Επιλογη αυτοκινητου

στο βίντεο, ανεβάζει 5-6 K γιατί το σανίδωσε, ένα αυτόματο θα πήγαινε μέχρι 6Κ και μετά την αλλαγή θα είχε 4-5 ανολόγως σχέσεων,
το "σχεδόν τέρμα", σημαίνει άλλο πράμα, αναλόγως αν έχεις 1500 κυβικά ή 3000,

και στα υβριδικά η επιλογή δεν έγινε για λόγους κόστους, αλλά γιατί έτσι υπάρχει μία συνεχόμενη αλληλεπίδραση κινητήρα- ηλεκτροκινητήρων, που δεν αποσυμπλέκονται ποτέ
 
τα cvt όμως εξ αρχής παρουσιάστηκαν σαν ένας νέος τύπος αυτόματου
ένας νέος τρόπος επιτάχυνσης κλπ

Τα θυμάμαι αυτά χρόοοονια πριν όταν τα πρωτοδιάβασα στους 4Τ

Αυτός ο νέος τρόπος σε κάποιους αρέσει.
Είναι σχεδόν μονόδρομος σε μικρά αυτόματα μηχανάκια παπάκια.

Σε μένα δεν μου αρέσει.
Αλλά....τα cvt έχουν κοινό.
Και σε παπάκια και σε αυτοκίνητα

έχεις υπόψην σου ότι τα υβριδικά toyota δεν έχουν το κλασσικό cvt;
έχουν διαρκώς μεταβαλλόμενη σχέση αλλά δεν είναι cvt (το οποίο φοράνε τα μη υβριδικα αυτόματα toyota)
 
έχεις υπόψην σου ότι τα υβριδικά toyota δεν έχουν το κλασσικό cvt;
έχουν διαρκώς μεταβαλλόμενη σχέση αλλά δεν είναι cvt (το οποίο φοράνε τα μη υβριδικα αυτόματα toyota)

δεν έχω διότι δεν ασχολούμαι....τόσο....πλέον.
Και δεν με αφορά, διότι δεν υπάρχει περίπτωση να ψωνίσω cvt προτιμώ τα dsg.
Συζήτηση κάνουμε, και όσα γνωρίζω τα μεταφέρω και βάζω και κάποια επιχειρηματολογία στη βάση της ...ευρύτερης κοινής λογικής.

Και εγώ θεωρώ ότι ήταν σανιδωμένο βίντεο για να δείξει την μεταβολή της ροπής με την σταθερή ισχύ.
Είπαμε: για κάποιους είναι εξαιρετική ιδέα.
για άλλους....
 
Εμένα πάντως το cvt , αν και hondακιας , με οδήγησε στο να βγάλω από την λίστα αγοράς το αυτόματο jazz και το νέο civic. Στην θεωρία το cvt δείχνει η καλύτερη επιλογή αφού έχεις άπειρες σχέσεις. Στην πράξη χολαινει και είναι ένα μέτριο κιβώτιο. Ακόμη και του colt είναι καλύτερο που είναι η πιο απλή υλοποίηση.
 
στο βίντεο, ανεβάζει 5-6 K γιατί το σανίδωσε, ένα αυτόματο θα πήγαινε μέχρι 6Κ και μετά την αλλαγή θα είχε 4-5 ανολόγως σχέσεων,
το "σχεδόν τέρμα", σημαίνει άλλο πράμα, αναλόγως αν έχεις 1500 κυβικά ή 3000,

και στα υβριδικά η επιλογή δεν έγινε για λόγους κόστους, αλλά γιατί έτσι υπάρχει μία συνεχόμενη αλληλεπίδραση κινητήρα- ηλεκτροκινητήρων, που δεν αποσυμπλέκονται ποτέ

Το κρατάς στο manual που γίνεται override μόνο εάν πατήσεις το kickdown (σαν διακόπτης, το καταλαβαίνεις) και δεν κάνει τίποτα. Εάν το έχεις στο drive, θα κατεβάσει μια-δύο σχέσεις χωρίς kickdown. Εκεί δηλαδή που είχες 6η-7η θα πάει 5η. Και τα δύο πλήρως αποδεκτά, δεν κρατάει 6000σαλ. Επίσης, σε turbo αυτοκίνητα ναι μεν μπορεί να έχεις πλήρη ισχύ ψηλά αλλά χάνεις σε ροπή, δεν είναι ο πιο optimum τρόπος επιτάχυνσης το να κρατάει μέγιστες στροφές.

έχεις υπόψην σου ότι τα υβριδικά toyota δεν έχουν το κλασσικό cvt;
έχουν διαρκώς μεταβαλλόμενη σχέση αλλά δεν είναι cvt (το οποίο φοράνε τα μη υβριδικα αυτόματα toyota)

Καταρχάς, ορίστε το hybrid:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Ακριβώς ίδια συμπεριφορά βλέπω ή μάλλον ακούω.

Τα cvt δημιουργήθηκαν αποκλειστικά ως μια απλουστευμένη εκδοχή αυτόματου κιβωτίου, με λιγότερα μηχανικά μέρη και μικρότερη πιθανότητα failure όπως και μικρότερο κόστος παραγωγής ώστε να τοποθετείται σε μικρότερου κυβισμού ***οικονομικά*** ως επί το πλείστον αυτοκίνητα. Το ότι μπαίνουν και σε lexus είναι μάλλον ατυχές.

Τα κυβικά δεν παίζουν κανένα απολύτως λόγο, στο 1.0 tsi μπαίνει s tronic και πάει και εξαιρετικά. Η mercedes στα 1.6 βάζει 9 τάχυτο και ταιριάζει εξαιρετικά, η BMW 8-τάχυτα διπλύ συμπλέκτη, πάλι ωραία.
 
τα cvt δημιουργήθηκαν για το λόγο που λες, όταν τα αυτόματα κιβώτια ήταν ελάχιστα και είχανε 3 ταχύτητες, άρα κάνανε μόνο για μεγάλα αυτοκίνητα με τόνους ροπής, που μπορούσανε να επιταχύνουν από τις 1000 στροφές

το "cvt" των υβριδικών της toyota, είναι απλά μέρος της διάταξης,
όπου δύο ηλεκτοκινητήρες-γεννήτριες είναι μονίμως συνδεδεμένοι με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και τους τροχούς, χωρίς να μεσολαβούν συμπλέκτες μεταξύ τους,
είναι ένα ιδιοφυές σύστημα, με πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, που από ότι λέγεται έκλεψε η Τoyta από αμερικανό καθηγητή με τον οποία αργότερα ήρθε σε συμβιβασμό στα δικαστήρια
 
τα cvt δημιουργήθηκαν για το λόγο που λες, όταν τα αυτόματα κιβώτια ήταν ελάχιστα και είχανε 3 ταχύτητες, άρα κάνανε μόνο για μεγάλα αυτοκίνητα με τόνους ροπής, που μπορούσανε να επιταχύνουν από τις 1000 στροφές

το "cvt" των υβριδικών της toyota, είναι απλά μέρος της διάταξης,
όπου δύο ηλεκτοκινητήρες-γεννήτριες είναι μονίμως συνδεδεμένοι με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και τους τροχούς, χωρίς να μεσολαβούν συμπλέκτες μεταξύ τους,
είναι ένα ιδιοφυές σύστημα, με πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, που από ότι λέγεται έκλεψε η Τoyta από αμερικανό καθηγητή με τον οποία αργότερα ήρθε σε συμβιβασμό στα δικαστήρια

Το 1997 και το 2000 που πρωτοβγήκαν τα cvt τα αυτόματα δεν ήταν 3-τάχυτα αλλά υπήρχαν και 5-ταχυτα. Ωστόσο λόγω μεγέθους και κόστους δεν έμπαιναν σε μικρά αυτοκίνητα.

Τα χρησιμοποίησαν όλοι σχεδόν οι κατασκευαστές και εάν θυμάμαι καλά, η υλοποίηση της Mercedes ήταν από τα μικρότερα κιβώτια στον κόσμο αν όχι το μικρότερο. Βέβαια οι περισσότεροι κατασκευαστές τα εγκατέλειψαν.
 
subaru justy 1984

θα το μαγειρεύανε και λίγα χρόνια μέχρι αν το καταφέρουν
 
δίορθωση subaru justy 1987

αν και έχω την εντύπωση να διάβαζα στους 4Τ τεστ me CVT πιο παλιά, αλλά ίσως κάνω λάθος
 
Τελικά καλύτερη υλοποίηση σε αυτόματο πια εταιρία έχει;

send from my nexus 5 using Tapatalk

Γενικά; Το PDK της porsche. Tα DSG και S-tronic των vw και audi κάνουν αλλαγές σε 8ms και είναι από τα γρηγορότερα, δηλαδή αν εξαιρέσεις το PDK είναι τα γρηγορότερα κιβώτια σε αυτοκίνητα παραγωγής -μη exotic. Το 9G-tronic της Mercedes κάνει απίστευτο cruise σε υψηλές ταχύτητες με ελάχιστη κατανάλωση, το ίδιο και το 8-τάχυτο της BMW αρκεί το αυτοκίνητο να έχει λίγο μεγάλο κινητήρα, >=2000cc. Οι ίδιες έχουν και διπλού συμπλέκτη -Speedshift+ της mercedes πχ- με εξαιρετικές επιδόσεις.

Οι υπολοιποι απλά ακολουθούν.
 
Της Ford το power shift?

send from my nexus 5 using Tapatalk

Πολύ καλύτερα από συμβατικά αυτόματα της ίδιας εταιρίας, είναι πίσω σε επιδόσεις από τα DSG -τα άλλα τα αφήνω έξω γιατί είναι άλλη κατηγορία- και έχουν λίγο μεγαλύτερη κατανάλωση συγκριτικά. Αρχικά είχαν και κάτι προβλήματα, μπορεί να έχουν λυθεί.

Προσωπικά αυτό που μου κάνει μεγάλη εντύπωση στα διπλού συμπλέκτη είναι σε υλοποιήσεις μικρών αυτοκινήτων, πχ polo 1.2 tsi 110 που με τις 7 ταχύτητες, ανοίγουν τα ratios και είναι πολύ πιο responsive ο κινητήρας. Το νιώθεις γρήγορο.
 
Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Οπως τυφλοι ηταν αυτοι που αγορασαν το megane πριν 20 χρονια με το εξωγήινο πισω τζαμι.

Αν εννοείς το Megane 2 (όχι πως και το 1 ήταν κακό, για την εποχή του), μάλλον άλλος θέλει «οφθαλμίατρο»... 🤓
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Αν εννοείς το Megane 2 (όχι πως και το 1 ήταν κακό, για την εποχή του), μάλλον άλλος θέλει «οφθαλμίατρο»... ο “
Ναι κουκλι τι να σου πω... Που στην επομενη γενια η renault εξαφάνισε καθε δειγμα του σχεδιασμου και για το 3 πατησε πανω ...στο 1!
renmegane2002_750_500_70.jpg

Δεν ξερεις απο ποια γωνια να το "θαυμασεις"... Το βαζω σε spoiler γιατι ακομη και σημερα μου γυρναει το ματι οταν το βλεπω.
 
Από τα πιο όμορφα σύγχρονα συμβατικά αυτοκίνητα (ειδικά ο κωλος)

Αλλά ξέχασα, προφανώς εγώ είμαι τυφλός (ένας από τους χιλιάδες / εκατομμύρια που το αγόρασαν) κι εσυ ο πιο καλόγουστος άνθρωπος του κόσμου 😉
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Από τα πιο όμορφα σύγχρονα συμβατικά αυτοκίνητα (ειδικά ο κωλος)

Αλλά ξέχασα, προφανώς εγώ είμαι τυφλός (ένας από τους χιλιάδες / εκατομμύρια που το αγόρασαν) κι εσυ ο πιο καλόγουστος άνθρωπος του κόσμου ο˜‰
Ως ανθρωπος της τεχνης, κατι παραπανω θα ξερω απο καλο γουστο :p Ειμαι ενας απο τα 100αδες εκατομυρια που δεν το αγορασαν παντως.

Αυτη τη στιγμη δεν μπορω να αποφασισω αν το πιο ασχημο φετινο αυτοκινητο στους δρομους ειναι το honda civic 5D ή το Toyota C-HR . Το οποιο toyota "εκλεψε" και τα ασχημα πισω φωτα του civic 2012. Μην δουν καγκουρια οι Ιαπωνες και να μην την αντιγραψουν. Ειδικα η nissan που "σωθηκε" απο την renault και εβγαζε κατι a la γαλλικα tilda...
 
Last edited:
Υπέροχο ήταν το Megane 2, από τα ελάχιστα αυτοκίνητα που με έβαλαν στον πειρασμό τότε, παρόλο που είχα μια χαρά σαραβαλάκι κι έκανα τη δουλειά μου, να μπω σε διαδικασία δόσεων (ευτυχώς τελευταία στιγμή είπα άστο καλύτερα...)

Άσχημο αυτοκίνητο της εποχής εκείνης, και μάλλον και διαχρονικά σπάει ρεκόρ, το Fiat Multipla...🤮🤮🤮

https://sv.wikipedia.org/wiki/Fiat_Multipla
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Το νέο micra είναι ένα νέο Renault Clio.

Και το Audi A3 είναι ένα SEAT Leon , το KIA Rio είναι ένα Hyundai i20 κτλ. Επειδή είχα Nissan δεν είχα ποτέ πρόβλημα αξιοπιστίας , και μάλιστα το πούλησα σε συνάδελφο στην δουλειά και τώρα στην δεκαετία συνεχίζει χωρίς προβλήματα σε αντίθεση με τα VW (3 Polo στην οικογένεια και τα 3 με προβλήματα).

Όσο αφορά το Megane δεν θέλω να στεναχωρήσω κανέναν αλλά σχεδιαστικά ήταν άθλιο. Ακόμη και τώρα μόλις βλέπω κάποιο στο δρόμο αναρωτιέμαι ποιος έδωσε το OK να βγει αυτό το πράγμα στους δρόμους.
 
και εμένα μου άρεσε το megane, οπότε μέχρι τώρα είμαστε περίπου μισοί-μισοί στις προτιμήσεις,
άρα δεν το λες άθλιο ή άσχημο,
μάλλον ιδιαίτερο, σε άλλους αρέσει και σε άλλους όχι,

σε αντίθεση με το Μultipla που δεν ξέρω αν αρέσει σε κανέναν (σαν σχέδιο, όχι σαν αυτοκίνητο γενικότερα)