Επιλογη αυτοκινητου

Βρε παιδιά...χαλι τι εννοείτε;
Εγώ βλέπω μια τυπική συμπεριφορά cvt

Αυτο ακριβως. Η τυπικη συμπεριφορα cvt ειναι απαραδεκτη. Το οτι δεν εμφανιζονται τα αρνητικα του σε διαδρομες πολης ειναι ανεξαρτητο με το οτι το αυτοκινητο χανει καθε χαρακτητα, ειδικα σε εκτος πολης διαδρομες, να θελεις να κανεις μια προσπεραση και να εχεις τον κινητηρα στις 6000σαλ.
 
Αυτο ακριβως. Η τυπικη συμπεριφορα cvt ειναι απαραδεκτη. Το οτι δεν εμφανιζονται τα αρνητικα του σε διαδρομες πολης ειναι ανεξαρτητο με το οτι το αυτοκινητο χανει καθε χαρακτητα, ειδικα σε εκτος πολης διαδρομες, να θελεις να κανεις μια προσπεραση και να εχεις τον κινητηρα στις 6000σαλ.

δεν είναι απαραίτητο να κάνεις προσπέραση στις 6000.
Πολλές φορές, τις περισσότερες κάνεις πιό κάτω.
Προσωπικά τις προσπεράσεις τις κάνω +1000 έως 1500 πάνω από τη μέγιστη ροπή (εννοείται ότι ταξιδεύω συνήθως στη μέγιστη ροπή +500 περίπου.
Εννοείται υπάρχουν ροπές που βγαίνουν σε ευρύτερο φάσμα.
Το να κάνεις στις 6000 (δηλαδή στον κόφτη) είναι ακραία κατάσταση.
Και όταν είχα βενζίνη και είχα όριο εκεί (6000-6500) ποτέ δεν έκανα ή ξεκινούσα προσπέραση πάνω από τις 5000-5500.
Μπορείς άνετα να κρεμαστείς στην κρίσιμη στιγμή απο τον κόφτη.

Καλό είναι πάντα να έχουμε περιθώρια.

Οπότε θεωρώ το yaris στο βίντεο ΟΚ.
Αν θες να έχεις το 100% της ισχύος θα κάνεις δουλειά στον κόφτη και αυτό κάνει.
Αν το έκανες χειροκίνητα το ίδιο δεν θα ήταν?
 
Παιδιά τον ήχο στο βίντεο τον ακούσατε;Η καρδιά μου πόνεσε το μοτέρ.Ήρθε τις προάλλες φίλος έμπορος αυτοκινήτων απο το Βέλγιο,και με απέτρεψε σφόδρα απο το yaris.Για Κάτω Χώρες,μου είπε,είναι οκ,για Κρήτη θα είναι μαρτύριο.Στις ανηφόρες έχει σοβαρό θέμα,και επίσης μου τόνισε πως ο κύκλος atkinson τρώει τα άντερά του προκειμένου να πάρει μπροστά αυτόματα και να φορτίσει τις μπαταρίες.Τι να πω..
 
εγώ πάντως θεωρώ ότι η αγορά του ηλεκτρικού και υβριδικού αυτοκινήτου (εννοείται και του φυσικού αερίου) είναι ακόμα πολύ άγουρη. Και φυσικά πολύ περισσότερο για την χώρα μας, όπου όλα έρχονται αφού πιά μπούν στην φάση απόσυρσης στις άλλες χώρες.

Για την ώρα συμφέρει ακόμα το πετρέλαιο για ορίζοντα 5ετίας, ίσως και παραπάνω για επαρχία και φυσικά το μικρό βενζίνη.

Με μεγαλύτερα θέματα για κάθε κατηγορία το dpf και την κατανάλωση αντίστοιχα.
Συνεπώς διαλέγει ο καθένας σε ποιά κατηγορία ανήκει.
Αν κάνει χιλιόμετρα ....αναγκαστικά πετρέλαιο.
Ακόμα και με σημερινές τιμές η διαφορά στο καύσιμο μπορεί να είναι και 50%.
 
Νικόλα γιατί δεν κοιτάς και για Fiat?
Αξιόπιστα και κυρίως με φθηνά ανταλλακτικά. (γνήσια και μη)
 
Παιδιά τον ήχο στο βίντεο τον ακούσατε;Η καρδιά μου πόνεσε το μοτέρ.Ήρθε τις προάλλες φίλος έμπορος αυτοκινήτων απο το Βέλγιο,και με απέτρεψε σφόδρα απο το yaris.Για Κάτω Χώρες,μου είπε,είναι οκ,για Κρήτη θα είναι μαρτύριο.Στις ανηφόρες έχει σοβαρό θέμα,και επίσης μου τόνισε πως ο κύκλος atkinson τρώει τα άντερά του προκειμένου να πάρει μπροστά αυτόματα και να φορτίσει τις μπαταρίες.Τι να πω..
πάντως δεν μπορεί
θα έχει και προεπιλεγμένες σχέσεις αλλά και δυνατότητα να γίνεται η αλλαγή πολύ πριν τον κόφτη.
 
Εγώ πάντως με το CVT της Nissan τέτοια συμπεριφορά δεν έχω δει....ναι, είναι απελπιστικά βαρετό κιβώτιο, αλλά γενικά παίζει σε παρά πολύ χαμηλές στροφές. Βέβαια αλλά δεδομένα (βενζίνη και 2.5 λίτρα)

Για να μη βαριέσαι το δικό μου έχει και αυτάκια για shift up/down αλλά δε βελτιώνουν ιδιαίτερα την κατάσταση...
 
Δεν ξερω ποσο καλα ειναι τα σημερινα Hyundai i20/i30 αλλα το δικο μου Hyundai ειναι σκυλι κι οτι ανταλλακτικο εχω χρειαστει ειναι πολυ φθηνο...

Αν ειναι σκυλια και τα σημερινα i20/i30 τοτε θα αξιζει πολυ η diesel εκδοση τους...
 
Δεν ξερω ποσο καλα ειναι τα σημερινα Hyundai i20/i30 αλλα το δικο μου Hyundai ειναι σκυλι κι οτι ανταλλακτικο εχω χρειαστει ειναι πολυ φθηνο...

Αν ειναι σκυλια και τα σημερινα i20/i30 τοτε θα αξιζει πολυ η diesel εκδοση τους...

Σκυλί είναι και το i30 του 2013 που έχω και έχει και πολύ καλή οδική συμπεριφορά και ποιότητα εσωτερικού. Κάποια στιγμή που θα το αλλάξω πάλι Hyundai θα πάρω (βενζίνη και πάλι).
 
δεν είναι απαραίτητο να κάνεις προσπέραση στις 6000.
Πολλές φορές, τις περισσότερες κάνεις πιό κάτω.
Προσωπικά τις προσπεράσεις τις κάνω +1000 έως 1500 πάνω από τη μέγιστη ροπή (εννοείται ότι ταξιδεύω συνήθως στη μέγιστη ροπή +500 περίπου.
Εννοείται υπάρχουν ροπές που βγαίνουν σε ευρύτερο φάσμα.
Το να κάνεις στις 6000 (δηλαδή στον κόφτη) είναι ακραία κατάσταση.
Και όταν είχα βενζίνη και είχα όριο εκεί (6000-6500) ποτέ δεν έκανα ή ξεκινούσα προσπέραση πάνω από τις 5000-5500.
Μπορείς άνετα να κρεμαστείς στην κρίσιμη στιγμή απο τον κόφτη.

Καλό είναι πάντα να έχουμε περιθώρια.

Οπότε θεωρώ το yaris στο βίντεο ΟΚ.
Αν θες να έχεις το 100% της ισχύος θα κάνεις δουλειά στον κόφτη και αυτό κάνει.
Αν το έκανες χειροκίνητα το ίδιο δεν θα ήταν?

Μιλάμε για ένα cvt κιβώτιο, δεν ανεβάζει γραμμικά, ανάλογα με το γκάζι πάει και καρφώνει σε συγκεκριμένες rpm και ανεβάζει. Τη ροπή δεν μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις έτσι, εκεί δηλαδή που στο manual και στο κανονικό αυτόματο είσαι στις στροφές της ροπής πατάς και ανεβάζει ή σε κρατάει με τη ροπή, αυτό δεν μπορείς να το κάνεις με το CVT. Θα ανεβάσει στροφές σαν τρελό. Επίσης στους δρόμους της Κρήτης που είναι επαρχία και έχει αρκετές προσπεράσεις, ακόμα και σε ανηφορικά τμήματα, δεν βοηθάει το να ανεβάζει κόφτη.

Ο τρόπος οδήγησης που αναφέρεις παραπάνω δεν μπορεί να γίνει με cvt. Προσπέραση εγώ ξεκινάω σε αυτοκίνητα με μεγάλη ροπή στις 2500 και το DSG έχει αλλάξει σχέση πάνω στην προσπέραση χωρίς απώλεια ισχύος, αν κάνω ακριβώς το ίδιο πράγμα με ένα cvt θα ήμουν στις 5-6Κ στροφές χωρίς λόγο. Ο μόνος τρόπος να μην ανεβάσει κόφτη είναι να πατήσεις λιγότερο γκάζι...κάνε το στη κρήτη αυτό που σε πολλές περιπτώσεις και το δευτερόλεπτο μετράει και έχει πολύ μικρά ευθύγραμμα τμήματα.

Το ξαναλέω, είναι μια χαρά τα cvt για όποιον η σχέση του με το αυτοκίνητο δεν είναι τίποτα παραπάνω από ένα μέσο μετακίνησης στη πόλη και θέλει να πάει το δυνατό οικονομικότερα. Αλλά σε εκτός πόλης είναι μαρτύριο.
 
Επειδη μιλαμε για Κρητη, με προσπερασεις σε ανηφορες κλπ, μηπως το ντιζελ ειναι μονοδρομος αφου τραβαει πολυ καλυτερα απο τη βενζινη σε χαμηλες στροφες? Με το 1,4ΗDI C3 (για παραδεγμα) προσπερναω ανετα στις ανηφορες με 120-130 και 2,500-3,000 στροφες
 
Συγνώμη, σας αρέσει αυτό το πράγμα δηλαδή:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Καλό ή κακό για τη πόλη δεν ξέρω, αλλά αυτό το πράγμα είναι ένα χάλι. Και δεν το κάνουν για τίποτα περισσότερο από το μικρότερο κόστος σε σχέση με ένα κανονικό αυτόματο.



δεν είναι το υβριδικό αυτό, αλλά το απλό βενζινοκίνητο με το κλασσικό cvt

το υβριδικό έχει ένα πλανητικό "cvt",
στο οποίο πχ μπορεί να δουλεύει ο κινητήρας και να μην μεταδίσει κίνηση στους τροχούς, χωρίς να έχει αποσυμπλέξει

αν πάντως επιταχύνεις με το γκάζι στο πάτωμα, θα δώσει φουλ στροφές, αυτός είναι ο σκοπός, να δώσει όση επιτάχυνση μπορεί,
αν επιταχύνεις λιγότερο έντονα δεν θα δώσει τόσες στροφές
 
επίσης αν θες μέγιστη επιτάχυνση , επιταχύνεις με τις στροφές εκεί που είναι η μέγιστη ιπποδύναμη (δηλαδή ψηλά)

αν θες μέγιστη οικονομία, επιταχύνεις με τις στροφές στη μέγιστη ροπή, αυτό προσπαθεί να κάνει το υβριδικό,
αναβάζει ταχύτητα με σταθερές στροφές (όσο παίρνει) στη μέγιστη ροπή, μεταβάλλοντας τη σχέση αναλόγως πόσο δουλεύει ο ηλεκρτροκινητήρας, (δεν υπάρχει "ιμάντας cvt"),
αν όμως πατήσεις το γκάζι περισσότερο ή τέρμα, θα μπορέσει να δώσει περισσότερη επιτάχυνση με περισσότερες στροφές (=μεγαλύτερη ιπποδύναμη) ή ακόμη και τέρμα στροφές
 
επίσης αν θες μέγιστη επιτάχυνση , επιταχύνεις με τις στροφές εκεί που είναι η μέγιστη ιπποδύναμη (δηλαδή ψηλά)

αν θες μέγιστη οικονομία, επιταχύνεις με τις στροφές στη μέγιστη ροπή, αυτό προσπαθεί να κάνει το υβριδικό,
αναβάζει ταχύτητα με σταθερές στροφές (όσο παίρνει) στη μέγιστη ροπή, μεταβάλλοντας τη σχέση αναλόγως πόσο δουλεύει ο ηλεκρτροκινητήρας, (δεν υπάρχει "ιμάντας cvt"),
αν όμως πατήσεις το γκάζι περισσότερο ή τέρμα, θα μπορέσει να δώσει περισσότερη επιτάχυνση με περισσότερες στροφές (=μεγαλύτερη ιπποδύναμη) ή ακόμη και τέρμα στροφές

Νομιζω κατι δεν γραφω σωστα.

Σε αυτοματο κιβωτιο ξεκιναω προσπεραση (σχεδον τερμα γκαζι) στις 2500 που ξεκιναει μεγιστη ροπη, αλλαζει ταχυτητα πανω στη προσπεραση χωρις απωλεια ισχυος και δεν ανεβαζει πανω απο 4000 σαλ.

Στο cvt κανεις ακριβως την ιδια διαδικασια και απλα ανεβαζει 5-6κ στροφες και μενει εκει. Αυτο τουλαχιστον για εμενα, δεν ταιριαζει στο οδηγικο μου στυλ ουτε και μου αρεσει.
 
τα cvt όμως εξ αρχής παρουσιάστηκαν σαν ένας νέος τύπος αυτόματου
ένας νέος τρόπος επιτάχυνσης κλπ

Τα θυμάμαι αυτά χρόοοονια πριν όταν τα πρωτοδιάβασα στους 4Τ

Αυτός ο νέος τρόπος σε κάποιους αρέσει.
Είναι σχεδόν μονόδρομος σε μικρά αυτόματα μηχανάκια παπάκια.

Σε μένα δεν μου αρέσει.
Αλλά....τα cvt έχουν κοινό.
Και σε παπάκια και σε αυτοκίνητα