Επιλογη αυτοκινητου

Δεν ξέρω που είναι οι αισθητήρες πίεσης των ελαστικών στο εταιρικό BMW 116D και δεν με ενδιαφέρει καθόλου αφού τουλάχιστον 2 φορές με προειδοποίησαν για την βίδα και καρφί που είχε το λάστιχο.
Το τι θα πάθαινα χωρίς αυτούς δεν το ξέρω.
Μπορεί τίποτα,μπορεί να διαπίστωνα ένα κλατάρισμα στις 12 ή 1 τα μεσάνυχτα μέσα στο χειμώνα,μπορεί να σκοτωνόμουν από την διαφορά στην πρόσφυση.
Άχρηστοι πάντως δεν είναι,εκτός αν μιλάτε για τους Κινέζικους των 40 ευρώ που πουλάνε στο ebay.
 
Άμ πάτησα προχθές μια βιδαρα,... Κομπλέ με τη ροδέλα της. Σφράγισε καλά και δεν έχανε καθόλου, αλλά είχε τέτοιο σαματά και κραδασμούς στην κύλιση, που νόμιζα ότι είχα πάθει λάστιχο.
 
Αν σου σκασει λαστιχο δε ,ειναι εντελως αχρηστος.
Βολευει βεβαια πολυ κοσμο ,αλλα οχι εμενα.

Το επαναλαμβάνω. .....δεν ειπα ότι είναι άχρηστα, αν σκάσει λάστιχο είναι άχρηστα.
Και όντως βολεύει πολυ κόσμο,όχι εμενα.
Και δεν μιλάμε για κινεζιες...έτσι αγοράστηκε το 407.
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

μπορεί να κάνεις χιλιαδες χλμ με βιδες και καρφια....
Να το κάνω νιανια λοιπόν.
Ξεκινάω με όλη την οικογένεια μέσα και η οθόνη μου δείχνει ότι στο π.χ. μπροστά αριστερό λάστιχο η πίεση εχει πέσει αρκετά και συνεχίζει να πέφτει ενω οδηγώ και ψάχνω για βουλκανιζατέρ.
Χωρίς τους αισθητήρες στην καλύτερη περίπτωση θα ειχα φτάσει στον προορισμό μου και οταν θα εφευγα θα έβλεπα το λάστιχο πίτα.
Και χωρίς κλιματιστικό μπορείς να κάνεις χιλιάδες χιλιόμετρα και χωρίς abs και χωρίς αυτόματα παράθυρα και χωρίς xenon και...και ...και...
 
εννοω μπορείς να κάνεις χιλιομετρα να ξέρεις οτι έχεις καρφι και να μην τρέχει μια. ουτε καν αερα να χάνεις.

Κατά τα άλλα δεν υπάρχει περίπτωση να παω 10 μετρα μα φλατ και να μην το καταλάβω.
 
Μου'χει τύχει να εντοπίσω καρφί κατα τύχη σε... αλλαγή λαδιών. Δεν έχω ιδέα από πότε ήταν εκεί, το λάστιχο πάντως -με το μάτι ή ως οδηγική συμπεριφορά- ήταν κανονικό. Έκτοτε βέβαια έχω αλλάξει αμάξι και το καινούριο (Nissan Altima αμερικανοθρεμμένο) έχει αισθητήρα πίεσης. Ωστόσο, oι τιμές που δείχνει κάθε φορά είναι ό,τι να'ναι: Γεμίζω με 33 (τόσα λένε οι προδιαγραφές), και οδηγώντας η ένδειξη του αισθητήρα παίζει μεταξύ 32 και 38. Σε όλα τα λάστιχα.

Βέβαια υποθέτω ότι αν υπάρχει πραγματική μείωση κάτι θα καταλάβει..
 
Κατά τα άλλα δεν υπάρχει περίπτωση να παω 10 μετρα μα φλατ και να μην το καταλάβω.
Ε μα.....αυτό εννοώ και γω....5 λιμπρες να έχει χασει το μπροστινό το αμάξι δεν πάει ευθεία.
Το ψιλοκουρασαμε το θέμα βέβαια και θα μας πάρει με τις....βαλβιδες ο φίλος που το άνοιξε.:flipout:
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Εφόσον δεν πληρώνεις τίποτα εσύ (κυρίως φόρους πολυτελείας και τέλη για τα μεγάλου κυβισμού), προτίμησε βενζίνη με τούρμπο και κυβικά...επίσης επειδή δεν είναι δικά σου τα λεφτά ξέχνα την αξιοπιστία και τα τεχνοκρατικά κριτήρια που όλοι θα σου έλεγαν αν τα λεφτά ήταν δικά σου και πάρε αυτό που μόλις μπεις μέσα και βάλεις μπροστά σε κάνει να χαμογελάς.

Γιωργο, τώρα διαβάζω το θέμα από το 2013 υπάρχει φόρος στα εταιρικά πόσο μάλλον όταν αυτά είναι benefit των τελικών κατόχων
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Εχω αρχίσει τα τεστ...

Εχω παρει πολλες φορες το Χ1 του συναδελφου και εχω καλες εντυπώσεις!
Πηρα χθες το Q3 ενός αλλου συναδελφου και εκανα περίπου 100 χλμ.
Οι εντυπώσεις είναι χειρότερες από το Χ1. Πιο θορυβωδες, αισθηση ότι εισαι πανω και όχι μεσα σε αυτοκινητο.
Σαν δυναμη (1.4 150 αλογα, βενζινη) ήταν καλο.
Πηγαίνοντας με την ιδια ταχυτητα εχεις την αισθηση στο Q3 ότι τρεχεις περισσοτερο...
Επίσης πήγα και ειδα το Tiguan diesel 2.0 150HP. Οπτικα είναι πιο τζιπ, εχει πολλα εξτρα σε σχεση με το Χ1, τεστ θα του κανω σε 10 μερες μια που την άλλη εβδομαδα δεν εχω καθολου ελευθερο χρονο...

Δύσκολα θα ξεφύγεις από Volvo
 
Έχω πάθει λάστιχο 5 φορές στην 20ετή εμπειρία μου ως οδηγός και δεν είχα ποτέ αισθητήρες.

Την πρώτη φορά ήταν επιστρέφοντας από Καλάβρυτα πάνω στο βουνό, πάτησα άτσαλα μία μεγάλη πέτρα από αυτές που βρίσκονται διάσπαρτες στην άσφαλτο και στα επόμενα δευτερόλεπτα αμέσως κατάλαβα στην αίσθηση του τιμονιού πως κάτι δεν πήγαινε καλά με το λάστιχο. Σταμάτησα αμέσως, κατέβηκα, έβαλα ρεζέρβα και συνέχισα μέχρι το πλησιέστερο βουλκανιζατέρ στην Πάτρα όπου μου επισκεύασαν το λάστιχο.

Η δεύτερη φορά ήταν μέσα στην Αθήνα, πάτησα ένα μεγάλο μέταλλο και επίσης κατάλαβα αμέσως πως κάτι δεν πάει καλά. Κατέβηκα, είδα πως το λάστιχο είχε μισό αέρα, οδήγησα μέχρι το πλησιέστερο βουλκανιζατέρ 5 λεπτά δρόμος και το επισκεύασα.

Η τρίτη φορά επίσης στην Αθήνα πάτησα πάτησα μια μικρή πρόκα και δεν το κατάλαβα, το λάστιχο δεν έχανε εμφανώς. Παρκάροντας στο πάρκινγκ τις δουλειάς βγαίνοντας από το αυτοκίνητο παρατήρησα την πρόκα τυχαία. Οδήγησα μέχρι ένα βουλκανιζατέρ και το επισκεύασα.

Την τέταρτη φορά πάλι στην Αθήνα πέρασα πάνω από σπασμένα γυαλιά δίπλα σε μια στάση λεωφορείου. Αμέσως το κατάλαβα καθώς το λάστιχο είχε σκιστεί στο πλάι και έχασε όλο του τον αέρα μέσα σε δευτερόλεπτα. Κάλεσα Express Service, μου έβαλαν ρεζέρβα, πήγα μέχρι το επόμενο βουλκανιζατέρ και αγόρασα καινούργιο λάστιχο.

Η τελευταία φορά ήταν πέρσι εδώ στην Γερμανία και ήταν ίδια περίπτωση με την τρίτη φορά. Μικρή πρόκα όπου δεν έχανε το λάστιχο εμφανώς αέρα. Το παρατήρησα όταν πήγα να βάλω αέρα στα λάστιχα σε ένα βενζινάδικο και είδα πως το ένα είχε χάσει περισσότερο από τα άλλα 3. Έκλεισα ραντεβού την επόμενη μέρα σε ένα βουλκανιζατέρ και το επισκεύασα.

Για εμένα οι αισθητήρες ελαστικών είναι εντελώς περιττό αξεσουάρ, δεν μου έχουν χρειαστεί ποτέ. Αν είναι μεγάλη ζημιά το καταλαβαίνεις αμέσως, αν είναι μικρή πρόκα που χάνει λίγο αέρα, θα το καταλάβεις κάποια στιγμή αν είσαι σχολαστικός οδηγός και τεστάρεις συχνά την πίεση των ελαστικών και αν φουσκώνεις τα λάστιχα πάντα πριν από κάποιο ταξίδι σε αυτοκινητόδρομο όπου έχεις σκοπό να κινηθείς με μεγάλες ταχύτητες. Αν υπάρχουν ως στάνταρ αξεσουάρ καλοί είναι, αλλά δεν θα πλήρωνα επιπλέον για να τους βάλω.
 
Για εμένα οι αισθητήρες ελαστικών είναι εντελώς περιττό αξεσουάρ, δεν μου έχουν χρειαστεί ποτέ. Αν είναι μεγάλη ζημιά το καταλαβαίνεις αμέσως, αν είναι μικρή πρόκα που χάνει λίγο αέρα, θα το καταλάβεις κάποια στιγμή αν είσαι σχολαστικός οδηγός και τεστάρεις συχνά την πίεση των ελαστικών και αν φουσκώνεις τα λάστιχα πάντα πριν από κάποιο ταξίδι σε αυτοκινητόδρομο όπου έχεις σκοπό να κινηθείς με μεγάλες ταχύτητες. Αν υπάρχουν ως στάνταρ αξεσουάρ καλοί είναι, αλλά δεν θα πλήρωνα επιπλέον για να τους βάλω.

συμφωνώ απόλυτα.
Εμαθα ότι το αυτοκίνητο που πήρα (ήδη συμφωνήσει) ότι είχε αισθητήρες μόλις μου παραδόθηκαν τα κλειδιά και μου είπε μερικά πράγματα ο πωλητής για τις νέες τεχνολογίες, δηλ να προσέχω τους λαστιχάδες "να μην τους καταστρέψουν γιατί είναι ακριβοί"
η φράση αυτή μου πίκρισε τον καφέ, αλλά ήδη ήταν αργά και εννοείται δεν υπήρχε πολυτέλεια παραγγελίας.
Αυτά τα αυτοκίνητα έρχονται πακέτο.

και μιλώντας για νέα τεχνολογία ας αναφέρω ότι αυτό που πήρα έχει σύστημα να σταματάει όταν πλησιάσει το μπροστινό αυτοκίνητο, και πάντα υπό ορισμένες συνθήκες.
Μια φορά ενεργοποιήθηκε και ήταν σωτήριο. Και όταν λέμε ενεργοποίηση, κόκκαλο.
 
https://www.youtube.com/watch?v=bi86jeKl99M

Μόλις έγινε η παρουσίαση του νέου Skoda Karoq (αντικαθιστά το Yeti) , και πολύ πιο όμορφο και φθηνότερο απο το Tiguan με το οποίο μοιράζεται την ίδια πλατφορμα και αν λάβουμε υπόψη και το ιστορικό των δύο εταιρειών σίγουρα πιο αξιόπιστο. Αρνητικό το όνομα (το "Skoda" δεν γεμίζει το μάτι σε πολύ κόσμο). Κυκλοφορεί μέχρι το τέλος του έτους.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου


Καλά ρε Σωκράτη ήθελες επι ΣΥΡΙΖΑ να έχεις καπιταλιστικό αυτοκίνητο πολυτελείας (BMW); Δεν το ξέρεις ότι μόνο κομισάριοι του κόμματος και διορισμένοι στο δημόσιο "αγωνιστές της αριστεράς" έχουν τέτοια προνόμια; Για την πλεμπα όπως είμαστε εμείς μόνο κανένα LADA ή Trabant.:p
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Καλά ρε Σωκράτη ήθελες επι ΣΥΡΙΖΑ να έχεις καπιταλιστικό αυτοκίνητο πολυτελείας (BMW); Δεν το ξέρεις ότι μόνο κομισάριοι του κόμματος και διορισμένοι στο δημόσιο "αγωνιστές της αριστεράς" έχουν τέτοια προνόμια; Για την πλεμπα όπως είμαστε εμείς μόνο κανένα LADA ή Trabant.:p

το κανες λύσσα!!!

Το μέτρο δεν είναι καινούργιο, αρχικά είχε "ξεκινήσει" από το 2013 επί επάρατου κεντρο δεξιάς Σαμαρά - Βενιζέλου, ( οπότε παρόλο που δεν ψηφίζω πλέον σύριζα μιας και ουδέποτε μετά 2011 είχε σχέση με την πραγματικότητα που είχε αλλάξει - για την ακρίβεια είχα ψηφίσει ΣΥΡΙΖΑ το 2009) , χαρατσώνοντας αρχικά τα benefit cras των εταιριών και όχι τα tool cars επί της αξίας cif των leasing αυτοκινήτων, για την ακρίβεια αυτό που ίσχυσε ήταν να ανακύπτει φόρος σε οχήματα leasing - το νήμα κατά κύριο λόγο αφορά leasing - σε όλα τα οχήματα με εργοστασιακή αξία πάνω από τις 15.000 ευρώ για το λόγο αυτό όλοι όσοι ασχολούμαστε με το εταιρικό αυτοκίνητο, ζητάγαμε βεβαιώσεις από την εισαγωγική για την εργοστασιακή αξία - η μαγκιά τότε ήταν ότι εισαγωγικές εταιρίες και leasing είχαν "μαγειρέψει" τις εργοστασιακές και έβλεπες : MERCEDES C-180 , AUDI A4 1.8 TFSI 160PS , να είναι οριακά πάνω από τα 15 χιλιάρικα από το μέτρο τότε εξαιρέθηκαν:

Τα αυτοκίνητα, τα οποία παρέχουν οι επιχειρήσεις σε συγκεκριμένους πωλητές, τεχνικούς και λοιπούς εργαζομένους, των οποίων η εργασία απαιτεί συχνή μετακίνηση εκτός των εγκαταστάσεων του εργοδότη (tool cars).
Για αυτοκίνητα δοκιμών (test-drive), που διαθέτουν οι επιχειρήσεις εμπορίας αυτοκινήτων,
Για αυτοκίνητα μεταφοράς προσωπικού (π.χ. mini-bus)
Για αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν επιχειρήσεις (π.χ. ξενοδοχειακές επιχειρήσεις) για μεταφορά καλεσμένων ή πελατών τους
Για αυτοκίνητα τα οποία διαθέτουν οι επιχειρήσεις επισκευής και συντήρησης (service) αυτοκινήτων προσωρινά σε αντικατάσταση των επισκευαζόμενων
Για αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης που χρησιμοποιούνται από τις αεροπορικές εταιρείες και τις επιχειρήσεις διαχείρισης αεροδρομίων για την εξυπηρέτηση των αεροσκαφών και των επιβατών τους (αυτοκίνητα πίστας) καθώς και για την μεταφορά VIPS ή προσωπικού.


Τι ισχύει σήμερα με Συριζανελ

τώρα πιάνει όλους το μέτρο δεν ισχύει η εργοστασιακή αξία των 15.000 αλλά "κατεβαίνει" στα 12.000 ( εδώ θα πέσει γέλιο ) και επεκτείνεται και στις κατηγορίες που 2013 είχαν εξαιρεθεί:

Η ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ Ν. 4446/2016


Άρθρο 99 - Τροποποιήσεις διατάξεων Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος
(ν. 4172/2013)

1. Η παρ. 2 του άρθρου 13 του ν. 4172/2013, όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν. 4389/2016 (Α' 94), αντικαθίσταται ως εξής: «2. Η αξία της παραχώρησης ενός οχήματος σε εργαζόμενο ή εταίρο ή μέτοχο από ένα φυσικό ή νομικό πρόσωπο ή νομική οντότητα, για οποιοδήποτε χρονικό διάστημα εντός του φορολογικού έτους, υπολογίζεται ως ποσοστό της Λιανικής Τιμής Προ Φόρων (ΛΤΠΦ) του οχήματος ως εξής:

α) για ΛΤΠΦ από 0 έως 12.000 ευρώ ως ποσοστό τέσσερα τοις εκατό (4%) της ΛΤΠΦ ως επιπλέον ετήσιο εισόδημα,
β) για ΛΤΠΦ από 12.001 έως 17.000 ευρώ ως ποσοστό επτά τοις εκατό (7%) της ΛΤΠΦ ως επιπλέον ετήσιο εισόδημα,
γ) για ΛΤΠΦ από 17.001 έως 20.000 ευρώ ως ποσοστό δεκατέσσερα τοις εκατό (14%) της ΛΤΠΦ ως επιπλέον ετήσιο εισόδημα,
δ) για ΛΤΠΦ από 20.001 έως 25.000 ευρώ ως ποσοστό δεκαοκτώ τοις εκατό (18%) της ΛΤΠΦ ως επιπλέον ετήσιο εισόδημα,
ε) για ΛΤΠΦ πλέον των 25.001 ευρώ ως ποσοστό είκοσι δύο τοις εκατό (22%) της ΛΤΠΦ ως επιπλέον ετήσιο εισόδημα, ανεξάρτητα αν το όχημα ανήκει στην επιχείρηση ή είναι μισθωμένο με οποιονδήποτε τρόπο στα ανωτέρω πρόσωπα.
Το ανωτέρω ποσοστό καθενός οχήματος δεν επιμερίζεται σε περισσότερα του ενός πρόσωπα.

Η αξία της παραχώρησης του οχήματος μειώνεται βάσει παλαιότητας ως εξής:

i) 0-2 έτη καμία μείωση
ii) 3-5 έτη μείωση δέκα τοις εκατό (10%)
iii) 6-9 έτη μείωση είκοσι πέντε τοις εκατό (25%)
iv) Από 10 έτη και μετά μείωση πενήντα τοις εκατό (50%).

Από τις διατάξεις του παρόντος εξαιρούνται τα οχήματα που παραχωρούνται αποκλειστικά για επαγγελματικούς σκοπούς και έχουν Λιανική Τιμή Πώλησης προ Φόρων έως 12.000 ευρώ.»

Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής εφαρμόζονται για εισοδήματα που αποκτώνται από την 1η Ιανουαρίου 2016 και μετά.

Πηγή: Taxheaven © Δείτε περισσότερα https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/33430
 
Για τα Volvo που ειπατε πριν.. δοκιμασμένο Α4 και S60, δεν υπαρχει περιπτωση να πηγαινα σε κατι γερμανικό. Το S60, 2013, D4, Auto, ειναι μακραν το καλύτερο αυτοκινητο που εχει περασει απο τα χερια μου.
 
συμφωνώ απόλυτα.


και μιλώντας για νέα τεχνολογία ας αναφέρω ότι αυτό που πήρα έχει σύστημα να σταματάει όταν πλησιάσει το μπροστινό αυτοκίνητο, και πάντα υπό ορισμένες συνθήκες.
Μια φορά ενεργοποιήθηκε και ήταν σωτήριο. Και όταν λέμε ενεργοποίηση, κόκκαλο.
Το μόνο" αξεσουάρ " που είναι ΑΠΟΛΎΤΩΣ απαραίτητο για ΟΛΟΥΣ είναι το ESP.
Δεν εχω καμία πρόθεση να σας το παίξω πονηρός, αλλά ενώ με έχει εκνευρισει πολλές φορές που θέλω να πάω οπως θέλω εγώ και δεν με αφηνει (μπαίνει αναγκαστικα μόνο του μετά τα 50 χλμ),τουλάχιστον σε 2 φορές με έχει σώσει.
Μπαίνοντας με πάρα πολλά και με λάθος γραμμη σε μια στροφή,ενεκα προηγουμενης μακακιας αλλουνου, ξενερισε έπιασε χωματακι καί αντε γειά. .........
Το μόνο που έκανα ήταν η προσευχή μου.......έκανε κάτι μπρρρρ κρρρρρ και ισιωσε μόνο του.
Υπήρχε μια ΜΙΚΡΉ ελπίδα να το εσωνα και μόνος μου.
Το θέμα είναι ότι τη μικρή ελπίδα το ESP το έκανε βεβαιότητα.
Αγιο είχαμε! !

(βέβαια άμα θες να ξεκ@υλωσεις σου τα κάνει τσουρέκια, άσε δε που άμα το παιξεις Loeb με το αριστερό πόδι στο φρένο, εκεί παθαίνει κοκομπλοκο και αμα λάχει ρίχνει και μια καλή φρεναρισια στην ευθεία, έτσι για να υπάρχει ρε αδερφέ! !...αυτό βέβαια το ξεχνάμε με τα γερμανικά που άμα αγγιξεις φρένο κοβουνε την τροφοδοσία και μουλαρωνουνε).
 
Last edited: