Επιλογη αυτοκινητου

Οχι αν προκειται για χειροκινητο.
Στην περιπτωση των αυτοματων τα πραγματα αλλαζουν αν αναλογιστει κανεις οτι τα παλαιωτερης γενιας αυτοματα (steptronic-tiptronic κλπ) σε αυτα τα χιλιομετρα απλα σκορπουσαν.
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Η πρωτη γενια DSG ειχε τα προβληματα της,ιδιαιτερα οταν ξεκινουσαν οι "βελτιωσεις" απο τους κατοχους.
Το κιβωτιο ειναι σχεδιασμενο να αντεχει συγκεκριμενες τιμες ροπης και λογικο ηταν να αρχιζουν να σπανε.
Η δευτερη γενια εβγαλε κακη φημη λογο εσφαλμενης επιλογης λιπαντικου στο εσωτερικο του οπου και εγινε μια μεγαλη ανακληση στα μοντελα που φορουσαν το 7ρι κιβωτιο για αλλαγη του λιπαντικου.
Στην οικογενεια υπαρχει αυτοκινητο με DSG οπου λειτουργει ακομα υποδειγματικα μετα απο 130000χλμ.
Φιλε μου εχω αυτοματο mitsubishi colt. Οχι κατι ιδιαιτερο. Απλο αυτοματοποιημενο μηχανικο ειναι και ομως η Mitsubishi αναφερει απλα αλλαγη λαδιου του κιβωτιου στα 180.000χλμ και εναν ελεγχο μετα τα 200.000χλμ. . Δεν νομιζω τα 130.000 για συγχρονο κιβωτιο να ειναι πολλα.
 
Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Όσον αφορά στο 3008 θα συμφωνήσω 100% μαζί σου!

Το Tucson, αν και το είχα στο παρελθόν (πριν 13 χρόνια) και ήμουν πολύ ευχαριστημένος, δεν μου αρέσει γιατί είναι το πιο χαμηλό στην κατηγορία του (από το έδαφος).

Η τελική τιμή για το Kodiaq (Ambition 1.5 TSI ACT 150hp βενζίνη) είναι 26.300 (μεταλικό, με 4 έτη εγγύησης). Σε πληροφορώ δε, οτι είναι 56 εκατοστά μεγαλύτερο από το Juke που έχω τώρα, αλλά μου αρέσει που είναι τόσο άνετο. Το kodiaq που δοκίμασα φόραγε τον κινητήρα 1.4 TSI 150hp DSG 4X4 βενζίνης. Αυτός που βγαίνει τώρα είναι 1.5 TSI ACT 150hp DSG βενζίνης (στα 27.980 περίπου).

Πηγα και το (ξανα)ειδα το kodiaq και ειναι πολυ ενδιαφερουσα προταση! Ο πωλητης επεμενε οτι το 1.5 4x2 dsg εχει 143 co2 g/km και εγω του ειπα οτι πραγματικα αμφιβαλλω για αυτο :)
Το κακο ειναι οτι διαφορές στους ρυπους επηρεαζει οχι μονο τα τελη κυκλοφοριας αλλα και τα τελη ταξινομησης :(

Παντως βλεποντας απο κοντα και διπλα-διπλα τα karoq και kodiaq, η διαφορα στην στιβαροτητα των δυο κατασκευων ειναι εμφανεστατη απο το γδουπο οταν κλεινεις την πορτα.
Το tucson πηγα και το ειδα και αυτο, αλλα τελικα τρωει ακυρο γιατι ερχεται με σοβαρες ελλειψεις απο τις υπολοιπες αγορες (δεν εχει adaptive cruise control, δεν εχει φωτα led). Παντως ποιοτικα φαινεται εξαιρετικο και οι χωροι του ειναι επαρκεστατοι. Ο χωρος αποσκευων μου φανηκε μαλιστα μεγαλυτερος απο το karoq. Ισως ηταν ιδεα μου.
Η hyundai εχει (οπως και αλλες εταιρειες) την λογικη φερνω 2-3 διαφορετικα επιπεδα εξοπλισμου, αυτα ειναι, αν θελεις παρε, αν οχι στο καλο. Τα VAG σου λενε "χτιστο μονος σου".
 
Πιστεύω πως το Kodiaq έχει παντρέψει την ποιότητα (του ομίλου), με τους χώρους και την λογική τιμή.
Εγώ τελικά μάλλον θα πάρω το 1.4 βενζίνη 150 hp DSG 4x4. Μου φαίνεται πολύ πιο ολοκληρωμένο από αυτό με τον απλό κινητήρα. Αφού έφτασα μέχρι εδώ (χρηματικά εννοώ), θα κάνω την υπέρβαση (για εμένα είναι υπέρβαση) και θα πάρω κάτι που πραγματικά με ενθουσιάζει.
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Πιστεύω πως το Kodiaq έχει παντρέψει την ποιότητα (του ομίλου), με τους χώρους και την λογική τιμή.
Εγώ τελικά μάλλον θα πάρω το 1.4 βενζίνη 150 hp DSG 4x4. Μου φαίνεται πολύ πιο ολοκληρωμένο από αυτό με τον απλό κινητήρα. Αφού έφτασα μέχρι εδώ (χρηματικά εννοώ), θα κάνω την υπέρβαση (για εμένα είναι υπέρβαση) και θα πάρω κάτι που πραγματικά με ενθουσιάζει.

πολύ καλή επιλογή να πάρεις κανονικό τετρακίνητο.
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Πιστεύω πως το Kodiaq έχει παντρέψει την ποιότητα (του ομίλου), με τους χώρους και την λογική τιμή.
Εγώ τελικά μάλλον θα πάρω το 1.4 βενζίνη 150 hp DSG 4x4. Μου φαίνεται πολύ πιο ολοκληρωμένο από αυτό με τον απλό κινητήρα. Αφού έφτασα μέχρι εδώ (χρηματικά εννοώ), θα κάνω την υπέρβαση (για εμένα είναι υπέρβαση) και θα πάρω κάτι που πραγματικά με ενθουσιάζει.

Εκανες τυπογραφικο λαθος γραφοντας τον 1.4 ή εννοεις οτι θα παρεις ετοιμοπαραδοτο και δεν θα περιμενεις τα καινουρια με τον 1.5;
Ποια εκδοση σκεφτεσαι; Θα βαλεις κανενα εξτρα πανω;

Οπως ειπα, πηγα και εγω χτες και το ειδα απο κοντα, αλλα με αυτα που θελω να βαλω πανω ανεβαινει δυστυχως πολυ, χωρις να λεω οτι το αυτοκινητο δεν τα αξιζει. Τρελλαινομαι στην ιδεα οτι η αξια του αυτοκινητου ανεβαινει αλλο 50% απο τους κωλοφορους
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Πιστεύω πως το Kodiaq έχει παντρέψει την ποιότητα (του ομίλου), με τους χώρους και την λογική τιμή.
Εγώ τελικά μάλλον θα πάρω το 1.4 βενζίνη 150 hp DSG 4x4. Μου φαίνεται πολύ πιο ολοκληρωμένο από αυτό με τον απλό κινητήρα. Αφού έφτασα μέχρι εδώ (χρηματικά εννοώ), θα κάνω την υπέρβαση (για εμένα είναι υπέρβαση) και θα πάρω κάτι που πραγματικά με ενθουσιάζει.

Ωραίος!! Όπως ρώτησε και ο avpap θα πάρεις πράγματι το 1.4 (από κάποιο stock φαντάζομαι) ή το 1.5 με παραγγελία; Δε ρωτάς επίσης αν το DSG του 1.4/1.5 είναι υγρού ή ξηρού συμπλέκτη; Αν και δεν ξέρω κατά πόσο είναι αξιόπιστη η πληροφορία απ' το στόμα πωλητών :-)

Για να σε... ιντριγκάρω λίγο σκέψου και το Scout :-) Αν κι εκεί θα μιλάμε για ακόμα μεγαλύτερη υπέρβαση, άσε που σε σχέση με την πλούσια έκδοση του "απλού" Kodiaq υπολείπεται σε ορισμένα πράγματα. Βασικά έχει λίγο μεγαλύτερο ground clearance και κάποιο look pack αλλά έχει ελλείψεις σε σχέση με την πλούσια έκδοση (δε θυμάμαι και πώς τη λένε), ενώ είναι και ακριβότερο.
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Ωραίος!! Όπως ρώτησε και ο avpap θα πάρεις πράγματι το 1.4 (από κάποιο stock φαντάζομαι) ή το 1.5 με παραγγελία; Δε ρωτάς επίσης αν το DSG του 1.4/1.5 είναι υγρού ή ξηρού συμπλέκτη; Αν και δεν ξέρω κατά πόσο είναι αξιόπιστη η πληροφορία απ' το στόμα πωλητών :-)

Για να σε... ιντριγκάρω λίγο σκέψου και το Scout :-) Αν κι εκεί θα μιλάμε για ακόμα μεγαλύτερη υπέρβαση, άσε που σε σχέση με την πλούσια έκδοση του "απλού" Kodiaq υπολείπεται σε ορισμένα πράγματα. Βασικά έχει λίγο μεγαλύτερο ground clearance και κάποιο look pack αλλά έχει ελλείψεις σε σχέση με την πλούσια έκδοση (δε θυμάμαι και πώς τη λένε), ενώ είναι και ακριβότερο.

απο το brochure του kodiaq βλεπω οτι η 1.4 (και θα υποθεσω και η 1.5) εχουν dsg υγρου τυπου. Το αστειο ειναι οτι τον ιδιο κινητηρα το karoq τον φοραει με dsg ξηρου τυπου.
Το scout αυξανει αρκετα το κοστος, χωρις κατ'εμε να προσθετει τιποτα ουσιαστικο, παρα μονο αισθητικες πινελιες. Ισως για καποιον που παει πολυ offroad να εχει σημασια (νομιζω εχει φυλλο προστασιας του κινητηρα απο κατω)
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Ωραίος!! Όπως ρώτησε και ο avpap θα πάρεις πράγματι το 1.4 (από κάποιο stock φαντάζομαι) ή το 1.5 με παραγγελία; Δε ρωτάς επίσης αν το DSG του 1.4/1.5 είναι υγρού ή ξηρού συμπλέκτη; Αν και δεν ξέρω κατά πόσο είναι αξιόπιστη η πληροφορία απ' το στόμα πωλητών :-)

Για να σε... ιντριγκάρω λίγο σκέψου και το Scout :-) Αν κι εκεί θα μιλάμε για ακόμα μεγαλύτερη υπέρβαση, άσε που σε σχέση με την πλούσια έκδοση του "απλού" Kodiaq υπολείπεται σε ορισμένα πράγματα. Βασικά έχει λίγο μεγαλύτερο ground clearance και κάποιο look pack αλλά έχει ελλείψεις σε σχέση με την πλούσια έκδοση (δε θυμάμαι και πώς τη λένε), ενώ είναι και ακριβότερο.

ναι, το αυτοκίνητο είναι από stock (καλύτερη τιμή!) και ναι, είναι υγρού συμπλέκτη (από ερώτηση που τους έκανα).
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

απο το brochure του kodiaq βλεπω οτι η 1.4 (και θα υποθεσω και η 1.5) εχουν dsg υγρου τυπου. Το αστειο ειναι οτι τον ιδιο κινητηρα το karoq τον φοραει με dsg ξηρου τυπου.
Το scout αυξανει αρκετα το κοστος, χωρις κατ'εμε να προσθετει τιποτα ουσιαστικο, παρα μονο αισθητικες πινελιες. Ισως για καποιον που παει πολυ offroad να εχει σημασια (νομιζω εχει φυλλο προστασιας του κινητηρα απο κατω)

Σωστος, dsg υγρου τυπου.
Το scout το είδα στην έκθεση. Είναι το ίδιο αυτοκίνητο, με κάποια offroad επιπλέον χαρακτηριστικά, τα οποία δεν με πολυ-ενδιαφέρουν (nice to have) και σίγουρα με αρκετά μεγαλύτερο κόστος!!!
Ναι, απ ότι διάβασα εχει φυλλο προστασιας του κινητηρα απο κατω.
 
...και λίγο μεγαλύτερη απόσταση απ' το έδαφος (της τάξεως 6-7 χιλιοστών βέβαια, όχι κάτι φοβερό). Αλλά δεδομένου ότι του λείπουν και διάφορα δε νομίζω ότι αξίζει τη χρηματική διαφορά. Αμβιβάλλω άλλωστε αν υπάρχει μέρος που θα σε πάει το ένα και δε θα σε πάει το άλλο (και όσο για την προστασία από κάτω την προσθέτεις και μετά αν θες στο "απλό"). Δεν το συζητάω πάντως, το 4x4 DSG είναι απ' τα πιο ολοκληρωμένα αυτοκίνητα που μπορείς να πάρεις. Με το καλό να το παραλάβεις και να το χαρείς!
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

κανονικό?
haldex δεν έχει?

φυσικά και έχει haldex. Αλλά δεν παύει να γίνεται τετρακίνητο. Από τα quattro απέχει... αλλά αυτό γίνεται με σχεδόν όλα. Από το ολότελα καλό και αυτό.
 
Δεν είμαι σίγουρος πρακτικά (σε συνήθεις συνθήκες) τι πλεονεκτήματα σου δίνει το κανονικό σε σχέση με το haldex. Νομίζω όλα έχουν να κάνουν με τον controller που αποφασίζει πως το ενεργοποιεί και κατανέμει. Θεωρητικά δε, το haldex προσφέρει και καλύτερη οικονομία καυσίμου.
 
Ε τώρα... Άλλα τα μάτια του λαγού άλλα της κουκουβάγιας. Το κλασικό τετρακίνητο δίνει συνεχώς ροπή σε όλους τους τροχούς, το haldex κατόπην εορτής. Μπορεί να εμπλέκει πολύ γρήγορα, αλλά δεν είναι το ίδιο. Καλύτερη οικονομία θα προσφέρει, αλλά κατά την ίδια έννοια και τα δικίνητα προσφέρουν ακόμα καλύτερη. Τώρα αν κάποιος χρειάζεται μόνο light τετρακίνηση και το haldex τον καλύπτει είναι άλλο θέμα. Σαν τετρακίνηση πάντως δε φτάνει το quattro. Τώρα βέβαια αν η επιλογή είναι δικίνητο ή haldex σαφώς ψηφίζω haldex. Μπορεί να μην κάνει για hardcore offroad αλλά τα αυτοκίνητα που το χρησιμοποιούν δεν είναι προσανατολισμένα προς τα εκεί ούτως ή άλλως. Σε κάθε περίπτωση πλεονέκτημα θα έχει εκτός δρόμου ή σε δύσκολες συνθήκες σε σχέση με αμιγώς δικίνητο.
 
Παιδια, ο σεραφειμ, αν θυμαμαι καλα, το 4χ4 το θελει απλα για καλυτερη προσφυση. Δεν το ενδιαφερει το off road ιδιαιτερα, καθως και το scout δεν τον συγκινησε. Αν μιλατε γενικα για συστηματα τετρακινησης, παρακαλω συνεχιστε και παω να φερω μολυβι και χαρτι να κρατησω σημειωσεις, μπας και μαθω τιποτα που ειμαι ψιλο ασχετος :D
 
Γενικά μιλάμε... Στο Kodiaq το haldex φτάνει και περισσεύει! Και μόνο λόγω όγκου και περιορισμένων γωνιών (προσέγγισης/ράμπας/διαφυγής) το Kodiaq δεν είναι για χρήση σκληρού off road (όπως και η πλειονότητα των SUV φυσικά, δεν είναι κανένα "κουσούρι" του Kodiaq συγκεκριμένα). Αυτό όμως δε σημαίνει ότι η τετρακίνηση που έχει είναι άχρηστη. Σε μια δύσκολη κατάσταση ή σε light off road σαφώς και θα βοηθάει. Για μένα μόνο άχρηστη δεν είναι, αρκεί να μην την υπερεκτιμήσεις και νομίζεις ότι θα σε πάει παντού.
 
@Σεραφειμ

οταν εχεις χρονο κατσε και δες το συγκεκριμενο καναλι Youtube

https://www.youtube.com/channel/UCEc-7icqRkIyEWiitkxhPfg

ειναι ενος αξιαγαπητου σλοβενου με πολυ χαριτωμενη αγγλικη προφορα, ο οποιος εχει αγορασει ενα full extra kodiaq (ο τυπος εβαλε μεχρι το columbus infotainment, το οποιο για εμενα ειναι μια πατατα και μιση), το οποιο και εχει λατρεψει. Εξηγει παρα πολλα πραγματα γυρω απο το αυτοκινητο, εχει βιντεο απο την οδηγηση του οπως επισης και πραγματα που εχει λατρεψει και καποια που δεν του αρεσουν (spoiler, δεν ειναι και πολλα αυτα τα τελευταια ;) ). Ειναι απο τις περιπτωσεις που βλεπεις εναν ανθρωπο να μιλαει για κατι με το οποιο ειναι παθιασμενος. Προσωπικα τετοια συμπεριφορα (ανεξαρτητου θεματος των βιντεο) παντα με συναρπαζει, οταν προκειται μαλιστα και για θεμα που με ενδιαφερει, εχει ακομα πιο πολυ χαβαλε!
 
είχα haldex για πάνω από 10 χρόνια και σίγουρα θα το προτείνω έναντι του απλού δικίνητου με την προϋπόθεση ότι ο υποψήφιος αγοραστής θα γνωρίζει ότι:
είναι υποδεέστερο του 4Χ4 που έχουν πχ τα quatro και
είναι πιό δαπανηρό σε σχέση με 2Χ4