Επιλογη αυτοκινητου

Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Και εγώ θα σου πρότεινα το Q5 εκτός και εάν θέλεις να περιμένεις την ανανέωση του Q3. Έχοντας αυτή τη περίοδο το καινούριο Α4 με τον 2.0 252hp για τον συγκεκριμένο κινητήρα έχω να πω μόνο τα καλύτερα -εξαιρετικά οικονομικός για 2.0Τ- και φυσικά με απίστευτο κιβώτιο, για τα υπόλοιπα, η Audi έχει ξεφύγει και σχεδιαστικά και ποιοτικά στο εσωτερικό. Για το αμάξωμα και τα κιλά τόσο του Q3 όσο και του Q5 κατ εμέ μην πας σε μικρό κινητήρα. Εάν βγαίνει μεγαλύτερη τιμή, μην πας σε Diesel, το υπολειπόμενο budget χίλιες φορές να το βάλεις σε έξτρα (αξίζουν σίγουρα 360 camera, ηλιοροφή αν δεν την έχει std, θερμαινόμενα καθίσματα, MMI, Harman Kardon/B&O, Matrix LED και εάν μπορείς και adaptive cruise control) που η λίστα είναι απεριόριστη και σε αυτή τη κατηγορία υπάρχουν καινοτομίες στην αυτοκίνηση που δεν τις βρίσκεις σε άλλες εταιρίες ή εαν υπάρχουν είναι υλοποιημένες σαφώς χειρότερα.

.
Στην Ελλάδα πάντως το βενζινοκίνητο Q5 βγαίνει ένα πεντοχίλιαρο πιο ακριβό από το diesel στην έκδοση sport Quattro s-tronic 2.0
 
Στην Ελλάδα της κρίσης μιλάμε για audi και διλιτρο; τρελή φορολογία πέφτει σε τέτοια κυβικά

send from my nexus 5 using Tapatalk
 
Και εγώ θα σου πρότεινα το Q5 εκτός και εάν θέλεις να περιμένεις την ανανέωση του Q3. Έχοντας αυτή τη περίοδο το καινούριο Α4 με τον 2.0 252hp για τον συγκεκριμένο κινητήρα έχω να πω μόνο τα καλύτερα -εξαιρετικά οικονομικός για 2.0Τ- και φυσικά με απίστευτο κιβώτιο, για τα υπόλοιπα, η Audi έχει ξεφύγει και σχεδιαστικά και ποιοτικά στο εσωτερικό. Για το αμάξωμα και τα κιλά τόσο του Q3 όσο και του Q5 κατ εμέ μην πας σε μικρό κινητήρα. Εάν βγαίνει μεγαλύτερη τιμή, μην πας σε Diesel, το υπολειπόμενο budget χίλιες φορές να το βάλεις σε έξτρα (αξίζουν σίγουρα 360 camera, ηλιοροφή αν δεν την έχει std, θερμαινόμενα καθίσματα, MMI, Harman Kardon/B&O, Matrix LED και εάν μπορείς και adaptive cruise control) που η λίστα είναι απεριόριστη και σε αυτή τη κατηγορία υπάρχουν καινοτομίες στην αυτοκίνηση που δεν τις βρίσκεις σε άλλες εταιρίες ή εαν υπάρχουν είναι υλοποιημένες σαφώς χειρότερα.



Εάν κανείς έχει οδηγήσει καινούρια Γερμανικά και Ιαπωνικά/Κορεάτικα στα ''κοινά θνητά'' τους μοντέλα οι διαφορές είναι τεράστιες. Από εκεί και πέρα, όντως, κάποια Lexus έχουν βελτιωθεί κατά πολύ σε επίπεδο συμπεριφοράς ωστόσο τα cvt που χρησιμοποιούν καταστρέφουν τον όποιο ''σπορ'' χαρακτήρα του μοντέλου.
Ένα από τα διλλήματα είναι ότι με τα λεφτά ενός μέτρια εξοπλισμενου Q3 χωρίς πολλά από αυτά που ανέφερες, μπορώ στο αντίπαλο στρατόπεδο της bmw να πάρω στα ίδια χρήματα ένα X1 ή Χ2 κυριολεκτικά σαν αστακός, με ηλιοροφη, Harman kardon ηχοσυστημα και όλα αυτά τα συστήματα υποβοήθησης στην οδήγηση, lane assist κλπ.

Σε αυτό το λινκ το X2 μου βγαίνει στα 32,000 ευρώ και έχει πάνω του την Άρτα και τα Γιαννενα.

http://conditions.belux-bmw.com/fr/...joy-editions&utm_medium=teaser&utm_source=bmw

Η διαφορά είναι ότι μόνο με το Q3 και ειδικά το Q5 ένιωσα ότι μπαίνω σε SUV, με το X1 και Χ2 είναι κάτι το ενδιάμεσο.

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Στην Ελλάδα πάντως το βενζινοκίνητο Q5 βγαίνει ένα πεντοχίλιαρο πιο ακριβό από το diesel στην έκδοση sport Quattro s-tronic 2.0
3,800 παραπάνω βγαίνει στο Βέλγιο αυτο με τη Βενζινη που ανέφερες Τακη.

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

3,800 παραπάνω βγαίνει στο Βέλγιο αυτο με τη Βενζινη που ανέφερες Τακη.

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Εδώ μας έχουν σκίσει σε εξτρα τέλη.
Για να πάρεις μια ιδέα, δες εδώ τον επίσημο τιμοκατάλογο στην Ελλάδα:
http://www.audi.gr/dam/nemo/gr/pricelist-prospect/pricelist/Audi_Pricelist_20170621.pdf
 
15 χιλιαρικα τελη ταξινομησης για το Q5 που αναφεραμε... Οι άνθρωποι που αποφασισαν αυτα τα ποσα είναι γελοίοι..

Και μου φάνηκαν πολλά τα 5 στο Βελγιο...

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Ένα από τα διλλήματα είναι ότι με τα λεφτά ενός μέτρια εξοπλισμενου Q3 χωρίς πολλά από αυτά που ανέφερες, μπορώ στο αντίπαλο στρατόπεδο της bmw να πάρω στα ίδια χρήματα ένα X1 ή Χ2 κυριολεκτικά σαν αστακός, με ηλιοροφη, Harman kardon ηχοσυστημα και όλα αυτά τα συστήματα υποβοήθησης στην οδήγηση, lane assist κλπ.

Σε αυτό το λινκ το X2 μου βγαίνει στα 32,000 ευρώ και έχει πάνω του την Άρτα και τα Γιαννενα.

http://conditions.belux-bmw.com/fr/...joy-editions&utm_medium=teaser&utm_source=bmw

Η διαφορά είναι ότι μόνο με το Q3 και ειδικά το Q5 ένιωσα ότι μπαίνω σε SUV, με το X1 και Χ2 είναι κάτι το ενδιάμεσο.

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ξεκίνα με το τι αίσθηση προτιμάς οδηγικά και φυσικά τι σας καλύπτει από πλευράς χώρων. Τα Q3,5 συγκρίνονται με X3 περισσότερο σε διαστάσεις. Προσωπικά η αίσθηση του X1 -δεν έχω δει το Χ2- δεν μου άρεσε, το βρήκα όπως λες κάτι το ενδιάμεσο. Φυσικά, κάνε ένα test drive και το X60, τελευταία όσοι γνωστοί έχουν πάρει volvo είναι εξαιρετικά χαρούμενοι.
 
Δες και Xc60 και ίσως Stelvio με επιφύλαξη επειδή είναι το πρώτο SUV της εταιρίας.....
Είμαι ο πλέον ακατάλληλος να σε συμβουλέψει για SUV αλλά το XC 60 φαντάζει ιδανικό.....αν έχεις πιο σπορ ανησυχίες (που αν είχες δεν θα έπαιρνες SUV) ίσως Stelvio ή Macan αν σε παίρνει.....δε ξέρω πόσο έχουν εκεί που είσαι βέβαια.
 
Όλοι οι αντιπρόσωποι εδώ ανεξαρτήτως μάρκας όταν τους αναφέρω τη χρήση που θέλω να κάνω στο αυτοκίνητο, κοινώς εντός πόλης, χωρίς να εχω ανάγκη για off road καταστάσεις με πηγαίνουν κατευθείαν σε βενζίνη. Αλλάζει και ο νόμος στο Βέλγιο για τα diesel και ανησυχούν μήπως και δεν μπορούν μετά να κινηθούν τα αυτοκίνητα τους εντός κέντρου. Στην Audi μου ανέφεραν και διαφορά έξτρα έξοδα συντήρησης που έχουν τα diesel που δεν τα συγκράτησα.

Λίγο έως πολύ τα diesel είναι πεθαμένη τεχνολογία λόγω του θέματος των καρκινογόνων ρύπων. Η Toyota ήδη τα κατάργησε σε αρκετά μοντέλα της γκάμας της και σύντομα μέχρι το 2020 ακολουθεί Volvo, BMW, Mercedes (από ότι έχουν δηλώσει) και οι υπόλοιποι.

Όσο για την κατανάλωση που όντως αποτελεί και το μοναδικό ουσιαστικά πλεονέκτημα των diesel έναντι της βενζίνης μου έκανε εντύπωση πρόσφατα που διάβασα συγκριτικό τεστ (στο περιοδικό Drive πρέπει να ήταν) μεταξύ Audi Q2 και Toyota CHR hybrid και το Toyota είχε μικρότερη κατανάλωση καυσίμου σε πραγματικές συνθήκες γύρω στο 1 lt/100 km (γύρω στα 5.5 το ένα και 6.5 το άλλο αν θυμάμαι καλά).
 
Μην γράφουμε ανακρίβειες. Οι μοντέρνοι κινητηρες diesel εφόσον συντηρούνται σωστά δεν περισσότερο επικίνδυνοι για τη δημόσια υγεία από τους βενζινοκινητήρες. Το μέλλον είναι προφανώς η ηλεκτροκίνηση αλλά αργούμε ακόμα στην Ελλάδα.
Οσο για την κατανάλωση, οι διάφορες είναι πολύ μεγάλες. Πρέπει να το συγκρίνεις με το ίδιο μοντέλο για να βγάλεις συμπέρασμα. Πχ το παλιό Q5 μου έδινε αυτονομία 600km με ένα γέμισμα (100ευρω) και το νέο diesel περίπου 1000 km με 80 ευρώ.
 
Δεν υπάρχει καμία εξέλιξη στους diesel κινητήρες.
Η προσθήκη των τελευταίων ετών πατεντών που μειώνουν την οξύτητα των ρύπων τους ( βλεπε, pdf ,adblue) σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να θεωρηθούν σοβαρή εξέλιξη.
Η όποια προσπάθεια εξέλιξης diesel σε θέματα ρύπων θεωρείται οικονομικά ασύμφορη με αμφίβολα αποτελέσματα.
 
Σε συνέντευξη του διευθυντή της Volvo στο Car διάβασα ότι ναι μεν θα συνεχίσουν να πουλάνε ντήζελ, αλλά έχουν σταματήσει την εξέλιξή τους.
Αφού το αμάξι προορίζεται για χρήση πόλης, καλύτερα ξέχνα τα SUV και προτίμησε την μεσοβέζικη λύση της BMW.
Πάντως δυο γνωστοί έχουν XC60 και είναι πάρα πολύ ευχαριστημένοι. Κι εγώ όταν με πάνε ταξίδι.
Τέλος, μια άλλη λύση είναι το νέο CR-V. Ρίξε μια ματιά και σε αυτό αν θέλεις χώρους.
 
Οικονομικά ασύμφορη μπορεί να είναι, από την άλλη έχουν πλέον τόσο χαμηλούς ρύπους που παίρνεις πράσινο σήμα και μπαίνεις δακτύλιο.
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Δεν υπάρχει καμία εξέλιξη στους diesel κινητήρες.
Η προσθήκη των τελευταίων ετών πατεντών που μειώνουν την οξύτητα των ρύπων τους ( βλεπε, pdf ,adblue) σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να θεωρηθούν σοβαρή εξέλιξη.
Η όποια προσπάθεια εξέλιξης diesel σε θέματα ρύπων θεωρείται οικονομικά ασύμφορη με αμφίβολα αποτελέσματα.

ακριβώς.
και το άγχος του dpf είναι ιδιαίτερα ανασταλτικός παράγοντας, όσο προσεκτικός και να είσαι.
Αν δεν γίνονται πολλά χιλιόμετρα εκτός πολης με τίποτα πετρέλαιο.
Θα κάνει αναγέννηση κάθε 300 χιλιόμετρα...

και φυσικά στην Ελλάδα δεν υπάρχει τσίπα.
Με ένα τσακ τα κόβουν και από κέντρο, και απο δακτύλιο και από πρωτεύουσες άμα λάχει.
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Οικονομικά ασύμφορη μπορεί να είναι, από την άλλη έχουν πλέον τόσο χαμηλούς ρύπους που παίρνεις πράσινο σήμα και μπαίνεις δακτύλιο.

Έχουν πολύ χαμηλό CO2 (που είναι άκακο για τον άνθρωπο αέριο) αλλά επικίνδυνα για τον άνθρωπο NOx (μονοξείδια του αζώτου).

Φορολογείσαι δηλαδή από το κράτος για το αέριο που δεν βλάπτει αλλά δεν υπάρχει καμιά πρόβλεψη ως τώρα για τα NOx που είναι και το πραγματικό πρόβλημα.:grinning-smiley-043
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Έχουν πολύ χαμηλό CO2 (που είναι άκακο για τον άνθρωπο αέριο) αλλά επικίνδυνα για τον άνθρωπο NOx (μονοξείδια του αζώτου).

Φορολογείσαι δηλαδή από το κράτος για το αέριο που δεν βλάπτει αλλά δεν υπάρχει καμιά πρόβλεψη ως τώρα για τα NOx που είναι και το πραγματικό πρόβλημα.:grinning-smiley-043

Επειδή για αυτά τα θέματα ισχύουν αυστηροί πανευρωπαικοι κανονισμοί, επέτρεψε μου να έχω αμφιβολίες για τα λεγόμενα σου...
Ειδικά μετά το diesel gate, ειδικά το VAG το παρακολουθούν πολύ στενα από ότι γνωρίζω.
 
Hakan Samuelsson: Υπάρχει θέμα με τους diesel κινητήρες...http://www.protothema.gr/car-and-sp...lsson-uparhei-thema-me-tous-diesel-kinitires/
Η E.E. σκοτώνει τα diesel...https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/To-Diesel-pethane-To-phrate-eidhsh_137287.asp
«Βόμβα»: Τέλος τα diesel αυτοκίνητα από την Αθήνα!...http://www.newsbomb.gr/ellada/news/...iesel-aytokinita-apo-tin-athina#ixzz537ZCaCD6
Diesel κινητήρες: Σε ταχύτατο… θάνατο....http://www.newsauto.gr/blogs/takis-trakousellis/diesel-kinitires-se-tachitato-thanato/
 
Να κάνω ένα σχολιάκι θα το θέμα της εξωτερικής εμφάνισης.
Είμαι κάτοχος ενός 3008 1.6 turbo από το 2010 και ήταν από τα πρώτα που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα.
Με την πρώτη ματιά δεν ερωτεύτηκα την εξωτερική του εμφάνιση αλλά μόλις κάθισα στη θέση του οδηγού και έχοντας ύψος 1.85 αμέσως αγάπησα την εργονομία του, την σταθερότητα του στο δρόμο και την άνεση του και το αγόρασα χωρίς δεύτερη σκέψη και ευτυχώς δεν το μετάνιωσα.
Η εξωτερική εμφάνιση είναι για τους γύρω, η εσωτερική είναι για το κάτοχο και χρήστη, τώρα αν το αμάξι εκτός από μέσο μεταφοράς αποτελεί για κάποιους και μέσο προβολής ή κοινωνικής αποδοχής πάω πάσο.
Πάντως την πρώτη φορά που ήρθε να με πάρει με το αμάξι η γυναίκα μου μετά από μήνες άργησα να το αναγνωρίσω στο σκοτάδι γιατί δεν το είχα ξαναδεί από έξω να έρχεται σε εμένα.
 
Επειδή για αυτά τα θέματα ισχύουν αυστηροί πανευρωπαικοι κανονισμοί, επέτρεψε μου να έχω αμφιβολίες για τα λεγόμενα σου...
Ειδικά μετά το diesel gate, ειδικά το VAG το παρακολουθούν πολύ στενα από ότι γνωρίζω.



Και για του λογου το αληθές, δες ποσο παραπλήσια και αντιστοίχως αυστηρά είναι τα επίσημα όρια εκπομπών για μοντέρνους κινητήρες Euro 6 σε βενζίνη και diesel:

Euro 6 emissions standards (petrol)

CO: 1.0g/km

THC: 0.10g/km

NMHC: 0.068g/km

NOx: 0.06g/km

PM: 0.005g/km (direct injection only)

PN [#/km]: 6.0x10 ^11/km (direct injection only)

Euro 6 emissions standards (diesel)

CO: 0.50g/km

HC + NOx: 0.17g/km

NOx: 0.08g/km

PM: 0.005g/km

PN [#/km]: 6.0x10 ^11/km

https://www.rac.co.uk/drive/advice/know-how/euro-emissions-standards/

Το πρόβλημα το δημιουργούν οι παλαιοί κινητήρες diesel (euro 1, 2, 3)
file-20170502-17241-1rzsq9e.png
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Hakan Samuelsson: Υπάρχει θέμα με τους diesel κινητήρες...http://www.protothema.gr/car-and-sp...lsson-uparhei-thema-me-tous-diesel-kinitires/
Η E.E. σκοτώνει τα diesel...https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/To-Diesel-pethane-To-phrate-eidhsh_137287.asp
«Βόμβα»: Τέλος τα diesel αυτοκίνητα από την Αθήνα!...http://www.newsbomb.gr/ellada/news/...iesel-aytokinita-apo-tin-athina#ixzz537ZCaCD6
Diesel κινητήρες: Σε ταχύτατο… θάνατο....http://www.newsauto.gr/blogs/takis-trakousellis/diesel-kinitires-se-tachitato-thanato/

Αν απαγορεύσουν diesel από το κεντρο, αυτό θα αφορα τους παλαιούς κινητήρες Euro 1, 2,3.