Επιλογη αυτοκινητου

To Cmax δεν έχει διαφορά στην οδική συμπεριφορά σε σχέση με τα υπόλοιπα, άλλωστε το focus πάντα είχε καλή οδική συμπεριφορά. Όλα έχουν νέους κινητήρες. Όποιο πάρεις δεν θα έχεις πρόβλημα.
 
Εγώ όταν έψαχνα σε αντίστοιχη περίοδο θα έπαιρνα το C-Max (και μάλιστα στην 7θέσια έκδοση). Απλά έπεσα σε ένα CR-V μεταχειρισμένο και καλή περίπτωση κι έτσι πήρα το Honda.
 
To Cmax δεν έχει διαφορά στην οδική συμπεριφορά σε σχέση με τα υπόλοιπα, άλλωστε το focus πάντα είχε καλή οδική συμπεριφορά. Όλα έχουν νέους κινητήρες. Όποιο πάρεις δεν θα έχεις πρόβλημα.

ωπα. Είχα την αίσθηση οτι το C max είναι ένα φουσκωμένο fiesta. Αν προέρχεται από το focus τότε αλλάζουν τα πράγματα.
 
ωπα. Είχα την αίσθηση οτι το C max είναι ένα φουσκωμένο fiesta. Αν προέρχεται από το focus τότε αλλάζουν τα πράγματα.

από το fiesta προέρχεται το Βmax (αν δεν κάνω λάθος). Φυσικά με 95 άλογα δεν έχει τα γκάζια των άλλων. Προτείνω να δεις τον κινητήρα με τα 120 άλογα. Κατανάλωση 6 λτρ. /10 χλμ.

Η βασική διαφορά του σε σχέση με τα άλλα είναι τα τρία ανεξάρτητα καθίσματα. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί το παιδί να κάθεται δεμένο στο δικό του καθισματάκι και να έχεις ριγμένα τα άλλα καθίσματα για μεγάλες αποσκευές. Ή ακόμη και να ταξιδεύεις νύχτα και να έχεις τα παιδιά να κοιμούνται με sleeping bags . Ή να κουβαλήσεις ψυγείο και το παιδί δεμένο κανονικά σε ένα κάθισμα. Μπορεί όλα αυτά να σου φαίνονται απίθανα, αλλά είναι προκλήσεις που μπορεί να αντιμετωπίσεις. Με τα άλλα απλώς θα λες όχι . Με αυτό θα μπορείς να τα κάνεις.
 
Κατανάλωση 6 λτρ. /10 χλμ.

στα χαρτιά πάντα.
Εχετε υπόψη ότι από 1/9 τρέχοντος έχει αλλάξει η προδιαγραφή των καταναλώσεων και ό,τι πωλείται πρέπει να πωλείται με τις νέες.
Συνεπώς (επειδή ήδη πέρασε η 1/9) οι έμποροι πρέπει να έχουν αναγκαστεί να περάσουν στον εαυτό τους αυτοκίνητα που υπήρχαν πριν την ημερομηνία αυτή και συνεπώς θα είναι θεωρητικά "διαθέσιμα σε προνομιακή τιμή"
 
στα χαρτιά πάντα.
Εχετε υπόψη ότι από 1/9 τρέχοντος έχει αλλάξει η προδιαγραφή των καταναλώσεων και ό,τι πωλείται πρέπει να πωλείται με τις νέες.
Συνεπώς (επειδή ήδη πέρασε η 1/9) οι έμποροι πρέπει να έχουν αναγκαστεί να περάσουν στον εαυτό τους αυτοκίνητα που υπήρχαν πριν την ημερομηνία αυτή και συνεπώς θα είναι θεωρητικά "διαθέσιμα σε προνομιακή τιμή"

στα χαρτιά η κατανάλωσή του είναι 4 και κάτι (3,8-4,1 μεικτό κύκλο) που φυσικά είναι ανέφικτη. Με οδήγηση όπως την ορίζει ο φίλος μας είναι δυνατή αυτή των 6 λτρ. Φυσικά αν είναι μέσα στην πόλη χωρίς ss ή εκτός πόλης με "ενθουσιασμό" τότε η κατανάλωση θα αυξηθεί έως και τα 8 λτρ. Υπόψη ότι πρόκειται για ένα μοτερ, αυτό των 120, τα άλλα δεν τα έχω οδηγήσει, χωρίς τρομερή ελαστικότητα αλλά με συμπεριφορά παρόμοια με εκείνη των βενζινο τουρμπινών.
 
πάντως ο 95 ίππων σε ελαφρύτερο αμάξωμα από cmax πάει 5.4 λίτρα μεικτή συνολική οδήγηση μετρημένη στο ρεζερβουάρ. 4.5 σε σταθερό ταξίδι
 
Tuscon εκτός λίστας λόγω κατανάλωσης. Ωραίο όμως. Σε κάποια άλλη ζωή ίσως.
Astra είναι η τελευταία μου επιλογή απλά επειδή το έχει βαρεθεί το μάτι μου. Στην εταιρία που βρίσκομαι σημερα τα εταιρικά ήταν ή Corsa ή Astra ή Insinia. Κατά τα άλλα είναι αξιοπρεπέστατα και ο κινητήρας μιας χαρά.

Oπότε Cmax - Megane - 308.

Τώρα έχω ψηθει (για να μην πω κατι άλλο) για το Cmax
Τώρα έχω ένα Corsa 1300 Diesel 95 άλογα. Ας πούμε από γκάζι με καλύπτει. Θεώρησα εσφαλμένα μάλλον ότι λόγω ροπης θα με κάλυπτε στο CMAX ο 1500 diesel με τα 95άλογα.
Το θέμα είναι ότι με τον υποψήφιο εργοδότη είπαμε για αμάξι στα 300 /μήνα και οτιδήποτε πάνω από αυτό θα αφαιρεθεί από μισθό.
Βλέπω πχ τις παρακάτω εκδόσεις:
• Το 1.5 TDCi 95hp πάει στα 322/μήνα
• Το 1.0 EcoBoost 125hp παει στα 352/μήνα
• Το 1.5 TDCi 120hp Business πάει στα 385/μήνα

Για να γλυτώσω 130EUR/μήνα έκοψα τσιγάρο και κολυμβητήριο. Οπότε καταλαβαίνετε ότι από -22 στα -85 δεν είναι ψίχουλα για εμένα δυστυχώς.

Ο 1000άρης ecoboost στα 125 ίντα λέει?
 
Tuscon εκτός λίστας λόγω κατανάλωσης. Ωραίο όμως. Σε κάποια άλλη ζωή ίσως.
Astra είναι η τελευταία μου επιλογή απλά επειδή το έχει βαρεθεί το μάτι μου. Στην εταιρία που βρίσκομαι σημερα τα εταιρικά ήταν ή Corsa ή Astra ή Insinia. Κατά τα άλλα είναι αξιοπρεπέστατα και ο κινητήρας μιας χαρά.

Oπότε Cmax - Megane - 308.

Τώρα έχω ψηθει (για να μην πω κατι άλλο) για το Cmax
Τώρα έχω ένα Corsa 1300 Diesel 95 άλογα. Ας πούμε από γκάζι με καλύπτει. Θεώρησα εσφαλμένα μάλλον ότι λόγω ροπης θα με κάλυπτε στο CMAX ο 1500 diesel με τα 90άλογα.
Το θέμα είναι ότι με τον υποψήφιο εργοδότη είπαμε για αμάξι στα 300 /μήνα και οτιδήποτε πάνω από αυτό θα αφαιρεθεί από μισθό.
Βλέπω πχ τις παρακάτω εκδόσεις:
• Το 1.5 TDCi 95hp πάει στα 322/μήνα
• Το 1.0 EcoBoost 125hp παει στα 352/μήνα
• Το 1.5 TDCi 120hp Business πάει στα 385/μήνα

Για να γλυτώσω 130EUR/μήνα έκοψα τσιγάρο και κολυμβητήριο. Οπότε καταλαβαίνετε ότι από -22 στα -85 δεν είναι ψίχουλα για εμένα δυστυχώς.

Ο 1000άρης ecoboost στα 125 ίντα λέει?

πόσα χλμ. το μήνα θα κάνεις; Τα καύσιμα τα πληρωνεις εσύ;
 
ο 1500 tdci ειναι πολυ ψυχωμενος. η ροπη περισσευει. αυτο το dt θα ξεχασεις. Είναι γρηγορο αν πατησεις γκαζι αλλα dt οχι.
εγω να φανταστείς ειχα 2λιτρο βενζινη.
δεν μου ελειψε κατι ιδιαιτερα.
 
ο 1500 tdci ειναι πολυ ψυχωμενος. η ροπη περισσευει. αυτο το dt θα ξεχασεις. Είναι γρηγορο αν πατησεις γκαζι αλλα dt οχι.
εγω να φανταστείς ειχα 2λιτρο βενζινη.
δεν μου ελειψε κατι ιδιαιτερα.

Δημήτρη τώρα ποιο αυτοκίνητο έχεις;
 
Το αμάξι θα κάνει 1000 τον μήνα, εκ των οποίων τα 600 εντός πολης.

Μου δικαιολογούν ένα fixed ποσό (100εur/μήνα) . Αν τα ξεπεράσω,πληρώνω διαφορά. Αν μου μείνουν ρέστα, γεμίζω το άλλο αμάξι της συζύγου. Για αυτό έβγαλα το tuscon από την εξίσωση.
 
https://www.rac.co.uk/drive/car-reviews/ford/c-max/c-max-1.0t-ecoboost/

The brand's 1.0T EcoBoost unit, first introduced on the Focus and subsequently added in to the Fiesta and B-MAX line-ups, has been widely copied by rival brands. Even so, when the Blue Oval marque decided to introduce the powerplant into its C-MAX MPV model in 2013, many wondered if a step too far had been taken. These fears proved groundless. The little engine proved quite up to powering a relatively large car - and has been retained on the improved C-MAX model we're going to look at here as a decent, more affordable alternative to a diesel for lower mileage buyers.

Ford offers the 999cc EcoBoost engine in two specific flavours. There's an entry-level 100PS version, which gets to 62mph in 12.6 seconds and tops out at 108mph. Or there's the punchier 125PS variant which translates those numbers to 11.4s and 116mph. Whichever engine you choose, you'll probably be pleased with the breadth of torque. They both idle quietly yet will offer meaningful urge from less than 1500rpm through to nearly 6,000rpm without the sort of lag and lunge that small capacity turbocharged engines often display. Of course, the 170Nm of torque common to both units isn't going to rival that of a diesel engine but believe it or not, these 1.0-litre units never feel reedy. There's also the not insignificant benefit that instead of following a huge lump of diesel engine, you have a very lightweight piece of engineering plumbed into the nose, and that does wonders for the C-MAX's responsiveness. Ride comfort remains very good but initial turn-in is improved markedly and body control is leagues better than the diesel models. Couple that with good steering and decent grip levels and you have a vehicle that after an initially unpromising start, emerges as something you'd actually drive the long way home from the school run.
 
Το αμάξι θα κάνει 1000 τον μήνα, εκ των οποίων τα 600 εντός πολης.

Μου δικαιολογούν ένα fixed ποσό (100εur/μήνα) . Αν τα ξεπεράσω,πληρώνω διαφορά. Αν μου μείνουν ρέστα, γεμίζω το άλλο αμάξι της συζύγου. Για αυτό έβγαλα το tuscon από την εξίσωση.

υπολογίζεις ως εξής:
tdci 6-6,5 ltX1,4=8,4-9,1 λπτ. Χ1000 = 85-91 ευρώ /μήνα
ecoboost 8-8.5 λτΧ1,6=12,8-13,6 λπτΧ1000= 128-136 ευρώ /μήνα.

Εκεί είσαι +- 5 ευρώ, αλλά συνήθως η διαφορά είναι μεγαλύτερη προς όφελος του ντίζελ.
Εσύ αποφασίζεις.
 
υπολογίζεις ως εξής:
tdci 6-6,5 ltX1,4=8,4-9,1 λπτ. Χ1000 = 85-91 ευρώ /μήνα
ecoboost 8-8.5 λτΧ1,6=12,8-13,6 λπτΧ1000= 128-136 ευρώ /μήνα.

Εκεί είσαι +- 5 ευρώ, αλλά συνήθως η διαφορά είναι μεγαλύτερη προς όφελος του ντίζελ.
Εσύ αποφασίζεις.


η άποψή μου για τον ίδιο κινητήρα σε αμάξωμα 1150 κιλών έναντι 1500 του cmax χρειάζεται σίγουρα κάποια αναγωγή.
Εγώ σε μεικτή έχω 5.4
Θεωρώ ότι για το cmax η τιμή των 6.5 είναι δεδομένη