petronik
Μέλος Σωματείου
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου
Κατανοητό .
Πέτρο, δυστυχώς νούμερα δεν μπορώ να γράψω..
Κατανοητό .
Πέτρο, δυστυχώς νούμερα δεν μπορώ να γράψω..
Προσωπικά θεωρώ δεδομένο ότι φορουμε χειμερινά λάστιχα.
Δεδομενο οταν εχεις χωρο αποθηκευσης ,...... αλιως βαζεις τα ζαντολαστιχα διπλα απο το κρεβατι...
Έχω την εντύπωση ότι έχουν ανέβει παρά πολύ όλοι οι υπόλοιποι. Πήγα και είδα Tucson και δεν ένιωσα ότι ήταν υποδεέστερο από ένα 3008ή ένα Tiguan. Από την άλλη και η τιμή του δεν απέχει πάρα πολύ από αυτάΑν εξαιρέσουμε κάτι ταξί μέχρι πριν καμιά 10ετία που χρησιμοποιούσα, δεν είχα μπει πότε σε mercendes.
Σήμερα έκανα ένα ταξιδάκι ως συνεπιβάτης στην Merc GLA 1500 diesel ενός συναδέλφου.
Δεν ξέρω ρε παιδιά, δεν αισθάνθηκα στιγμή ότι βρισκόμουν σε ένα premium αυτοκίνητο.
ΟΚ, για το εξοπλισμό είναι γνωστό για τις γερμανικες (και όχι μόνο) εταιρίες ότι δαγκώνουν στο ψαχνό.
Όμως σε θέματα όπως άνεση ταξιδιού και αισθήματος ασφάλειας/ποιότητας περίμενα περισσότερα από ένα αμάξι με σήμα το αστέρι.
Σαν να έμπαινα σε 308 ή Megane. Δεν το συζητάμε καν να συγκριθεί με volvo v40 cross
Ένας άλλος συνάδελφος είχε πάρει το 1999 (κάπου εκεί) το πρώτο του golf (Golf 2 μτχ αν θυμαμαι καλά) και από τότε είχαν περάσει από τα χέρια του ΟΛΑ τα gold που είχαν βγει. Πέρυσι που έληξε το leasing του πήγε σε focus. Το βαρέθηκες τον ρώτησα; Απαγοητευτικά μου απάντησε.
Μήπως έχουμε περάσει στην περίοδο που το γερμανικό αυτοκίνητο αλλάζει από καλό αυτοκίνητο σε υπερκεκτιμημένο αυτοκίνητο;
Τα honda έχουν καλή μεταπώληση νομίζω αν είναι hybrid δεν έχει πολλά τέληΕπισης, παλαιοτερα οι "premium" εταιρειες δεν ασχολουταν να βγαλουν μοντελα απο καποιο επιπεδο-τιμη-μεγεθος (οπως θελετε ας το πειτε) και κατω. Τωρα (οχι τωρα-τωρα, αλλα τα τελευταια 10-20 χρονια) βλέπεις audi q2, a1, mercedes gla, bmw x1 (με γενναιες εκτπωσεις). Προσπαθουν δηλαδη οι εταιρειες να εχουν line up για ολα τα γουστα (και τσεπες). Αναποφευκτα, στην προσπαθεια τους να ριξουν το κοστος, και συνεπως την τιμη, των entry level μοντελων τους, ριχνουν την ποιοτητα, με το αποτελεσμα που ανεφερες. Αν θελαμε να γινουμε υπερβολικοι θα λεγαμε οτι πολυ συχνα "πληρωνεις μονο το σηματακι". Η αληθεια παντως ειναι σιγουρα οτι στη χωρα μας, θεωρω οτι κρατιουνται ακομα oi premium εταιρειες ψηλα, λογω της τασης ιδιοκτησιας και της επιθυμιας μας να εχουμε υψηλη μεταπωλητικη αξια. Αν η αγορα κινουταν περισσοτερο με private leasing, οποτε ο καθενας θα επαιρνε οτι γουσταρε χωρις να σκεφτεται οτι 5-10-15 χρονια μετα θα πρεπει να το πουλησει, τοτε θα ειχε η αγορα πολυ διαφορετικη εικονα. Επισης στην ελληνικη αγορα εχουμε πολλες στρεβλωσεις λογω φορολογιας,τεκμηριων βασει κυβικων και θα ερθουν ακομα περισσοτερες λογω ρυπων κατα wltp. Προσωπικα πολυ θα γουσταρα ενα crv, αλλα σκεφτομαι "ποιος θα αγορασει honda μετα απο 5-10 χρονια" και "ε οχι δεν θα δινω 500αρικο καθε χρονο στον τσακαλωτο".
Τα honda έχουν καλή μεταπώληση νομίζω αν είναι hybrid δεν έχει πολλά τέλη
Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αν είναι σε hybrid θέλει τόσα πολλά; οπότε κοίτα σε toyota RAV4 αν είναι υπάρχει υβριδικόμε 540 ευρω τελη κυκλοφοριας (αν θυμαμαι καλα) θα μου επιτρεψεις να το αμφισβητησω αυτο που λες
Αν είναι σε hybrid θέλει τόσα πολλά;
Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άρα πας για yarisστα μεγαλα υβριδικα πεφτουμε σε αλλες παγιδες. Το rav4 και νομιζω και το crv εχουν κινητηρες 2.5λιτρα, οποτε μπλεκεις με τεκμηρια και φορο πολυτελειας. Μπροστα γκρεμος και πισω ρεμα
Άρα πας για yaris
Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Όντως εκεί θες suv γιατί δυστυχώς pick up δεν μπορέσεις πάρεις μόνο αν είσαι επαγγελματίας. Κοιτάς Peugeot 2008 με μηδενικά τέλη και dieselειναι σιγουρα εξαιρετικη λυση για καποιον που δεν εχει παιδια ή για 2ο αυτοκινητο πολης. Αν πρεπει να μεταφερεις καροτσια, ποδηλατακια και ρουχα για 4μελη οικογενεια, πες μου και εμενα που θα τα χωρεσεις ολα αυτα στο τιμιο μεν, αλλα μικρο yaris![]()
Αν εξαιρέσουμε κάτι ταξί μέχρι πριν καμιά 10ετία που χρησιμοποιούσα, δεν είχα μπει πότε σε mercendes.
Σήμερα έκανα ένα ταξιδάκι ως συνεπιβάτης στην Merc GLA 1500 diesel ενός συναδέλφου.
Δεν ξέρω ρε παιδιά, δεν αισθάνθηκα στιγμή ότι βρισκόμουν σε ένα premium αυτοκίνητο.
ΟΚ, για το εξοπλισμό είναι γνωστό για τις γερμανικες (και όχι μόνο) εταιρίες ότι δαγκώνουν στο ψαχνό.
Όμως σε θέματα όπως άνεση ταξιδιού και αισθήματος ασφάλειας/ποιότητας περίμενα περισσότερα από ένα αμάξι με σήμα το αστέρι.
Σαν να έμπαινα σε 308 ή Megane. Δεν το συζητάμε καν να συγκριθεί με volvo v40 cross
Ένας άλλος συνάδελφος είχε πάρει το 1999 (κάπου εκεί) το πρώτο του golf (Golf 2 μτχ αν θυμαμαι καλά) και από τότε είχαν περάσει από τα χέρια του ΟΛΑ τα gold που είχαν βγει. Πέρυσι που έληξε το leasing του πήγε σε focus. Το βαρέθηκες τον ρώτησα; Απαγοητευτικά μου απάντησε.
Μήπως έχουμε περάσει στην περίοδο που το γερμανικό αυτοκίνητο αλλάζει από καλό αυτοκίνητο σε υπερκεκτιμημένο αυτοκίνητο;
Άλλο ένα στρεβλό του ελληνικού συστήματος. Και τι σε νοιάζει ρε δημόσιο γιατί θέλω αγροτικό ή φορτηγάκι; Για να κοιμάμαι στην παραλία τα καλοκαίρια. Γιατί να απαγορεύεται να το αγοράσω;Όντως εκεί θες suv γιατί δυστυχώς pick up δεν μπορέσεις πάρεις μόνο αν είσαι επαγγελματίας.
Εμ στην Αμερική όλοι έχουν ελεύθερα. Άσε που είναι το πιο κατάλληλο όχημα για ελληνικούς δρόμους ειδικά επαρχίαΆλλο ένα στρεβλό του ελληνικού συστήματος. Και τι σε νοιάζει ρε δημόσιο γιατί θέλω αγροτικό ή φορτηγάκι; Για να κοιμάμαι στην παραλία τα καλοκαίρια. Γιατί να απαγορεύεται να το αγοράσω;
Άλλο ένα στρεβλό του ελληνικού συστήματος. Και τι σε νοιάζει ρε δημόσιο γιατί θέλω αγροτικό ή φορτηγάκι; Για να κοιμάμαι στην παραλία τα καλοκαίρια. Γιατί να απαγορεύεται να το αγοράσω;
Πλέον πάντως είναι πολύ πιο απλό να αγοράσει κανείς pick-up απο ότι στο παρελθόν.Αλλά είναι πανάκριβα παιδιά,τα τετρακούνητα ξεκινούν απο 28.000 και πάνε στα 55.000 όπως το Amarock που το βλέπω και μου τρέχουν τα σάλια.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.