Επιλογη αυτοκινητου

Κατοικώ σε αγροτική-κτηνοτροφική περιοχή,και ως εκ τούτου έχω οδηγήσει τα πάντα απο τέτοιου είδους οχήματα.Το πιό σκληροτράχηλο με διαφορά είναι το Hilux και το πιό χλιδάτο το amarock.Τα υπόλοιπα είναι ανάμεσα.Το L200 όπως και το Toyota είναι πιό "απολίτιστα" στο δρόμο αλλά εκτός δρόμου είναι εντυπωσιακά.Το Ranger θεωρώ πως είναι η χρυσή τομή,μαζί με το navara που όμως πάσχει απο αξιοπιστία.Αλλά όπως προείπα,φάτε μάτια ψάρια....
 
Κατοικώ σε αγροτική-κτηνοτροφική περιοχή,και ως εκ τούτου έχω οδηγήσει τα πάντα απο τέτοιου είδους οχήματα.Το πιό σκληροτράχηλο με διαφορά είναι το Hilux και το πιό χλιδάτο το amarock.Τα υπόλοιπα είναι ανάμεσα.Το L200 όπως και το Toyota είναι πιό "απολίτιστα" στο δρόμο αλλά εκτός δρόμου είναι εντυπωσιακά.Το Ranger θεωρώ πως είναι η χρυσή τομή,μαζί με το navara που όμως πάσχει απο αξιοπιστία.Αλλά όπως προείπα,φάτε μάτια ψάρια....

Thanks για τις εντυπώσεις από πρώτο χέρι! Χωρίς να έχω εμπειρία σε οδήγηση pick up έχω ανάλογη εικόνα με όσα λες παραπάνω από συζητήσεις με κατόχους αγροτικών και απ' αυτά που έχω διαβάσει κατά καιρούς online.

Επίσης πολύ αξιόπιστο πρέπει να είναι και το Isuzu D Max, κυριολεκτικά εργαλείο με ό,τι αυτό συνεπάγεται (δε σπάει δε χαλάει αλλά μέτριο εντός δρόμου).
 
Έχω την εντύπωση ότι με οποιοδήποτε "κανονικό" αμάξι, σε εκείνη τη φάση θα είχαν τελειώσει τα πάντα. Οπότε γι'αυτό και μόνο, τις συμπαθώ (αν και δεν τις πάω αφενός εμφανισιακά, όπως και το όλο σύμβολο που έχουν καταντήσει να πρεσβεύουν).
Maestro μου συμπαθα με, αλλα μεινε με την εντυπωση!!!:grinning-smiley-043
θα σου αναφερω προχειρα προχειρα ,οτι και ενα 407 να ειχες , παλι θα σε γλυτωνε.
Υπαρχουν αυτοκινητα εκει εξω, που εχουν για πρωϊνο τα διαφορα Μερσεντικα!!!!
 
Επίσης πολύ αξιόπιστο πρέπει να είναι και το Isuzu D Max, κυριολεκτικά εργαλείο με ό,τι αυτό συνεπάγεται (δε σπάει δε χαλάει αλλά μέτριο εντός δρόμου).

Αμα το οδηγησεις οπως αρμοζει σε τετοιο αυτοκινητο,μια χαρα ειναι.
Το οδηγησα ανθρωπινα σε στριφτερο δρομο στην Κρητη και πουθενα δεν με προβληματισε.
Μαγκιες και αλλα χαρωπα με τετοια αυτοκινητα, ειναι εγκλημα.
Μπορει καποια αλλα να εχουν καλυτερη συμπεριφορα,αλα ολα αν τηρησεις μερικες βασικες διαδικασιες κανουν την δουλεια τους σε αυτον το τομεα
Η οποια δουλεια τους ειναι η μεταφορα απο το ενα μερος στο αλλο και τιποτα περισοτερο!
 
Ε καλά εννοείται πως με λογική οδήγηση θα σε πάει εκεί που θες. Δεν είναι τανκ, pick up είναι. Το θέμα είναι σε σύγκριση με SUV για παράδειγμα (δε λέω sedan γιατί δε θα ήταν δίκαιο) πόσο διαφορά έχουν σε εντός δρόμου διαδρομές και ειδικά σε πιο δύσκολες, στροφές, λακούβες κτλ. Πάντως σε καμία περίπτωση δε μιλάμε για μαγκιές. Το θέμα είναι για παράδειγμα, μετά από μακρινό ταξίδι με λογικές ταχύτητες (120 - 140) εκεί που σε κάποιο SUV θα έβγαινες σχετικά ξεκούραστος στο pick up θα αισθάνεσαι το ίδιο ή ζαλισμένος από αναπηδήσεις σε λακούβες και πονοκεφαλιασμένος απ' το θόρυβο της μηχανής; Επίτηδες τα λέω υπερβολικά για να κανώ κατανοητό αυτό που θέλω να πω.

Τώρα το να το οδηγήσεις όπως αρμόζει είναι σχετικό. Αν αρμόζει να πηγαίνει μέχρι 100km/h για να μη σε κουράζει ε, είναι ένα σημαντικό μειονέκτημα. Αν όμως σου δίνει αίσθηση οικογενειακού, τότε μπορείς να κάνεις μερικές παραχωρήσεις δεδομένων των πλεονεκτημάτων του. Φυσικά εξαρτάται κι απ' τα θέλω του καθενός, αυτό είναι αυτονόητο αλλά σε κάθε περίπτωση δεν το παίρνει κανείς για οδήγηση σε πίστα.
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Ας τα πει και κάποιος άλλος γιατί μερικοί νομίζουν ότι μόνο με Merc Bmw και Jag μένουνε εντός γραμμών....
 
Ε καλά εννοείται πως με λογική οδήγηση θα σε πάει εκεί που θες. Δεν είναι τανκ, pick up είναι. Το θέμα είναι σε σύγκριση με SUV για παράδειγμα (δε λέω sedan γιατί δε θα ήταν δίκαιο) πόσο διαφορά έχουν σε εντός δρόμου διαδρομές και ειδικά σε πιο δύσκολες, στροφές, λακούβες κτλ. Πάντως σε καμία περίπτωση δε μιλάμε για μαγκιές. Το θέμα είναι για παράδειγμα, μετά από μακρινό ταξίδι με λογικές ταχύτητες (120 - 140) εκεί που σε κάποιο SUV θα έβγαινες σχετικά ξεκούραστος στο pick up θα αισθάνεσαι το ίδιο ή ζαλισμένος από αναπηδήσεις σε λακούβες και πονοκεφαλιασμένος απ' το θόρυβο της μηχανής; Επίτηδες τα λέω υπερβολικά για να κανώ κατανοητό αυτό που θέλω να πω.

Τώρα το να το οδηγήσεις όπως αρμόζει είναι σχετικό. Αν αρμόζει να πηγαίνει μέχρι 100km/h για να μη σε κουράζει ε, είναι ένα σημαντικό μειονέκτημα. Αν όμως σου δίνει αίσθηση οικογενειακού, τότε μπορείς να κάνεις μερικές παραχωρήσεις δεδομένων των πλεονεκτημάτων του. Φυσικά εξαρτάται κι απ' τα θέλω του καθενός, αυτό είναι αυτονόητο αλλά σε κάθε περίπτωση δεν το παίρνει κανείς για οδήγηση σε πίστα.
Για να ειμαι ειλικρινης ,σε αυτο δεν μπορω να σου απαντησω με το χερι στην καρδια , γιατι τα suv τα σιχαινομαι!!!!
Οφειλουν να ειναι πολυ πιο καλυτερα απο ενα πικαπ δεν το συζητω,αλλα απο την αλλη μερια κανουμε ανομοιες συγκρισεις.
 
Κοίτα, ευθεία σύγκριση δεν κάνουμε γιατί μιλάμε για διαφορετικά αυτοκίνητα. Παρόλαυτά η κουβέντα ήταν κατά πόσο ένα pick up είναι πολιτισμένο εντός δρόμου. Επειδή αυτό είναι πολύ σχετικό (δε μετράς 0-100 που είναι απόλυτο νούμερο) αναγκαστικά μπαίνεις σε λογική σύγκρισης και το SUV είναι το πιο "κοντινό" επιβατικό με το οποίο μπορεί να συγκριθεί.
 
Έχουμε το Dmax στο σπίτι. Είχα γράψει στο διπλανό νήμα με τα "Αυτοκινητιστικά Νέα". Όταν είναι άδειο είναι ολίγον Χάρος στο βρεγμένο καθώς είναι δικίνητο. Με βάρος πίσω πάει μια χαρά. Αλλά ΔΕΝ κάνει για καθημερινή χρήση. Κοπανάει άσχημα. Και φυσικά γέρνει σαν μαούνα. Έχω πάει αρκετές φορές Λάρισα από τον παλιό δρόμο Λαμίας - Δομοκού κτλ και μόλις μια φορά Πάτρα. Επειδή στη Λάρισα πάμε για δουλειά συνήθως είμαστε φορτωμένοι και προς τις δυο κατευθύνσεις. Εκεί πάει μια χαρά. Πατάει καλά στο δρόμο και όπου έχει πλάτος όπως μετά τη Λαμία είσαι "άρχοντας". Από την άλλη στην Πάτρα όπου ο δρόμος είναι γεμάτος στροφές και παλαιάς χάραξης το ταξίδι ήταν εφιάλτης. Το αριστερό μου πόδι πόνεσε από το κοπάνημα στην πόρτα. Γενικά νόμιζα πως ήμουν σε μίξερ.

Βέβαια είναι τέρας αξιοπιστίας. Το έχουμε ακριβώς 10 χρόνια και 1 μήνα. Αν το δεις θα το λυπηθείς αλλά πριν 15 μέρες πέρασε ΚΤΕΟ και ήταν όλα ρολόι. Δεν έχει βγάλει καμία βλάβη. Μια φορά μόνο που σε κάποιο κτήμα πιάστηκε κάποιο καλώδιο από κάτω και δεν ξεκινούσε. Το συνδέσαμε και στο συνεργείο το τοποθέτησαν στη θέση του. Τίποτε άλλο.
 
Για μια βόλτα στην πόλη που μπήκα σε ένα διπλοκαμπινο nissan ενοιωσα σαν επιβατικο.

Πάντως σε άλλο κοινό απευθύνεται το suv σε άλλο το pick up.
Το ένα μπαίνει στα χωράφια του άλλου ,με μεγάλες υποχωρήσεις και συμβιβασμούς.
Ιts up to you που λένε και στην ύπαιθρο!!!!!!
 
Έχω οδηγήσει νοικιάρικα Aygo και τα βρήκα εξαιρετικά αυτοκίνητα. Μόνο μείον το θεόμακρο κιβώτιο. Θεόμακρο. Ξέρει κανείς αν έρχεται και με πιο κοντό κιβώτιο στην Ευρώπη;
 
Μπορεί κάποιος να εξηγήσει γιατί ακούω συνέχεια την φράση : Αν δεν κανεις πχ 10.000 χιλιόμετρα το χρόνο δεν αξίζει να πάρεις diesel?Αν ενα αυτοκίνητο στην diesel έκδοση του καίει 3.8 στα εκατό εντός πόλης και στην βενζινοκίνητη έκδοση του καίει 6.6 εντός πόλης για ποιο λόγο δεν με συμφέρει να πάρω το πρώτο?Αν κανω 9.000 το χρόνο δεν θα εχω κέρδος απο την διαφορα κατανάλωσης?
Υ.Γ:Δεν εχω και την καλύτερη σχεση με τα αυτοκίνητα και συγνώμη αν εχει απαντηθεί.το διόρθωσα το νουμερο


Same Sh1t...Different Day
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Μπορεί κάποιος να εξηγήσει γιατί ακούω συνέχεια την φράση : Αν δεν κανεις πχ 100.000 χιλιόμετρα το χρόνο δεν αξίζει να πάρεις diesel?
Πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο.
Μάλλον υπερβάλλεις στο νούμερο
 
Τες πα δεν θα τα χαλάσουμε στο νούμερο.Μπορει να ειναι 10.000-20.000κι εγω να άκουσα 100


Same Sh1t...Different Day
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Μπορεί κάποιος να εξηγήσει γιατί ακούω συνέχεια την φράση : Αν δεν κανεις πχ 100.000 χιλιόμετρα το χρόνο δεν αξίζει να πάρεις diesel?Αν ενα αυτοκίνητο στην diesel έκδοση του καίει 3.8 στα εκατό εντός πόλης και στην βενζινοκίνητη έκδοση του καίει 6.6 εντός πόλης για ποιο λόγο δεν με συμφέρει να πάρω το πρώτο?Αν κανω 90.000 το χρόνο δεν θα εχω κέρδος απο την διαφορα κατανάλωσης?
Υ.Γ:Δεν εχω και την καλύτερη σχεση με τα αυτοκίνητα και συγνώμη αν εχει απαντηθεί.


Same Sh1t...Different Day
Νομιζω ειναι υπερβολη το νουμερο. Ενα φυσιολογικο νουμερο ειναι 20.000/χρονο.
Εγω με 18.000/χρονο αν αγοραζα το αντιστοιχο , ακριβοτερο diesel , θα εκανα αποσβεση μετα απο καποια χρονια αγορας την διαφορα τιμης αγορας απο τη μικροτερη καταναλωση και το φτηνοτερο πετρελαιο.
Ποιο diesel καιει μονο 3.8 Lt /100 εντος πολης;
 
Ειμαι άσχετος με το άθλημα αυτοκίνητο παιδια και το εχω απορία γιατί ακούω συζητήσεις και παίζει πολυ η φράση αν δεν κανεις τόσα δεν αξίζει να το πάρεις σε diesel.
Τα σωστά νούμερα ειναι 4,3/6.6 και η διαφορα τιμής ειναι 200-300 φθηνότερο το diesel.


Same Sh1t...Different Day
 
Δλδ μονο για την τιμη αγοράς που συνήθως ειναι ( ηταν ? ) ακριβότερη το λένε?Σερβις αντοχή κινητήρα κτλ δεν έχουν σημασία?


Same Sh1t...Different Day
 
Αν η διαφορά κέρδους από το φθηνότερο καύσιμο ( δηλαδή του diesel) δεν είναι αρκετή ώστε να καλύψει το επιπλέον κόστος που ζητά η αγορά ενός diesel σε σχέση με την βενζίνη σε σύντομο χρονικό διάστημα τότε η αγορά του δεν αξίζει.
Πχ αν το κέρδος σε καύσιμα με το πετρέλαιο είναι 200 ευρώ το χρόνο και η αγορά του πετρελαίου είναι επιπλέον 2500 ευρώ σε σχέση με το αντίστοιχο μοντέλο με βενζίνη ,τότε δεν συμφέρει.
Ο λόγος νομίζω είναι φανερός αφου για να καλύψεις το μεγαλύτερο κόστος αγοράς θα πρέπει να περάσουν 12,5 χρόνια.
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Δλδ μονο για την τιμη αγοράς που συνήθως ειναι ( ηταν ? ) ακριβότερη το λένε?Σερβις αντοχή κινητήρα κτλ δεν έχουν σημασία?


Same Sh1t...Different Day
Φυσικά και έχουν
Το σέρβις δεν έχει σημαντικές διαφορές .
Είναι μεν λίγο πιο ακριβό το πετρέλαιο αλλά η διαφορές δεν είναι μεγάλες.
Εκεί που είναι πιο ακριβο είναι οι επισκευές από τυχόν βλάβες