Επιλογη αυτοκινητου

Ας πω κι εγώ τη γνώμη μου. Αν πρόκειται για τετρακίνηση εντός εθνικού οδικού δικτύου, η καλή τετρακίνηση σε κανονικό αυτοκίνητο είναι προτιμότερη. Αν όμως μιλούμε για επαρχιακό δίκτυο με χιόνια, πάγους, νεροφαγωματα κάτω από τα χιόνια, τότε τα τετρακίνητα suv είναι καλύτερα. Κι αυτό διότι έχουν μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, άρα το να περάσεις ένα ρυάκι που δημιουργήθηκε από το πουθενά θα γίνει μεγαλύτερη σιγουριά σε σχέση με το κανονικό αυτοκίνητο, που μάλλον θα πάρεις τον κινητήρα στο χέρι. Οι γωνίες προσέγγισης και φυγής είναι σημαντικές διότι μπορείς να γυρίσεις σε μέρη που με κανονικά αυτοκίνητα θα σφηνώσεις. Και φυσικά θα περάσεις πιο άνετα από πέτρες κλπ στις κατολισθήσεις που αλλιώς θα σου στραβώσουν το ψαλίδι.

Είναι πολύ σημαντικό θέμα η τετρακίνηση. Την καλύτερη τετρακίνηση σε πολιτισμένα SUV και σε κανονικά αυτοκίνητα έχει η Audi (torsen) σε όσα έχει τον κινητήρα σε κατά μήκος διάταξη. Αυτά που έχουν τον κινητήρα εγκάρσια έχουν συμπλέκτη haldex που δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο. Δηλαδή αν ένας τροχός βρεθεί στον αέρα, κόλησες. Τη χειρότερη τετρακίνηση έχουν οι BMW X.

Οι κοντές σχέσεις βοηθούν πολύ. Το ίδιο και τα χειμερινά λάστιχα, ειδικά αυτά που είναι καλύτερα στον πάγο. Tα καλύτερα χειμερινά λάστιχα για μεσαία αυτοκίνητα είναι το Conti TS 850, το Michelin Alpine A4, και το Fulda Mondero 3.
 
Last edited:
Ας πω κι εγώ τη γνώμη μου. Αν πρόκειται για τετρακίνηση εντός εθνικού οδικού δικτύου, η καλή τετρακίνηση σε κανονικό αυτοκίνητο είναι προτιμότερη. Αν όμως μιλούμε για επαρχιακό δίκτυο με χιόνια, πάγους, νεροφαγωματα κάτω από τα χιόνια, τότε τα τετρακίνητα suv είναι καλύτερα. Κι αυτό διότι έχουν μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, άρα το να περάσεις ένα ρυάκι που δημιουργήθηκε από το πουθενά θα γίνει μεγαλύτερη σιγουριά σε σχέση με το κανονικό αυτοκίνητο, που μάλλον θα πάρεις τον κινητήρα στο χέρι. Οι γωνίες προσέγγισης και φυγής είναι σημαντικές διότι μπορείς να γυρίσεις σε μέρη που με κανονικά αυτοκίνητα θα σφηνώσεις. Και φυσικά θα περάσεις πιο άνετα από πέτρες κλπ στις κατολισθήσεις που αλλιώς θα σου στραβώσουν το ψαλίδι.

Είναι πολύ σημαντικό θέμα η τετρακίνηση. Την καλύτερη τετρακίνηση σε πολιτισμένα SUV και σε κανονικά αυτοκίνητα έχει η Audi (torsen) σε όσα έχει τον κινητήρα σε κατά μήκος διάταξη. Αυτά που έχουν τον κινητήρα εγκάρσια έχουν συμπλέκτη haldex που δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο. Δηλαδή αν ένας τροχός βρεθεί στον αέρα, κόλησες. Τη χειρότερη τετρακίνηση έχουν οι BMW X.

Οι κοντές σχέσεις βοηθούν πολύ. Το ίδιο και τα χειμερινά λάστιχα, ειδικά αυτά που είναι καλύτερα στον πάγο. Tα καλύτερα χειμερινά λάστιχα για μεσαία αυτοκίνητα είναι το Conti TS 850, το Michelin Alpine A4, και το Fulda Mondero 3.

Με κάλυψες πλήρως. Ευχαριστώ.
 
Γιατί υποτίθεται κάνει απο όλα Θοδωρή.Είναι αυτοκίνητα "δραστηριότητας" και καλά,λίγο για σερφ,λίγο για σκι,λίγο για εξορμήσεις κτλ,ενώ ταυτόχρονα είναι αρκούντως πολιτισμένα για να πάνε με ασφάλεια ένα ταξίδι ή τα παιδιά στο σχολείο.Έχουν λόγο ύπαρξης και ευρύ κοινό,απλά όχι στο εχθρικό κράτος που ζούμε πλέον.Εδώ όπως είπε ο Δημήτρης χιλιάρια πλέον και μούγκα.Α,στην τιμή που οι κανονικές κοινωνίες αγοράζουν,αν θέλουν,ολοκληρωμένα αυτοκίνητα.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

γιατι ειναι πιο πρακτικα απο ενα απλο sedan 4x4?

Μπορουν να πανε στα ιδια μερη offroad και στην ασφαλτο τα sedan ειναι καλυτερα.

Τα sedan 4χ4 συνηθως ειναι πιο οικονομικά και στο κοστος αγορας αλλα και στο ποσο καινε σε βενζινη.

Οι χωροι εσωτερικα ειναι σχεδον ιδιοι...αν εξαιρεσεις το εξτρα υψος στην καμπινα.

Το βλεπω οτι πουλανε.....απλά υπέθετα οτι ειναι επειδη μοιάζουν πιο "μουρατα" αυτοκίνητα....και επειδη ο μέσος αγοραστής δεν γνωρίζει και πολλά από αυτοκίνηση.

Μια απο τα ιδια.
Τα κοιταω απο εδω, τα κοιταω απο κει και το μονο χρήσιμο που βρισκω σε σχεση με ενα sedan ειναι οτι ανεβαίνουν πιο ευκολα σε πιο ψηλα πεζοδρόμια.
Για το βουνο δεν κανουν ,για την πολη δεν προσφερουν κατι παραπανω, εχουν παρομοιους χωρους με ιδιας κατηγοριας sedan , ειναι πιο ακριβά και δεν εχω βρει και καποιο να ειναι ιδιαίτερα ομορφο.
Τι να πω ...
Μπορει να αρεσει σε κάποιους η οδήγηση στην πολη με την θεση λιγο πιο ψηλα...
 
Θαενκς παιδιά για τις συμβουλές.

Θα το κοιτάξω το Legacy, λίγο άγριο στο σουλούπι για τα γούστα μου, αλλά το A4 ανεβαίνει +10Κ χωρίς ιδιαίτερο λόγο.
Στο ξαναλέω, αν αισθητικά δε σε χαλάει....δες το leon st fr xperience με dsg.....
Έχει ό,τι ζητάς.....σε καλή τιμή.....
Αν ανέβεις έχει πολλά να δεις....
 
Στο ξαναλέω, αν αισθητικά δε σε χαλάει....δες το leon st fr xperience με dsg.....
Έχει ό,τι ζητάς.....σε καλή τιμή.....
Αν ανέβεις έχει πολλά να δεις....

Ο Ιάσωνας μένει στις ΗΠΑ, εισάγονται τα SEAT εκεί?
 
Ο Ιάσωνας μένει στις ΗΠΑ, εισάγονται τα SEAT εκεί?
Δε το γνώριζα αυτό ουτε γνωριζω αν εισάγονται στις ΗΠΑ.
Αλλά αφού μένει εκει.....η άποψη μας για πιθανές επιλογές δεν έχει καμία βαρύτητα.
Υπάρχουν άπειρες μάρκες και διαφορετικές εκδόσεις αυτοκινήτων, μοτέρ και επιλογών κίνησης που εμείς δεν τις ξέρουμε καν....
 
Όπως τα λέει, SEAT δεν έχουμε εδώ.

Τα μοντέλα πάντως δε νομίζω να διαφέρουν στο επίπεδο που ρωτάω (συστήματα τετρακίνησης). Οι κινητήρες προφανώς είναι πολύ πιο πληθωρικοί εδώ. Για το Legacy πχ που προτείνετε, υπάρχει επιλογή μεταξύ 2.5λ/175HP και 3.6λ/256HP.
 
Όπως τα λέει, SEAT δεν έχουμε εδώ.

Τα μοντέλα πάντως δε νομίζω να διαφέρουν στο επίπεδο που ρωτάω (συστήματα τετρακίνησης). Οι κινητήρες προφανώς είναι πολύ πιο πληθωρικοί εδώ. Για το Legacy πχ που προτείνετε, υπάρχει επιλογή μεταξύ 2.5λ/175HP και 3.6λ/256HP.
Ε πώς δε διαφέρουν.....πρώτα απ'όλα υπάρχουν αμιγώς αμερικανικές μάρκες που εδώ δεν υπάρχουν καν......
Επίσης μοντέλα αυτοκινήτων που εδώ δεν υπάρχουν..... τρίτον τα sw ήταν και παραμένουν μέσα στη κουλτούρα τους.
Εμείς εδώ ασχολούμαστε με τα renegade λόγω του οτι δεν μπορούμε να πάμε σε δίλιτρο+ πλέον ..... αλλιώς όλοι landcruiser, ram και grand cherokee θα κοιτάζαμε.....
Πιστεύω εκεί τα volvo δεν θα είναι τόσο ακριβά όσο εδώ.....ρίξε μια ματιά στο v90 cross country .... αμαξάρα.....
 
Ε πώς δε διαφέρουν.....πρώτα απ'όλα υπάρχουν αμιγώς αμερικανικές μάρκες που εδώ δεν υπάρχουν καν......
Επίσης μοντέλα αυτοκινήτων που εδώ δεν υπάρχουν..... τρίτον τα sw ήταν και παραμένουν μέσα στη κουλτούρα τους.
Εμείς εδώ ασχολούμαστε με τα renegade λόγω του οτι δεν μπορούμε να πάμε σε δίλιτρο+ πλέον ..... αλλιώς όλοι landcruiser, ram και grand cherokee θα κοιτάζαμε.....
Πιστεύω εκεί τα volvo δεν θα είναι τόσο ακριβά όσο εδώ.....ρίξε μια ματιά στο v90 cross country .... αμαξάρα.....

Εγώ συζητάω για τα 30Κ (legacy) ώστε να μην ανεβαίνω στα 40 (A4) κι εσύ με πας σούμπιτο στα 50+ :)

Είναι πολλά τα λεφτά, ίσως, στο μέλλον.

Με τα αμερικανικά δεν έχω καλή σχέση. Ποτέ δε μου άρεσαν, και δεν έχουν και την καλύτερη φήμη γενικά από αξιοπιστία.
 
Έχεις δίκιο, δεν έχω εικόνα τιμών για να βοηθήσω περισσότερο.....

Αν ήμουν εκεί πάντως ένα camaro zl1 θα το έκανα κέφι.....κι ας μην ήταν αξιόπιστο.
No replacement for displacement.
Εδώ μ'αυτα τα λεφτά παίρνεις premium sedan με τα πολύ βασικά.....και κοιτάς που θα βάλεις φτηνά βενζίνη...
 
Γι' αυτά που θες θα συμφωνήσω (με τα χίλια) με τα παιδιά που πρότειναν Subaru. Τετρακίνηση έχουν πολλά (η έννοια έχει γίνει λάστιχο βέβαια), σωστή τετρακίνηση ελάχιστα. Το ξέρω ότι ένα βίντεο δε λέει κάτι και είναι πολύ εύκολο να πλασάρεις ένα αυτοκίνητο όπως θέλεις, αλλά δες το παρακάτω:

https://youtu.be/_RafVwMjOKY

Επαναλαμβάνω, δεν το βάζω για να το πάρεις τοις μετρητοίς, ούτε πιστεύω ότι η Subaru είναι η καλύτερη όλων. Ενδεικτικά όμως θα πάρεις μια ιδέα.
 
Περίπου έτσι είναι όπως τα δείχνει το βίντεο στην περίπτωση του SUBARU αλλά για τα άλλα δυο θα στοιχημάτιζα ότι ΔΕΝ έχουν μπλοκάρει διαφορικό αφού η συμπεριφορά τους είναι καθαρά πισωκούνητη μέσα στη λάσπη.
 
Θα πάω να το τεστάρω το Legacy, μου κινήσατε την περιέργεια. Άντε να διαλέξεις βεβαια μεταξύ 2.5 και 3.6... ειδικά όταν έχουν ούτε 3 χιλιάρικα διαφορά (δεν υπερβάλω!!!)

(στο leasing δηλαδή που θα του κάνω παίζει να επιμερίζεται σε 80 το μήνα η διαφορά, και με τη βενζίνη στα 2.5-3$ το γαλόνι, σιγά τα ωά)
 
Last edited:
τεκμηριο; σηματακι;
ΜΠΟΥΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.... ας γελασουμε λιγο με τα χαλια μας

Τραγικότητες, έχεις δίκιο. Βέβαια κι εδώ αρχίζουν να ρίχνουν τον κυβισμό σιγά σιγά (καθαρά για λόγους οικολογίας), αλλά με τον βαψομαλλιά μάλλον χαλαρώνουν οι πολιτικές.
 
Περίπου έτσι είναι όπως τα δείχνει το βίντεο στην περίπτωση του SUBARU αλλά για τα άλλα δυο θα στοιχημάτιζα ότι ΔΕΝ έχουν μπλοκάρει διαφορικό αφού η συμπεριφορά τους είναι καθαρά πισωκούνητη μέσα στη λάσπη.

Ακριβώς, γι' αυτό λέω ότι το βίντεο πλασάρει λίγο παραπάνω το Subaru, μη δείχνοντας τις πραγματικές δυνατότητες των άλλων. Όμως αυτό δεν αφαιρεί απ' τις δυνατότητες του Subaru.

Θα πάω να το τεστάρω το Legacy, μου κινήσατε την περιέργεια. Άντε να διαλέξεις βεβαια μεταξύ 2.5 και 3.6... ειδικά όταν έχουν ούτε 3 χιλιάρικα διαφορά (δεν υπερβάλω!!!)

(στο leasing δηλαδή που θα του κάνω παίζει να επιμερίζεται σε 80 το μήνα η διαφορά, και με τη βενζίνη στα 2.5-3$ το γαλόνι, σιγά τα ωά)

Όπως τα λες δε βλέπω να υπάρχει πρόβλημα... Πας στο 3.6! :2thumb22sup: