Επιλογη αυτοκινητου

Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

στο golf δεν το έχω απενεργοποιήσει ποτέ
προσωπικά με βοηθά να καταλαβαίνω και κάθε πότε κάνει regenerate το dpf ..

To ίδιο και εγώ στο 208..

για το nav πήγαινε στο gpspower.net forum, υπάρχουν όλα τα updates για ότι κυκλοφορεί !!
 
Ρε παιδιά, η ερώτηση είναι ειλικρινής, οπότε παρακαλώ μην την παρεξηγήσετε:

είναι τόσο αφελείς όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες και βάζουν το start-stop by default τη στιγμή που χαλάει τον κινητήρα ή καταναλώνει περισσότερο; Μήπως υπερβάλετε; Μήπως δεν είναι όλα τα συστήματα το ίδιο;

Κι εμένα στο A3 με εκνευρίζει ώρες ώρες, ειδικά σε κάτι σταμάτα ξεκίνα στην κίνηση, αλλά είναι πια τόσο βλαβερό;


νομίζω οτι το βάζουν για το αντίθετο .. για τη μείωση της κατανάλωσης και των ρυπων
 
Μετρημένο με ή χωρίς start/stop στην ίδια διαδρομή για δύο εβδομάδες (για να βγει σωστός μέσος όρος) έχει μια διαφορά υπέρ του το s/s.

Με s/s μεση κατανάλωση 4,1 με χαλαρή οδήγηση
Χωρίς s/s 4,9 χαλαρά και αυτό.
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Μετρημένο με ή χωρίς start/stop στην ίδια διαδρομή για δύο εβδομάδες (για να βγει σωστός μέσος όρος) έχει μια διαφορά υπέρ του το s/s.

Με s/s μεση κατανάλωση 4,1 με χαλαρή οδήγηση
Χωρίς s/s 4,9 χαλαρά και αυτό.

Ειναι τοση μεγαλη η διαφορα, που δυσκολευομαι να την πιστεψω να πω την αληθεια μου
 
Είναι Ντίνο, Πολύδροσο με Μεταμόρφωση η διαδρομή, πολλά φανάρια και τρελή κίνηση...
 
Όταν λες σέρβις δωρεάν και εγγύηση κινητήρα, από ποιον εννοείς; Αντιπροσωπεία που έχει και μεταχειρισμένα ή έμπορο;

Στην περίπτωση που αναφέρομαι,από τον εισαγωγέα έμπορο... όμως επειδή κάνω εκεί χρόνια σέρβις τα υπάρχοντα αυτοκίνητα, ξέρω ότι είναι της προκοπής ...
 
νομίζω οτι το βάζουν για το αντίθετο .. για τη μείωση της κατανάλωσης και των ρυπων

Ναι βρε, το γράφω επειδή που και που διαβάζω την άποψη ότι το ξεκίνημα της μηχανής τραβάει περισσότερο καύσιμο και αναιρεί τα οφέλη.
 
Αυτο που εχω διαβασει εγω για start/stop ειναι οτι δεν ταλαιπωρουν ιδιαιτερα τον κινητηρα, αλλα οτι δεν εχουν και σοβαρο ωφελος στην καταναλωση και οτι οι αυτοκινητοβιομηχανιες τα εχουν βαλει για να μειωσουν τους ρυπους. Παντως το 4.9 / 4.1 μου φαινεται εντυπωσιακη διαφορα. Δεν εχω κατσε ποτε να μετρησω καταναλωση σε συγκεκριμενη διαδρομη, απλα βλεπω οτι στο ρελαντι, χωρις ac εχει καταναλωση 0.2 l/h και σκεφτομαι οτι δεν καθομαι πανω απο 5-8' ακινητοποιημενος σε καθε μου διαδρομη. Κανω τον υπολογισμο και το σβηνω το start stop :)
Με ac αναμμενο νομιζω οτι ανεβαινει στο 0.5 l/h
 
η εταιρεία θελει να ριξει τους ρυπους. απο εκει και περα....εσεις πληρωνετε
 
Οι μετρησεις που εβαλα στην αρχη και εμενα μου εκαν εντυπωση.
Συζητωντας το με μηχανικο ντιζελα μου ειπε οτι μπορει να γινει, ειναι εφικτο.
Αυτα στον 1600 blue hdi της psa με τα 100 καπουλια που δεν πληρωνει καν τελη.
Και φυσικα χωρις clima αναμενο..

Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Αυτά ισχύουν και για κινητήρες βενζίνης με turbo. Γενικά η μεγαλύτερη φθορά του κινητήρα είναι όταν τον βάζεις μπροστά και ειδικά όταν είναι κρύο. Γι' αυτό και η μεγαλύτερη βλακεία σύστημα είναι το start stop. Επίσης αν ζοριστεί το αμάξι πχ. το καλοκαίρι με υψηλές θερμοκρασίες και σταματα-ξεκίνα σε κίνηση καλό είναι όταν θα φτάσεις σπίτι να το αφήσεις να δουλεύει στο ρελαντί 1 λεπτό και μετά να το σβήσεις.

έχω την εντύπωση ότι μέχρι να ζεσταθεί ή μέχρι να ξαναζεσταθεί δεν σβήνει,

επίσης προκύπτει από κάπου ότι φθείρεται ο κινητήρας όταν παίρνει μπροστά;

έχω υβριδικό yaris και από σπίτι δουλειά απόσταση 7 χλμ 15-20 λεπτών, μπορεί να αναβοσβήσει και 50 φορές,
όχι μόνο στα φανάρια αλλά και στην πορεία μόλις ελαφρώσεις λίγο την πίεση στο γκάζι σβήνει και άντε σε λίγο ξαναπαίρνει

το σύστημα υπάρχει πολλά χρόνια σε ταξί και ιδωτικά οχήματα ιδίως στην αμερική και δεν έχουν ακουστεί προβλήματα,

εκτός αν παίζει ρόλο το ότι δεν έχει μίζα
 
Εχω ΠΟΛΛΑ χρόνια να με απασχολήσει το θέμα αυτοκίνητο. Εγώ παίζω με μηχανή και έχω και ένα corsaκι εταιρικό, η σύζυγος ένα micra 15ετίας.
Πριν λίγες ημέρες λέγαμε με την σύζυγο ότι τώρα με την μικρή (ένα 2χρονο κουκλί) πρέπει να κάνουμε κάτι με το αμάξι. Να πουλήσουμε μηχανή κ micra όσο όσο, να τσοντάρουμε και ότι μπορούμε να τσοντάρουμε και να πάρουμε ενα λιγο πιο μεγάλο και πιο ασφαλές.


Καλά είπα, έχουμε καιρό μέχρι να καλοκαιριάσει να το σκεφτούμε τι θα πάρουμε.

Αμ δε. Σήμερα πέρασα από συνέντευξη, πήγε καλά, και όπως φαίνεται θα συμφωνήσουμε. Μεταξύ άλλων θα μου έχουν αμάξι εταιρικό, μια κλάση ανώτερη του corsa. To θέμα ειναι οτι πρέπει άμεσα να πω τι θέλω ώστε να διαμορφωθεί και ανάλογα η προσφορά τους.

Στην χρηματική κατηγορία που παίζω είναι τα 3 παρακάτω.

OPEL ASTRA 1.6 Diesel S/S 136hp Dynamic (https://configurator.myavis.gr/el/car/opel-astra-1-6-diesel-s-s-136hp-dynamic)

Renault Megane 1.5 dCi 110 Business EDC (https://configurator.myavis.gr/el/car/renault-megane-1-5-dci-110-business-edc-1)

PEUGEOT 308 1.5 BlueHDi 100 S&S Active (https://configurator.myavis.gr/el/car/peugeot-308-1-5-bluehdi-100-s-s-active)

και λίγο παραπάνω το:

Ford C-MAX 1.5 TDCi 95hp Business (https://configurator.myavis.gr/el/car/ford-c-max-1-5-tdci-95hp-business-2)

Τι ψάχνω: ανετο στο ταξίδι και ασφαλές. Ναι θα ήθελα να πατησω γκάζι και να προσπεράσω σε dt, ναι θα ήθελα να βεντουζάρει στις στροφές αλλά δεν είναι 1η μου προτεραιότητα.

Προσωπικά θα έπερνα το cmax ομως
  • το αμάξι θα το παραδώσω στην γυναικα μου και εγώ θα κυκλοφορώ με το Micra. Φοβαμαι δεν θα την παλέψει με το μεγεθος του
  • δεν γνωρίζω τι οδική συμπεριφορά έχει λόγο του υψηλού σε σχέση με τα άλλα κεντρου βάρους.


από τα υπόλοιπα τρία, το Astra φαίνεται αδιαφορο αλλά αξιοπρεπέστατο και είναι το οικονομικότερο.
Megane & 308 που έχω πετύχει στον δρόμο μου κέντριζαν το ενδιαφέρον. Εχω την αίσθηση οτι megane λίγο πιο sport όχι τόσο άνετο/ευάερο/ευήλιο σε σχέση με 308

για πείτε καμιά γνωμη/σκεψη/κριτική

α ναι. Παραδέχομαι έπεσα στην παγιδα και είδα μερικά SUV. To hundau tuson φαίνεται καλύ περίπτωση και ειναι στα λεφτά το cmax. Ομως δεν εχω ιδέα τι υποχωρήσεις θα πρέπει να γινουν σε θεματα ανεσεης στο ταξιδι και ασφάλειας.
 
Εχω ΠΟΛΛΑ χρόνια να με απασχολήσει το θέμα αυτοκίνητο. Εγώ παίζω με μηχανή και έχω και ένα corsaκι εταιρικό, η σύζυγος ένα micra 15ετίας.
Πριν λίγες ημέρες λέγαμε με την σύζυγο ότι τώρα με την μικρή (ένα 2χρονο κουκλί) πρέπει να κάνουμε κάτι με το αμάξι. Να πουλήσουμε μηχανή κ micra όσο όσο, να τσοντάρουμε και ότι μπορούμε να τσοντάρουμε και να πάρουμε ενα λιγο πιο μεγάλο και πιο ασφαλές.


Καλά είπα, έχουμε καιρό μέχρι να καλοκαιριάσει να το σκεφτούμε τι θα πάρουμε.

Αμ δε. Σήμερα πέρασα από συνέντευξη, πήγε καλά, και όπως φαίνεται θα συμφωνήσουμε. Μεταξύ άλλων θα μου έχουν αμάξι εταιρικό, μια κλάση ανώτερη του corsa. To θέμα ειναι οτι πρέπει άμεσα να πω τι θέλω ώστε να διαμορφωθεί και ανάλογα η προσφορά τους.

Στην χρηματική κατηγορία που παίζω είναι τα 3 παρακάτω.

OPEL ASTRA 1.6 Diesel S/S 136hp Dynamic (https://configurator.myavis.gr/el/car/opel-astra-1-6-diesel-s-s-136hp-dynamic)

Renault Megane 1.5 dCi 110 Business EDC (https://configurator.myavis.gr/el/car/renault-megane-1-5-dci-110-business-edc-1)

PEUGEOT 308 1.5 BlueHDi 100 S&S Active (https://configurator.myavis.gr/el/car/peugeot-308-1-5-bluehdi-100-s-s-active)

και λίγο παραπάνω το:

Ford C-MAX 1.5 TDCi 95hp Business (https://configurator.myavis.gr/el/car/ford-c-max-1-5-tdci-95hp-business-2)

Τι ψάχνω: ανετο στο ταξίδι και ασφαλές. Ναι θα ήθελα να πατησω γκάζι και να προσπεράσω σε dt, ναι θα ήθελα να βεντουζάρει στις στροφές αλλά δεν είναι 1η μου προτεραιότητα.

Προσωπικά θα έπερνα το cmax ομως
το αμάξι θα το παραδώσω στην γυναικα μου και εγώ θα κυκλοφορώ με το Micra. Φοβαμαι δεν θα την παλέψει με το μεγεθος του
δεν γνωρίζω τι οδική συμπεριφορά έχει λόγο του αυξημενο σε σχέση με τα άλλα κεντρου βάρους.

από τα υπόλοιπα τρία, το Astra φαίνεται αδιαφορο αλλά αξιοπρεπέστατο και είναι το οικονομικότερο.
Megane & 308 που έχω πετύχει στον δρόμο μου κέντριζαν το ενδιαφέρον. Εχω την αίσθηση οτι megane λίγο πιο sport όχι τόσο άνετο/ευάερο/ευήλιο σε σχέση με 308

για πείτε καμιά γνωμη/σκεψη/κριτική

α ναι. Παραδέχομαι έπεσα στην παγιδα και είδα μερικά SUV. To hundau tuson φαίνεται καλύ περίπτωση και ειναι στα λεφτά το cmax. Ομως δεν εχω ιδέα τι υποχωρήσεις θα πρέπει να γινουν σε θεματα ανεσεης στο ταξιδι και ασφάλειας.
2 χρόνο παιδί σημαίνει παιδικό καθισματακι και σκύψιματα συνέχεια για να την κουμπωσεις. Κάνε χάρη στην μέση σου και πήγαινε προς cmax ή Tucson. To Tucson το έχω δει από κοντά και είναι εξαιρετική επιλογή. Ποιοτικό αυτοκίνητο με εξαιρετικούς χώρους και ευρύχωρο πορτ μπαγαζ για ταξίδια.
 
Παιδι ταιριαζει με το c-max λογω υψους και ευκολιας
Μια χαρα κρατηματα εχει μη σε φοβιζει.

Το 308 φοραει το μοτερ που εχω εγω στο 208, ειναι ισως ο οικονομικοτερος κινητηρας στα κυβικα του και τραβαει απο χαμηλα
Απο κρατηματα ολα καλα ειναι

Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Να χαιρεστε το κουκλι σας!

Η πρωτη μου επιλογη απο τα παραπανω θα ηταν το megane. Δεν θα ηταν σιγουρα το astra επειδη νομιζω ειναι αρκετα παλιος ο κινητηρας του (δεν ξερω για τον κινητηρα των πεζω & φορντ)
Το κιβωτιο διπλου συμπλεκτη παραειναι μεγαλο αβανταζ εναντι των υπολοιπων μου εχουν μηχανικο. Πρεπει να το δοκιμασεις για να καταλαβεις τι εννοω...

5 ποντους διαφορα σε υψος δεν πιστευω οτι ειναι παραγοντας αξιος αναφορας (για το παιδικο καθισμα). Βαζεις το ποδι σου μεσα στο αυτοκινητο, και μια χαρα δενεις ζωνη. Μην σου πω οτι ειναι και μειονεκτημα το ψηλο αυτοκινητο, οταν με το καλο κανετε αλλο ενα παιδακι, και θα χρειαστει να βαλεις μια μπαγκαζιερα οροφης...
 
Πρώτα από όλα να σου ζήσει η κούκλα σου !


Παρεπιπτόντως επειδή αναφέρθηκε παραπάνω, το συγκεκριμένο μοτέρ του Άστρα δεν είναι παλαιό. Είναι ο νέος αλουμινένιος diesel με 136 ίππους. Τον ίδιο φοράει και το Mokka της συζύγου και όσο το έχω οδηγήσει είναι εξαιρετικό μοτέρ ροπάτο και (σχετικά) αθόρυβο για diesel...

Mε βάση τις ανάγκες σου όμως και εγώ θα πρότεινα τo C-max ή το Tuscon όπως σου ειπώθηκε παραπάνω..