Για πόσα λεφτά μιλάμε το audi Ιάσονα;
To Premium Plus 2.0Τ/252HP dual clutch κλπ, με γαμώ τους εξοπλισμούς (διάφορα ηλεκτρονικά ενεργητικής ασφάλειας, LED, moonroof, entertainment κλπ) στα 48κάτι με το κλειδί στο χέρι.
Πολύ καλή τιμή όπως το σκέφτομαι, αλλά όχι για μένα. :BDGBGDB55:
Τελικά ξεκινησα το ψάξιμο... "ανάποδα", αφού βρέθηκα από σπόντα σε αντιπροσωπία Audi. Άδραξα την ευκαιρία, έδειξα δήθεν άμεσο ενδιαφέρον, οδήγησα ένα Q5 και το ερωτεύτηκα σφόδρα. Είναι πολλά τα λεφτά βέβαια (45-50), οπότε δεν πρόκειται, αλλά μου'κανε μεγάλη εντύπωση πόσο εξαιρετική είναι η καμπίνα. Στα μάτια μου, πολύ πιο ελκυστική ακόμα κι από ακριβότερες μάρκες (BMW, Mercedes), αφού έχει κι ένα μοντέρνο αέρα γενικά. Ο εξοπλισμός εξαιρετικά γενναιόδωρος ήδη απ'το "χαμηλό" μοντέλο, και σχεδόν premium στο μεσαίο.
Καλά για το αυτοκίνητο τι να πει κανείς, 2.0 TFSI 250 άλογα, τα γνωστά κρατήματα, quattro, κλπ κλπ κλπ... Α ρε να'χαμε κάνα φράγκο για πέταμα, καλά θα'τανε....!
Εν τω μεταξύ, οι Αμερικανοί κάνουν το εξής αδιανόητο (για τα ελληνικά δεδομένα τουλάχιστον): σου πουλάνε ό,τι έχουν στο μαγαζί, δεν παραγγέλνεις ό,τι θες. Αυτό, εκτός από τα προφανή μειονεκτήματα σε θέματα διαμόρφωσης όπως το θες κλπ, έχει και το ακόμα πιο αδιανόητο, ότι σου δίνουν το ίδιο αμάξι που έκανες test drive (εσύ και άλλοι 50 πελάτες ίσως), με τη δικαιολογία ότι "δεν έχει κάνει ούτε 50 μίλια, καινούριο είναι".
Αυτό όσο να'ναι, σε τέτοιες τιμές αυτοκινήτου για μένα είναι deal breaker. Εκτός φυσικά αν το κάνεις απλά leasing για 2-3 χρόνια under warranty και δε σε νοιάζει πόσο το έσκισε κάποιος χωρίς στρώσιμο.
Ε, δεν διαφέρει πολύ από την ελληνική νοοτροπία αυτό Ιάσωνα...
Κι εδώ, ότι έχουν παραγγείλει σε πακέτο ψωνίζεις. Αν πεις να παραγγείλεις custom και να προσθέσεις αυστηρά ότι έξτρα θέλεις από τον κατάλογο, με πολύ ζόρι θα σου κάνει κάποιος την χάρη...
Δεν έχω αγοράσει ποτέ καινούριο αμάξι όσο ήμουν Ελλάδα, αλλά θυμάμαι από γονείς, φίλους κλπ πως συνήθως διάλεγαν τα δικά τους (χρώμα, εξοπλισμό, κλπ). Ή έστω, είχαν πολλές επιλογές. Εδώ οι επιλογές είναι ελάχιστες, ίσως επειδή είμαστε και μικρή πόλη, δεν ξέρω.
Βέβαια το καλό είναι ότι λόγω των παραπάνω, τα κομμάτια που έχουν είναι συνήθως καλοεξοπλισμένα, ενώ πέφτουν και γενναίες εκπτώσεις (2-3Κ) που συνήθως 'ακυρώνουν' το κόστος των έξτρα που δε θα χρειαζόσουν κανονικά.
Αυτό όμως με το ότι παίρνεις το μοντέλο που έκανες test drive με ζορίζει ιδιαίτερα. Διότι όταν έκανα πχ δοκιμή το Q5, η τύπισσα της αντιπροσωπίας μου'λεγε όταν πήγαμε σε ανοιχτό δρόμο "άνοιξέ το, μην το φοβάσαι", και του'δωσα κάτι γκαζιές με 6-7Κ στροφές. Το αμάξι, εκ των υστέρων συνειδητοποίησα πως ήταν άστρωτο, με 30κάτι μίλια όλα κι όλα. Φαντάζομαι το ίδιο κάνει σε όλα τα test drives. Και κάποιος δύστυχος θα το πάρει σαν καινούριο...
Το βλέπουν συνήθως σαν αναλώσιμο εργαλείο (οτι δλδ είναι) και δεν κολλάνε σε ψυχολογικά τύπου αν έχει κάνει κάποια χλμ (τα οποία πρακτικά δεν αλλάζουν απολύτως τπτ)
Στο πρώτο συμφωνώ, ωστόσο δε νομίζω πως δεν αλλάζουν τίποτα. Αν ήταν έτσι δε θα αναφερόταν το στρώσιμο ρητά στο manual (κάτω από 3,000 στροφές για XXX μίλια). Θα μου πεις, ίσως να το κάνουν και για τυπικούς λόγους (για τον ίδιο λόγο που σου λένε πχ στο manual να μη βάλεις το iPhone στον φούρνο μικροκυμάτων), αλλά ίσως να υπάρχει και σοβαρός λόγος.
Πάντως όπως είπα και παραπάνω, όταν αγοράζεις αυτοκίνητο για 3-4 χρόνια, προφανώς δε σε νοιάζουν λεπτομέρειες στρωσίματος. Γι'αυτό πχ το δικό μου που το'χω leasing 3ετίας, το παρέλαβα με 120 μίλια και δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα (η αιτιολόγησή τους είναι πως ήρθε οδηγώντας από το υποκατάστημα διπλανής πόλης). Αν είσαι όμως απ'αυτούς που τα κρατάνε 10-15 χρόνια μέχρι να λιώσουν, τότε λογικό είναι να το ψειρίσεις.
Απ' όσο είχα καταλάβει τότε που το κοιτούσα, όχι, δεν βαρύνεσαι με φόρο.
Ε, δεν διαφέρει πολύ από την ελληνική νοοτροπία αυτό Ιάσωνα...
Κι εδώ, ότι έχουν παραγγείλει σε πακέτο ψωνίζεις. Αν πεις να παραγγείλεις custom και να προσθέσεις αυστηρά ότι έξτρα θέλεις από τον κατάλογο, με πολύ ζόρι θα σου κάνει κάποιος την χάρη...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.