Επιλογη αυτοκινητου

Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Δεδομενο οταν εχεις χωρο αποθηκευσης ,...... αλιως βαζεις τα ζαντολαστιχα διπλα απο το κρεβατι...

όχ βέβαια. Όλοι οι λαστιχάδες έχουν χώρο για την αποθήκευση των χειμερινών/καλοκαιρινών ελαστικων.
 
Αν εξαιρέσουμε κάτι ταξί μέχρι πριν καμιά 10ετία που χρησιμοποιούσα, δεν είχα μπει πότε σε mercendes.
Σήμερα έκανα ένα ταξιδάκι ως συνεπιβάτης στην Merc GLA 1500 diesel ενός συναδέλφου.

Δεν ξέρω ρε παιδιά, δεν αισθάνθηκα στιγμή ότι βρισκόμουν σε ένα premium αυτοκίνητο.
ΟΚ, για το εξοπλισμό είναι γνωστό για τις γερμανικες (και όχι μόνο) εταιρίες ότι δαγκώνουν στο ψαχνό.

Όμως σε θέματα όπως άνεση ταξιδιού και αισθήματος ασφάλειας/ποιότητας περίμενα περισσότερα από ένα αμάξι με σήμα το αστέρι.

Σαν να έμπαινα σε 308 ή Megane. Δεν το συζητάμε καν να συγκριθεί με volvo v40 cross

Ένας άλλος συνάδελφος είχε πάρει το 1999 (κάπου εκεί) το πρώτο του golf (Golf 2 μτχ αν θυμαμαι καλά) και από τότε είχαν περάσει από τα χέρια του ΟΛΑ τα gold που είχαν βγει. Πέρυσι που έληξε το leasing του πήγε σε focus. Το βαρέθηκες τον ρώτησα; Απαγοητευτικά μου απάντησε.

Μήπως έχουμε περάσει στην περίοδο που το γερμανικό αυτοκίνητο αλλάζει από καλό αυτοκίνητο σε υπερκεκτιμημένο αυτοκίνητο;
 
Αν εξαιρέσουμε κάτι ταξί μέχρι πριν καμιά 10ετία που χρησιμοποιούσα, δεν είχα μπει πότε σε mercendes.
Σήμερα έκανα ένα ταξιδάκι ως συνεπιβάτης στην Merc GLA 1500 diesel ενός συναδέλφου.

Δεν ξέρω ρε παιδιά, δεν αισθάνθηκα στιγμή ότι βρισκόμουν σε ένα premium αυτοκίνητο.
ΟΚ, για το εξοπλισμό είναι γνωστό για τις γερμανικες (και όχι μόνο) εταιρίες ότι δαγκώνουν στο ψαχνό.

Όμως σε θέματα όπως άνεση ταξιδιού και αισθήματος ασφάλειας/ποιότητας περίμενα περισσότερα από ένα αμάξι με σήμα το αστέρι.

Σαν να έμπαινα σε 308 ή Megane. Δεν το συζητάμε καν να συγκριθεί με volvo v40 cross

Ένας άλλος συνάδελφος είχε πάρει το 1999 (κάπου εκεί) το πρώτο του golf (Golf 2 μτχ αν θυμαμαι καλά) και από τότε είχαν περάσει από τα χέρια του ΟΛΑ τα gold που είχαν βγει. Πέρυσι που έληξε το leasing του πήγε σε focus. Το βαρέθηκες τον ρώτησα; Απαγοητευτικά μου απάντησε.

Μήπως έχουμε περάσει στην περίοδο που το γερμανικό αυτοκίνητο αλλάζει από καλό αυτοκίνητο σε υπερκεκτιμημένο αυτοκίνητο;
Έχω την εντύπωση ότι έχουν ανέβει παρά πολύ όλοι οι υπόλοιποι. Πήγα και είδα Tucson και δεν ένιωσα ότι ήταν υποδεέστερο από ένα 3008ή ένα Tiguan. Από την άλλη και η τιμή του δεν απέχει πάρα πολύ από αυτά ;)
 
Επισης, παλαιοτερα οι "premium" εταιρειες δεν ασχολουταν να βγαλουν μοντελα απο καποιο επιπεδο-τιμη-μεγεθος (οπως θελετε ας το πειτε) και κατω. Τωρα (οχι τωρα-τωρα, αλλα τα τελευταια 10-20 χρονια) βλέπεις audi q2, a1, mercedes gla, bmw x1 (με γενναιες εκτπωσεις). Προσπαθουν δηλαδη οι εταιρειες να εχουν line up για ολα τα γουστα (και τσεπες). Αναποφευκτα, στην προσπαθεια τους να ριξουν το κοστος, και συνεπως την τιμη, των entry level μοντελων τους, ριχνουν την ποιοτητα, με το αποτελεσμα που ανεφερες. Αν θελαμε να γινουμε υπερβολικοι θα λεγαμε οτι πολυ συχνα "πληρωνεις μονο το σηματακι". Η αληθεια παντως ειναι σιγουρα οτι στη χωρα μας, θεωρω οτι κρατιουνται ακομα oi premium εταιρειες ψηλα, λογω της τασης ιδιοκτησιας και της επιθυμιας μας να εχουμε υψηλη μεταπωλητικη αξια. Αν η αγορα κινουταν περισσοτερο με private leasing, οποτε ο καθενας θα επαιρνε οτι γουσταρε χωρις να σκεφτεται οτι 5-10-15 χρονια μετα θα πρεπει να το πουλησει, τοτε θα ειχε η αγορα πολυ διαφορετικη εικονα. Επισης στην ελληνικη αγορα εχουμε πολλες στρεβλωσεις λογω φορολογιας,τεκμηριων βασει κυβικων και θα ερθουν ακομα περισσοτερες λογω ρυπων κατα wltp. Προσωπικα πολυ θα γουσταρα ενα crv, αλλα σκεφτομαι "ποιος θα αγορασει honda μετα απο 5-10 χρονια" και "ε οχι δεν θα δινω 500αρικο καθε χρονο στον τσακαλωτο".
 
Επισης, παλαιοτερα οι "premium" εταιρειες δεν ασχολουταν να βγαλουν μοντελα απο καποιο επιπεδο-τιμη-μεγεθος (οπως θελετε ας το πειτε) και κατω. Τωρα (οχι τωρα-τωρα, αλλα τα τελευταια 10-20 χρονια) βλέπεις audi q2, a1, mercedes gla, bmw x1 (με γενναιες εκτπωσεις). Προσπαθουν δηλαδη οι εταιρειες να εχουν line up για ολα τα γουστα (και τσεπες). Αναποφευκτα, στην προσπαθεια τους να ριξουν το κοστος, και συνεπως την τιμη, των entry level μοντελων τους, ριχνουν την ποιοτητα, με το αποτελεσμα που ανεφερες. Αν θελαμε να γινουμε υπερβολικοι θα λεγαμε οτι πολυ συχνα "πληρωνεις μονο το σηματακι". Η αληθεια παντως ειναι σιγουρα οτι στη χωρα μας, θεωρω οτι κρατιουνται ακομα oi premium εταιρειες ψηλα, λογω της τασης ιδιοκτησιας και της επιθυμιας μας να εχουμε υψηλη μεταπωλητικη αξια. Αν η αγορα κινουταν περισσοτερο με private leasing, οποτε ο καθενας θα επαιρνε οτι γουσταρε χωρις να σκεφτεται οτι 5-10-15 χρονια μετα θα πρεπει να το πουλησει, τοτε θα ειχε η αγορα πολυ διαφορετικη εικονα. Επισης στην ελληνικη αγορα εχουμε πολλες στρεβλωσεις λογω φορολογιας,τεκμηριων βασει κυβικων και θα ερθουν ακομα περισσοτερες λογω ρυπων κατα wltp. Προσωπικα πολυ θα γουσταρα ενα crv, αλλα σκεφτομαι "ποιος θα αγορασει honda μετα απο 5-10 χρονια" και "ε οχι δεν θα δινω 500αρικο καθε χρονο στον τσακαλωτο".
Τα honda έχουν καλή μεταπώληση νομίζω αν είναι hybrid δεν έχει πολλά τέλη

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τα honda έχουν καλή μεταπώληση νομίζω αν είναι hybrid δεν έχει πολλά τέλη

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

με 540 ευρω τελη κυκλοφοριας (αν θυμαμαι καλα) θα μου επιτρεψεις να το αμφισβητησω αυτο που λες
 
με 540 ευρω τελη κυκλοφοριας (αν θυμαμαι καλα) θα μου επιτρεψεις να το αμφισβητησω αυτο που λες
Αν είναι σε hybrid θέλει τόσα πολλά; οπότε κοίτα σε toyota RAV4 αν είναι υπάρχει υβριδικό

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Αν είναι σε hybrid θέλει τόσα πολλά;

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

στα μεγαλα υβριδικα πεφτουμε σε αλλες παγιδες. Το rav4 και νομιζω και το crv εχουν κινητηρες 2.5λιτρα, οποτε μπλεκεις με τεκμηρια και φορο πολυτελειας. Μπροστα γκρεμος και πισω ρεμα
 
στα μεγαλα υβριδικα πεφτουμε σε αλλες παγιδες. Το rav4 και νομιζω και το crv εχουν κινητηρες 2.5λιτρα, οποτε μπλεκεις με τεκμηρια και φορο πολυτελειας. Μπροστα γκρεμος και πισω ρεμα
Άρα πας για yaris

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Άρα πας για yaris

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

ειναι σιγουρα εξαιρετικη λυση για καποιον που δεν εχει παιδια ή για 2ο αυτοκινητο πολης. Αν πρεπει να μεταφερεις καροτσια, ποδηλατακια και ρουχα για 4μελη οικογενεια, πες μου και εμενα που θα τα χωρεσεις ολα αυτα στο τιμιο μεν, αλλα μικρο yaris :D
 
ειναι σιγουρα εξαιρετικη λυση για καποιον που δεν εχει παιδια ή για 2ο αυτοκινητο πολης. Αν πρεπει να μεταφερεις καροτσια, ποδηλατακια και ρουχα για 4μελη οικογενεια, πες μου και εμενα που θα τα χωρεσεις ολα αυτα στο τιμιο μεν, αλλα μικρο yaris :D
Όντως εκεί θες suv γιατί δυστυχώς pick up δεν μπορέσεις πάρεις μόνο αν είσαι επαγγελματίας. Κοιτάς Peugeot 2008 με μηδενικά τέλη και diesel

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Εγω ηθελα απλα να πω, με αφορμη το ποστ του φιλου για τα γερμανικα αυτοκινητα, οτι η αγορα αυτοκινητου επειδη περιλαμβανει παρα πολλους παραγοντες, πολλοι απο τους οποιους δεν εξαρτωνται απο εμας, αλλα επεισερχεται και το κρατος μεσα, το οποιο συνεχως αλλαζει τους "κανονες του παιχνιδιου", ειναι φοβερα πολυπλοκη διαδικασια. Δεν ειναι π.χ. κινητο που σκεφτεσαι "τοσα λεφτα διαθετω, αυτα τα πραγματα θελω να κανει." Βλεπεις ποια προϊοντα βρισκονται στην τομη των δυο συνολων και πας και αγοραζεις (αν και ακομα και αυτο το, σχετικα απλο ζητημα,το ψειριζουμε απιστευτα :) , επειδη γουσταρουμε να το ψειρισουμε)
 
Αν εξαιρέσουμε κάτι ταξί μέχρι πριν καμιά 10ετία που χρησιμοποιούσα, δεν είχα μπει πότε σε mercendes.
Σήμερα έκανα ένα ταξιδάκι ως συνεπιβάτης στην Merc GLA 1500 diesel ενός συναδέλφου.

Δεν ξέρω ρε παιδιά, δεν αισθάνθηκα στιγμή ότι βρισκόμουν σε ένα premium αυτοκίνητο.
ΟΚ, για το εξοπλισμό είναι γνωστό για τις γερμανικες (και όχι μόνο) εταιρίες ότι δαγκώνουν στο ψαχνό.

Όμως σε θέματα όπως άνεση ταξιδιού και αισθήματος ασφάλειας/ποιότητας περίμενα περισσότερα από ένα αμάξι με σήμα το αστέρι.

Σαν να έμπαινα σε 308 ή Megane. Δεν το συζητάμε καν να συγκριθεί με volvo v40 cross

Ένας άλλος συνάδελφος είχε πάρει το 1999 (κάπου εκεί) το πρώτο του golf (Golf 2 μτχ αν θυμαμαι καλά) και από τότε είχαν περάσει από τα χέρια του ΟΛΑ τα gold που είχαν βγει. Πέρυσι που έληξε το leasing του πήγε σε focus. Το βαρέθηκες τον ρώτησα; Απαγοητευτικά μου απάντησε.

Μήπως έχουμε περάσει στην περίοδο που το γερμανικό αυτοκίνητο αλλάζει από καλό αυτοκίνητο σε υπερκεκτιμημένο αυτοκίνητο;

Η αλήθεια είναι ότι τα CLA/GLA δεν είναι και τα πλέον αντιπροσωπευτικά αμάξια με αστέρι. Γενικότερα για τα γερμανικά, στην περίπτωσή μου, έχοντας εδώ κι ένα εξάμηνο το Audi A3, παρατηρώ ότι ότι ως φινίρισμα όντως δεν είναι κάτι το εξαιρετικό, σε σχέση με τα μεγάλα του αδέρφια (ακόμα και με το Α4). Συγκεκριμένα, ένα πράγμα που με χαλάει είναι ότι εκεί που χτυπάει το δεξί σου γόνατο (είναι και στενό πανάθεμάτο!) τρίζει λίγο όταν το πιέζεις, ενώ θα περίμενες να μην. Κάθε φορά όμως που με ενοχλεί αυτό, χαϊδεύω λίγο το γκάζι, νιώθω τα 220 άλογα, το DSG και την τετρακίνηση, και θυμάμαι γιατί πλήρωσα τα 35Κ. Ο άλλος υποψήφιος, το Golf GTI ήταν πολύ πιο καγκούρικο και "φτηνιάρικο" μέσα, κι ας είχε την ίδια τιμή. Ωστόσο, δεν παύει να'ναι εξαιρετικό αμάξι.

Προφανώς, όπως ισχύει σε όλα τα "πάνω ράφια", η διαφορά τιμής που πληρώνεις για τέτοια αμάξια δεν είναι ανάλογη της αύξησης της ποιότητας. Το ίδιο συμβαίνει και στα hifi, τους υπολογιστές, τους προβολείς, τα κινητά κλπ κλπ κλπ

Πάντως, περί Mercedes, δε θα ξεχάσω ποτέ πως μια (όχι δικιά μου φυσικά) C200 πριν καμιά 15αρια χρονια μου είχε σώσει τη ζωή στην εθνική Πατρών Κορινθου, στρίβοντας σαν τρένο σε απίθανο ελιγμό που έκανα για να αποφύγω μαλάκα που ερχόταν κατά πάνω μου στο αντίθετο ρεύμα μετά από αντικανική προσπέραση νύχτα. Έχω την εντύπωση ότι με οποιοδήποτε "κανονικό" αμάξι, σε εκείνη τη φάση θα είχαν τελειώσει τα πάντα. Οπότε γι'αυτό και μόνο, τις συμπαθώ (αν και δεν τις πάω αφενός εμφανισιακά, όπως και το όλο σύμβολο που έχουν καταντήσει να πρεσβεύουν).
 
Όντως εκεί θες suv γιατί δυστυχώς pick up δεν μπορέσεις πάρεις μόνο αν είσαι επαγγελματίας.
Άλλο ένα στρεβλό του ελληνικού συστήματος. Και τι σε νοιάζει ρε δημόσιο γιατί θέλω αγροτικό ή φορτηγάκι; Για να κοιμάμαι στην παραλία τα καλοκαίρια. Γιατί να απαγορεύεται να το αγοράσω;
 
Άλλο ένα στρεβλό του ελληνικού συστήματος. Και τι σε νοιάζει ρε δημόσιο γιατί θέλω αγροτικό ή φορτηγάκι; Για να κοιμάμαι στην παραλία τα καλοκαίρια. Γιατί να απαγορεύεται να το αγοράσω;
Εμ στην Αμερική όλοι έχουν ελεύθερα. Άσε που είναι το πιο κατάλληλο όχημα για ελληνικούς δρόμους ειδικά επαρχία

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Πλέον πάντως είναι πολύ πιο απλό να αγοράσει κανείς pick-up απο ότι στο παρελθόν.Αλλά είναι πανάκριβα παιδιά,τα τετρακούνητα ξεκινούν απο 28.000 και πάνε στα 55.000 όπως το Amarock που το βλέπω και μου τρέχουν τα σάλια.
 
Άλλο ένα στρεβλό του ελληνικού συστήματος. Και τι σε νοιάζει ρε δημόσιο γιατί θέλω αγροτικό ή φορτηγάκι; Για να κοιμάμαι στην παραλία τα καλοκαίρια. Γιατί να απαγορεύεται να το αγοράσω;

Κάτσε σίγουρα δεν μπορείς ν' αγοράσεις ως μη επαγγελματίας; Νόμιζα ότι το πλεονέκτημα των αγροτών είναι ότι τα παίρνουν χωρίς ΦΠΑ και φυσικά χωρίς να επιβαρύνονται φόρους πολυτελείας, υψηλά τέλη κτλ. Αν όμως κάποιος θέλει να τα πληρώσει όλ' αυτά δεν μπορεί να παραγγείλει ένα pick up; Σ' αυτή την περίπτωση βέβαια το αγοραστικό κοινό θα μετριέται στα δάχτυλα του ενός χεριού - εδώ δε μιλάμε καν για 2λιτρα, τα περισσότερα είναι από 2200 κυβικά και πάνω, άσε που έχουν υψηλότατους ρύπους (άρα και τέλη).

Ακόμα κι αν απαγορεύεται λοιπόν να το πάρει ιδιώτης δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το παράπονο. Ότι δε σου δίνει την ευκαιρία να πάρεις κάτι με τόσο υψηλά κόστη συντήρησης; Εντάξει, αλλά μιλάμε για μια πολύ μικρή μειοψηφία πιθανών αγοραστών. Τώρα αν λες γιατί να μην μπορείς να το αγοράσεις με τα οικονομικά οφέλη των αγροτών χρησιμοποιώντας το όμως αποκλειστικά ως επιβατικό, ε λογικό δεν είναι; Κατά βάση μιλάμε για επαγγελματικό όχημα.
 
Πλέον πάντως είναι πολύ πιο απλό να αγοράσει κανείς pick-up απο ότι στο παρελθόν.Αλλά είναι πανάκριβα παιδιά,τα τετρακούνητα ξεκινούν απο 28.000 και πάνε στα 55.000 όπως το Amarock που το βλέπω και μου τρέχουν τα σάλια.

Σ' αυτή την κατηγορία πάντως υπάρχουν πολλές επιλογές. Το L200 π.χ. είναι το μόνο με επιλογή τετρακίνησης εντός δρόμου - μεγάλο πλεονέκτημα. Το Ranger κι αυτό θηρίο και μάλλον το πιο all-around. Το Amarock με χαλάει που δεν έχει κοντά. Γενικά πάντως αν κάποιος θέλει pick up κυρίως για οικογενειακή χρήση καλό είναι να οδηγήσει κάποιο εντός δρόμου. Δεν είναι και τόσο πολιτισμένα. Άλλωστε έχουν σχεδιαστεί κυρίως ως εργαλεία για εκτός δρόμου διαδρομές και για μεγάλο φορτίο. Εντός δρόμου (ειδικά άδεια) χοροπηδάνε αρκετά σε ανωμαλίες.

Φυσικά φαίνονται (και είναι) εντυπωσιακά και έχουν άλλα πλεονεκτήματα, σκληροτράχηλα, φορτώνεις τα πάντα κτλ. - δεν είναι τυχαίο ότι τελευταία οι κατασκευαστές δίνουν πολλές επιλογές και στο συγκεκριμένο segment. Αλλά καλό είναι να μη στεκόμαστε στις εντυπώσεις μόνο για να μην έχουμε δυσάρεστες εκπλήξεις εκ των υστέρων.