ΒΛΑΣΙΔΗΣ
AVClub Fanatic
Ας πω κι εγώ τη γνώμη μου. Αν πρόκειται για τετρακίνηση εντός εθνικού οδικού δικτύου, η καλή τετρακίνηση σε κανονικό αυτοκίνητο είναι προτιμότερη. Αν όμως μιλούμε για επαρχιακό δίκτυο με χιόνια, πάγους, νεροφαγωματα κάτω από τα χιόνια, τότε τα τετρακίνητα suv είναι καλύτερα. Κι αυτό διότι έχουν μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, άρα το να περάσεις ένα ρυάκι που δημιουργήθηκε από το πουθενά θα γίνει μεγαλύτερη σιγουριά σε σχέση με το κανονικό αυτοκίνητο, που μάλλον θα πάρεις τον κινητήρα στο χέρι. Οι γωνίες προσέγγισης και φυγής είναι σημαντικές διότι μπορείς να γυρίσεις σε μέρη που με κανονικά αυτοκίνητα θα σφηνώσεις. Και φυσικά θα περάσεις πιο άνετα από πέτρες κλπ στις κατολισθήσεις που αλλιώς θα σου στραβώσουν το ψαλίδι.
Είναι πολύ σημαντικό θέμα η τετρακίνηση. Την καλύτερη τετρακίνηση σε πολιτισμένα SUV και σε κανονικά αυτοκίνητα έχει η Audi (torsen) σε όσα έχει τον κινητήρα σε κατά μήκος διάταξη. Αυτά που έχουν τον κινητήρα εγκάρσια έχουν συμπλέκτη haldex που δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο. Δηλαδή αν ένας τροχός βρεθεί στον αέρα, κόλησες. Τη χειρότερη τετρακίνηση έχουν οι BMW X.
Οι κοντές σχέσεις βοηθούν πολύ. Το ίδιο και τα χειμερινά λάστιχα, ειδικά αυτά που είναι καλύτερα στον πάγο. Tα καλύτερα χειμερινά λάστιχα για μεσαία αυτοκίνητα είναι το Conti TS 850, το Michelin Alpine A4, και το Fulda Mondero 3.
Είναι πολύ σημαντικό θέμα η τετρακίνηση. Την καλύτερη τετρακίνηση σε πολιτισμένα SUV και σε κανονικά αυτοκίνητα έχει η Audi (torsen) σε όσα έχει τον κινητήρα σε κατά μήκος διάταξη. Αυτά που έχουν τον κινητήρα εγκάρσια έχουν συμπλέκτη haldex που δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο. Δηλαδή αν ένας τροχός βρεθεί στον αέρα, κόλησες. Τη χειρότερη τετρακίνηση έχουν οι BMW X.
Οι κοντές σχέσεις βοηθούν πολύ. Το ίδιο και τα χειμερινά λάστιχα, ειδικά αυτά που είναι καλύτερα στον πάγο. Tα καλύτερα χειμερινά λάστιχα για μεσαία αυτοκίνητα είναι το Conti TS 850, το Michelin Alpine A4, και το Fulda Mondero 3.
Last edited: