Επιλογη αυτοκινητου

Πολύ ωραίο το Kodiaq. Αν και προτιμάω τ' αυτόματα το DSG θα με προβλημάτιζε, λόγω κακής... προϊστορίας (τουλάχιστον τα του ξηρού συμπλέκτη). Αν κατάλαβα καλά πας για το manual; Σε κάθε περίπτωση, το Kodiaq με τον 1.5 tsi φοράει ξηρού ή υγρού συμπλέκτη DSG; Παλιά είχαν υγρού από 2λιτρα και πάνω, τώρα τελευταία όμως νομίζω ότι βάζουν και στα μικρότερα υγρού συμπλέκτη, αλλά δεν το ξέρω σίγουρα (όπως επίσης και σε ποιά μοντέλα ισχύει αυτό, αν ισχύει). Ο 1.5 πάντως φαίνεται πολύ καλός για τα ελληνικά δεδομένα και νομίζω είναι αρκετά δυνατός για το Kodiaq. Δε θα βάζει φωτιά στην άσφαλτο φυσικά αλλά νομίζω το κινεί παραπάνω από αξιοπρεπώς.

BTW ξέρει κανείς τους ρύπους του 1.5 tsi κατά WLTP; Καλό θα ήταν να το κοιτάξετε κι αυτό μη βρεθεί κανείς προ δυσάρεστων εκπλήξεων. Πολλά μοντέλα που ήταν κάτω από 160gr έχουν ανέβει πάνω απ' το όριο αυτό, το οποίο σημαίνει αρκετή αύξηση στα τέλη, αν εφαρμοστούν όπως σήμερα. Βέβαια έχουν πει νομίζω ότι για φέτος δε θ' αλλάξει κάτι, αλλά αν ο υπολογισμός συνεχίσει όπως τα τελευταία χρόνια μπορεί τα τέλη απο 250 ευρώ να πάνε στα 400+ για ορισμένα μοντέλα.
 
Πολύ ωραίο το Kodiaq. Αν και προτιμάω τ' αυτόματα το DSG θα με προβλημάτιζε, λόγω κακής... προϊστορίας (τουλάχιστον τα του ξηρού συμπλέκτη). Αν κατάλαβα καλά πας για το manual; Σε κάθε περίπτωση, το Kodiaq με τον 1.5 tsi φοράει ξηρού ή υγρού συμπλέκτη DSG; Παλιά είχαν υγρού από 2λιτρα και πάνω, τώρα τελευταία όμως νομίζω ότι βάζουν και στα μικρότερα υγρού συμπλέκτη, αλλά δεν το ξέρω σίγουρα (όπως επίσης και σε ποιά μοντέλα ισχύει αυτό, αν ισχύει). Ο 1.5 πάντως φαίνεται πολύ καλός για τα ελληνικά δεδομένα και νομίζω είναι αρκετά δυνατός για το Kodiaq. Δε θα βάζει φωτιά στην άσφαλτο φυσικά αλλά νομίζω το κινεί παραπάνω από αξιοπρεπώς.

BTW ξέρει κανείς τους ρύπους του 1.5 tsi κατά WLTP; Καλό θα ήταν να το κοιτάξετε κι αυτό μη βρεθεί κανείς προ δυσάρεστων εκπλήξεων. Πολλά μοντέλα που ήταν κάτω από 160gr έχουν ανέβει πάνω απ' το όριο αυτό, το οποίο σημαίνει αρκετή αύξηση στα τέλη, αν εφαρμοστούν όπως σήμερα. Βέβαια έχουν πει νομίζω ότι για φέτος δε θ' αλλάξει κάτι, αλλά αν ο υπολογισμός συνεχίσει όπως τα τελευταία χρόνια μπορεί τα τέλη απο 250 ευρώ να πάνε στα 400+ για ορισμένα μοντέλα.

εχει γινει ολοκληρη κουβεντα για το θεμα αυτο στο φορουμ των 4Τ :)
ο γερμανικος skoda configurator δινει για τον 1.5tsi manual (αλλα στο karoq ομως, διοτι στο kodiaq δεν εχουν στους configurator αλλους κινητηρες εκτος του 2.0 tdi) 153 το οποιο μεταφραζεται στα 283 ευρω.
 
οποιο αυτοκινητο εχει >161 οποτε και αλλαζει κλιμακα.. κλαφτα χαραλαμπε... παει για 400αρες
 
Την έχω παρακολουθήσει την κουβέντα... Σχεδόν όλη :-)

Πάντως αν στο Karoq είναι στα 153 ( δικίνητο ή τετρακίνητο; ) πολύ πιθανόν στο Kodiaq να είναι περισσότερο και ειδικά στο αυτόματο 4x4 ίσως ξεπερνάει τα 160gr.

EDIT: Τώρα βλέπω 1.5 tsi dsg Karoq 164gr οπότε στο Kodiaq σίγουρα είναι τόσα κι ίσως ακόμα περισσότερα.
 
Δεν το ήξερα αυτό παιδιά. Ευτυχώς που τα συζητάμε εδώ μέσα, για να ξέρουμε τί μας περιμένει και αναλόγως να πράτουμε.

Υποθέτω πως το αυτόματο 4Χ4 θα είναι πάνω από το όριο των 160gr. Θα ρωτήσω όμως...
 
Την έχω παρακολουθήσει την κουβέντα... Σχεδόν όλη :-)

Πάντως αν στο Karoq είναι στα 153 ( δικίνητο ή τετρακίνητο; ) πολύ πιθανόν στο Kodiaq να είναι περισσότερο και ειδικά στο αυτόματο 4x4 ίσως ξεπερνάει τα 160gr.

το dsg 1.5tsi 4x2 karoq το δινει στα 163, οποτε το θεωρω σχεδον αδυνατο στο kodiaq να ειναι πιο χαμηλα.
 
Ναι το είδα κι εγώ (το έγραψα στο edit). Τουτέστιν για 4κίνητο SUV και εξιοπρεπείς επιδόσεις δύσκολα θα πέφτεις κάτω από 400 ευρώ. Θα μου πεις τόσα φτάνει το καινούριο Jimny βέβαια...
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

σε ποια skoda πηγες;

γιατι εχω την εντυπωση οτι η τιμη για το kodiaq που σου εδωσαν ειναι καλυτερη απο αυτην που ειχα παρει εγω πριν περιπου 2 μηνες απο την κυμης στο νεο ηρακλειο
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

ισως να κανω ενα ταξιδακι μεχρι τη γλυφαδα.. να δω και αν τα καραβια κουνανε :)

η τιμή είναι μετά από διαπραγματεύσεις, με ότι προσφορά και δώρα έκανε, τελική με το κλειδί στο χέρι
 
τοτε μου ειχαν δωσει τιμες καταλογου, ειχαν πει οτι θα μου εδιναν και καποια εκπτωση 500-600ευρω, αλλα ηταν γενικα σε φαση στα @@ τους. Ισως ηταν το καλοκαιρακι που ειχε βαρεσει στο κεφαλι ισως.. ισως.. ισως... ορεξη να εχεις να βρεις δικαιολογιες. Παντως και στην karenta που πηγα, απο αντιμετωπιση δεν τα πηγαν και πολυ καλα. Μαλλον την επομενη φορα θα πρεπει να φορεσω rolex και γραβατα για να παω να δω για αυτοκινητο και να αφησω το tshirt star wars σπιτι :D
 
Λοιπόν το 1.4 DSG 150hp έχει ρύπους 163 και πληρώνει τέλη κυκλοφορίας ήδη 399 ευρώ και είναι υγρού συμπλέκτη

κακό αυτό :(

το χειροκίνητο είναι στα 155 απο όσο βλέπω
 
Δε βγαίνει αυτόματο όμως το τετρακίνητο (ξέρω ότι δεν ενδιαφέρει το Σεραφείμ, γενικά μιλάω), αλλά και το αυτόματο που βγαίνει (σε 2κίνητο) είναι CVT. Θα μπορούσαν και καλύτερα.
 
Φιλοι μου, μια ερωτηση γιατι ακουω τα ιδια και τα ιδια σε ενα θεμα και δεν ξερω τι τελικα ισχυει. Τα dsg του VAG ειναι ακομα προβληματικα ή το ολο προβλημα ξεκινησε απο ενα συγκεκριμενο κιβωτιο ξηρου συμπλεκτη στο τελος της δεκαετιας το 2000 και γιγαντωθηκε στην Ελλαδα με κουτοπονηριες απο αντιπροσωπειες; Εχω διαβασει οτι εχει λυθει απο τα μοντελα του 2012 και μετα, αλλα γενικα τα κιβωτια αυτου του ομιλου αντιμετωπιζονται με δυσπιστια.
Ειναι δηλαδη προτιμοτερο ενα κιβωτιο διπλου συμπλεκτη απο αλλη εταιρεια;
CVT ειναι καλυτερη επιλογη;
Εμπειρια εχω μονο απο dsg, απο το οποιο ειμαι ευχαριστημενος απο τον τροπο λειτουργιας του. Για την αξιοπιστια του δεν μπορω να μιλησω μιας και ειναι καινουριο.
 
Η πρωτη γενια DSG ειχε τα προβληματα της,ιδιαιτερα οταν ξεκινουσαν οι "βελτιωσεις" απο τους κατοχους.
Το κιβωτιο ειναι σχεδιασμενο να αντεχει συγκεκριμενες τιμες ροπης και λογικο ηταν να αρχιζουν να σπανε.
Η δευτερη γενια εβγαλε κακη φημη λογο εσφαλμενης επιλογης λιπαντικου στο εσωτερικο του οπου και εγινε μια μεγαλη ανακληση στα μοντελα που φορουσαν το 7ρι κιβωτιο για αλλαγη του λιπαντικου.
Στην οικογενεια υπαρχει αυτοκινητο με DSG οπου λειτουργει ακομα υποδειγματικα μετα απο 130000χλμ.
 
Η πρωτη γενια DSG ειχε τα προβληματα της,ιδιαιτερα οταν ξεκινουσαν οι "βελτιωσεις" απο τους κατοχους.
Το κιβωτιο ειναι σχεδιασμενο να αντεχει συγκεκριμενες τιμες ροπης και λογικο ηταν να αρχιζουν να σπανε.
Η δευτερη γενια εβγαλε κακη φημη λογο εσφαλμενης επιλογης λιπαντικου στο εσωτερικο του οπου και εγινε μια μεγαλη ανακληση στα μοντελα που φορουσαν το 7ρι κιβωτιο για αλλαγη του λιπαντικου.
Στην οικογενεια υπαρχει αυτοκινητο με DSG οπου λειτουργει ακομα υποδειγματικα μετα απο 130000χλμ.

συγνώμη αλλά θεωρείς πολλά τα 130.000 χλμ. για κιβώτιο;