Επιλογη αυτοκινητου

προσωπικά μετά από μία συμβίωση λίγων εβδομάδων στην Αθήνα, με ένα yaris hybrid, αν αγόραζα αυτοκίνητο για κύρια χρήση στην πόλη θα έπαιρνα hybrid

-έχει χαμηλή κατανάλωση (για βενζινοκίνητο)
-είναι ήσυχο στην πόλη (ξεκινάει σαν ηλεκτρικό ή αν ζοριστεί μέχρις ενός σημείου, πχ ανηφόρα, θα βοηθήσει ο ηλεκτροκινητήρας. οπότε δεν ακούς θόρυβο)
-δεν έχει μίζα, και δεν ακούς αυτό το ενοχλητικό άναμμα του κινητήρα σε κάθε φανάρι
-σε βάζει στη λογική της ήρεμης οδήγησης, για μένα που δεν έχω υπομονή και ήμουνα συνέχεια στην τσίτα, ήταν game changer για την οδήγηση στην πόλη, βιάζομαι και εκνευρίζομαι λιγότερο


να σημειώσω εδώ ότι δεν είμαι fan των γιαπωνέζικων αυτοκινήτων,
αλλά των γερμανικών, τα οποία για μένα είναι μπροστά από τα γιαπωνέζικα κατά μία γενιά, και ειδικά στο κράτημα κατά δύο γενιές (τουλάχιστον),

αλλά αν έπαιρνα αυτοκίνητο για κύρια χρήση πόλης θα έπαιρνα αναλόγως μεγέθους και χρημάτων κάποιο υβριδικό toyota ή lexus,
δηλαδή που να έχει το υβριδικό σύστημα που δοκίμασα στο yaris
(δεν ξέρω τι λένε οι ανάλογες προτάσεις από άλλους, όπως ένα hyundai που βγαίνει ή βγήκε τώρα)
Αν έμενες εκτός πόλης νησί η Βόρεια Ελλάδα σε κάποιο χωριό

send from my nexus 5 using Tapatalk
 
ναι σε αυτό λέω δεν ξέρω,

αν κάνεις μικρές διαδρομές χωρίς πολλά σταμάτα ξεκίνα, δεν ξέρω αν θα υπάρχει ιδιαίτερο όφελος
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Για τα νησιά και χωριά πιστεύω η καλύτερη λύση είναι diesel

send from my nexus 5 using Tapatalk

Για παντού νομίζω. Είδα τεραστια διαφορα σε οικονομία σε σχέση με την βενζίνη. Όχι μονο έχει καλύτερη αυτονομία αλλα είναι και πιο φθηνό ανά λίτρο.
 
Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Για παντού νομίζω. Είδα τεραστια διαφορα σε οικονομία σε σχέση με την βενζίνη. Όχι μονο έχει καλύτερη αυτονομία αλλα είναι και πιο φθηνό ανά λίτρο.
Άρα hybrid για πόλη και diesel για όλα τα υπόλοιπα

send from my nexus 5 using Tapatalk
 
για την πόλη έχοντας χρησιμοποιήσει το diesel yaris και το υβριδικό yaris,
η διαφορά στην άνεση και ησυχία υπέρ του δεύτερου ήταν συντριπτική,

για την οικονομία, μου φάνηκε πολύ κοντά, αλλά δεν το μέτρησα επακριβώς
 
δεν έχω χρησιμοποιήσει το υβριδικό εκτός πόλης και δεν έχω άποψη
 
Ίδιες τιμές Τάκη, +- 2,000 . Μια διευκρίνιση, όταν λέω 40,000 όριο αγοράς, εννοώ τελική τιμή μετά τις εκπτώσεις. Όποτε αρχική τιμή με φόρους κλπ βγαίνει περίπου 67,000 . Απλώς κάπου με πιάνει και η λογική το να εχω τόσα χρήματα σε 4τροχους.


Sent from my iPad using Tapatalk

Δεν ξερω ποσο εχουν στο Βελγιο αλλα αν ειναι εντος οριων επιμενω να κοιταξεις ή να κανεις ενα τεστ drive στο Peugeot 3008 και στο Jeep Compass...
 
Το εχω δείξει στη γυναίκα μου το Peugeot 3008 και δεν της άρεσε. Την ίδια άποψη είχε και για ένα ωραίο Volvo XC60 που είδαμε παρκαρισμένο. Μου είπε οτι και το πίσω μέρος του της θυμίζει νεκροφόρα και άντε να την μεταπείσω. Προσωπικα όμως μου άρεσε αν και το εσωτερικό του ήταν κάπως απλό.

Σήμερα πήγα στην Audi και ειδα το τωρινό Q3 αλλά και το νέο Q5.

Το εσωτερικό του Q5, στην sport έκδοση με το νέας εμφάνισης αυτόματο κιβώτιο καθώς και ο ψηφιακος πίνακας στο ταμπλό ειναι έρωτας. Ήταν πολυτελές και γενικά παρά πολύ ωραίο, αν και μου φάνηκε μεγάλο σαν αυτοκίνητο.

Μπήκα και στο Q3. Όμορφο γενικά, όμως δεν έρχεται με τα καλούδια του νέου Q5. Δηλαδή και να θες την εμφάνιση του αυτόματου κιβωτίου του Q5 ( πρόκειται μηχανολογικά για το ίδιο κιβώτιο), δεν μπορείς να το έχεις μιας και θα μπει στο νέο Q3 που θα βγει τέλος του 2018. Το ίδιο ισχύει και για τον ψηφιακό πίνακα του ταμπλό .
Όταν έχεις δει πως ειναι το νέο κιβώτιο δύσκολα επιλέγεις το παλιό κατά τη γνώμη μου.

Στα αρνητικά χρόνος παράδοσης για το Q3 στους 6 μήνες, το αυτοκίνητο έρχεται από το εργοστάσιο της Audi στο Μεξικό.


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Το εχω δείξει στη γυναίκα μου το Peugeot 3008 και δεν της άρεσε. Την ίδια άποψη είχε και για ένα ωραίο Volvo XC60 που είδαμε παρκαρισμένο. Μου είπε οτι και το πίσω μέρος του της θυμίζει νεκροφόρα και άντε να την μεταπείσω. Προσωπικα όμως μου άρεσε αν και το εσωτερικό του ήταν κάπως απλό.

Σήμερα πήγα στην Audi και ειδα το τωρινό Q3 αλλά και το νέο Q5.

Το εσωτερικό του Q5, στην sport έκδοση με το νέας εμφάνισης αυτόματο κιβώτιο καθώς και ο ψηφιακος πίνακας στο ταμπλό ειναι έρωτας. Ήταν πολυτελές και γενικά παρά πολύ ωραίο, αν και μου φάνηκε μεγάλο σαν αυτοκίνητο.

Μπήκα και στο Q3. Όμορφο γενικά, όμως δεν έρχεται με τα καλούδια του νέου Q5. Δηλαδή και να θες την εμφάνιση του αυτόματου κιβωτίου του Q5 ( πρόκειται μηχανολογικά για το ίδιο κιβώτιο), δεν μπορείς να το έχεις μιας και θα μπει στο νέο Q3 που θα βγει τέλος του 2018. Το ίδιο ισχύει και για τον ψηφιακό πίνακα του ταμπλό .
Όταν έχεις δει πως ειναι το νέο κιβώτιο δύσκολα επιλέγεις το παλιό κατά τη γνώμη μου.

Στα αρνητικά χρόνος παράδοσης για το Q3 στους 6 μήνες, το αυτοκίνητο έρχεται από το εργοστάσιο της Audi στο Μεξικό.


Sent from my iPad using Tapatalk

to q5 έχει εξαιρετική τετρακίνηση. Με αυτή η ασφάλεια που προσφέρει το χειμώνα βρίσκεται σε άλλο επίπεδο σε σχέση με τους περισσότερους ανταγωνιστές.
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Το εσωτερικό του Q5, στην sport έκδοση με το νέας εμφάνισης αυτόματο κιβώτιο καθώς και ο ψηφιακος πίνακας στο ταμπλό ειναι έρωτας. Ήταν πολυτελές και γενικά παρά πολύ ωραίο, αν και μου φάνηκε μεγάλο σαν αυτοκίνητο.


Sent from my iPad using Tapatalk

Το εσωτερικό του Q5 ήταν όντως ο κύριος λόγος που το επέλεξα αν και έλεγα να δοκιμάσω μοντέλο άλλης μάρκας για αλλαγή.
Μετά από ενάμιση μήνα συμβίωσης μπορώ να επιβεβαιώσω ότι είναι βελτιωμένο σχεδόν σε όλους τους τομείς σε σχέση με το παλιό.
Το δε αυτόματο κιβώτιο του είναι εκπληκτικό και απορώ πως ζούσα τόσα χρόνια με manual.
 
να σημειώσω εδώ ότι δεν είμαι fan των γιαπωνέζικων αυτοκινήτων,
αλλά των γερμανικών, τα οποία για μένα είναι μπροστά από τα γιαπωνέζικα κατά μία γενιά, και ειδικά στο κράτημα κατά δύο γενιές (τουλάχιστον)

Το νέο Honda Civic δεν έχε τίποτα να ζηλέψει απο το Golf σε οδική συμπεριφορά και άνεση. Και το νέο Hyundai i30 είναι απο τα καλύτερα στην κατηγορία του αλλά με πιο πολύ βάρος στην άνεση παρά στην σπορ συμπεριφορά. Και παίρνεις με ένα από αυτά τα δύο και εγγυημένα αξιόπιστο αμάξι όχι "κουβάγκεν"...

https://www.autotriti.gr/data/news/...k-Ta-prwta-fetina-apotelesmata_158219.asp?a=6

Στα αρνητικά χρόνος παράδοσης για το Q3 στους 6 μήνες, το αυτοκίνητο έρχεται από το εργοστάσιο της Audi στο Μεξικό.

Το μόνο καλό του Q3 ότι για τα δεδομένα της Audi είναι αρκετά αξιόπιστο. Σαν οδική συμπεριφορά , άνεση και σχεδίαση εσωτερικού είναι κατά πολύ ξεπερασμένο ακόμη και σε σχέση με φτηνότερα SUV.

Εννοείται ότι οτιδήποτε και αν διαλέξεις αν αγοράσεις βενζίνη και όχι diesel ακόμη καλύτερα.
 
Το εσωτερικό του Q5 ήταν όντως ο κύριος λόγος που το επέλεξα αν και έλεγα να δοκιμάσω μοντέλο άλλης μάρκας για αλλαγή.
Μετά από ενάμιση μήνα συμβίωσης μπορώ να επιβεβαιώσω ότι είναι βελτιωμένο σχεδόν σε όλους τους τομείς σε σχέση με το παλιό.
Το δε αυτόματο κιβώτιο του είναι εκπληκτικό και απορώ πως ζούσα τόσα χρόνια με manual.


40,000 τελική μου το δίνουν και με 0.9% ετήσιο επιτόκιο με χρηματοδότηση. Όμως ο αντιπρόσωπος μου είπε επειδή ειναι 250 άλογα εχει τέλη ταξινόμησης στο Βέλγιο 5,000 ...

Το Q3 με τα 2000cc μου πηγαίνει στα 31,000 τελική στην sport έκδοση με το business plus εξοπλισμό.

Αντίστοιχα 2000cc κινητήρας της Bmw με 190 άλογα εχει τα μισά τέλη..

Για το Q3 μου πρότεινε και τον 1400αρι κινητήρα αλλά δεν ξέρω αν θέλω για τέτοιο σκαρί αυτό τον κινητήρα.

Πολύ μπλέξιμο η επιλογή αυτοκινήτου..

Ναι Υπεριων, κοιτάζω μόνο βενζίνη μιας και κάνω λίγα χλμ το χρόνο, κάτω από 10,000.


Sent from my iPad using Tapatalk
 
40,000 τελική μου το δίνουν και με 0.9% ετήσιο επιτόκιο με χρηματοδότηση. Όμως ο αντιπρόσωπος μου είπε επειδή ειναι 250 άλογα εχει τέλη ταξινόμησης στο Βέλγιο 5,000 ...

Το Q3 με τα 2000cc μου πηγαίνει στα 31,000 τελική στην sport έκδοση με το business plus εξοπλισμό.

Αντίστοιχα 2000cc κινητήρας της Bmw με 190 άλογα εχει τα μισά τέλη..

Για το Q3 μου πρότεινε και τον 1400αρι κινητήρα αλλά δεν ξέρω αν θέλω για τέτοιο σκαρί αυτό τον κινητήρα.

Πολύ μπλέξιμο η επιλογή αυτοκινήτου..

Ναι Υπεριων, κοιτάζω μόνο βενζίνη μιας και κάνω λίγα χλμ το χρόνο, κάτω από 10,000.


Sent from my iPad using Tapatalk

Γιατί αποκλείεις το diesel; Είναι πολύ πιο οικονομικό ανεξαρτήτως χιλιομετρων και ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι από τους πλέον αθόρυβους (για diesel). Μέσα φυσικά δεν ακούγεται τίποτα. Στα θετικά είναι και η ροπή από χαμηλά.
 
Όλοι οι αντιπρόσωποι εδώ ανεξαρτήτως μάρκας όταν τους αναφέρω τη χρήση που θέλω να κάνω στο αυτοκίνητο, κοινώς εντός πόλης, χωρίς να εχω ανάγκη για off road καταστάσεις με πηγαίνουν κατευθείαν σε βενζίνη. Αλλάζει και ο νόμος στο Βέλγιο για τα diesel και ανησυχούν μήπως και δεν μπορούν μετά να κινηθούν τα αυτοκίνητα τους εντός κέντρου. Στην Audi μου ανέφεραν και διαφορά έξτρα έξοδα συντήρησης που έχουν τα diesel που δεν τα συγκράτησα.


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Όλοι οι αντιπρόσωποι εδώ ανεξαρτήτως μάρκας όταν τους αναφέρω τη χρήση που θέλω να κάνω στο αυτοκίνητο, κοινώς εντός πόλης, χωρίς να εχω ανάγκη για off road καταστάσεις με πηγαίνουν κατευθείαν σε βενζίνη. Αλλάζει και ο νόμος στο Βέλγιο για τα diesel και ανησυχούν μήπως και δεν μπορούν μετά να κινηθούν τα αυτοκίνητα τους εντός κέντρου. Στην Audi μου ανέφεραν και διαφορά έξτρα έξοδα συντήρησης που έχουν τα diesel που δεν τα συγκράτησα.


Sent from my iPad using Tapatalk

Μάλλον θέλουν να σε σπρώξουν στο ακριβότερο μοντέλο :p
Αυτοί οι νέοι κινητήρες είναι πολύ χαμηλών ρύπων και αποκλείεται να τους απαγορεύσουν στο κεντρο. Εδώ μπαίνουν κανονικά δακτύλιο.
Και η κατανάλωση είναι σουρεαλιστικά χαμηλή, σχεδόν στα επίπεδα του 1000ριου βενζίνης Α1 της γυναικας μου.
 
Το νέο Honda Civic δεν έχε τίποτα να ζηλέψει απο το Golf σε οδική συμπεριφορά και άνεση. Και το νέο Hyundai i30 είναι απο τα καλύτερα στην κατηγορία του αλλά με πιο πολύ βάρος στην άνεση παρά στην σπορ συμπεριφορά. Και παίρνεις με ένα από αυτά τα δύο και εγγυημένα αξιόπιστο αμάξι όχι "κουβάγκεν"...

https://www.autotriti.gr/data/news/...k-Ta-prwta-fetina-apotelesmata_158219.asp?a=6



Το μόνο καλό του Q3 ότι για τα δεδομένα της Audi είναι αρκετά αξιόπιστο. Σαν οδική συμπεριφορά , άνεση και σχεδίαση εσωτερικού είναι κατά πολύ ξεπερασμένο ακόμη και σε σχέση με φτηνότερα SUV.

Εννοείται ότι οτιδήποτε και αν διαλέξεις αν αγοράσεις βενζίνη και όχι diesel ακόμη καλύτερα.



δεν έχω οδηγήσει το συγκεκριμένο honda, αλλά τα γιαπωνέζικα που έχω οδηγήσει ήταν σε οδική συμπεριφορά πολύ πίσω από τα vw που είχα,
ακόμη και το yaris που έχω τώρα, πίσω από το golf που είχα πριν χρόνια

όσον αφορά το "κουβάγκεν" δεν συμφωνεί με τη δική μου εμπειρία από 2 vw τα τελευταία 26 χρόνια, χωρίς προβλήματα και με μηδενική συντήρηση

αλλά ούτε με αυτή γνωστών μου, ούτε μα αυτή συμφορουμιτών εδώ,

αλλά ούτε με την εμπειρία χιλιάδων ταξιτζήδων με skoda (εκτός αν τα προσέχει περισσότερο αυτά η εταιρεία)
 
40,000 τελική μου το δίνουν και με 0.9% ετήσιο επιτόκιο με χρηματοδότηση. Όμως ο αντιπρόσωπος μου είπε επειδή ειναι 250 άλογα εχει τέλη ταξινόμησης στο Βέλγιο 5,000 ...

Το Q3 με τα 2000cc μου πηγαίνει στα 31,000 τελική στην sport έκδοση με το business plus εξοπλισμό.

Αντίστοιχα 2000cc κινητήρας της Bmw με 190 άλογα εχει τα μισά τέλη..

Για το Q3 μου πρότεινε και τον 1400αρι κινητήρα αλλά δεν ξέρω αν θέλω για τέτοιο σκαρί αυτό τον κινητήρα.

Πολύ μπλέξιμο η επιλογή αυτοκινήτου..

Ναι Υπεριων, κοιτάζω μόνο βενζίνη μιας και κάνω λίγα χλμ το χρόνο, κάτω από 10,000.


Sent from my iPad using Tapatalk

Και εγώ θα σου πρότεινα το Q5 εκτός και εάν θέλεις να περιμένεις την ανανέωση του Q3. Έχοντας αυτή τη περίοδο το καινούριο Α4 με τον 2.0 252hp για τον συγκεκριμένο κινητήρα έχω να πω μόνο τα καλύτερα -εξαιρετικά οικονομικός για 2.0Τ- και φυσικά με απίστευτο κιβώτιο, για τα υπόλοιπα, η Audi έχει ξεφύγει και σχεδιαστικά και ποιοτικά στο εσωτερικό. Για το αμάξωμα και τα κιλά τόσο του Q3 όσο και του Q5 κατ εμέ μην πας σε μικρό κινητήρα. Εάν βγαίνει μεγαλύτερη τιμή, μην πας σε Diesel, το υπολειπόμενο budget χίλιες φορές να το βάλεις σε έξτρα (αξίζουν σίγουρα 360 camera, ηλιοροφή αν δεν την έχει std, θερμαινόμενα καθίσματα, MMI, Harman Kardon/B&O, Matrix LED και εάν μπορείς και adaptive cruise control) που η λίστα είναι απεριόριστη και σε αυτή τη κατηγορία υπάρχουν καινοτομίες στην αυτοκίνηση που δεν τις βρίσκεις σε άλλες εταιρίες ή εαν υπάρχουν είναι υλοποιημένες σαφώς χειρότερα.

δεν έχω οδηγήσει το συγκεκριμένο honda, αλλά τα γιαπωνέζικα που έχω οδηγήσει ήταν σε οδική συμπεριφορά πολύ πίσω από τα vw που είχα,
ακόμη και το yaris που έχω τώρα, πίσω από το golf που είχα πριν χρόνια

όσον αφορά το "κουβάγκεν" δεν συμφωνεί με τη δική μου εμπειρία από 2 vw τα τελευταία 26 χρόνια, χωρίς προβλήματα και με μηδενική συντήρηση

αλλά ούτε με αυτή γνωστών μου, ούτε μα αυτή συμφορουμιτών εδώ,

αλλά ούτε με την εμπειρία χιλιάδων ταξιτζήδων με skoda (εκτός αν τα προσέχει περισσότερο αυτά η εταιρεία)

Εάν κανείς έχει οδηγήσει καινούρια Γερμανικά και Ιαπωνικά/Κορεάτικα στα ''κοινά θνητά'' τους μοντέλα οι διαφορές είναι τεράστιες. Από εκεί και πέρα, όντως, κάποια Lexus έχουν βελτιωθεί κατά πολύ σε επίπεδο συμπεριφοράς ωστόσο τα cvt που χρησιμοποιούν καταστρέφουν τον όποιο ''σπορ'' χαρακτήρα του μοντέλου.