Επιλογη αυτοκινητου

Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Εμ γι αυτο εμεις παιρνουμε ιαπωνικα που ολα ειναι πλαστικα μεσα και δεν κρεμανε :p

όσοι ομνύετε στα ιαπωνικά και στην αξιοπιστία σας, να σας θυμήσω ότι η μεγαλύτερη πατάτα, η μεγαλύτερη αναξιοπιστία στη σύγχρονη αυτοκίνηση δεν έχει γίνει από ευρωπαική ή αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά από την ιαπωνική εταιρεία που παράγει αερόσακους, την takata. 120.000.000 αερόσακοι δυνάμει ελαττωματικοί. Οι νεκροί είναι πάνω από 100 μέχρι στιγμής παγκοσμίως. Πλήρης αδυναμία αντικατάστασης και εκτίμηση, ευγενής θα έλεγα, ότι οι νεκροί δεν θα ξεπεράσουν τους 1.000 μέχρι το 2020.

Αν νομίζετε ότι είναι πιο σημαντικό να μην τρίζει το ταμπλώ, οκ πάω πάσο.
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Πάντως Βλάσση οι καταναλώσεις που δηλώνουν οι κατασκευαστές δεν έχουν καμία σχέση με τις πραγματικές καταναλώσεις.
Κι εγώ στα 9 λεπτά είμαι, με δίλιτρο πετρέλαιο που συνήθως κουβαλάει 3 άτομα(βαρβάτη κατάσταση, όχι μοντέλα) αλλά το καντράν είναι μονίμως γυρισμένο στο οικονομόμετρο για να ξέρω πάντα τι μου γίνεται και φροντίζω να είμαι όσο πιο μαλακός μπορώ χωρίς όμως να παριστάνω την χελώνα.
Να φανταστείς βάζω συνήθως 45 λίτρα και μου βγάζουν περίπου 580-600 χλμ.

Όμως το μεγάλο-τεράστιο πλεονέκτημα του πετρελαίου είναι τα άπειρα χλμ που μπορεί να γράψει ο κινητήρας.
Με το cng που λες, ακόμα κι εργοστασιακό, δεν ξέρω τι παίζει.
Γιατί αν είναι να τα γλυτώσουμε απο την κατανάλωση και να τα φάμε σε συνεργεία τότε κλάφτα.

φυσικά και το μεγάλο πλεονέκτημα του πετρελαίου είναι η αυτονομία. To ρεκόρ μου είναι από τη Φιλιππούπολη (Plovdiv) μέχρι έξω από την Αθήνα (Olympus Plaza) με ένα ρεζερβουάρ 70 λτρ. δηλαδή σχεδόν 950 χλμ. Κι είχα ακόμη καύσιμο αλλά δεν το τόλμησα. Την προηγούμενη εβδομάδα Θεσσαλονίκη Βελιγράδι Θεσσαλονίκη δηλαδή 1350 χλμ. με 80 ευρώ εκμεταλλευόμενος και τη διαφορά στην τιμή καυσίμου στη FYROM ( 85 λπτ).

Αλλά όταν πλέον τα μισά ταξί skoda είναι cng θα υπάρχει λόγος.

Κατανάλωση η skoda δίνει 3 και κάτι κιλά στα 100 χλμ. Αυτό σημαίνει 3 λπτ το χλμ, αλλά τα περιοδικά το μετράνε στα 3,8. Not bad...
 
Αν είναι σαν τα dpf που κάθε τόσο έχουμε την αγωνία πότε θα κάνει αναγέννηση....
σίγουρα όλο και κάποιο "κρυφό" κουσούρι θα έχουν και αυτά.

το δικό μου 45άρι ρεζερβουάρ στην οικονομική θα κάνει γύρω στα 900 επίσης.
Αλλά το θέμα με τα αέρια είναι η μικρή αυτονομία και τα λίγα πρατήρια.
Όπως με το πετρέλαιο εγώ δεν θα τόλμαγα να βάλω fyrom.

Και όταν λέμε εργοστασιακά τι εννοούμε?
έρχονται έτσι?
ή τα αλλάζουν εδώ, όπως πχ τα subaru με lpg?
 
Βλάσση μάλλον δεν το έγραψα σωστά, δεν εννοούσα την αυτονομία που φυσικά κι αυτή παίζει μεγάλο ρόλο.
Εννοούσα τα εκκατομύρια χιλιόμετρα που θα γράψει ένας πετρελαιοκινητήρας σε σχέση με έναν βενζίνης πχ.
Για lpg πάντως, τουλάχιστον για μη εργοστασιακά, δεν θέλω να ξέρω.
Δεν έχω γνωρίσει άνθρωπο στην Ελλάδα με αέριο που δεν είχε θέματα είτε μικρά είτε μεγάλα.
Και απόσο μου έχουν πει διάφοροι σε συνεργεία, τα μικρά προβλήματα στα αέρια γίνονται μεγάλα με γεωμετρικούς ρυθμούς.

Τώρα τι γίνεται με το cng, είναι κάτι που μένει να αποδειχτεί στην πορεία και μακάρι να είναι πολύ πιο αξιόπιστο απο το lpg .
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

όσοι ομνύετε στα ιαπωνικά και στην αξιοπιστία σας, να σας θυμήσω ότι η μεγαλύτερη πατάτα, η μεγαλύτερη αναξιοπιστία στη σύγχρονη αυτοκίνηση δεν έχει γίνει από ευρωπαική ή αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά από την ιαπωνική εταιρεία που παράγει αερόσακους, την takata. 120.000.000 αερόσακοι δυνάμει ελαττωματικοί. Οι νεκροί είναι πάνω από 100 μέχρι στιγμής παγκοσμίως. Πλήρης αδυναμία αντικατάστασης και εκτίμηση, ευγενής θα έλεγα, ότι οι νεκροί δεν θα ξεπεράσουν τους 1.000 μέχρι το 2020.

Αν νομίζετε ότι είναι πιο σημαντικό να μην τρίζει το ταμπλώ, οκ πάω πάσο.
Οχι, Σημαντικο ειναι να ειναι λειτουργικο χωρις απροοπτα μηχανικα. Απο οσο ξερω οι αεροσακοι δεν δοκιμαζονται πριν μπουν στο αμαξι, οποτε εκει δεν ευθυνεται η αξιοπιστια του κατασκευαστη αυτοκινητων, αλλα του κατασκευαστη αεροσακων. Δηλαδη αν βγαλει προβλημα η Bosch θα φταιει ολη η Γερμανικη αυτοκινητοβιομηχανια;

ΥΓ Τα Ιαπωνικα ταμπλω τριζουν.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Οχι, Σημαντικο ειναι να ειναι λειτουργικο χωρις απροοπτα μηχανικα. Απο οσο ξερω οι αεροσακοι δεν δοκιμαζονται πριν μπουν στο αμαξι, οποτε εκει δεν ευθυνεται η αξιοπιστια του κατασκευαστη αυτοκινητων, αλλα του κατασκευαστη αεροσακων. Δηλαδη αν βγαλει προβλημα η Bosch θα φταιει ολη η Γερμανικη αυτοκινητοβιομηχανια;

ΥΓ Τα Ιαπωνικα ταμπλω τριζουν.

όχι δεν θα φταίει όλη η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά θα το πληρώσουν όλοι. Άλλωστε μην ξεχνούμε ότι η takata σάρωσε ως κατασκευαστής με το επιχείρημα ότι τα ιαπωνικά δεν χαλάνε. Ο αερόσακος είναι πολύ κρίσιμο εξάρτημα, άρα ας βάλουμε ιαπωνικό. Και το προωθητικό αέριο είναι ελαττωματικό σε 120 εκ. αερόσακους. Τόμπολα!!!
 
Αυτο ειναι κακο quality control. Μπορει μια εταιρεια να εχει καλο quality control αλλα μετα απο χρηση να παρουσιαζει προβλημα σε αδικαιολογητο χρονικο διαστημα. Στην συγκεκριμενη περιπτωση η takata εκμεταλλευτηκε την ιαπωνικη φημη, που έχτισαν αλλοι, για να πουλησει. Γιατι οπως διαβασα το αρθρο δεν ειναι θεμα οτι ενας αεροσακος της εταιρειας θα χαλασει καποια στιγμη χωρις να εχει τωρα προβλημα, αλλα βγηκε απο το εργοστασιο ελλατωματικος.
 
Καρκινογόνα τα παλιά πετρελαιοκίνητα οχήματα...http://www.newsauto.gr/news/karkinogona-ta-palia-petreleokinita-ochimata/

Δεν λέω καλή η οικονομία αλλά οι πετρελαιοκινητήρες όσο αφορά την υγεία έχουν πρόβλημα , και είναι κρίμα η Ελλάδα που πρώτη πολύ σωστά τα είχε απαγορεύσει στις μεγάλες πόλεις να έχει καταντήσει νεκροταφείο σαράβαλων.
 
αμα δεν μας ειχαν σκισει με τα μνημονια και την υπερφορολογηση και την ανεργια κατι θα γινωταν......
 
Και εγω ειχα την απορια αυτη χτες. Αν ειχαν αγορασει νωριτερα γνωστοι μου το q2 audi, θα ελεγα οτι ειναι ειναι μια καλη προταση . Με τιμη βασικη στα 25.000 αν προσεξεις λιγο με τα εξτρα μπορεις να κινηθεις σε χαμηλο budget.
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Και εγω ειχα την απορια αυτη χτες. Αν ειχαν αγορασει νωριτερα γνωστοι μου το q2 audi, θα ελεγα οτι ειναι ειναι μια καλη προταση . Με τιμη βασικη στα 25.000 αν προσεξεις λιγο με τα εξτρα μπορεις να κινηθεις σε χαμηλο budget.
Πηρε ενα φιλος μου το Q2 στα 27.000 πολυ ωραιο και ανετο αμαξι και η μηχανη δεν ακουγεται οτι ειναι πετρελαιο...
Προσωπικα ομως σε αυτα τα λεφτα θα επαιρνα το 3008...

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Πηρε ενα φιλος μου το Q2 στα 27.000 πολυ ωραιο και ανετο αμαξι και η μηχανη δεν ακουγεται οτι ειναι πετρελαιο...
Προσωπικα ομως σε αυτα τα λεφτα θα επαιρνα το 3008...

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το ειδα προχτες αυτο. σε ασπρο. Ομορφο απο πισω , ετσι πως εβγαινε απο parking ειδα και το εντυπωσιακο του πλαινο και προσπαθουσα να καταλαβω πιο αμαξι ειναι, μεχρι που ειδα "μουρη" και ξενερωσα :p
Υπαρχει αγραφος νομος στην οικογενεια μου να μην αγοραστει ξανα γαλλικο και μαλιστα PSA group .
Σιγουρα πιο ομορφο απο το συντηρητικό q2 εξωτερικα. Δεν ξερω αν μπορει ομως να συναγωνιστει καποιος το infotainment του vw group εσωτερικα.

Να σημειωσω οτι οι γνωστοι μου πηραν το Q2 με τον 1.6 , βασικη τιμη 27.000 και τελικη τιμη με τα extra 52.000 ....

Εγω βασικα δεν θα αγοραζα SUV.
 
Για όσους κάνουν πολλά χλμ. ειδικά στο λεκανοπέδιο, δεν είναι άσχημα να δείτε τα αυτοκίνητα που καίνε CNG. Μια νέα octavia με 19.000 ευρώ καίει 4 λπτ/χλμ. Αν κάποιος κάνει 15.000-20.000 χλμ. σε περιαστικές διαδρομές, έστω και ταξίδια μέχρι 300 χλμ. τότε συμφέρει ... και μάλιστα πολύ. Με 15.000 χλμ. θα δώσει 600 ευρώ το χρόνο σε καύσιμο ενώ με βενζίνη θα έδινε 1.800 ευρώ το χρόνο και με πετρέλαιο 1.300 ευρώ. Αν κάνει 20.000 χλμ. τότε θέλει 800 ευρώ καύσιμο το χρόνο, ενώ με βενζίνη 2.400 ευρώ και με πετρέλαιο 1.800 ευρώ. σε δυο έτη έχει κάνει απόσβεση με τον χιλιάρη κινητήρα βενζίνης ενώ σε σχέση με τον 1,4 η απόσβεση γίνεται μέσα σε ένα μόλις χρόνο. Φυσικά αν κάποιος κάνει συχνά μεγάλα ταξίδια (700 +χλμ. ), τότε η μόνη λύση παραμένει το πετρέλαιο.

Με το δικό μου πετρέλαιο, και λόγω της απόστασης των 50 χλμ πηγαινε έλα από την δουλεία μου στο σπίτι (μένω πικέρμι) το πετρέλαιο ήταν μονόδρομος. Σε λιγότερο από χρόνο έκανα 22κ χλμ. Το πετρέλαιο αξίζει, ωστόσο θέλει την προσοχή του στο καύσιμο και στην αναγέννηση του DPF. Τα περί απαγόρευσης το 2040 που λένε οτι θα εφαρμοστεί, έως τότε θα το έχω κάνει απόσβεση έως και την βίδα του. Το επόμενο πάντως θα ειναι CNG οικολογίκο και οικονομικό. Βέβαια στην χώρα που ζούμε τα καύσιμα ακριβαίνουν οταν μεγάλο πλήθος του πληθυσμου πέφτει με τα μουτρα σε αυτό...
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

pathfinder;1057961567 Το πετρέλαιο αξίζει said:
Επειδή όμως στην χώρα όπου δεν υπάρχει έλεγχος και ευσυνειδησία και ανθεί η νοθεία και οι ταξιτζήδες αφαιρούν ακόμα και το φίλτρο, ούτε έχω ούτε πρόκειται να πάρω ποτέ πετρέλαιο. Προς το παρόν υβριδικό και αργότερα (όταν φτιάξουν σοβαρές αυτονομίες) αμιγώς ηλεκτρικό.
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Με το δικό μου πετρέλαιο, και λόγω της απόστασης των 50 χλμ πηγαινε έλα από την δουλεία μου στο σπίτι (μένω πικέρμι) το πετρέλαιο ήταν μονόδρομος. Σε λιγότερο από χρόνο έκανα 22κ χλμ. Το πετρέλαιο αξίζει, ωστόσο θέλει την προσοχή του στο καύσιμο και στην αναγέννηση του DPF. Τα περί απαγόρευσης το 2040 που λένε οτι θα εφαρμοστεί, έως τότε θα το έχω κάνει απόσβεση έως και την βίδα του. Το επόμενο πάντως θα ειναι CNG οικολογίκο και οικονομικό. Βέβαια στην χώρα που ζούμε τα καύσιμα ακριβαίνουν οταν μεγάλο πλήθος του πληθυσμου πέφτει με τα μουτρα σε αυτό...
2025 οχι 2040.
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

..

Αλλά όταν πλέον τα μισά ταξί skoda είναι cng θα υπάρχει λόγος.

Κατανάλωση η skoda δίνει 3 και κάτι κιλά στα 100 χλμ. Αυτό σημαίνει 3 λπτ το χλμ, αλλά τα περιοδικά το μετράνε στα 3,8. Not bad...

Πολύ φοβάμαι οτι ο βασικός λόγος είναι η περίπου μηδενική φορολόγηση του CNG ως καύσιμου κίνησης .. κάτι δηλ. που μπορεί να αναιρεθεί με έναν νόμο/ένα άρθρο .. ;)
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Πολύ φοβάμαι οτι ο βασικός λόγος είναι η περίπου μηδενική φορολόγηση του CNG ως καύσιμου κίνησης .. κάτι δηλ. που μπορεί να αναιρεθεί με έναν νόμο/ένα άρθρο .. ;)
Αυτο θα γινει αφου πρωτα βγει ενας νομος που θα ευνοεί την αγορα τετοιων αυτοκινητων και μολις γεμισει η αγορα με ενα σημαντικο αριθμο οχηματων, τοτε θα βγει ο νομος που θα φορολογει.

Παντως το CNG αυτη τη στιγμη ειναι φτηνοτερο και απο το να ειχες ηλεκτρικο αυτοκινητο.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Αυτο θα γινει αφου πρωτα βγει ενας νομος που θα ευνοεί την αγορα τετοιων αυτοκινητων και μολις γεμισει η αγορα με ενα σημαντικο αριθμο οχηματων, τοτε θα βγει ο νομος που θα φορολογει.

Παντως το CNG αυτη τη στιγμη ειναι φτηνοτερο και απο το να ειχες ηλεκτρικο αυτοκινητο.
αντε πανε ταξίδι με δαύτο