Επιλογη αυτοκινητου

Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Και όταν όλα είναι πληρωμένα από την εταιρία ....

Ε μα.... βγάζεις μεταπωλητική αξία, βγάζεις κατανάλωση, βγάζεις κόστος σέρβις, βγάζεις αξιοπιστία μετά την 5ετία, κόστος και ευκολία εξεύρεσης ανταλλακτικών και τι μένει;
Απλώς διαλέγεις γενική κατηγορία και από εκεί επιλέγεις όποιο σου γυαλίζει.
 
Sorry για την απουσια μου αλλα επειπα 2 μερες...
Ευχαριστω για τη συμμετοχη.
Θα με ενδιεφερε πολύ αν καποιος εχει εμπειρια από τα 2 που ανεφερα.
Από Mercedes και Audi που αναφερθηκαν μπορω να παω στα GLA200 & Q3 αλλα το 1ο δεν εχει πολλους χωρους και το 2ο κυκλοφορει πολύ καιρο και το εχω σαν 4η επιλογή.
Σε γιαπωνεζικο/κορεατικο δυσκολα θα παω.
περιμενα μηπως βγουν νωρίτερα τα XC40 & Jeep Compass (το νέο) αλλα αργουν...
Πρεπει να βρω λιγο χρονο μεσα στην εβδομαδα να παω να τα δω αλλα δεν το βλεπω...
 
Το Tiguan είναι ένα από αυτά που θελω να δω (μαζι με το Χ1 είναι οι 2 υποψήφιοι)...
Το ΜΟΚΚΑ είναι μικρο το Cherokee εκτος budget, to CR-V δεν με αρεσει το Kuga ετσι κι ετσι...
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Το Tiguan είναι ένα από αυτά που θελω να δω (μαζι με το Χ1 είναι οι 2 υποψήφιοι)...
Το ΜΟΚΚΑ είναι μικρο το Cherokee εκτος budget, to CR-V δεν με αρεσει το Kuga ετσι κι ετσι...

Στα 35k νομιζω το Tiguan θα εχει περισσοτερα πραγματα απο την X1, περισσοτερα extra...
 
Sorry για την απουσια μου αλλα επειπα 2 μερες...
Ευχαριστω για τη συμμετοχη.
Θα με ενδιεφερε πολύ αν καποιος εχει εμπειρια από τα 2 που ανεφερα.
Από Mercedes και Audi που αναφερθηκαν μπορω να παω στα GLA200 & Q3 αλλα το 1ο δεν εχει πολλους χωρους και το 2ο κυκλοφορει πολύ καιρο και το εχω σαν 4η επιλογή.
Σε γιαπωνεζικο/κορεατικο δυσκολα θα παω.
περιμενα μηπως βγουν νωρίτερα τα XC40 & Jeep Compass (το νέο) αλλα αργουν...
Πρεπει να βρω λιγο χρονο μεσα στην εβδομαδα να παω να τα δω αλλα δεν το βλεπω...



To X1 (το τελευταίο εννοώ) το έχει ο μπατζανάκης μου, αλλά το 2λιτρο ντήζελ με τα 190 άλογα. Πηγαίνει τρένο... Χώροι άριστοι, δεν θέλεις μεγαλύτερο. Αλλά με τα 136 άλογα θα είναι κάπως οριακό, και φυσικά μεγάλο πράγμα είναι και η ροπή του ντίζελ. Πάντως σαν αυτοκίνητο είναι πάρα πολύ καλό, και όμορφο. Γούστα βέβαια αυτά θα μου πεις, αλλά δεν το συγκρίνω με tiguan και σια.
 
Και το Q3 με τον κινητήρα που έχω εγώ (TFSI ULTRA 150 PS, Cylinder on Demand, βενζινη) θα πήγαινε μια χαρά.
 
Το πηρε συνάδελφος, το οδηγησα για να με απογοητευσει και να το αποκλεισω αλλα πηγε καλα!
Μου αλλαξε γνωμη
Βεβαια δεν εχω δει ακομα το Tiguan...
 
35 χιλιαρικα για Χ1 θα το παρεις τελειως βασικη εκδοση δλδ την οποια πολυτελεια ψαχνεις θα την χασεις. Για 25000 το χρονο το ντιζελ θα ηταν μονοδρομος αλλα οταν δεν τα πληρωνεις εσυ πανε και σε βενζινη.
 
Μιλαω για βενζινη με το πακετο Xline (+6000 περιπου).
Τελικη 36000
 
Θα προτιμουσα το 3008 1.6 THP 165 EAT6 S&S με κατω απο 37000 με πολυ πλουσιοτερο εξοπλισμο αυτοματο πολυ καλυτερες επιδοσεις 8.9 sec/0-100 με ομοιους χωρους και καλυτερο χωρο αποσκευων.
Η Χ1 με αυτον το κινητηρα σε αυτο το αμαξωμα ειναι οριακο 22 κιλα ροπη για 1750 κιλα με γεματο ρεζερβουαρ και μονο οδηγο ειναι λιγα.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Sorry για την απουσια μου αλλα επειπα 2 μερες...
Ευχαριστω για τη συμμετοχη.
Θα με ενδιεφερε πολύ αν καποιος εχει εμπειρια από τα 2 που ανεφερα.
Από Mercedes και Audi που αναφερθηκαν μπορω να παω στα GLA200 & Q3 αλλα το 1ο δεν εχει πολλους χωρους και το 2ο κυκλοφορει πολύ καιρο και το εχω σαν 4η επιλογή.
Σε γιαπωνεζικο/κορεατικο δυσκολα θα παω.
περιμενα μηπως βγουν νωρίτερα τα XC40 & Jeep Compass (το νέο) αλλα αργουν...
Πρεπει να βρω λιγο χρονο μεσα στην εβδομαδα να παω να τα δω αλλα δεν το βλεπω...

Άστα όλα αυτά και πάρε το νέο Audi Q5. Ξέρω είναι μια κατηγορία πάνω από το Q3 αλλά πραγματικά αξίζει η υπέρβαση. Είναι αμαξάρα, υπερπολυτελές στην κατηγορία του, με πανέμορφο εσωτερικό (πολλές κλάσεις ανώτερο από το Q3), για εμένα το ωραιότερο από κάθε άλλο αυτοκίνητο στην κατηγορία του, άριστη ποιότητα κατασκευής και πατάει πολύ ωραία στον δρόμο και με πάρα πολύ καλό και οικονομικό κινητήρα. Το έχω κάνει εξονυχιστικό testdrive με τον δίλιτρο diesel κινητήρα και quatro και πάει σούπερ! Εφόσον θέλεις SUV για εμένα έχει νόημα να πας μόνο σε 4x4 και εφόσον είναι εταιρικό καλύτερα σε πετρέλαιο (όχι για οικονομικούς λόγους αλλά γιατί τραβάει καλύτερα για την φιλοσοφία του συγκεκριμένου αυτοκινήτου).
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Έπεσε το Q5 στα 35 χιλιάρικα; Πολύ ενδιαφέρον!

Μην ειρωνεύεσαι, είπα είναι μια κατηγορία παραπάνω που αξίζει την υπέρβαση. Δεν ξέρω πόσο έχει στην Ελλάδα, εδώ στην Γερμανία ξεκινά από τα 40 χιλιάρικα και σου κάνουν και 13% έκτπωση στην αντιπροσωπία επί της αρχικής τιμής.
 
Δεν ειρωνεύομαι, απλά το ερώτημα ήταν για εταιρικό αυτοκίνητο στα 35 χιλιάρικα. Το Q5 το γνώριζα στα 45+, δλδ +30% επάνω. Επίσης στη χώρα μας αρχίζει και υπάρχει ζήτημα με τα εταιρικά και την καθαρή τους αξία, καθώς επ' αυτής υπολογίζεται και επιβάλλεται φόρος για τον πραγματικό χρήστη, συνεπώς η "υπέρβαση" μπορεί να λειτουργεί σε πολλαπλά επίπεδα.
 
50k+ ξεκιναει το Q5 στην Ελλαδα, αν ηταν να δωσει τοσα παιρνει το διαστημοπλοιο της Range Rover, το Velar (οταν ερθει στην Ελλαδα :p)
 
Εφόσον ήξερες ακριβώς πόσο έχει, προφανώς και ήταν ειρωνεία. Τέλος πάντων...

Σε αυτό που γράφεις για επιπλέον φόρους κλπ. μπορεί να έχεις και δίκιο, δεν ξέρω, δεν χάνει τίποτα ο φίλος να πάει σε μία αντιπροσωπία να το δει, να το διαμορφώσει όπως θέλει και να ρωτήσει πόσο θα του βγει τελική τιμή με φόρους κλπ. Εγώ μιλώντας με τα εδώ δεδομένα, κάνοντας έναν πρόχειρο υπολογισμό, ένα Q5 που ξεκινά από τα 39.500, με πετρελαιοκινητήρα δίλιτρο quatro και κανα-δυό extra πάει στα 46.000-47.000 το οποίο με την έκπτωση της αντιπροσωπίας έρχεται με το κλειδί στο χέρι γύρω στα 40.000. Αν λοιπόν ο φίλος είχε σκοπό να ξοδέψει 35 χιλιάρικα για μία X1 ή για το Q3 ή το Tiguan, αυτά τα 5 χιλιάρικα της διαφοράς για την υπέρβαση προς το Q5 θεωρώ πως αξίζουν και το τελευταίο τους cent. Με βάση αυτό το σκεπτικό το ανέφερα.
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Δεν ειρωνεύομαι, απλά το ερώτημα ήταν για εταιρικό αυτοκίνητο στα 35 χιλιάρικα. Το Q5 το γνώριζα στα 45+, δλδ +30% επάνω. Επίσης στη χώρα μας αρχίζει και υπάρχει ζήτημα με τα εταιρικά και την καθαρή τους αξία, καθώς επ' αυτής υπολογίζεται και επιβάλλεται φόρος για τον πραγματικό χρήστη, συνεπώς η "υπέρβαση" μπορεί να λειτουργεί σε πολλαπλά επίπεδα.


Ο φόρος για τα εταιρικά εχει αυξηθεί σημαντικά. Ας το εχουμε υπόψιν.

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=27686&subid=2&pubid=114569893