Επιλογη αυτοκινητου

Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Παιδιά ερώτηση άσχετου...

σε χειμωνιάτικο σκηνικό (χιόνια, πάγοι, κλπ), ένα SUV πρόκειται να προσφέρει τίποτα παραπάνω από ένα AWD sedan; Θεωρητικά όχι, σωστά;

Καλύτερο clearance λόγω ύψους.
Μετά, έχει σημασία και η τεχνολογια τετρακίνησης (haldex, Torsten etc)
 
Πιο πολύ έχει σημασία η διάσταση των ελαστικών, ο τύπος αυτών και το βάρος του οχήματος παρά η τεχνολογία της τετρακίνησης.

Για το ύψος θα συμφωνήσω......
Όπως επίσης και καλύτερες γωνίες αν κινηθείς σε ανώμαλο έδαφος.
 
Παιδιά ερώτηση άσχετου...

σε χειμωνιάτικο σκηνικό (χιόνια, πάγοι, κλπ), ένα SUV πρόκειται να προσφέρει τίποτα παραπάνω από ένα AWD sedan; Θεωρητικά όχι, σωστά;

Αν το SUV έχει μεγαλύτερο βάρος (όπως είναι και το πιο πιθανό) πιο γρήγορα θα βρεθείς εκτός δρόμου από το sedan γιατί γέρνει κιόλας στις στροφές λόγω ύψους.

Βασικά για χρήση αποκλειστικά εντός δρόμου ψάχνεις κάτι με καλή τετρακίνηση και πρόσφυση (=χαμηλό). Εκτός αν μιλάμε και για off road οπότε χρειάζεσαι και ύψος (ground clearance).

Παλιότερα τα Subaru είχαν την καλύτερη τετρακίνηση και από τα ακριβά τα Audi αλλά δεν έχω ασχοληθεί με το συγκεκριμένο θέμα εδώ και χρόνια.
 
Last edited:
Η καμπίνα του i30 έχει πολύ μαλακά και ποιοτικά πλαστικά. Επίσης έχει πολλαπλών συνδέσμων πίσω ανάρτηση σε αντίθεση με το VW group που ακόμη και στο A3 πλέον βάζει ημιάκαμπτο άξονα για λόγους κόστους.

Το T-ROC έχει μάπα πλαστικά τελείως , ακόμη και σε σχέση με το VW Polo στο οποίο βασίζεται. Δες εδώ στο 2:44 και μετά...

https://www.youtube.com/watch?v=v90tTV74QZE

Μπορείς να δεις το SEAT Arona που είναι το ίδιο αμάξι και να γλιτώσεις και μερικές χιλιάδες ευρώ. Αν και καλύτερα να αποφύγεις και τις δύο αυτές μάρκες λόγω κακής αξιοπιστίας....

https://www.autotriti.gr/data/news/...check-Ta-prwta-fetina-apotelesmata_158219.asp

....και ειδικά στην περίπτωση της VW και του άθλιου after sales.

Αν πάντως δεν κάνεις πάνω από 15.000 χλμ τον χρόνο θα σου πρότεινα να αποφύγεις το diesel.


η δική μου εμπειρία και των γνωστών μου, όσον αφορά αξιοπιστία vw είναι πολύ θετική,
και συμβαδίζει με αυτήν πολλών εδώ μέσα,
αλλά και επαγγελματιών πχ ταξί, που η κακή αξιοπιστία σημαίνει και χαμένα μεροκάματα


τώρα μια σφυγμομέτρηση γνώμης που γράφει ο καθένας ότι θέλει, δεν λέει και πολλά,
δες τη μία χρονιά η BMW βαθμολογία 44% και την άλλη χρονιά 87%,
ούτε όλη την γκάμα να άλλαζε
 
Πραγματικά ποτε δεν κατάλαβα τον λόγο ύπαρξης των suv.

1) ενα πχ niva ή ενα samurai ή jimny τα ξεφτιλίζει κυριολεκτικά σε πραγματικά offroad καταστάσεις

2) υπάρχουν χαμηλά/συμβατικά 4Χ4 αυτοκίνητα που κυριολεκτικά τα ξεφτιλίζουν σε άσφαλτο και χωματόδρομους/χιόνια/πάγο



....είναι κάτι που δεν γνωρίζω? Υπάρχει κάποιος ουσιαστικός λόγος να προτιμήσει κάποιος SUV?
 
Last edited:
Παιδιά εγώ ψάχνω κάτι που να μπορεί να κινηθεί με σχετική ασφάλεια (εννοείται σε νορμάλ χαμηλές ταχύτητες) σε δρόμο που μπορεί να έχει σκόρπιες "γυαλιστερές" επιφάνειες, και να έχει και κάποιου είδους αλγόριθμο που να κατανάμει real time την κίνηση ανάλογα με την πρόσφυση. Δε με απασχολεί καθόλου το off road.

Γενικά δε μ'αρέσουν στο σουλούπι τα SUV και θα προτιμούσα ένα 'κανονικό' sedan, εννοείται όχι χαμηλωμένο κλπ, αλλά δεν έχω ιδέα για τα διαφορετικά συστήματα τετρακίνησης.
 
Σταθερή αξία..Και πετάει κιόλας άμα λάχει. :)


lada-niva.jpg
 
Παιδιά εγώ ψάχνω κάτι που να μπορεί να κινηθεί με σχετική ασφάλεια (εννοείται σε νορμάλ χαμηλές ταχύτητες) σε δρόμο που μπορεί να έχει σκόρπιες "γυαλιστερές" επιφάνειες, και να έχει και κάποιου είδους αλγόριθμο που να κατανάμει real time την κίνηση ανάλογα με την πρόσφυση. Δε με απασχολεί καθόλου το off road.

Γενικά δε μ'αρέσουν στο σουλούπι τα SUV και θα προτιμούσα ένα 'κανονικό' sedan, εννοείται όχι χαμηλωμένο κλπ, αλλά δεν έχω ιδέα για τα διαφορετικά συστήματα τετρακίνησης.
Έχει πολύ ωραία cross sw......

Να σου πω την αλήθεια είχα πάει στη volvo και όλοι χάζευαν xc40,60,90......εγώ είχα μείνει κολλημένος στο v90 cross country ...
Πολύ ωραίο.....δυστυχώς ακριβό....

Θα κοίταγα πολύ σοβαρά το leon st fr 1.8 dsg 4drive στη περίπτωσή σου.....
Πολύ αμάξι, καλά specs, τετρακίνηση dsg το "καλό" το 6αρι δλδ.....και καλή τιμή.
Αν μπορείς να ανέβεις....έχεις πολλά να κοιτάξεις
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Πραγματικά ποτε δεν κατάλαβα τον λόγο ύπαρξης των suv.

1) ενα πχ niva ή ενα samurai ή jimny τα ξεφτιλίζει κυριολεκτικά σε πραγματικά offroad καταστάσεις

2) υπάρχουν χαμηλά/συμβατικά 4Χ4 αυτοκίνητα που κυριολεκτικά τα ξεφτιλίζουν σε άσφαλτο και χωματόδρομους/χιόνια/πάγο



....είναι κάτι που δεν γνωρίζω? Υπάρχει κάποιος ουσιαστικός λόγος να προτιμήσει κάποιος SUV?

Όταν είχε παρουσιαστεί το Rav4 ο ΚΚ είχε γράψει ένα εξαιρετικό άρθρο μιλώντας για διασταύρωση μαϊμούς και ρινόκερου. Εξυπνάδα μαϊμούς και δύναμη ρινόκερου και όχι το αντίθετο. Έχουν το καλό ότι δεν είναι τόσο hardcore όσο τα κλασικά τζιπ και πιο πρακτικά σε σχέση με ένα κλασικό sedan. Και γι' αυτό πλέον πουλάνε.
 
η δική μου εμπειρία και των γνωστών μου, όσον αφορά αξιοπιστία vw είναι πολύ θετική

Σε άλλες έρευνες η VW είναι στο μέσο της αξιοπιστίας...

Τα αυτοκίνητα που είναι πιο πιθανόν να "βγάλουν" προβλήματα...https://www.msn.com/el-gr/autos/own...-πιο-πιθανόν-να-βγάλουν-προβλήματα/ss-AAstcHb

Τώρα αν υπάρχει κάπου ερευνά που να δείχνει την VW με κορυφαία αξιοπιστία θα ήθελα να την δω γιατί αν μιλάμε για προσωπικές εμπειρίες από βλάβες το www.vwclub.gr έχει γεμίσει.
 
Θοδωρή κανένα τετρακούνητο sedan δε θα πήγαινε εκεί που έχω πάει με το forester μου,και καν3να atv δεν ταξιδεύει ούτε με το 1\10 της άνεσης και της ασφάλειάς του.Ελπίζω να σου απάντησα!
 
Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Όταν είχε παρουσιαστεί το Rav4 ο ΚΚ είχε γράψει ένα εξαιρετικό άρθρο μιλώντας για διασταύρωση μαϊμούς και ρινόκερου. Εξυπνάδα μαϊμούς και δύναμη ρινόκερου και όχι το αντίθετο. Έχουν το καλό ότι δεν είναι τόσο hardcore όσο τα κλασικά τζιπ και πιο πρακτικά σε σχέση με ένα κλασικό sedan. Και γι' αυτό πλέον πουλάνε.

γιατι ειναι πιο πρακτικα απο ενα απλο sedan 4x4?

Μπορουν να πανε στα ιδια μερη offroad και στην ασφαλτο τα sedan ειναι καλυτερα.

Τα sedan 4χ4 συνηθως ειναι πιο οικονομικά και στο κοστος αγορας αλλα και στο ποσο καινε σε βενζινη.

Οι χωροι εσωτερικα ειναι σχεδον ιδιοι...αν εξαιρεσεις το εξτρα υψος στην καμπινα.

Το βλεπω οτι πουλανε.....απλά υπέθετα οτι ειναι επειδη μοιάζουν πιο "μουρατα" αυτοκίνητα....και επειδη ο μέσος αγοραστής δεν γνωρίζει και πολλά από αυτοκίνηση.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

γιατι ειναι πιο πρακτικα απο ενα απλο sedan 4x4?

Μπορουν να πανε στα ιδια μερη offroad και στην ασφαλτο τα sedan ειναι καλυτερα.

Τα sedan 4χ4 συνηθως ειναι πιο οικονομικά και στο κοστος αγορας αλλα και στο ποσο καινε σε βενζινη.

Οι χωροι εσωτερικα ειναι σχεδον ιδιοι...αν εξαιρεσεις το εξτρα υψος στην καμπινα.

Το βλεπω οτι πουλανε.....απλά υπέθετα οτι ειναι επειδη μοιάζουν πιο "μουρατα" αυτοκίνητα....και επειδη ο μέσος αγοραστής δεν γνωρίζει και πολλά από αυτοκίνηση.

Ποια είναι τα sedan 4x4; Δε νομίζω πως πολλές εταιρίες βγάζουν στο κάτω κομμάτι της αγοράς. Έχουν και το "καλό" ότι είναι λίγο πιο ψηλά και βοηθάει στην οδήγηση. Γενικά δές τα σαν υβρίδια. Δε λέω ότι είναι τέλεια αλλά για το μέσο οδηγό είναι ταμάμ. Εγώ αν και δεν ψάχνομαι για αυτοκίνητο θα κοιτούσα κάτι σε υβριδικό SUV. Ακριβώς διότι έχει κάτι και από τα 2. Αν είχα χρήματα τότε ΟΚ θα έβλεπα άλλες λύσεις. Αλλά έτσι όπως είμαι όχι. SUV.
 
Θοδωρή κανένα τετρακούνητο sedan δε θα πήγαινε εκεί που έχω πάει με το forester μου,και καν3να atv δεν ταξιδεύει ούτε με το 1\10 της άνεσης και της ασφάλειάς του.Ελπίζω να σου απάντησα!

Ναι αλλα γιατι να μην εχεις και τις κοντές σαν επιλογή ώστε να μπορείς να πας σε ακόμα περισσότερα μέρη?. Το atv δεν το συζητάμε οτι ειναι μονο για βαλτο εχεις απόλυτο δίκιο.

Τωρα αν σου πω δεν ήξερα οτι το forester ειναι suv......θα φαω ξυλο?