Επιλογη αυτοκινητου

Τελικά ξεκινησα το ψάξιμο... "ανάποδα", αφού βρέθηκα από σπόντα σε αντιπροσωπία Audi. Άδραξα την ευκαιρία, έδειξα δήθεν άμεσο ενδιαφέρον, οδήγησα ένα Q5 και το ερωτεύτηκα σφόδρα. Είναι πολλά τα λεφτά βέβαια (45-50), οπότε δεν πρόκειται, αλλά μου'κανε μεγάλη εντύπωση πόσο εξαιρετική είναι η καμπίνα. Στα μάτια μου, πολύ πιο ελκυστική ακόμα κι από ακριβότερες μάρκες (BMW, Mercedes), αφού έχει κι ένα μοντέρνο αέρα γενικά. Ο εξοπλισμός εξαιρετικά γενναιόδωρος ήδη απ'το "χαμηλό" μοντέλο, και σχεδόν premium στο μεσαίο.

Καλά για το αυτοκίνητο τι να πει κανείς, 2.0 TFSI 250 άλογα, τα γνωστά κρατήματα, quattro, κλπ κλπ κλπ... Α ρε να'χαμε κάνα φράγκο για πέταμα, καλά θα'τανε....!
 
Για πόσα λεφτά μιλάμε το audi Ιάσονα;

To Premium Plus 2.0Τ/252HP dual clutch κλπ, με γαμώ τους εξοπλισμούς (διάφορα ηλεκτρονικά ενεργητικής ασφάλειας, LED, moonroof, entertainment κλπ) στα 48κάτι με το κλειδί στο χέρι.

Πολύ καλή τιμή όπως το σκέφτομαι, αλλά όχι για μένα. :BDGBGDB55:
 
Εν τω μεταξύ, οι Αμερικανοί κάνουν το εξής αδιανόητο (για τα ελληνικά δεδομένα τουλάχιστον): σου πουλάνε ό,τι έχουν στο μαγαζί, δεν παραγγέλνεις ό,τι θες. Αυτό, εκτός από τα προφανή μειονεκτήματα σε θέματα διαμόρφωσης όπως το θες κλπ, έχει και το ακόμα πιο αδιανόητο, ότι σου δίνουν το ίδιο αμάξι που έκανες test drive (εσύ και άλλοι 50 πελάτες ίσως), με τη δικαιολογία ότι "δεν έχει κάνει ούτε 50 μίλια, καινούριο είναι".

Αυτό όσο να'ναι, σε τέτοιες τιμές αυτοκινήτου για μένα είναι deal breaker. Εκτός φυσικά αν το κάνεις απλά leasing για 2-3 χρόνια under warranty και δε σε νοιάζει πόσο το έσκισε κάποιος χωρίς στρώσιμο.
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

To Premium Plus 2.0Τ/252HP dual clutch κλπ, με γαμώ τους εξοπλισμούς (διάφορα ηλεκτρονικά ενεργητικής ασφάλειας, LED, moonroof, entertainment κλπ) στα 48κάτι με το κλειδί στο χέρι.

Πολύ καλή τιμή όπως το σκέφτομαι, αλλά όχι για μένα. :BDGBGDB55:

Σούπερ τιμή αν το συγκρίνεις με Ελλάδα που η ίδια έκδοση έχει 70+
 
Τελικά ξεκινησα το ψάξιμο... "ανάποδα", αφού βρέθηκα από σπόντα σε αντιπροσωπία Audi. Άδραξα την ευκαιρία, έδειξα δήθεν άμεσο ενδιαφέρον, οδήγησα ένα Q5 και το ερωτεύτηκα σφόδρα. Είναι πολλά τα λεφτά βέβαια (45-50), οπότε δεν πρόκειται, αλλά μου'κανε μεγάλη εντύπωση πόσο εξαιρετική είναι η καμπίνα. Στα μάτια μου, πολύ πιο ελκυστική ακόμα κι από ακριβότερες μάρκες (BMW, Mercedes), αφού έχει κι ένα μοντέρνο αέρα γενικά. Ο εξοπλισμός εξαιρετικά γενναιόδωρος ήδη απ'το "χαμηλό" μοντέλο, και σχεδόν premium στο μεσαίο.

Καλά για το αυτοκίνητο τι να πει κανείς, 2.0 TFSI 250 άλογα, τα γνωστά κρατήματα, quattro, κλπ κλπ κλπ... Α ρε να'χαμε κάνα φράγκο για πέταμα, καλά θα'τανε....!

Η καμπίνα ήταν και για εμένα αυτό που με (ξανά)κέρδισε. Εδώ πάντως οι τιμές των αντίστοιχων μοντέλων Merc GLC & BMW X 3 είναι πάνω-κάτω στα ίδια επίπεδα.
 
Δεν ξέρω πως είναι στην Ελλάδα αλλά εδώ Α4 και Q5 έχουν ακριβώς την ίδια τιμή (και πρακτικώς τα ίδια χαρακτηριστικά).

Το θέμα είναι ότι αν και η τιμή είναι καλή, μπορείς να πας σε κάτι οριακά πιο γκαζιάρικο και αντίστοιχα ποιοτικό με τα... μισά χρήματα (Honda Accord 2.0T/255HP με 28Κ). Βέβαια χάνεις το quattro, αλλά έχεις ένα πραγματικά εξαιρετικό σύνολο, που είναι παράλληλα πολύ μοντέρνο σχεδιαστικά και αρκετά αξιόπιστο.

2018-honda-accord-sedan-shop-features-exterior.jpg

Θα μου πεις, apples and oranges, αλλά και τα 20Κ διαφορά είναι 20Κ διαφορά. Που ακόμη και στο leasing μεταφράζεται σε $250+ μηναίως.
 
Εν τω μεταξύ, οι Αμερικανοί κάνουν το εξής αδιανόητο (για τα ελληνικά δεδομένα τουλάχιστον): σου πουλάνε ό,τι έχουν στο μαγαζί, δεν παραγγέλνεις ό,τι θες. Αυτό, εκτός από τα προφανή μειονεκτήματα σε θέματα διαμόρφωσης όπως το θες κλπ, έχει και το ακόμα πιο αδιανόητο, ότι σου δίνουν το ίδιο αμάξι που έκανες test drive (εσύ και άλλοι 50 πελάτες ίσως), με τη δικαιολογία ότι "δεν έχει κάνει ούτε 50 μίλια, καινούριο είναι".

Αυτό όσο να'ναι, σε τέτοιες τιμές αυτοκινήτου για μένα είναι deal breaker. Εκτός φυσικά αν το κάνεις απλά leasing για 2-3 χρόνια under warranty και δε σε νοιάζει πόσο το έσκισε κάποιος χωρίς στρώσιμο.

Ε, δεν διαφέρει πολύ από την ελληνική νοοτροπία αυτό Ιάσωνα...

Κι εδώ, ότι έχουν παραγγείλει σε πακέτο ψωνίζεις. Αν πεις να παραγγείλεις custom και να προσθέσεις αυστηρά ότι έξτρα θέλεις από τον κατάλογο, με πολύ ζόρι θα σου κάνει κάποιος την χάρη...
 
Ε, δεν διαφέρει πολύ από την ελληνική νοοτροπία αυτό Ιάσωνα...

Κι εδώ, ότι έχουν παραγγείλει σε πακέτο ψωνίζεις. Αν πεις να παραγγείλεις custom και να προσθέσεις αυστηρά ότι έξτρα θέλεις από τον κατάλογο, με πολύ ζόρι θα σου κάνει κάποιος την χάρη...

Δεν έχω αγοράσει ποτέ καινούριο αμάξι όσο ήμουν Ελλάδα, αλλά θυμάμαι από γονείς, φίλους κλπ πως συνήθως διάλεγαν τα δικά τους (χρώμα, εξοπλισμό, κλπ). Ή έστω, είχαν πολλές επιλογές. Εδώ οι επιλογές είναι ελάχιστες, ίσως επειδή είμαστε και μικρή πόλη, δεν ξέρω.

Βέβαια το καλό είναι ότι λόγω των παραπάνω, τα κομμάτια που έχουν είναι συνήθως καλοεξοπλισμένα, ενώ πέφτουν και γενναίες εκπτώσεις (2-3Κ) που συνήθως 'ακυρώνουν' το κόστος των έξτρα που δε θα χρειαζόσουν κανονικά.

Αυτό όμως με το ότι παίρνεις το μοντέλο που έκανες test drive με ζορίζει ιδιαίτερα. Διότι όταν έκανα πχ δοκιμή το Q5, η τύπισσα της αντιπροσωπίας μου'λεγε όταν πήγαμε σε ανοιχτό δρόμο "άνοιξέ το, μην το φοβάσαι", και του'δωσα κάτι γκαζιές με 6-7Κ στροφές. Το αμάξι, εκ των υστέρων συνειδητοποίησα πως ήταν άστρωτο, με 30κάτι μίλια όλα κι όλα. Φαντάζομαι το ίδιο κάνει σε όλα τα test drives. Και κάποιος δύστυχος θα το πάρει σαν καινούριο...
 
Last edited:
Δεν έχω αγοράσει ποτέ καινούριο αμάξι όσο ήμουν Ελλάδα, αλλά θυμάμαι από γονείς, φίλους κλπ πως συνήθως διάλεγαν τα δικά τους (χρώμα, εξοπλισμό, κλπ). Ή έστω, είχαν πολλές επιλογές. Εδώ οι επιλογές είναι ελάχιστες, ίσως επειδή είμαστε και μικρή πόλη, δεν ξέρω.

Βέβαια το καλό είναι ότι λόγω των παραπάνω, τα κομμάτια που έχουν είναι συνήθως καλοεξοπλισμένα, ενώ πέφτουν και γενναίες εκπτώσεις (2-3Κ) που συνήθως 'ακυρώνουν' το κόστος των έξτρα που δε θα χρειαζόσουν κανονικά.

Αυτό όμως με το ότι παίρνεις το μοντέλο που έκανες test drive με ζορίζει ιδιαίτερα. Διότι όταν έκανα πχ δοκιμή το Q5, η τύπισσα της αντιπροσωπίας μου'λεγε όταν πήγαμε σε ανοιχτό δρόμο "άνοιξέ το, μην το φοβάσαι", και του'δωσα κάτι γκαζιές με 6-7Κ στροφές. Το αμάξι, εκ των υστέρων συνειδητοποίησα πως ήταν άστρωτο, με 30κάτι μίλια όλα κι όλα. Φαντάζομαι το ίδιο κάνει σε όλα τα test drives. Και κάποιος δύστυχος θα το πάρει σαν καινούριο...

Το test drive να φύγει ως του κουτιού δεν παίζει εδώ, αλλά περιορισμοί υπάρχουν.

Θα σου πουν 2-3 πακέτα εξοπλισμού σε 5-10 χρώματα και θα διαλέξεις από εκεί και παραλαμβάνεις σχετικά σύντομα.

Όταν π.χ. στη Γερμανία σου λένε ένα α κόστος για το βασικό σασί στα κυβικά που διάλεξες και προσθέτεις ό,τι και όσα θέλεις σε έξτρα. Απλά, παραλαμβάνεις στο εξάμηνο και βάλε... :p
 
Και εδώ αν θες αυτοκίνητο μη ετοιμοπαράδοτο με δικά σου specs, το εξάμηνο είναι το λιγότερο ενώ τα περιθώρια για παζάρι λιγοστεύουν.
 
Καλά, στο εξωτερικό δεν έχουν τόσο τα Ελληνικά κολλήματα / κατάλοιπα κλπ αναφορικά με το αυτοκίνητο γενικά

Το βλέπουν συνήθως σαν αναλώσιμο εργαλείο (οτι δλδ είναι) και δεν κολλάνε σε ψυχολογικά τύπου αν έχει κάνει κάποια χλμ (τα οποία πρακτικά δεν αλλάζουν απολύτως τπτ)

Από πρόσφατες παραγγελίες φίλων για δικές τους διαμορφωσεις πάντως (σε 2 διαφορετικές μάρκες), ο χρόνος παράδοσης ήταν 3-4 μήνες.
 
Το βλέπουν συνήθως σαν αναλώσιμο εργαλείο (οτι δλδ είναι) και δεν κολλάνε σε ψυχολογικά τύπου αν έχει κάνει κάποια χλμ (τα οποία πρακτικά δεν αλλάζουν απολύτως τπτ)

Στο πρώτο συμφωνώ, ωστόσο δε νομίζω πως δεν αλλάζουν τίποτα. Αν ήταν έτσι δε θα αναφερόταν το στρώσιμο ρητά στο manual (κάτω από 3,000 στροφές για XXX μίλια). Θα μου πεις, ίσως να το κάνουν και για τυπικούς λόγους (για τον ίδιο λόγο που σου λένε πχ στο manual να μη βάλεις το iPhone στον φούρνο μικροκυμάτων), αλλά ίσως να υπάρχει και σοβαρός λόγος.

Πάντως όπως είπα και παραπάνω, όταν αγοράζεις αυτοκίνητο για 3-4 χρόνια, προφανώς δε σε νοιάζουν λεπτομέρειες στρωσίματος. Γι'αυτό πχ το δικό μου που το'χω leasing 3ετίας, το παρέλαβα με 120 μίλια και δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα (η αιτιολόγησή τους είναι πως ήρθε οδηγώντας από το υποκατάστημα διπλανής πόλης). Αν είσαι όμως απ'αυτούς που τα κρατάνε 10-15 χρόνια μέχρι να λιώσουν, τότε λογικό είναι να το ψειρίσεις.
 
Στο πρώτο συμφωνώ, ωστόσο δε νομίζω πως δεν αλλάζουν τίποτα. Αν ήταν έτσι δε θα αναφερόταν το στρώσιμο ρητά στο manual (κάτω από 3,000 στροφές για XXX μίλια). Θα μου πεις, ίσως να το κάνουν και για τυπικούς λόγους (για τον ίδιο λόγο που σου λένε πχ στο manual να μη βάλεις το iPhone στον φούρνο μικροκυμάτων), αλλά ίσως να υπάρχει και σοβαρός λόγος.

Πάντως όπως είπα και παραπάνω, όταν αγοράζεις αυτοκίνητο για 3-4 χρόνια, προφανώς δε σε νοιάζουν λεπτομέρειες στρωσίματος. Γι'αυτό πχ το δικό μου που το'χω leasing 3ετίας, το παρέλαβα με 120 μίλια και δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα (η αιτιολόγησή τους είναι πως ήρθε οδηγώντας από το υποκατάστημα διπλανής πόλης). Αν είσαι όμως απ'αυτούς που τα κρατάνε 10-15 χρόνια μέχρι να λιώσουν, τότε λογικό είναι να το ψειρίσεις.

Εντάξει, για 120 μίλια αν το "σκίσουν", δεν θα πάθει και τίποτα...

Για 1000+ όμως...
 
Το στρώσιμο στα σύγχρονα αυτοκίνητα, δεν έχει τόση σημασία όπως παλιά

Αν δεν μιλάμε για κάτι extreme, δεν υπάρχει ουσιαστικό θέμα

Από εκεί και πέρα, 10/15 χρόνια δεν συμφέρει καν νομίζω να κρατήσεις αυτοκίνητο πλέον

Γενικά το θέμα αυτοκίνητο στην Ελλάδα δεν το έχουμε απομυθοποιήσει (σε πολλά επίπεδα) ακόμα, δυστυχώς
 
Ας με διορθωσει καποιος αν λεω χαζομαρα, αλλα το leasing δεν φορολογειται ως "παροχη" πλεον; Δηλαδη ο χρηστης του αυτοκινητου θα πρεπει εκτος απο το κοστος του leasing, να πληρωνει και φορο μεσω της φορολογικης του δηλωσης (νομιζω οτι με καποιο τροπο υπολογιζουν αξια του αυτοκινητου και πληρωνεις καποιο ποσοστο, δεν εχω καταλαβει) καποιον φορο. Κοινως και η επιλογη του leasing για την ελλαδα (αν τα εχω καταλαβει καλα) βγαινει και αυτη εκτος....
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Απ' όσο είχα καταλάβει τότε που το κοιτούσα, όχι, δεν βαρύνεσαι με φόρο.

μηπως τοτε αυτο που λεω εγω αναφερεται σε εταιρικο αυτοκινητο; Θυμαμαι χαρακτηριστικα γνωστος που δουλευει σε εταιρεια και του παρεχουν αυτοκινητο, οτι ελεγε οτι ειχε πληρωσει αρκετα χρηματα σε φορο (μεσω φορολογικης δηλωσης) για το αυτοκινητο του.

Ισως το leasing σε ιδιωτη να μην φορολογειται
 
Ε, δεν διαφέρει πολύ από την ελληνική νοοτροπία αυτό Ιάσωνα...

Κι εδώ, ότι έχουν παραγγείλει σε πακέτο ψωνίζεις. Αν πεις να παραγγείλεις custom και να προσθέσεις αυστηρά ότι έξτρα θέλεις από τον κατάλογο, με πολύ ζόρι θα σου κάνει κάποιος την χάρη...


σε VW που είχα αγοράσει, δεν κατάλαβα κάτι τέτοιο,
υπήρχε εκτεταμένος κατάλογος εξτρά, και πρόσθεσα 2-3 συγκεκριμένα πράγματα σπό τη λίστα που ήθελα,
και επίσης μου κάνανε και τις ίδιες εκπτώσεις που θα κάνανε αν έπαιρνα από αυτά που έιχανε,
δεν είδα καμμία απολύτως δυσκολία

απλά περίμενα 3+ μήνες να έρθει το αυτοκίνητο