχε βγει τελευταία και η BMW κοντά στον πάτο.
 
Σιγουρα σε θέματα αξιοπιστίας οι Ιάπωνες και οι Κορεάτες ειναι πολύ μπροστά.. Από την αλλη νομίζω οτι σε περίπτωση τρακαρίσματος οι περισσότεροι από εμάς θα προτιμούσαμε να είμαστε στην καμπίνα ενός Βόλβο ή ενός (καλού) Γερμανικού ....

Ειδικά όταν μιλάμε για εταιρικό νομίζω οτι η αξιοπιστία δεν πρέπει να είναι η βασική παράμετρος επιλογής..
 
Δεν νομίζω ότι πλέον υπάρχει διάκριση Γερμανικά , Ιαπωνικά , Κορεάτικα σε θέμα ασφάλειας , στα crash test όλα σχεδόν τα αμάξια 5 αστέρια έχουν. Το μεγαλύτερο και βαρύτερο όχημα βέβαια πάντα έχει πλεονέκτημα έναντι ενός μικρότερου και ελαφρύτερου.
 
Σε αυτό που εξακολουθούν να υπερτερούν κάποια Γερμανικά ( και συγκεκριμένα αναφέρομαι σε Mercdedes BMW Audi) είναι το υψηλό επίπεδο οδηγικής συμπεριφοράς.
Σε αυτό τον τομέα ακόμα και πιο αξιόπιστες μάρκες όπως Honda Volvo Toyota Hyundai είναι ένα η δύο σκαλοπάτια πιο κάτω.
 
Subaru πχ κορυφή σε παθητική ασφάλεια εδώ και δεκαετίες.
Το καλό είναι ότι τα γιαπωνέζικα δεν έχουν την αξιοπιστία που είχαν παλιότερα.
Τώρα για την αξιοπιστία της BMW αφήστε το καλύτερα....

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
 
.................

Ειδικά όταν μιλάμε για εταιρικό νομίζω οτι η αξιοπιστία δεν πρέπει να είναι η βασική παράμετρος επιλογής..

Κι ομως η αξιοπιστια ειναι σημαντικοτατο, και οχι μονο η αξιοπιστια αλλα σε ποιο μερος αντιστοιχει οικονομικα...αλλα και σε σχεση με την ασφαλεια.

Γιατι αλλο να πρεπει να αλλαξεις ενα support του "τζαμιου" σε θεση οδηγου συνοδηγου σε μια Ρενώ και αλλο κινητηρα σε μια BMW (και σκεψου να εισαι σε δρομο ταχειας οδηγησης).

Eπισης τι κοστος εχουν τα ανταλλακτικα οταν υπαρχει "ζητημα"... Εκει οι Γερμανοι ειναι φαρμακειο, το ιδιο και οι Ιαπωνες.

Τελικα ειναι η ερωτηση ποσο θα σου στοιχησει πραματικα ενα αυτοκινητο στο χρονικο διαστημα που θα το κρατησεις.

Εγω παντως εχω βαλει αυτο το κεφαλαιο στην ζυγαρια των κριτηριων μου, και δεν το εχω μετανοιωσει οταν βλεπω τι στοιχιζει σε φιλους το αυτοκινητο τους.
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Κι ομως η αξιοπιστια ειναι σημαντικοτατο, και οχι μονο η αξιοπιστια αλλα σε ποιο μερος αντιστοιχει οικονομικα...αλλα και σε σχεση με την ασφαλεια.

Γιατι αλλο να πρεπει να αλλαξεις ενα support του "τζαμιου" σε θεση οδηγου συνοδηγου σε μια Ρενώ και αλλο κινητηρα σε μια BMW (και σκεψου να εισαι σε δρομο ταχειας οδηγησης).

Eπισης τι κοστος εχουν τα ανταλλακτικα οταν υπαρχει "ζητημα"... Εκει οι Γερμανοι ειναι φαρμακειο, το ιδιο και οι Ιαπωνες.

Τελικα ειναι η ερωτηση ποσο θα σου στοιχησει πραματικα ενα αυτοκινητο στο χρονικο διαστημα που θα το κρατησεις.

Εγω παντως εχω βαλει αυτο το κεφαλαιο στην ζυγαρια των κριτηριων μου, και δεν το εχω μετανοιωσει οταν βλεπω τι στοιχιζει σε φιλους το αυτοκινητο τους.

Με συγχωρείς αλλά τα γαλλικά ανταλλακτικά είναι τις περισσότερες φορές από τα ακριβότερα και χωρίς πολλές εναλλακτικές πηγές
Το κυριότερο είναι ότι στον φίλο είναι αδιάφορο το κόστος χρήσης αφού το πληρώνει η εταιρία του
 
Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Με συγχωρείς αλλά τα γαλλικά ανταλλακτικά είναι τις περισσότερες φορές από τα ακριβότερα και χωρίς πολλές εναλλακτικές πηγές
Το κυριότερο είναι ότι στον φίλο είναι αδιάφορο το κόστος χρήσης αφού το πληρώνει η εταιρία του

Ποιων Γαλλικων τα ανταλακτικα ειναι ακριβοτερα απο BMW VW η Audi ????

Eχεις κατι υποψιν σου ;

H αξιοπιστια δεν ειναι μονο θεμα κοστους χρησης, αλλα και ασφαλειας στον δρομο.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Ποιων Γαλλικων τα ανταλακτικα ειναι ακριβοτερα απο BMW VW η Audi ????

Eχεις κατι υποψιν σου ;

H αξιοπιστια δεν ειναι μονο θεμα κοστους χρησης, αλλα και ασφαλειας στον δρομο.

Εχω ,επειδή βίωσα citroen που μια πλαστική βίδα κόστιζε 7 ευρώ ,δεν συζητάμε ότι στα γερμανικά υπάρχουν πολλαπλές επιλογές ανταλλακτικών .
Η ασφάλεια στο δρόμο δεν έχει σχέση με τα ανταλλακτικά αν το αυτοκίνητο ´κάνει κανονικά τα σέρβις του
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Δεν νομίζω σε αυτοκίνητο 35 χιλιάδων ευρώ να υπάρχει ζήτημα αξιοπιστίας, τουλάχιστον όχι για τα 4-5 χρόνια που κρατάει ένα εταιρικό.


Απλό νομίζω το κριτήριο, παίρνεις όποιο σου γυαλίσει παραπάνω.
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Δεν νομίζω σε αυτοκίνητο 35 χιλιάδων ευρώ να υπάρχει ζήτημα αξιοπιστίας, τουλάχιστον όχι για τα 4-5 χρόνια που κρατάει ένα εταιρικό.


Απλό νομίζω το κριτήριο, παίρνεις όποιο σου γυαλίσει παραπάνω.

Και όταν όλα είναι πληρωμένα από την εταιρία ....