Επιλογη αυτοκινητου

Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Οντως δεν δίνονται. Πριν μερικές μέρες, στο φανάρι, μπροστά μου ήταν σταματημένο ένα ίδιο με το δικό μου και απο πίσω μου ένα χάτσμπακ. Τι πιθανότητες υπήρχαν να βρεθούν 3 ίδια αυτοκίνητα σχεδόν 25ετίας το ένα πίσω απο το άλλο...
Τωρα με την κριση , μονο αμαξια 25 ετιας θα βλεπεις στους δρομους :p Η αγορα των μεταχειρισμενων 15+ ετων κατω απο 3.000 εχει παρει φωτια τους τελευταιους μηνες.
 
Και όμως η αγορά καινούργιου αυτοκινήτου φέτος κάνει ρεκόρ επταετίας ενώ στο πρώτο τετράμηνο είχε αύξηση που έφτανε το 50% σε σχέση με πέρσι.
Βέβαια πέρσι υπήρχε μια στασιμότητα λόγω της απόσυρσης αλλά και πάλι οι πωλήσεις είναι σημαντικά αυξημένες αφού φτάνουν τα επίπεδα πωλήσεων το 2010.

http://www.philenews.com/oikonomia/...ftaetias-stis-poliseis-aftokiniton-statistika
 
Και όμως η αγορά καινούργιου αυτοκινήτου φέτος κάνει ρεκόρ επταετίας ενώ στο πρώτο τετράμηνο είχε αύξηση που έφτανε το 50% σε σχέση με πέρσι.
Βέβαια πέρσι υπήρχε μια στασιμότητα λόγω της απόσυρσης αλλά και πάλι οι πωλήσεις είναι σημαντικά αυξημένες αφού φτάνουν τα επίπεδα πωλήσεων το 2010.

http://www.philenews.com/oikonomia/...ftaetias-stis-poliseis-aftokiniton-statistika
Ετσι ειχα πει και εγω πριν μηνες για την αυξηση πωλησεων της mercendes , αλλα βρεθηκα με τρεις γείτονες να το εχουν γυρισει σε leasing. Οποτε θεωρτ οτι η αυξηση οφειλεται σε αγορα αυτοκινητων απο εταιρειες ενοικιασεων και leasing και οχι απο ιδιωτες που στρεφεται στο leasing ή στο μεταχειρισμενο.
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Οντως δεν δίνονται. Πριν μερικές μέρες, στο φανάρι, μπροστά μου ήταν σταματημένο ένα ίδιο με το δικό μου και απο πίσω μου ένα χάτσμπακ. Τι πιθανότητες υπήρχαν να βρεθούν 3 ίδια αυτοκίνητα σχεδόν 25ετίας το ένα πίσω απο το άλλο...
Τα περισσότερα λειτουργούν ακόμα άψογα. Ούτε αισθητήρες ούτε ηλεκτρονικά μέρη. Ένας injection πολύστροφος κινητηρας που και 500k χιλιόμετρα να έχει δεν καταλαβαίνει τίποτα. Τότε έφτιαχναν αμάξια τώρα φτιάχνουν φρου φρου αρώματα με λίγο αμάξι.

Send From Note 3 With S8 Port Rom
 
Εχει πεσει η ποιοτητα υλικων σημερα, ή απλα τα παλαια αυτοκινητα λογω λιγοτερων ηλεκτρονικων συστηματων δεν ηταν τοσο επιρρεπη σε βλαβες. ?
Εικαζω πως ισως συμβαινουν και τα δυο.

Υπαρχει καποιο αυτοκινητο - μαρκα σημερα, οπου ο κατοχος να το επιλεξει για τις μικροτερες βλαβες και αξιοπιστια ή πρεπει να στραφει σε οποιοδηποτε, απλα με γνωμονα "οσο πιο ακριβη μαρκα τοσο το καλυτερο ?" (Με την ελπιδα πως θα εχει χρησιμοποιηθει καλυτερη ποιοτητα υλικων)
 
Ας μη ξεχνάμε ότι τα νεώτερα αυτοκίνητα έχουν πλήθος συστημάτων που ελέγχονται μέσω του εγκεφάλου του αυτοκινήτου ,που στα παλιότερα -της δεκαετίας του 90 -δεν υπήρχαν ούτε κατά διάνοια .
Τα σημερινά αυτοκίνητα είναι σαφώς ασφαλέστερα για το μέσο οδηγό σε σημείο που τα παλιότερα δεν μπορούν να συγκριθούν .
Βέβαια έχει χαθεί η απόλαυση για τους λάτρεις της οδήγησης ,αλλά αυτό είναι άλλο θέμα
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

To 1300 του 1994 είναι το δικό μου (με τους 88 ίππους). Το 1995 το 1300 το έβγαζε με 75 ίππους. Δεν είχα ποτέ αυξημένη κατανάλωση όμως. Τις τελευταίες φορές που πήγα στην Αθήνα χαλαρά με 120, έβαζα βενζίνη εδώ στο χωριό και μου άναβε λαμπάκι στην Κηφισιά - μετά απο 700 km δηλαδή (50lit. ρεζερβουάρ). Πήγαινα σπίτι (720 km συνολική διαδρομή) και βενζίνη έβαζα όταν έβγαινα έξω ή την άλλη μέρα. Αν θυμάσαι οταν σταματούσε να αναβοσβήνει το λαμπάκι κι έμενε σταθερά αναμμένο, είχαμε βενζίνη για άλλα 70-80 Km. Δεν θυμάμαι στα 23 χρόνια, να του έβαλα ποτέ βενζίνη αν δεν άναβε πρώτα το λαμπάκι σταθερά και δεν είχα κάνει και μερικές δεκάδες χιλιόμετρα. Ουτε σκουπίδια μάζεψε, ούτε ρετάρησε ποτέ ο κινητήρας - και βενζίνη 95άρα όπου την έβρισκα φθηνότερη...
Και εγω με τους 88 ειχα! Ποτε δεν έμεινα από βενζίνη όσο κάτω και αν πηγε ο δείκτης, νομιζω οτι καποια στιγμή ξαναεσβηνε το λαμπάκι, απλά τα τελευταία χρόνια είχα περίπου 10λ/100χμ.
Να συμπληρώσω οτι το αλλαξα με ένα yaris του 2012 με 99 ίππους οπου το corolla το αφηνε πίσω για πλάκα.
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Εχει πεσει η ποιοτητα υλικων σημερα, ή απλα τα παλαια αυτοκινητα λογω λιγοτερων ηλεκτρονικων συστηματων δεν ηταν τοσο επιρρεπη σε βλαβες. ?
Εικαζω πως ισως συμβαινουν και τα δυο.

Υπαρχει καποιο αυτοκινητο - μαρκα σημερα, οπου ο κατοχος να το επιλεξει για τις μικροτερες βλαβες και αξιοπιστια ή πρεπει να στραφει σε οποιοδηποτε, απλα με γνωμονα "οσο πιο ακριβη μαρκα τοσο το καλυτερο ?" (Με την ελπιδα πως θα εχει χρησιμοποιηθει καλυτερη ποιοτητα υλικων)

Εχουν δωσει εμφαση στην ασφαλεια και εχουν κανει τα κραματα των λαμαρινων πιο "πλαστικα" ωστε στην συγκρουση να απορροφαται η ενεργεια οσο γινεται απο το αμαξωμα...
Και φυσικα για να πουλανε περισσοτερα ανταλλακτικα...

Επισης στο δρομο κυκλοφορουνε πολλα αμαξια της τριετιας 2005-2008 τοτε που ειχαμε λεφτα :p λιγους βλεπεις με νεο μοντελο αν και τα περισσοτερα απο αυτα ειναι νοικιαζομενα...
 
Τα νέα αυτοκίνητα δέχονται μεγαλύτερες παραμορφώσεις για μικρότερα φορτία ώστε να σώσουν τους επιβάτες σε νορμάλ συνθήκες (<50km/h). Αυτό είναι πάρα πολύ σωστή λογική και δεν έχει καμία σχέση με θεωρίες συνομωσίας για κακής ποιότητας λαμαρίνας.

Από κει και πέρα όμως, τα μηχανικά μέρη των αυτοκινήτων έχω κι εγώ την αίσθηση ότι έχουν χαμηλότερο προσδόκιμο ζωής σε σχέση με παλαιότερα. Και αυτό δεν έχει να κάνει με τη μάρκα, μάλλον είναι γενική πρακτική (που πατάει στην οικονομική θεώρηση ότι μικρότερη διάρκεια ζωής - περισσότερες πωλήσεις - περισσότερο κέρδος - μεγαλύτερο ΑΕΠ - μικρότερη ανεργία, κ.ο.κ.). Ίσως επίσης να'χει να κάνει και με την εκτεταμένη παραγωγή: με εκατοντάδες εκατομμύρια κομμάτια, η παραγωγή αναγκαστικά μοιράζεται σε διαφορετικά εργοστάσια, μπορεί να χρησιμοποιούνται πάνω από 5-6 διαφορετικοί προμηθευτές για υλικά, και το quality control γίνεται πιο σύνθετο.

Φυσικά τα ηλεκτρονικά μέρη είναι κι αυτά μια σημαντική διαφοροποίηση σε σχέση με παλιά, αλλά δε νομίζω ότι έχουν επίδραση στη διάρκεια ζωής, αλλά περισσότερο στο γεγονός ότι για όλο και λιγότερο σημαντικούς λόγους θα χρειάζεσαι επίσκεψη στην πανάκριβη αντιπροσωπεία αντί για το έμπιστο οικονομικό συνεργείο της γειτονιάς σου.
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Εχει πεσει η ποιοτητα υλικων σημερα, ή απλα τα παλαια αυτοκινητα λογω λιγοτερων ηλεκτρονικων συστηματων δεν ηταν τοσο επιρρεπη σε βλαβες. ?
Εικαζω πως ισως συμβαινουν και τα δυο.

Υπαρχει καποιο αυτοκινητο - μαρκα σημερα, οπου ο κατοχος να το επιλεξει για τις μικροτερες βλαβες και αξιοπιστια ή πρεπει να στραφει σε οποιοδηποτε, απλα με γνωμονα "οσο πιο ακριβη μαρκα τοσο το καλυτερο ?" (Με την ελπιδα πως θα εχει χρησιμοποιηθει καλυτερη ποιοτητα υλικων)

Δεν θα ήθελα με τιποτα να ειμαι σε αυτοκινητο 25ετίας που θα εμπλακεί σε σοβαρό τροχαίο..
Προτιμώ ενα σύγχρονο αυτοκίνητο στο budget μου που πιστεύω οτι έιναι σχεδιασμένο για να προστατεύσει την ζωή μου και την ζωή της οικογένειάς μου. Τα σίδερα ξαναγίνονται , οι άνθρωποι όχι..
 
Δεν αναφερομουν για τα υλικα και σχεδιασμο οσον αφορα τον τομεα αφαλειας, παραμορφωσεις και απορροφησεις συγκρουσεων κλπ.
Αναφερομουν κυριως στο πόσο αντεχει ενα εξαρτημα μεχρι να χαλασει απο φυσιολογικη φθορα.
Κατι σαν τα παρακατω δηλαδη που γκουγλαρησα τυχαια.

http://www.autogreeknews.gr/diafora-nea/9724-ta-30-aftokinita-me-tin-ypsiloteri-aksiopistia

https://www.autotriti.gr/data/news/...ako-Service-h-den-spaei-den-lygaei_138016.asp
 
Να δω τι θα το κάνουμε το πετρέλαιο που (αν και όταν) θα βγάλουμε... Να δείτε που θα πληρωνουμε και πρόστιμο στην ΕΕ οπως τώρα για τον λιγνίτη.. :))
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Υπαρχει καποιο αυτοκινητο - μαρκα σημερα, οπου ο κατοχος να το επιλεξει για τις μικροτερες βλαβες και αξιοπιστια ή πρεπει να στραφει σε οποιοδηποτε, απλα με γνωμονα "οσο πιο ακριβη μαρκα τοσο το καλυτερο ?" (Με την ελπιδα πως θα εχει χρησιμοποιηθει καλυτερη ποιοτητα υλικων)

Νομίζω ότι αυτή η ερεύνα απαντάει σε κάποιες απορίες σου...

http://www.jdpower.com/press-releases/jd-power-2017-germany-vehicle-dependability-study

Και άλλη μια...

http://www.jdpower.com/press-releases/2017-uk-vehicle-dependability-study

Όσο πιο Premium ένα όχημα τόσο πιο περίπλοκο και με λιγότερο δοκιμασμένα μηχανικά μέρη άρα και τόσο περισσότερες βλάβες θα βγάζει.

ΥΓ. Βρήκα και αυτή , και στις τρεις είναι η KIA πρώτη...

http://www.jdpower.com/press-releases/2017-us-initial-quality-study-iqs
 
Εγώ πάντως δεν μπορώ να θεωρήσω αξιόπιστη μια έρευνα που βγάζει την Βόλβο 2η στη μία περίπτωση και 20 στην άλλη. Δηλαδή το 2017 οι Σουηδοί στείλαν όλα τα προβληματικά αμάξια στην Γερμανία και τα καλά στην Αγγλία;
Δεύτερον, όσο πιο premium είναι ένα όχημα τόσο μεγαλύτερες απαιτήσεις έχουν οι κάτοχοί του και συνεπώς θα είναι πιο δυσαρεστημένοι στις αναφορές τους. Γιατί η jdpower έτσι βγάζει τις λίστες, από τις αναφορές των καταναλωτών.
 
Για Kia και hundai νομιζω οτι και καποιο ελληνικο περιοδικο αυτοκινητου οπου ειχε τετοιο πινακα βασισμενο νομιζω απο τις τοποθετησεις χρηστων-οδηγων, τα τελευταια χρονια παλι πρωτια στην καταταξη τους εδινε οσον αφορα τις λιγοτερες βλαβες.
Δεν ξερω αν υπαρχουν παραγοντες που επηρρεαζουν το αποτελεσμα ή απλα οσο πιο simplified ειναι μια σχεδιαση χωρις πολλα μπλιμπλικια, βοηθουν σε αυτον τον τομεα.
Πιστευω ομως οτι παιζει ρολο και η ποιοτητα υλικων-κατασκευαστων καποιων parts.

Απο την μια, αν δεν εχεις ηλεκτρικο καθρεπτη....δεν προκειται ποτε να σου χαλασει ο ηλεκτρικος καθρεπτης.
Απο την αλλη, σε καποιο αυτοκινητο π.χ. η αντλια νερου, βενζινης (βαλτε οποιο εξαρτημα θελετε) μπορει να κρατησει τον διπλασιο ή μισο χρονο απο καποιο αλλο.

Δεν ασχολουμαι με αυτοκινητα και ο μονος "κανονας" που ειχε φτασει στα αυτια μου ως γενικος μπουσουλας ηταν, σκαρι απο γερμανια και κινητηρα απο ιαπωνια. Περαν ομως του γεροδεμενου αυτοκινητου για να μην εχεις τριγμους στο χρονο κλπ ή καλυτερο κινητηρα, εχουμε και ολα τα υπολοιπα parts οπου π.χ. δεν θα ηθελα να παρω ενα αυτοκινητο οπου θα θελω να αλλαζω πολλαπλασιαστη καθε 60.000 χιλιομετρα γιατι χαλαει (παλι βαλτε οποιο εξαρτημα θελετε)

Και απο τη στιγμη που βλεπω γενικα οτι και οι κορυφαιες μαρκες βγαζουν προβληματα, δεν ξερω αν φταιει 100% η οποια τεχνογνωσια σχεδιασης κλπ, νομιζω οτι και η ποιοτητα υλικων (για θεμα κοστους) ειναι τετοια που συνηγορει σε αυτο.
 
Εγώ πάντως δεν μπορώ να θεωρήσω αξιόπιστη μια έρευνα που βγάζει την Βόλβο 2η στη μία περίπτωση και 20 στην άλλη. Δηλαδή το 2017 οι Σουηδοί στείλαν όλα τα προβληματικά αμάξια στην Γερμανία και τα καλά στην Αγγλία;

Σωστή παρατήρηση αλλά μην ξεχνάμε ότι τα Volvo δεν είναι και η πιο δημοφιλής μάρκα οπότε μπορεί το δείγμα στη συγκεκριμένη περίπτωση να είναι μικρό και να οδηγεί σε αποκλίσεις.

Στην Ελλάδα έχει γίνει έρευνα από το Autotriti...

https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Autocheck-5h-fash_155834.asp
 
Skoda octavia vrs , αγορασμένα τον 1ο του 2015, δυο αυτοκίνητα που παραγγέλθηκαν την ίδια μέρα με ακριβώς τα ίδια extra, είναι στην κυριολεξία ακριβώς ίδια, το μόνο διαφορετικό που έχουν είναι το χρώμα.

Στο πρώτο, στις 90000χλμ η αντλία νερού παρέδωσε πνεύμα.
Στο δεύτερο, στις 100000χλμ η αντλία νερού επίσης χαιρέτησε.

Στο πρώτο, χρειάστηκε αλλαγή μπαταρίας στις 80000χλμ(πριν περίπου 4 μήνες) ενώ ο οδηγός δεν χρησιμοποιεί ποτέ start stop. :firstprize:
Στο δεύτερο, δεν χρειάστηκε αλλαγή μπαtαρίας μέχρι σήμερα(περίπου 110000χλμ) ενώ ο οδηγός δεν έχει ασχοληθεί ποτέ να απενεργοποιήσει το start stop. :furious3:

Το πρώτο, του οποίου ο οδηγός είναι ψείρας και προσεκτικός , βγάζει κάτι ψιλοκουλά -ηλεκτρονικής φύσεως- προβλήματάκια. :firstprize:
Όχι σημαντικά, ούτε ουσιαστικά για να οδηγήσουν το αυτοκίνητο στο συνεργείο, απλά υπάρχουν και χρήζουν διερεύνησης για να λυθούν (και ξέρουμε καλά όλοι πόσο ΔΕΝ θέλουν οι μάστορες να ψάχνουν για προβλήματα και να χάνουν εργατοώρες ψάχνοντας...)

Το δεύτερο, του οποίου ο οδηγός του πίνει το αίμα, δεν κάνει κιχ. :furious3:

Επίσης, με διαφορά δυο εβδομάδων, χρειάστηκε πρόσφατα και στα δύο αλλαγή μπαταρίας στο κλειδί.

Αυτό για να καταλάβουμε οτι στο αυτοκίνητο παίζει μεγάλο ρόλο και η τύχη.:violent-smiley-030:
 
Μα καλά, πως καταφέρατε να κάνετε 110.000 σε 2,5 χρόνια; Εμένα το προσωπικό αυτοκίνητο έχει 6Κ σε ένα χρόνο που το πήρα, αμα δε, συνεχίσω έτσι, τα 110.000 δεν θα τα δει ποτέ :D

Πέραν της πλάκας, αυτό που γράφεις Δημήτρη το έχω δει ακριβώς το ίδιο σενάριο σε 2 BMW σειρά 1, συγκεκριμένα το 120, το ένα έβγαλε του σκασμού τα προβλήματα, μέχρι και η εξάτμιση σκούριασε, το άλλο απολύτως τίποτα.